Материалдар / "Нашақорлық пен құмар ойындар зардабы" бірыңғай тәрбие сағатының жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Нашақорлық пен құмар ойындар зардабы" бірыңғай тәрбие сағатының жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
"Нашақорлық пен құмар ойындар зардабы" бірыңғай тәрбие сағатының жоспарын ұсынамын. Тәрбие сағатын өзім құрдым. Тапсырмаларды өздеріңізді ыңғайларыңызға қарай өзгертсеңіздер болады!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
2496
113 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып


Сабақтың тақырыбы

Нашақорлық пен құмар ойындар зардабы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Оқушылардың нашақорлық пен құмар ойындардың денсаулыққа, психологиялық жағдайға, қарым-қатынасқа және қоғамға тигізетін кері әсерін түсіндіру; осы мәселелерден сақтандыру жолдарын көрсету.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға нашақорлық пен құмар ойындардың зияны туралы түсінік беру, олардың салдарын түсіндіру арқылы жағымсыз әрекеттерден алшақ болуға бағыттау.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері (уақыты)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)

- Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
- "Зиянды әрекеттер" жайлы жалпы сұрақ қою арқылы сыныппен ой қозғау.

Қауіпсіздік сабағы:

Кәмелетке толмаған бала заңды жауапкершілікке тартылуы мүмкін бе?

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, кәмелетке толмаған балалар (18 жасқа толмағандар) белгілі бір жағдайда заңды жауапкершілікке тартылуы мүмкін. 16 жастан бастап қылмыстық жауапкершілік қарастырылған, бірақ кейбір ауыр қылмыстар үшін 14 жастан бастап жауапқа тарту мүмкіндігі бар. Мақсаты — жасөспірімдерді құқықтық тәртіпті сақтауға, заңға қайшы әрекеттен аулақ болуға баулу және олардың өміріндегі құқықтық жауапкершілікті түсіндіру.

Тапсырма 1: "Иә немесе Жоқ" викторинасы - мұғалім әртүрлі жағдайларды оқып, оқушылардан дұрыс жауапты таңдауды сұрайды.
Тапсырма 2: "Себеп пен салдар" талқылауы - оқушыларға құқық бұзушылық жағдайларын ұсынып, олардың заңды салдарын талқылауды сұрайды.


- Тақырыпты тыңдайды, сабақтың мақсатын түсінеді.
- Зиянды әрекеттер туралы ой бөліседі.









Мұғалімді тыңдайды, қысқаша конспектімен танысады.

"Иә немесе Жоқ" викторинасына қатысады. Топта "Себеп пен салдар" талқылауын жүргізеді.

Қол шапалақтау арқылы












Жауаптарын ауызша бағалау, қолдау сөздер айту

Презентация, маркерлер













Презентация





























Жағдайлар жазылған карточкалар немесе слайдтар













Сабақтың ортасы (25 мин)

- Нашақорлық пен құмар ойындардың әсерін түсіндіретін презентация ұсыну.
- Оқушыларға бейнеролик көрсету.
- Топтық жұмыс: "Зиянды әдеттерден қалай аулақ боламыз?" тақырыбында постер жасауға бағыттау.

Тапсырма 1: «Салдардың тізбегі» ойыны

Мақсаты: Нашақорлық пен құмар ойындардың түрлі салдарын түсіндіру және оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Тапсырманы ұйымдастыру: Оқушыларды 4-5 адамнан тұратын топтарға бөліңіз.




Тапсырма 2: «Менің таңдауым» пікірсайысы

Мақсаты: Оқушылардың сыни ойлауын, дәлелдерді дұрыс қолдана білуін дамыту және қоғамдағы мәселені талқылауға деген қызығушылығын арттыру.

Тапсырманы ұйымдастыру: Оқушыларды екі топқа бөліңіз. Бір топ – «Зиянды әдеттерді сынаушылар», ал екінші топ – «Бостандықты қолдаушылар».




- Бейнероликті көреді, тақырыпты талқылайды.
- Топтық жұмыс жасайды, постер жасайды.





Нұсқау: Әр топқа қағаз немесе постер таратылады, онда бір жағында «Нашақорлық» сөзі, екінші жағында «Құмар ойындар» сөзі жазылған. Мұғалім әр топқа нашақорлық пен құмар ойындардың түрлі салдарын сипаттайтын сөздер жазылған карточкаларды (мысалы: "денсаулыққа зиян," "қаржы шығыны," "отбасы мүшелерімен келіспеушілік," "оқу үлгерімінің төмендеуі") таратады.



Нұсқау: Әр топқа өз позициясын дәлелдеу үшін аргументтер келтіруге 5-7 минут беріледі. Мысалы, «Зиянды әдеттерді сынаушылар» тобы нашақорлық пен құмар ойындардың қоғамға тигізетін зиянды жақтарын айтады, ал «Бостандықты қолдаушылар» тобы адамның жеке таңдау құқығын қорғайды.

