Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Нұралы Әжіғалиев мерей тойы
Материал туралы қысқаша түсінік
Нұралы ақын туралы ұлағатты мәлімет алды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Қырқүйек 2018
1252
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Нұралы ақынға Кеудесінен толқын жыр,әнді ескеліНұралы аға Нарынның нар кескеніБүгін ұрпақ жырымен сусындаудаҰмтылмайтын деп мәңгі естегі
Нұралы ақын тілші болса тіл бөлекҰстаз болса ұрпағына нұр беред(і)Өлеңінен отырасың от алыпАл айтыскер ақындығы бір бөлек
Нарын елі аманат қып жүк алдыНұралы мен Фаризаны шығарды Дарынды ұлың асқақтатар беделінНарын құмның топырағы құнарлы
Жырын оқып дәмін алдым ләзаттіңБірі емес пе осы деген ғажаптыңАуылы емес ақын аға тек қанаНарын емес мақтынышы Қазақтың
Ойынан сұрап сөз шығаратын Ұлтының ұлы арманы ұға алатынЖалындасын жырларың себебі сенЖадыңдасың еліңнің -Нұралы ақын
Бекітемін:Күні:27.11.2017Пәні: Қазақ тіліСыныбы: 9-сыныпСабақтың тақырыбы: Ресми-іс қағаздар стиліСабақтың мақсаты: қатынас қағаздары туралы түсінік беру, жазылу жолдарын ұғындыру,стиль түрлерінен ажырата білуді үйрету.Сабақтың міндеттері:Білімділік — оқушыларға ресми іс қағаздары стилі, іс қағаздарының түрлері мен тілдік құрылымдық ерекшеліктерін меңгерту;Дамытушылық — оқушылардың іскерлік дағдысын қалыптастыру, ой — өрісін дамыту, ізденімпаздыққа баулу, танымдық қабілетін жетілдіру;Тәрбиелік — оқушыларды сыйластыққа, бір-бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Жаңа сабақСабақтың түрі: Ақпараттық, жаңа білімді меңгерту.Сабақтың әдісі: Ой қозғау, іздену, талдау.Көрнекілігі: «Іс қағаздарын жүргізу» үлгілері, кеспелер, тест жұмыстары, интербелсенді тақта.Пәнаралық байланыс: Құқық, орыс тілі, әдебиет.Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: сыныптағы оқушыларды түгендеу.I слайдҮй тапсырмасын тексеру. «Жаңғырту»Стиль дегеніміз не?Стиль түрлерін ата.Көркем әдебиет стилі.Ерекшеліктері.64-жаттығу.Жаңа сабақ.1. Білу. Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?1) Іс қағаздары, оның түрлері;2) Қатынас қағаздары;3) Іс қағаздар стилінің ерекшеліктері.2. Түсіну. Интербелсенді тақтадан слайдтар арқылы жаңа материалды меңгерту.Іс қағаздары деген тіркестің ұғымы кең: олар-адамның күнбе-күнгі өмірінде жиі қолданылатын үлгілер. Іс қағаздары, әдетте, ресми құжаттар деп те аталады. Соған орай, ресми құжаттар, іс қағаздары стилі деп те айтыла береді. Бұл тіркестердің мән-мағынасы бір-біріне жақын, бір-бірімен синонимдес деуге де болады.II слайдӨмірбаян жазуда мынадай сұрақтарға жауап береді.Аты-жөні кім?Қашан дүниеге келдің?Ұлтың кім?Әкеңнің аты-жөні.Әкең кім болып, қайда жұмыс істейді?Шешеңнің аты-жөніҚайда, кім болып жұмыс істейді?Аға-інілерің бар ма?Олар немен шұғылданады?Қарындас-апаларың бар ма?Олар немен айналысады?Сен қай жылы мектепке бардың?Мектепті қашан бітірдің?