Материалдар / Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәнінің мұғалімдеріне ұсынылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
4718
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: Приурал МБК

Күні: 27.07.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Г.К. Канатбаева

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау

Ойлау дағдыларының деңгейі


Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың мақсаты




- крест жорықтарының тарихын, себеп- салдарларын анықтау және тарихи карталармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру:

Барлығы орындай алады:

Крест жорықтарының тарихымен танысып, сұрақтарға жауап береді;

Көпшілігі орындай алады:

Крест жорықтардың картада бағыттарын көрсете алады;

Кейбірі орындай алады:

Крест жорықтардың себеп салдарларын анықтай отырып, қорытынды жасайды

Бағалау критерийі






- бірінші, екінші, үшінші, төртінші крест жорықтарының себеп-салдарларын сипаттайды

-крест жорықтарының 1-4 ші бағыттарын кескін картада белгілейді.

- крест жорықтарының тиімді және тиімсіз жақтарын анықтайды, себебін дәлелдейді.


Тілдік мақсаттар




Тыңдалым – крест жорықтары туралы видеоматериал көру

Оқылым – крест жорықтары, себеп салдарлары туралы мәтіндермен жұмыс барысында

Жазылым – кесте, кескін картаны толтыру барысында

Айтылым - топта (жұпта) талқылау барысында, мұғалім сұрақтарына жауап беру кезінде, негізгі терминдермен танысу барысында: крест жорықтары, католиктік шіркеу, кедейлер жорығы, рыцарьлар жорығы, Клермон, Константинополь, Иерусалим, Венеция.


Құндылықтарға баулу




Қазақстанның халықтарының достық пен келісім дәстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан ұрпаққа дарыту


Пәнаралық байланыс

география


Алдыңғы білім


VІІ ғасыр ислам дінінің өрлеп, христиан дінінің дағдарысқа ұшырау

туралы



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

6 мин


Ұйымдастыру кезеңі

«Жылы лебіз» әдісі бір-біріне жақсы, жылы тілек айтып, ынтымақтастық орнайды

«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың жаңа білімді қабылдауға қызығушылықтарын ояту және ролик көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау.


(«Крест жорықтары» фильмінен үзінді)

  • Бұл видео не туралы? (оқушылардың жауаптары).

  • Крест жорықтары туралы естігендеріңіз бар ма?

  • Қалай ойлайсыз неліктен осы жорықтар крест деп аталған? (оқушылардың болжам жауаптарын тыңдау).

  • Балалар, қалай ойлайсыз бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады?

(оқушылардың болжам жауаптарын тыңдау).

Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?

  • Ал сабақтың мақсаты қандай болады?

(Сабақ мақсаттарын болжау )

Сабақ мақсатымен таныстыру:

- крест жорықтарының тарихын, себеп- салдарларын анықтау және тарихи карталармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. (әрбір дұрыс жауап берген оқушыларға қолдау көрсетіледі).

















https://youtu.be/RnGEEZXWKM4https://youtu.belRnGEEZXWKM4

















сабақтың тақырыбына шығу




Сабақтың ортасы

28 мин

І. Сыныпты қызыл, жасыл, сары түсті стикерлер арқылы 3 адамдық шағын топтарға бөліп 1 -3 ке дейін нөмірленеді. Топқа бөлудің себебі: оқушылар топта бірлесіп жұмыс жасайды, ойларын ортаға салады, талқылайды, ортақ көзқарас таңдайды.

Саралау (жіктеу): топтардың құрамы аралас болып келеді

ТЖ. 1 Тапсырма: ДЖИГСО әдісін қолданамын. ДЖИГСО әдісін не үшін пайдаландым? Себебі осы әдіс топта жұмыс істеуге, оқушылардың оқу,сөйлеу, тыңдау дағдыларын дамытуға және осы әдіс арқылы сабақтың мақсатына жетуде сыныптың барлық оқушылары камтылады.

  • Әр топқа мәтін таратып, кесте толтыру тапсырмасын және дескрипторлар беремін. Оқушылар мазмұнын жеке оқиды, ақпарат алады, бірін – бірі оқытады, тыңдайды, толықтырады, үйретеді, нәтижесінде дескрипторларға сәйкес кесте толтырады. Бұл жерде оқушылар мәтіннің белгілі бір бөлігін ғана жан жақты талқылайды

1топ. Мәтінмен жұмыс

1 топ тапсырмасы

  1. Крест жорықтары дегенді қалай түсінесіңдер?

  2. Крест жорықтарының себептерін анықтаңдар?

Кесте толтыру:

Крест жорықтарының 6 себебін анықта

Крест жорықтарының себебін жікте



  1. топтың дескрипторы:

  • Крест жорықтарының 6 себебін анықтайды;

Крест жорықтарының ұйымдастырушыларын атайды;


2 топ. Мәтінмен жұмыс.

2 топ тапсырмасы

1.Кедейлер мен рыцарьлардың жорықтартарға қатысудың себеп –салдарын анықтаңыз?

2. Осы жорықтардың нәтижесі қандай болды?

Кесте толтыру:


Жорыққа қатысу себептері

Нәтижесі

кедейлер



рыцарьлар



2 топтың дескрипторы:

  • Кедейлердің крест жорығына қатысу себептерін анықтайды;

  • Рыцарьлардың крест жорығына қатысу себептерін анықтау;

3топ.

3 топ тапсырмасы

1.Крест жорықтарының тиімді және тиімсіз жақтарын дәлелдеңіз?

