Материалдар / Н.Айтұлы "Бәйтерек"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Н.Айтұлы "Бәйтерек"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бәйтерек поэмасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2024
54
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат

Педагогтың аты-жөні

Мулдашева Гулфат Бактыгалиевна

Күні:

03.04.2024

Сынып: 9

Қатысушылар саны: 7

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

"Бәйтерек" поэмасына сюжеттік талдау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.2.4.1 Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Сабақтың мақсаты

Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады

Сабақтың кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

бағалау

Ресурс

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі.

Ән тыңдайық!

  • Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийі, күтілетін нәтижелер талқыланады.

Ой шақыру

  1. Н.Айтұлы кім?

  2. Ақын поэмасында қандай мәселелерді көтереді?

  3. «Бәйтерек» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

  4. Автор стилі басқа ақын стильдерінен несімен ерекшеленеді?

  5. Шығарманың композициялық ерекшелігі қандай?

  6. Ақынның сөз саптау ерекшелігі неде?

Әнге қосылып ән айтады. Әннің тақырыбы туралы білген ақпараттарымен бөліседі.



Оқушылар сұраққа жауап береді.


Мұғалімнің қолдау қолпаштау сөздері.

Кері байланыс, кері бағыттау сұрақтары

https://www.youtube.com/watch?v=GZ_Ku9mUV_A


Сабақтың ортасы


«Кубизм» әдісі

  1. Суреттеңіз. Елбасы бейнесі

  2. Зерттеңіз. Бәйтеректі тақырып етіп алудағы ақынның мақсаты. Қазақ халқының өткен өмірі поэмада қалай көрініс тапқан?

  3. Байланыстырыңыз. Поэмадағы қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырыңыз

  4. Қолданыңыз.

а) Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты қандай нақыл сөз, мақал-мәтел айтар едіңіз?

ә) Шығармадағы сөз кестелерін, ой айшықтарын табыңыз

(Қыл қобыздай, алмастай жарқылдаған, пайғамбардай, ошақтың үш бұтындай, сиырдың бүйрегіндей, ұршықтай, көкжалдай-теңеу, Алатаудың мұзбалағы, Сарыарқа сайын дала-жер кіндігі, Нұрсұлтан-арқа тірек, алтын діңгек, халқы-бала, самсаған қара орманым-байтақ елім-метафора, қызыл тіл, ақ қағаз алтын қалам, ақ сарай, қара қылды, көк дауылы, көк семсер, сайын дала, қара орманым-эпитет).

  • Талқылаңыз.

Берілген сөздердің мағынасын талқылаңыз.

Пірім, құлқын, пақыр, томаға, тулақтай, тарпаңдай, ғазауатқа

  • Салыстырыңыз. Н.Айтұлының «Бәйтерек» поэмасы мен Маралтай Ыбыраевтың «Көшбасшы» поэмасындағы ортақ идеяны салыстырыңыз

Шығармашылық жұмыс
«РАФТ» әдісі

Рөл

Аудитория

Формат

Тақырып

Тарихшы

оқушыларға

баяндама

Астана -Тәуелсіздік белгісі

Әдебиетші

Жас балаларға

ертегі

Бәйтерек

туристерге

хат

Елбасы

халыққа

үндеу


Оқушылар кубикті айналдыра отырып,сұрақтар алады, топ болып жауап береді. Егер таңдаған ұпайға оқушы жауабы болмаса, топ болып жауап береді топ болып жауап бермесе, басқа топтан сұралады.





































Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады

Дескриптор

  • Елбасы бейнесін суреттейді;

  • мәтіннің негізгі идеясын анықтайды;

  • қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырады;

  • көркемдік ерекшілігіне талдайды;

  • мәтін мазмұнын талқылайды;

  • Н.Айтұлының «Бәйтерек» поэмасы мен М.Ыбыраевтың «Көшбасшы» поэмасын салыстырады.







Дескриптор

-автор стиліне сүйенеді;

-рөлге енеді;

-аудиторияны жандандырады;-жанрлық ерекшелігін сақтайды; тақырыпты ашады.


https://adebiportal.kz/kz/authors/view/1214


Сабақтың соңы

Рефлексия

Шығу билеті

  • Сіз бүгін не үйрендіңіз?

  • Сіз тағы не білгіңіз келеді?

Picture 2

Үйге тапсырма:

Н. Айтұлының «Бәйтерек» поэмасындағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!