Мектепті бітірген соң қандай мамандық иесі боласың?«Өнер жастан шығады», — дейді халық даналығы. Сол жастар — оқушылар. Болашақ еңбек ері, ірі ғалым, ұлы жазушы, көрнекті қоғам қайраткері -қазіргі оқушы жастар. Өнерпаздық, шешендік, даналық, батырлық деген тәрізді қадірлі қасиеттер адам бойында бірден пайда болмайды — жастай ізденуден, үйренуден,имашықтанудан, бірте-бірте дамып,қалыптасады.Ұлы Абай: «Ондай болмақ қайда?» деп, «Айтпа ғылым сүйсеңіз!» — деп текке айтпаған.III слайд Қатынас қағаздары құрылымы Қатынас қағаз жіберілген мекеменің (фирманың), мекеме басшысының аты-жөні.Қатынас қағазды жіберуші.ТақырыбыМазмұны.Жіберушінің қолыЖіберілген мерзімі(күні,айы,жылы).БҰЙРЫҚТАН ҮЗІНДІ00.00.00АлматыМереке кундерінде өрт қауіпсіздігіҚамтамасыз ету_______________туралыжылғы желтоқсан және жылғы қаңтармереке кундерінде өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және кузетті күшейту мақсатында.БҰЙЫРАМЫНМекеменің барлық қызметкерлері 30.12.93ж. жұмыс аяакталганнан кейін бөлмелердегі электр жүйелері мен нүктелерінің, компьютерлерді тексерсін және бөлмелерді директордың шаруашылық жөніндегі орынбасарна сағат 17.00 ге дейін тегіс өткізсін.Мекеме директоры _________ (қолы)ТүйіндемеАты-жөні: Сұлтанова Райхан АйханқызыТуған күні, айы, жылы: 1974ж.4 сәуірде Ақтөбе қаласында дүниеге келдім.Мекен жайым: Ақтөбе қаласы, Қ.Жұбанов көшесі, 21 үй, 3 пәтер.Үй телефоны: 41–00−53Мамандығым: заңгер, тарихшы.Бағыт: Жоғары оқу орнының оқытушысы, мемлекеттік аппарт қызметкері.Білімі мен қызметі туралы мәлемет: _________ атындағы____университеті тарих және құқық факультетінің оқытушысыНегізгі мәлеметтер: Қазақстан тарихы,құқықтану мәселелерімен айналысып, зеріттеу жұмыстарын жүргіздімҚосымша мәліметтер: Орыс тілі және ағылшын тілін жақсы білемін.4 наурыз 2000 жыл _______ _________ (қолы)
Арыз.Абай атындағы Алматы мемлекеттік университетінде сессия тапсыру үшін 2000 жылдың 15 мамырынан бастап 1 ай көлемінде ақысы төленетін демалыс беруіңізді сұраймын.2000 жылдың 15 сәуірінде университеттен жіберілген № 204 шақыру-анықтама қосымша беріліп отыр.Орта мектептің қазақ тілі пәнінің оқытушысы _______________(қолы)2000 жыл сәуірдің 22-сі Шығармашылық жұмыс.Оқушылар алған білімдерін қолданып,бір құжаттың үлгісін өздері құрастырады.Талдау. Шығармашылық жұмыс түрлерінен талдау жұмыстарын жүргізу.Мысалы: Сұлтанова Райхан Айханқызы 1974ж. 4 сәуірде Ақтөбе қаласында дүниеге келдім. Қазақстан тарихы,құқықтану мәселелерімен айналысып, зеріттеу жұмыстарын жүргіздім.Сабақты қорытындылау мақсатында тест жұмыстарын аламын.Стиль қай тілден алынған?А. грек В. ЛатынС. АрабД. ҚазақДәстүрлі принципке сай жазылған сөзді көрсетіңіз.А. БекуВ. АйуанС. ЕридіД. АққуҮйге тапсырама:Сыныптас жолдастарына мінездеме жазу.Басқа да ресми іс қағаздарға жататын құжаттарды іздестіру, жинақтау, жазылу ерекшелігіне назар аудару.