Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Ән
тыңдайық!
Ой шақыру
-
Н.Айтұлы
кім?
-
Ақын поэмасында қандай
мәселелерді көтереді?
-
«Бәйтерек»
деген сөздің
мағынасын қалай түсінесіңдер?
-
Автор стилі басқа ақын
стильдерінен несімен ерекшеленеді?
-
Шығарманың композициялық
ерекшелігі қандай?
-
Ақынның сөз саптау ерекшелігі
неде?
|
Әнге қосылып ән айтады. Әннің
тақырыбы туралы білген ақпараттарымен
бөліседі.
Оқушылар сұраққа
жауап береді.
|
Мұғалімнің қолдау қолпаштау
сөздері.
Кері байланыс, кері бағыттау
сұрақтары
|
https://www.youtube.com/watch?v=GZ_Ku9mUV_A
|
Сабақтың
ортасы
|
«Кубизм»
әдісі
-
Суреттеңіз. Елбасы
бейнесі
-
Зерттеңіз. Бәйтеректі тақырып етіп
алудағы ақынның мақсаты. Қазақ халқының өткен өмірі поэмада қалай
көрініс тапқан?
-
Байланыстырыңыз.
Поэмадағы қазақ халқының өткен
тарихы мен бүгінгі заманын
салыстырыңыз
-
Қолданыңыз.
а)
Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты қандай нақыл сөз, мақал-мәтел
айтар едіңіз?
ә)
Шығармадағы сөз кестелерін, ой айшықтарын
табыңыз
(Қыл қобыздай, алмастай
жарқылдаған, пайғамбардай, ошақтың үш бұтындай, сиырдың
бүйрегіндей, ұршықтай, көкжалдай-теңеу, Алатаудың мұзбалағы,
Сарыарқа сайын дала-жер кіндігі, Нұрсұлтан-арқа тірек, алтын
діңгек, халқы-бала, самсаған қара орманым-байтақ елім-метафора,
қызыл тіл, ақ қағаз алтын қалам, ақ сарай, қара қылды, көк дауылы,
көк семсер, сайын дала, қара
орманым-эпитет).
Берілген сөздердің мағынасын
талқылаңыз.
Пірім,
құлқын,
пақыр,
томаға,
тулақтай,
тарпаңдай,
ғазауатқа
Шығармашылық
жұмыс «РАФТ»
әдісі
Рөл
|
Аудитория
|
Формат
|
Тақырып
|
Тарихшы
|
оқушыларға
|
баяндама
|
Астана -Тәуелсіздік белгісі
|
Әдебиетші
|
Жас балаларға
|
ертегі
|
Бәйтерек
|
туристерге
|
хат
|
Елбасы
|
халыққа
|
үндеу
|
|
Оқушылар кубикті айналдыра
отырып,сұрақтар алады, топ болып жауап береді. Егер таңдаған ұпайға
оқушы жауабы болмаса, топ болып жауап береді топ болып жауап
бермесе, басқа топтан
сұралады.
Автор стиліне сүйене
отырып, шығармашылық жұмыс
жазады
|
Дескриптор
-
Елбасы бейнесін
суреттейді;
-
мәтіннің негізгі идеясын
анықтайды;
-
қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын
салыстырады;
-
көркемдік ерекшілігіне
талдайды;
-
мәтін мазмұнын
талқылайды;
-
Н.Айтұлының «Бәйтерек» поэмасы мен
М.Ыбыраевтың «Көшбасшы»
поэмасын салыстырады.
Дескриптор
-автор
стиліне сүйенеді;
-рөлге
енеді;
-аудиторияны жандандырады;-жанрлық ерекшелігін сақтайды;
тақырыпты ашады.
|
https://adebiportal.kz/kz/authors/view/1214
|