Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітемін

    Мектеп директоры

    ____________________ К.Саткожаев






    Күні: 14.12.22

    Мұғалімнің аты-жөні: З.Джамалова

    Сабақтың тақырыбы

    Нейрокомпьютерлік интерфейс.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    9.4.4.2- Нейрокомпьютерлік интерфейс технологиясының ерекшеліктерін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты


    Оқушылар: • Нейрокомпьютерлік интерфейс дегеніміз не және оның адамзат үшін маңызын анықтау; • Нейрокомпьютерлік интерфейстің түрлерін ажырату

    Бағалау критерийі

    Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді.

    Оқушылар: • Нейрокомпьютерлік интерфейс не екенін біледі және адамзат үшін маңызын анықтайды; • Фактілерді келтіре отырып, нейрокомпьютерлік интерфейстің қазіргі дамуы туралы дұрыс қорытынды жасайды.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану

    Тілдік мақсат


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Оқушылар: • Нейрокомпьютерлік интерфейске анықтама беру және адамзат үшін оның мәнін түсіндіру

    Құндылықтарға баулу


    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:

    -Қазақстандық патриотизм; өз елінің табиғатын қастерлеуге; «өмір бойы білім алу».

    Пәнаралық байланыс

    биология, физика, география

    Алдыңғы білім

    Тірі ағзалардағы электрлік мүшелер

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар












    Өсімдіктер мен жануарлардын және балықтардын суреттері

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі

    Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    Әдемі сөздер жазылған гүлдер беремін

    2. Өткенге шолу

    Үй тапсырмасын сұрау

    «Лоторея» әдісі арқылы сұрау

    Бағалау «Мадақтау»әдісі арқылы бағаланады

    3. Мақсатты тұжырымдау.

    Мұғалім оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, «жақын даму аймағын» және сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтайды.

    Оқушылар Амандасады


    Оқушылар қораптан билет алып сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылар суреттерге қарап сабақтың тақырыбын анықтайды.

    Интербелсенді ттақта

    Лототрон

    Сабақтың ортасы








    Топтық жұмыс «Таяқша» әдісі арқылы топқа бөлінеді.Постер қорғау

    1 топ.Тапсырма

    Компьютердің пайдасы

    2 топ. Тапсырма.

    Компьютердің зияны

    Дискриптор

    Компьтердің пайдасы мен зиянын айтады

    Жұптық жұмыс «Таяқша»әдісі арқылы бөлінеді.

    Мидың электрондық құрылғымен әрекеттесуі әдісінің 3 типі бар соның бірінші типі қандай?/Мидан электронды құрылғыға ақпарат береді/

    1.Бірінші рет кремний чипі қай жылы қай универститте жасалды?/2003ж Оңтүстік Калифорния универститеті

    2. Мидың электрондық құрылғымен әрекеттесуі әдісінің 3 типі бар соның екінші типі қандай?/Электронды құрылғыдан миға ақпарат береді/

    Кремний чипі қай жылы нейрохирургиялық зерттеулер орталығында шығып сынақтан өтті?/2004ж/

    3. Мидың электрондық құрылғымен әрекеттесуі әдісінің 3 типі бар соның үшінші типі қандай?/Ми мен құрылғы арасында ақпарат алмасуды жүзеге асыратын екі бағытты жүйе/

    Заманауи микросызбалар биологиялықми нейрондарының қаншы мың импульсті алуға және жүздеген жасушаларға сигналды кері қайтаруға қабілетті?/16 мың/

    Дискриптор

    Мидың электрондық құрылғымен әрекеттесуі әдісінің 3 типін айтады.

    Кремний чипі қай жылы қай универститте шығарылғанын айтады.

    Жеке жұмыс.Сәйкестендіру

    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы


    Нейрокомпьютерлік интерфейс

    Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    .Нейрокомпьютерлік интерфейс

    Нейрокомпьютерлік интерфейс

    Электроэнцефалография

    Инвазивті интерфейстер

    1

    2

    3

    4

    5

    6


    Білі алушылар топпен жүмыс жасайды


    Компьютердің пайдасы мен зиянына постер жасап қорғайды.

    Білім алушылар жұппен жұмыс жасайды сұрақтарға жауап береді.

























    Білім алушылар зерттеуге алынған жануардың атын биоэлектрлік қуатын анықтайды.

    А4 түрлі түсі карандаштар


    Үлестірмелі кестелер

    Интербелсенді тақта

    Сабақтың соңы



    Кері байланыс.

    «Смартфон» әдәсі

    Смс жолдау

    Ұйге тапсырма

    Тірі ағзалардағы электрлік үдерістер. Электрорецепторлар және электрлі мүшелер тұралы естімеген елде көп деген сияқты қызықты ақпараттар дайындап келу.

    Білім алушылар бүгінгі сабақ жайлы ұстазға хат жазады




    Смартфон














































    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы



    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы



    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы

    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы



    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы



    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Джамалова Зарина Махмутжановна
    06 Қаңтар 2023
    647
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Нейрокомпьютерлік интерфейс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Нейрокомпьютерлік интерфейс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Компьтер және ми арасындағы ақпарат
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітемін

    Мектеп директоры

    ____________________ К.Саткожаев






    Күні: 14.12.22

    Мұғалімнің аты-жөні: З.Джамалова

    Сабақтың тақырыбы

    Нейрокомпьютерлік интерфейс.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    9.4.4.2- Нейрокомпьютерлік интерфейс технологиясының ерекшеліктерін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты


    Оқушылар: • Нейрокомпьютерлік интерфейс дегеніміз не және оның адамзат үшін маңызын анықтау; • Нейрокомпьютерлік интерфейстің түрлерін ажырату

    Бағалау критерийі

    Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді.