Бағалау: Сабаққа қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Бекітемін:Күні:27.11.2017Пәні: Қазақ әдебиетіСыныбы: 9-сыныпСабақтың тақырыбы: Асан қайғы «Көлде жүрген қоңыр қаз», «Еділ бол да, Жайық бол»Мақсаты: Жырау өмірінен мәлімет бере отырып, «Көлде жүрген қоңыр қаз», «Еділ бол да, Жайық бол» толғауларымен таныстыру.1. Жыраудың өмірі, шығармашылығынан жалпы мәлімет бере отырып, толғаудың тақырыбы мен идеясын, көркемдігін ашу, толғау туралы түсініктерін кеңейту.2. Сөз еркіндігіне баулу, шығармашылық ізденіске бағыттау, сөз өнеріне қызығушылығын арттыру, поэзияны түсінуге, сырына үңілуге шақыру.3. Оқушыларды адалдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.Сабақ түрі: жаңа материалды оқып-үйрену сабағы.Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, талдау, топпен жұмыс.Көрнекіліктер: жырау портреті, қосымша материалдар, слайдтар, кестелер.Пәнаралық байланыс: тарих, география, қазақ тілі.Сабақ барысыІ. Ұйымдастыру.Сәлемдесу.Кезекшімен әңгімелесу.Сабақ дайындығын пысықтау.Жырау жырларының үзінділері бойынша жеребе тартқызып, топқа бөлу.ІІ. Үй жұмысын тексеру.Жырау деген кім? Жырау дегеніміз - өз жанынан жыр шығарып айтатын, суырып салма ақындық қасиет пен шешендік қасиеті қатар сақталып жататын дарынды ақын, дуалы шешен, дана, ойшыл адамдарҚандай жырауларды білесіңдер? Асан қайғы, Қазтуған, Доспамбет, Шалкиіз, Жиембет, Марқасқа, Үмбетей, Ақтамберді, Бұқар және т.бЖыраудың жыршыдан қандай айырмашылығы бар? Жырау деген атау "жыр" сөзінен шыққан. Жыршы деп көптеген эпостық жырларды жатқа білетін, дайын репертуары бар айтқыштарды таныған. Жыраулар өз шығармаларын ақыл-нақыл, өсиет түрінде суырыпсалып айтқан.Жыраулардың шығармаларын не деп атаймыз? Толғаулар. Толғау дегеніміз – қазақ әдебиетінде ақындар шығармашылығында, әсіресе жыраулар поэзиясында жиі орын алған жанр.Толғау қандай сипаттағы шығарма? Толғау өлеңде ақын өмір қоғам, адам тіршілігі, жақсылық, жамандық т.б жайлы ақыл-өсиет, насихаттық тұрғыда ой-қозғайды.Жыраулардың өз толғауларында көтерген негізгі тақырыбы қандай? Жыраулар толғауларының негізгі тақырыптары - туған жерді, елді сүю, Отанды қорғау, елді бірлікке шақыру, адамгершілік қасиетті насихаттау.ІІІ. Жаңа сабақ.Кіріспе.Асан қайғы деген кім? («ББҮ» кестесі таратылады)Оның Асан қайғы аталуына не себеп болған? (Видеоролик көрсетіледі.)Асан қайғының қандай толғауларын білесіңдер? (Оқушыларға Асанқайғының өмірі жайлы мәлімет таратылады)Топтастыру. (Оқушыларға плакат беріледі)Асан қайғы
Бекітемін:Күні:27.11.2017Пәні: Қазақ тіліСыныбы: 10-сыныпСабақтың тақырыбы: Монологтың түрлеріМақсаты: Оқушыларды монологтың мағыналық түрлеріне мысалдар келтіре отырып меңгерту.Міндеттері:Мәтіндердің монолог сөздің қай түріне жататындығын ажырата білуге үйрету;Оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, сөздік қорларын дамытуСабақтың түрі Жаңа тақырыпты меңгертуӘдіс-тәсілдері : 770 ₸ - Сатып алу
Нұралы ақын тілші болса тіл бөлекҰстаз болса ұрпағына нұр беред(і)Өлеңінен отырасың от алыпАл айтыскер ақындығы бір бөлек
Нарын елі аманат қып жүк алдыНұралы мен Фаризаны шығарды Дарынды ұлың асқақтатар беделінНарын құмның топырағы құнарлы
Жырын оқып дәмін алдым ләзаттіңБірі емес пе осы деген ғажаптыңАуылы емес ақын аға тек қанаНарын емес мақтынышы Қазақтың
Ойынан сұрап сөз шығаратын Ұлтының ұлы арманы ұға алатынЖалындасын жырларың себебі сенЖадыңдасың еліңнің -Нұралы ақын
Бекітемін:Күні:27.11.2017Пәні: Қазақ тіліСыныбы: 9-сыныпСабақтың тақырыбы: Ресми-іс қағаздар стиліСабақтың мақсаты: қатынас қағаздары туралы түсінік беру, жазылу жолдарын ұғындыру,стиль түрлерінен ажырата білуді үйрету.Сабақтың міндеттері:Білімділік — оқушыларға ресми іс қағаздары стилі, іс қағаздарының түрлері мен тілдік құрылымдық ерекшеліктерін меңгерту;Дамытушылық — оқушылардың іскерлік дағдысын қалыптастыру, ой — өрісін дамыту, ізденімпаздыққа баулу, танымдық қабілетін жетілдіру;Тәрбиелік — оқушыларды сыйластыққа, бір-бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Жаңа сабақСабақтың түрі: Ақпараттық, жаңа білімді меңгерту.Сабақтың әдісі: Ой қозғау, іздену, талдау.Көрнекілігі: «Іс қағаздарын жүргізу» үлгілері, кеспелер, тест жұмыстары, интербелсенді тақта.Пәнаралық байланыс: Құқық, орыс тілі, әдебиет.Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: сыныптағы оқушыларды түгендеу.I слайдҮй тапсырмасын тексеру. «Жаңғырту»Стиль дегеніміз не?Стиль түрлерін ата.Көркем әдебиет стилі.Ерекшеліктері.64-жаттығу.Жаңа сабақ.1. Білу. Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек?1) Іс қағаздары, оның түрлері;2) Қатынас қағаздары;3) Іс қағаздар стилінің ерекшеліктері.2. Түсіну. Интербелсенді тақтадан слайдтар арқылы жаңа материалды меңгерту.Іс қағаздары деген тіркестің ұғымы кең: олар-адамның күнбе-күнгі өмірінде жиі қолданылатын үлгілер. Іс қағаздары, әдетте, ресми құжаттар деп те аталады. Соған орай, ресми құжаттар, іс қағаздары стилі деп те айтыла береді. Бұл тіркестердің мән-мағынасы бір-біріне жақын, бір-бірімен синонимдес деуге де болады.II слайдӨмірбаян жазуда мынадай сұрақтарға жауап береді.Аты-жөні кім?Қашан дүниеге келдің?Ұлтың кім?Әкеңнің аты-жөні.Әкең кім болып, қайда жұмыс істейді?Шешеңнің аты-жөніҚайда, кім болып жұмыс істейді?Аға-інілерің бар ма?Олар немен шұғылданады?Қарындас-апаларың бар ма?Олар немен айналысады?Сен қай жылы мектепке бардың?Мектепті қашан бітірдің?Мектепті бітірген соң қандай мамандық иесі боласың?«Өнер жастан шығады», — дейді халық даналығы. Сол жастар — оқушылар. Болашақ еңбек ері, ірі ғалым, ұлы жазушы, көрнекті қоғам қайраткері -қазіргі оқушы жастар. Өнерпаздық, шешендік, даналық, батырлық деген тәрізді қадірлі қасиеттер адам бойында бірден пайда болмайды — жастай ізденуден, үйренуден,имашықтанудан, бірте-бірте дамып,қалыптасады.