Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
|
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Оқушылар сабақтың басында
шеңбер құрып, «Көбелек» жаттығуын орындайды. Әрбір күн –
таңертеңнен басталады. Біз ойнауға тиіспіз. Бұл үшін мен келесіні
ұсынамын – мен сендерге көрсетемін, — ал сендер менің артымнан
қайталайсыңдар «көбелек» жаттығуы» Таңертең көбелек оянды,
тартылды, Қанаттарын бұлғады, терең тыныс алды, Азғана айналып,
барлығына күліп, Қайта гүліне
оралды.
Орфография деген
не?
Орфоэпия деген
не?
«Өрмекші торы» әдісі арқылы
сұрақ қою.
Сабақтың тақырыбымен,
мақсатымен таныстыру - Айтылым, жазылым бойынша тапсырмаларын
орындаймыз. Суреттермен жұмыс жасаймыз, сұрақтарға жауап береміз,
күн тәртібін
қайталаймыз.
Тапсырма
1
Мәтінді оқы, ондағы
орфографиялық қателерді
тап.
Күй.
Күй- қазақ халқының тұрмыс
харекетімен, күнкөріс кәсібімен, арман- мұңұмен, күрес- тартысымен,
әдет-ғұрпымен астасып, ғасырлар бойы онмен бірге жасасып келе
жатған өнер. Күйді домбырада ғана тартпаған, қобызда да, сыбызғы да
да ойнаған. Күй сйужетті музыка жанрына жатады. Әрбір күй белгілі
бір оқиғаға, күрес- тартысқа құрылад. Күй- өміршен жанр. Қарағай
қақпақ қос ішекті домбрамен сыр шерту- атадан балаға мирас болған
өнөр.
|
Амандасады.
Мұғалім нұсқаулығын
орындайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Мұғалім нұсқаулығын
орындайды.
Сабақтың мақсатымен
танысады.
Мұғалім нұсқаулығын
орындайды.
Тест
орындайды.
Кері байланыс
береді
|
«3 шапалақ»
әдісі
К:
Мәтінді оқып, ондағы
орфографиялық қателерді
табады.
Д:
Оқиды-1
Қателерді табады (әр дұрыс
жауап 1 балл.)
|
Оқулық.
Ғаламтор
оқулық
Оқулық
|