Пән: Математика | Мектеп: К.Мендалиев атындағы ОЖББМ |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Габдушева Г.А. |
Сынып: 1а | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Нүктелі қағазға фигураларды сызамыз |
Оқу мақсаты | 1.3.2.1. тура қисық, үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтарды, қарапайым жазық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеу |
Сабақтың мақсаттары | - жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастырады;
- қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндейді.Нүктелі қағазға бейнелі сурет жасайды. |
Бағалау критерийлері | Оқушылар сурет салып, геометриялық фигураларды, нұсқаулықты қолдана біледі; берілген фигуралар арқылы бейнелі сурет салады; |
Тілдік мақсат | Жаңа тақырып аясындағы керекті тілдік қорлары дамиды. заттардың ортақ белгілеріне қарап топтайды, атайды , салыстырады, түсіндіреді және талқылайды. |
Құндылықтарды дарыту | Жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік, жанашырлық, қамқорлық жасай білу құндылықтарды қалыптастыру. |
Алдыңғы білімдер | Кеңістіктік ұғымдары қалыптасады(сол жақтан, оң жақтан, жоғарыдан, төменнен, артынан, алдынан, арасында, үстінде)Қарапайым геометриялық фигуралармен (нүкте, сызық (түзу,қисық) сәуле, кесінді, үшбұрыш, шеңбер, шаршы, төртбұрыш, текше, шар) жұмыстанады. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Бағалау парақшасымен таныстыруПсихологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» тренингіКөршіңді оң жақтан құшақтаКөршіңді сол жақтан құшақтаОң жақтағы көршіңе бір жымиСол жақтағы көршіңе бір жымиБүгінгі тренинг мақсаты Біз үлкен отбасы Дереккөз ретінде «Пішіндер әні» бейнеролигін тамашалау. -Пішіндер қандай топтарға бөлінеді?-Мысал келтірБүгінгі сабақта жазық фигураларды нүктклі қағазға сызып үйренеміз. Нүктелі қағаз — 1-сынып оқушысының жазық фигураларды салуына арналған құрал. Ол нүктелі жазықтық болып табылады, ондағы нүктелер бірінің астына бірі баған және жол түрінде орналасады. Оқу шылар осындай қағазда бұрыштары тік фигураларды қиналмай сала алады. Бұл сабақта қатар тұрған көршілес екі нүктенің арақашықтығы 1 сантиметрге тең қағаз қолданылады. Оқушыларға мынадай жұмыс ұсынамыз. Қазір нүктелі қағазға тіктөрт бұрыш салатынын хабарлаймыз. Орындап болған соң барлығына қағаздарын жоғары көтеруді және оларда бірдей фигуралардың шыққан-шықпағанын салыс тыруды сұраймыз.. Неге бұлай шыққанын сұраймыз. Оқушылардың жауаптарын тыңдаймыз. Содан соң әңгіме жүргізіп, бірдей нәтиже алу үшін ортақ нұсқаулық қажет деген тұжырымға әкелеміз.
|
Жазық фигуралар туралы білетіндерін жүйелеп ой елегінен өткізеді.Сан туралы ешқандай мәлімет берілмегендіктен, оларда қабырғалары әртүрлі тіктөртбұрыштар шығуы мүмкін |
Сабақтың ортасы
| Мағынаны тануЖаңа білімді түсіндіру: Нұсқаулықпен жұмыс:Мұғалім нұсқауымен сурет салу
Топтық жұмыс«Сәлемдеме жіберу» әдісі арқылы тақырыпты ашуТоп: жұптасып шаршы салуТоп : жұптасып үшбұрыш салуТоп : жұптасыр төртбұрыш салуДәптермен саралау тапсырмасы: жеке жұмыс «Жасап көр» 126 жұмыс парағы 128 бетҚұлтемір. Шығармашылық қабілетті дамытуға арналған тапсырма. Оқушылар нүктелі қағазда тік төртбұрыштарды, шаршылар мен үшбұрыштарды сала отырып, құлтемірді сызады. Тапсырманы орындап болған соң жұмыстар көрмесін ұйымдастырымыз. Оқушылар өздерінің сыныптастарының жұмыстарын көреді және оларды салыстырады, осы ретте олардың айтқан пікірлері қалыптастырушы бағалауды жүргізуге көмектеседі. Топтық жұмыс | • әрбір топқа арналған нұсқаулықтар топтамасы;• әрбір оқушыға арналған ламинат, ермексаз;
1-топ - көбелек бейнесіндегі,
2-топ – мысық бейнесіндегі,
3-топ – бақа бейнесіндегі фигуралар түрі мен санын анықтайды. |
Сабақтың соңы | Кері байланыс: «Ақиқат. Жалған.» Салған фигуралар бірдей болып шығуы үшін нұақаулық қажетШаршының барлық қабырғалары теңҮшбұрыштың төрт төбесі бар т.б.«Түсін мені» оқушылар шеңбер құрып тұрады. Әр оқушы алдындағы оқушының арқасына пішіндердің сызбасын сызады. Ал алдыңғы оқушы қандай пішін екенін айтады.БағалауЦуркерман таяқшасы Өзін-өзі бағалауАрмандар ағашы |
|
Саралау – жеке жұмыс барысында өз деңгейіндегі тапсырмаларды таңдауға мүмкіндік беру арқылы. | Бағалау – кері байланыстағы «Ақиқат. Жалған», «Түсін мені» әдістемесі барысында және сабақтың өн бойындағы оқушы белсенділігі белгіленген Цуркерман таяқшасы арқылы жүзеге асырыладыОқушылар сабақ соңында:•жазық фигураларды ажыратады•атаулары мен қасиеттерін біледі•нұсқауға сай жазық фигуралар сызбасын жасай алады•айтылған пікірдің ақиқат, жалғандығын ажыратады | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы (қайшы ұстау кезіндегі қауіпсіздік ережесі, оқу – жазу барысындағы денсаулық сақтау ережелері) |
Қиналатын оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету. Өзіндік жұмысты орындау барысында қабілеті жоғары оқушыларға жеке тапсырманы ұсыну. | Мадақтау айту, смайлк беру арқылы бағалау. Жауаптары мен жасаған жұмыстарын бақылау арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру. | Сергіту сәттерін өткізу.
|