Кесте толтыру:

Тиімді жақтары

Тиімсіз жақтары



3 топтың дескрипторы:

  • Крест жорықтарының тиімсіз жақтарын дәлелдейді;

  • Крест жорықтарының тиімді жақтарын дәлелдейді;

1 тапсырманы орындап болған соң әр топтағы әр түрлі тапсырманы біріктіру үшін топтардың құрамы өзгертіліп, жаңа топтар құрылады. Ол топтарға енді 1,2,3 нөмірлердегілер бірігіп, тапсырмаларын жаңа топ мүшелері арасында бірлесе игеруге және ортақ проблеманың шешімін табу үшін жұмыс істейді. Бұл жерде оқушылар: 1 ) (қиын жерлерін талқылап, бір біріңе түсіндіреді) «Не білдік? Не үйрендік?» Тапсырмалар мен бірге әр топқа енді 7 дескрипторлар берілді.

2) бастапқы топтарына барғанда, басқаларды мәтіннің өз бөліміне қалай үйретуге болатындығын талқылайды: «Қалай үйретеміз?».

( диалогтық оқыту арқылы қолдау көрсетіп отырамын)

Саралау: дескрипторларды басшылыққа алып, жетілмеген тұстарын берілген сұрақтар арқылы жетілдіремін.

1 ) Крест жорықтары дегенді қалай түсінесіңдер?

2) Неге бірнеше рет крест жорықтары жүргізілді?

3) Кресшілдер жаулап алған жерлерде қандай мемлекеттер құрды?

4) Крест жорықтары мақсатына жетті ма?

ҚБ:. «Бағдаршам» әдісі бойынша барлык топтар өздерін бағалайды. Бағалауларына түстерді көрсетеді


ЖЖ. 2 Тапсырма: Кескін картамен жұмыс Осы әдісті таңдау себебім оқушылардың тарихи карталармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

Оқушылар тапсырманы орындайды, атласпен салыстырады Клермон, Константинополь, Иерусалим, Венеция қалаларын және 1 - 4 крест жорықтарының бағыттарын белгілейді.







Дескрипторлар:

  • Кескін картада Клермон, Константинополь, Иеруалим, Венеция қалаларын белгілейді;

  • Кескін картада бірінші крест жорығының бағыттарын анықтайды;

  • Кескін картада екінші крест жорығының бағыттарын анықтайды;

  • Кескін картада үшінші крест жорығының бағытын анықтайды;

  • Кескін картада төртінші крест жорығының бағытын анықтайды;

(Кескін картада жұмыс барысында саралау әдісінің қарқыны іске асырылады себебі қарқыны жоғары оқушылар кескін картада қалаларды, крест жорықтарын бағыттарын, белгілейді және қарқыны төмен оқушыларға көмек көрсете алады).

Саралаудың қарқын әдісі іске асады

ҚБ: Дескрипторға сүйеніп кері байланыс мұғалім тарапынан ауызша беріледі































Оқылым, тыңдалым, жазылым дағдылары жүзеге асады







Дүние жүзі тарихы (Жалпы білім беретін мектептің 7 (6) сыныпқа арналған оқулық) Алматы.

Атамұра 2017

п.10 б.57-58













Дүние жүзі тарихы (Жалпы білім беретін мектептің 7 (6) сыныпқа арналған оқулық) Алматы.

Атамұра 2017

п.10 б.58 -59













Дүние жүзі тарихы (Жалпы білім беретін мектептің 7 (6) сыныпқа арналған оқулық) Алматы.

Атамұра 2017

п.10 б.59 -60





























































1-4 крест жорықтарының

бағыттары (карта)





Кескін карта





Кескін карта

















айтылым



жазылым



















Сабақтың соңы



6 мин


Окушы өз білімін тексеріп рефлексия жасайды

Ақиқат па жалған ба?» әдісі арқылы


Ақиқат

Жалған

Католиктік шіркеу крест жорықтары арқылы бытыраңқы Еуропадағы саяси билікті өз қолына алғысы келгендіктен крест жорығын ұйымдастырды



Крест жорықтарының Шығыс елдерді жаулап алу мақсаты жүзеге асқты



Көп адамдар қырылды, елді мекендер қыратылды




Батыс пен Шығыс елдері арасында сауда құлдырады




Батыс Еуропа халықтары Шығыстың жоғары дәрежеде дамыған мәдениет үлгісін игерді.




«Блоб ағашы» әдісі арқылы оқушылар өзін- өзі бағалайды. Оқушылар сабақтың соңында өз білімін қандай дәрежеде тұрғаның бояп көрсете алады, және анықтама береді













Дұрыс жауаптары

тақтада берілді











































«Блоб ағашы»



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Сабақ барысында топтық бөлу арқылы саралау тәсілдерінің жіктеу әдісін жүзеге асырамын. Оқушылар топтарда мәтінмен жұмыс жасайды, әр түрлі тапсырмалар орындау барысында диалог қалыптасады, бір –біріңе көмектесу арқылы қарқын жүзеге асады. Сонымен, қатар тапсырманы орындау барысында менің тарапынан да диалогтік оқыту арқылы қолдау көрсетіледі .



Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісімен жүзеге асады, дескрипторлар арқылы топтар арасында өзара бағалау жүргізіледі.

Мұғалім тарапынан ауызша бағалау

«Ақиқат па жалған ба?» әдісі арқылы өзін – өзі бағалайды



Оқытуды жақсарту мақсатында АҚТ құралдары сабақта тек қана керек уақытында қолданылды. Топтық, жұптық жұмыстарға тартылу арқылы қимыл– қозғалыстар жүзеге асады

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау




Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:




2:





Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:





2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!