Күні:
Сынып:
1
Пәні:
сауаташу
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Менің отбасым. І дыбысы мен
әрпі.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.7 Тыңдалған
материал бойынша өз пікірін
айту
1.8 Берілген
тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды
орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс
айту
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
І дыбысы мен
әрпі.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Біз балдырған
баламыз,
Құстай қанат
қағамыз.
Дүниені
аралап,
Оқып білім
аламыз.
Көзді салып
қараңыз,
Былай қанат
қағамыз.
/Б.Бөрiбаев/
– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
№1
Тыңдалым.
Менің
отбасым
№2
Оқылым.
Ін іні іс тіс іл шіл
ірі тіл.
Мақал
Ақылды іс
тындырады,
Ақымақ тіс
сындырады.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Тереңдет
ойыңды,
Тiк ұста
бойыңды.
Құстарға
ұсайық,
Қалықтап
ұшайық.
Шық алға оң
қанат,
Шық алға сол
қанат,
Шаршаған
кездерде
Қонайық
жорғалап.
/Б.Бөрiбаев/
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
Аяқталуы
16
минут
|
№3 Қай сурет сызбаға
сәйкес келеді..
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
|
Кеменің
суреттері
|
Қортынды
|
Іі дыбысы қандай
дыбыс?
Іі дыбысынан келетін
создерге сөлем құрау.
|
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|