"Жұлдызша" арқылы
















Мадақтау арқылы
















Бірін-бірі бағалау

Бейнеролик, плакаттар, маркерлер















Үлестірмелі карточкалар
















Постер, қағаз, презентация








Сабақтың соңы (10 мин)

- Сабақты қорытындылау: әр топтың жұмысын талқылау, ойларын тыңдау.
- Рефлексия: "Мен не үйрендім?" тәсілімен кері байланыс жасау.

- Әр топ өз жұмыстарын қорғайды, тақырып бойынша ойларын айтады.
- Рефлексия жазады, сабақтан алған әсерімен бөліседі.

Ауызша мадақтау

Кері байланыс парақтары













Тапсырмалардың толық нұсқаулығы

Тапсырма 1: «Салдардың тізбегі» ойыны

Мақсаты: Нашақорлық пен құмар ойындардың түрлі салдарын түсіндіру және оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

  1. Тапсырманы ұйымдастыру: Оқушыларды 4-5 адамнан тұратын топтарға бөліңіз.

  2. Нұсқау: Әр топқа қағаз немесе постер таратылады, онда бір жағында «Нашақорлық» сөзі, екінші жағында «Құмар ойындар» сөзі жазылған. Мұғалім әр топқа нашақорлық пен құмар ойындардың түрлі салдарын сипаттайтын сөздер жазылған карточкаларды (мысалы: "денсаулыққа зиян," "қаржы шығыны," "отбасы мүшелерімен келіспеушілік," "оқу үлгерімінің төмендеуі") таратады.

  3. Орындалу реті: Топтар тапсырманы орындау барысында әрбір карточканы тиісті бағанға орналастырып, салдардың реттілігін құрастырады. Әрбір салдардан қандай әсер туындайтынын сипаттап, тізбек құрады.

  4. Уақыты: 10 минут.

  5. Нәтижесін талқылау: Әр топ өз жұмысын сынып алдында қорғайды, яғни қандай салдар тізбегін жасағандарын түсіндіреді.

Тапсырма 2: «Менің таңдауым» пікірсайысы

Мақсаты: Оқушылардың сыни ойлауын, дәлелдерді дұрыс қолдана білуін дамыту және қоғамдағы мәселені талқылауға деген қызығушылығын арттыру.

  1. Тапсырманы ұйымдастыру: Оқушыларды екі топқа бөліңіз. Бір топ – «Зиянды әдеттерді сынаушылар», ал екінші топ – «Бостандықты қолдаушылар».

  2. Нұсқау: Әр топқа өз позициясын дәлелдеу үшін аргументтер келтіруге 5-7 минут беріледі. Мысалы, «Зиянды әдеттерді сынаушылар» тобы нашақорлық пен құмар ойындардың қоғамға тигізетін зиянды жақтарын айтады, ал «Бостандықты қолдаушылар» тобы адамның жеке таңдау құқығын қорғайды.

  3. Орындалу реті: Топтар кезек-кезекпен өз позицияларын қорғайды, ал қалған сынып оқушылары олардың аргументтеріне баға беріп отырады.

  4. Уақыты: Дайындыққа – 5-7 минут, пікірсайысқа – 10 минут.

  5. Қорытынды: Пікірсайыс соңында мұғалім әр топтың дәлелдерін талдап, оқушыларға зиянды әдеттерден алшақ болудың маңыздылығын айтып өтеді.

Қорытынды: Мұғалім пікірсайыс соңында оқушыларға дұрыс таңдау жасаудың маңыздылығын еске салып, оларды өмірде зиянды әдеттерден сақтануға шақырады.















Қауіпсіздік сабағы тапсырмалары:

Тапсырмалар

1. Тапсырма: "Иә немесе Жоқ" викторинасы

Оқушыларға әртүрлі жағдайлар беріледі, олар "иә" немесе "жоқ" деп жауап берулері қажет.

  • Мұғалім оқушыларға келесі жағдайларды дауыстап оқиды:

    • "16 жасар жасөспірім ұсақ ұрлық жасады. Ол қылмыстық жауапкершілікке тартылады ма?" (Жауабы: Иә)

    • "14 жасар бала ауыр қылмыс жасаған жағдайда жауапкершілікке тартылмайды." (Жауабы: Жоқ, белгілі жағдайларда 14 жастан бастап жауапқа тарту мүмкін.)

    • "18 жасқа толмаған бала барлық жағдайда әкімшілік жауапкершіліктен босатылады." (Жауабы: Жоқ)

Shape1

2. Тапсырма: "Себеп пен салдар"

Оқушыларға кәмелетке толмағандардың заң бұзған жағдайда қандай жауапкершілікке тартылуы мүмкін екендігі туралы жағдайлар беріледі. Әр топ берілген жағдай бойынша салдарын анықтап, талқылау жүргізеді.

Жағдайлар:

  • "15 жасар бала қоғамдық жерде құқық бұзушылық жасады."

  • "14 жасар жасөспірім төбелеске қатысып, денсаулыққа зиян келтірді."













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!