    Оқушылар: • Нейрокомпьютерлік интерфейс не екенін біледі және адамзат үшін маңызын анықтайды; • Фактілерді келтіре отырып, нейрокомпьютерлік интерфейстің қазіргі дамуы туралы дұрыс қорытынды жасайды.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану

    Тілдік мақсат


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Оқушылар: • Нейрокомпьютерлік интерфейске анықтама беру және адамзат үшін оның мәнін түсіндіру

    Құндылықтарға баулу


    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:

    -Қазақстандық патриотизм; өз елінің табиғатын қастерлеуге; «өмір бойы білім алу».

    Пәнаралық байланыс

    биология, физика, география

    Алдыңғы білім

    Тірі ағзалардағы электрлік мүшелер

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар












    Өсімдіктер мен жануарлардын және балықтардын суреттері

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі

    Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    Әдемі сөздер жазылған гүлдер беремін

    2. Өткенге шолу

    Үй тапсырмасын сұрау

    «Лоторея» әдісі арқылы сұрау

    Бағалау «Мадақтау»әдісі арқылы бағаланады

    3. Мақсатты тұжырымдау.

    Мұғалім оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, «жақын даму аймағын» және сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтайды.

    Оқушылар Амандасады


    Оқушылар қораптан билет алып сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылар суреттерге қарап сабақтың тақырыбын анықтайды.

    Интербелсенді ттақта

    Лототрон

    Сабақтың ортасы








    Топтық жұмыс «Таяқша» әдісі арқылы топқа бөлінеді.Постер қорғау

    1 топ.Тапсырма

    Компьютердің пайдасы

    2 топ. Тапсырма.

    Компьютердің зияны

    Дискриптор

    Компьтердің пайдасы мен зиянын айтады

    Жұптық жұмыс «Таяқша»әдісі арқылы бөлінеді.

    Мидың электрондық құрылғымен әрекеттесуі әдісінің 3 типі бар соның бірінші типі қандай?/Мидан электронды құрылғыға ақпарат береді/

    1.Бірінші рет кремний чипі қай жылы қай универститте жасалды?/2003ж Оңтүстік Калифорния универститеті

    2. Мидың электрондық құрылғымен әрекеттесуі әдісінің 3 типі бар соның екінші типі қандай?/Электронды құрылғыдан миға ақпарат береді/

    Кремний чипі қай жылы нейрохирургиялық зерттеулер орталығында шығып сынақтан өтті?/2004ж/

    3. Мидың электрондық құрылғымен әрекеттесуі әдісінің 3 типі бар соның үшінші типі қандай?/Ми мен құрылғы арасында ақпарат алмасуды жүзеге асыратын екі бағытты жүйе/

    Заманауи микросызбалар биологиялықми нейрондарының қаншы мың импульсті алуға және жүздеген жасушаларға сигналды кері қайтаруға қабілетті?/16 мың/

    Дискриптор

    Мидың электрондық құрылғымен әрекеттесуі әдісінің 3 типін айтады.

    Кремний чипі қай жылы қай универститте шығарылғанын айтады.

    Жеке жұмыс.Сәйкестендіру

    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы


    Нейрокомпьютерлік интерфейс

    Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    .Нейрокомпьютерлік интерфейс

    Нейрокомпьютерлік интерфейс

    Электроэнцефалография

    Инвазивті интерфейстер

    1

    2

    3

    4

    5

    6


    Білі алушылар топпен жүмыс жасайды


    Компьютердің пайдасы мен зиянына постер жасап қорғайды.

    Білім алушылар жұппен жұмыс жасайды сұрақтарға жауап береді.

























    Білім алушылар зерттеуге алынған жануардың атын биоэлектрлік қуатын анықтайды.

    А4 түрлі түсі карандаштар


    Үлестірмелі кестелер

    Интербелсенді тақта

    Сабақтың соңы



    Кері байланыс.

    «Смартфон» әдәсі

    Смс жолдау

    Ұйге тапсырма

    Тірі ағзалардағы электрлік үдерістер. Электрорецепторлар және электрлі мүшелер тұралы естімеген елде көп деген сияқты қызықты ақпараттар дайындап келу.

    Білім алушылар бүгінгі сабақ жайлы ұстазға хат жазады




    Смартфон














































    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы



    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы



    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы

    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы



    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    6. 5. мижасушаларының қозғалысы



    1.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    2.робаттарда қолданылды

    2. Алғаш рет нейрокомпьютерлік интерфейс

    3. роботехникада кеңінен қолданылады

    3.Нейрокомпьютерлік интерфейс

    4.екі түрі бар -

    4. Нейрокомпьютерлік интерфейс

    6.электродтарды миға салуды болжайды және тікелей нейрондық байланысты қамтамасыз етеді

    5.Электроэнцефалография-

    1.медицинада қолданылады

    6. Инвазивті интерфейстер

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Презентация 10 сынып
    06.01.2023
    647
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Джамалова Зарина Махмутжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации