Материалдар / Нүктелі қағазға фигураларды сызамыз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Нүктелі қағазға фигураларды сызамыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Нүктелі қағазға фигураларды сызамыз атты математика сабағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
2110
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: МатематикаМектеп: К.Мендалиев атындағы ОЖББМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Габдушева Г.А.
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыНүктелі қағазға фигураларды сызамыз
Оқу мақсаты1.3.2.1. тура қисық, үзік, тұйық және тұйықталмаған сызықтарды, қарапайым жазық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағаздың жазықтығында бейнелеу
Сабақтың мақсаттары
  • - жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастырады;


  • - қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндейді.
  • Нүктелі қағазға бейнелі сурет жасайды.
  • Бағалау критерийлеріОқушылар сурет салып, геометриялық фигураларды, нұсқаулықты қолдана біледі; берілген фигуралар арқылы бейнелі сурет салады;
    Тілдік мақсатЖаңа тақырып аясындағы керекті тілдік қорлары дамиды. заттардың ортақ белгілеріне қарап топтайды, атайды , салыстырады, түсіндіреді және талқылайды.
    Құндылықтарды дарытуЖауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік, жанашырлық, қамқорлық жасай білу құндылықтарды қалыптастыру.
    Алдыңғы білімдерКеңістіктік ұғымдары қалыптасады(сол жақтан, оң жақтан, жоғарыдан, төменнен, артынан, алдынан, арасында, үстінде)Қарапайым геометриялық фигуралармен (нүкте, сызық (түзу,қисық) сәуле, кесінді, үшбұрыш, шеңбер, шаршы, төртбұрыш, текше, шар) жұмыстанады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    Бағалау парақшасымен таныстыруПсихологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» тренингіКөршіңді оң жақтан құшақтаКөршіңді сол жақтан құшақтаОң жақтағы көршіңе бір жымиСол жақтағы көршіңе бір жымиБүгінгі тренинг мақсаты Біз үлкен отбасы Дереккөз ретінде «Пішіндер әні» бейнеролигін тамашалау. -Пішіндер қандай топтарға бөлінеді?-Мысал келтірБүгінгі сабақта жазық фигураларды нүктклі қағазға сызып үйренеміз. Нүктелі қағаз — 1-сынып оқушысының жазық фигураларды салуына арналған құрал. Ол нүктелі жазықтық болып табылады, ондағы нүктелер бірінің астына бірі баған және жол түрінде орналасады. Оқу шылар осындай қағазда бұрыштары тік фигураларды қиналмай сала алады. Бұл сабақта қатар тұрған көршілес екі нүктенің арақашықтығы 1 сантиметрге тең қағаз қолданылады. Оқушыларға мынадай жұмыс ұсынамыз. Қазір нүктелі қағазға тіктөрт бұрыш салатынын хабарлаймыз. Орындап болған соң барлығына қағаздарын жоғары көтеруді және оларда бірдей фигуралардың шыққан-шықпағанын салыс тыруды сұраймыз.. Неге бұлай шыққанын сұраймыз. Оқушылардың жауаптарын тыңдаймыз. Содан соң әңгіме жүргізіп, бірдей нәтиже алу үшін ортақ нұсқаулық қажет деген тұжырымға әкелеміз.















    Жазық фигуралар туралы білетіндерін жүйелеп ой елегінен өткізеді.Сан туралы ешқандай мәлімет берілмегендіктен, оларда қабырғалары әртүрлі тіктөртбұрыштар шығуы мүмкін
    Сабақтың ортасы

    Мағынаны тануЖаңа білімді түсіндіру: Нұсқаулықпен жұмыс:Мұғалім нұсқауымен сурет салу

    Топтық жұмыс«Сәлемдеме жіберу» әдісі арқылы тақырыпты ашу
  • Топ: жұптасып шаршы салу
  • Топ : жұптасып үшбұрыш салу
  • Топ : жұптасыр төртбұрыш салу
  • Дәптермен саралау тапсырмасы: жеке жұмыс «Жасап көр» 126 жұмыс парағы 128 бетҚұлтемір. Шығармашылық қабілетті дамытуға арналған тапсырма. Оқушылар нүктелі қағазда тік төртбұрыштарды, шаршылар мен үшбұрыштарды сала отырып, құлтемірді сызады. Тапсырманы орындап болған соң жұмыстар көрмесін ұйымдастырымыз. Оқушылар өздерінің сыныптастарының жұмыстарын көреді және оларды салыстырады, осы ретте олардың айтқан пікірлері қалыптастырушы бағалауды жүргізуге көмектеседі. Топтық жұмыс
    • әрбір топқа арналған нұсқаулықтар топтамасы;• әрбір оқушыға арналған ламинат, ермексаз;























    1-топ - көбелек бейнесіндегі,

    2-топ – мысық бейнесіндегі,

    3-топ – бақа бейнесіндегі фигуралар түрі мен санын анықтайды.
    Сабақтың соңыКері байланыс: «Ақиқат. Жалған.»
  • Салған фигуралар бірдей болып шығуы үшін нұақаулық қажет
  • Шаршының барлық қабырғалары тең
  • Үшбұрыштың төрт төбесі бар т.б.
  • «Түсін мені» оқушылар шеңбер құрып тұрады. Әр оқушы алдындағы оқушының арқасына пішіндердің сызбасын сызады. Ал алдыңғы оқушы қандай пішін екенін айтады.БағалауЦуркерман таяқшасы Өзін-өзі бағалауАрмандар ағашы




    Саралау – жеке жұмыс барысында өз деңгейіндегі тапсырмаларды таңдауға мүмкіндік беру арқылы.Бағалау – кері байланыстағы «Ақиқат. Жалған», «Түсін мені» әдістемесі барысында және сабақтың өн бойындағы оқушы белсенділігі белгіленген Цуркерман таяқшасы арқылы жүзеге асырыладыОқушылар сабақ соңында:жазық фигураларды ажыратадыатаулары мен қасиеттерін біледінұсқауға сай жазық фигуралар сызбасын жасай аладыайтылған пікірдің ақиқат, жалғандығын ажыратадыДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы (қайшы ұстау кезіндегі қауіпсіздік ережесі, оқу – жазу барысындағы денсаулық сақтау ережелері)
    Қиналатын оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету. Өзіндік жұмысты орындау барысында қабілеті жоғары оқушыларға жеке тапсырманы ұсыну.Мадақтау айту, смайлк беру арқылы бағалау. Жауаптары мен жасаған жұмыстарын бақылау арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру.Сергіту сәттерін өткізу.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!