Ұлы Абай: «Ондай болмақ қайда?» деп, «Айтпа ғылым сүйсеңіз!» — деп текке айтпаған.III слайд Қатынас қағаздары құрылымы Қатынас қағаз жіберілген мекеменің (фирманың), мекеме басшысының аты-жөні.Қатынас қағазды жіберуші.ТақырыбыМазмұны.Жіберушінің қолыЖіберілген мерзімі(күні,айы,жылы).БҰЙРЫҚТАН ҮЗІНДІ00.00.00АлматыМереке кундерінде өрт қауіпсіздігіҚамтамасыз ету_______________туралыжылғы желтоқсан және жылғы қаңтармереке кундерінде өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және кузетті күшейту мақсатында.БҰЙЫРАМЫНМекеменің барлық қызметкерлері 30.12.93ж. жұмыс аяакталганнан кейін бөлмелердегі электр жүйелері мен нүктелерінің, компьютерлерді тексерсін және бөлмелерді директордың шаруашылық жөніндегі орынбасарна сағат 17.00 ге дейін тегіс өткізсін.Мекеме директоры _________ (қолы)ТүйіндемеАты-жөні: Сұлтанова Райхан АйханқызыТуған күні, айы, жылы: 1974ж.4 сәуірде Ақтөбе қаласында дүниеге келдім.Мекен жайым: Ақтөбе қаласы, Қ.Жұбанов көшесі, 21 үй, 3 пәтер.Үй телефоны: 41–00−53Мамандығым: заңгер, тарихшы.Бағыт: Жоғары оқу орнының оқытушысы, мемлекеттік аппарт қызметкері.Білімі мен қызметі туралы мәлемет: _________ атындағы____университеті тарих және құқық факультетінің оқытушысыНегізгі мәлеметтер: Қазақстан тарихы,құқықтану мәселелерімен айналысып, зеріттеу жұмыстарын жүргіздімҚосымша мәліметтер: Орыс тілі және ағылшын тілін жақсы білемін.4 наурыз 2000 жыл _______ _________ (қолы)
Қандыағаш қаласы нр. 4 қазақ орта мектебінің директоры Е.Ә.Шымқаев мырзаға Сұлтанова Райхан Айханқызынан |
Бекітемін:Күні:27.11.2017Пәні: Қазақ әдебиетіСыныбы: 9-сыныпСабақтың тақырыбы: Асан қайғы «Көлде жүрген қоңыр қаз», «Еділ бол да, Жайық бол»Мақсаты: Жырау өмірінен мәлімет бере отырып, «Көлде жүрген қоңыр қаз», «Еділ бол да, Жайық бол» толғауларымен таныстыру.1. Жыраудың өмірі, шығармашылығынан жалпы мәлімет бере отырып, толғаудың тақырыбы мен идеясын, көркемдігін ашу, толғау туралы түсініктерін кеңейту.2. Сөз еркіндігіне баулу, шығармашылық ізденіске бағыттау, сөз өнеріне қызығушылығын арттыру, поэзияны түсінуге, сырына үңілуге шақыру.3. Оқушыларды адалдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.Сабақ түрі: жаңа материалды оқып-үйрену сабағы.Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, талдау, топпен жұмыс.Көрнекіліктер: жырау портреті, қосымша материалдар, слайдтар, кестелер.Пәнаралық байланыс: тарих, география, қазақ тілі.Сабақ барысыІ. Ұйымдастыру.Сәлемдесу.Кезекшімен әңгімелесу.Сабақ дайындығын пысықтау.Жырау жырларының үзінділері бойынша жеребе тартқызып, топқа бөлу.ІІ. Үй жұмысын тексеру.Жырау деген кім? Жырау дегеніміз - өз жанынан жыр шығарып айтатын, суырып салма ақындық қасиет пен шешендік қасиеті қатар сақталып жататын дарынды ақын, дуалы шешен, дана, ойшыл адамдарҚандай жырауларды білесіңдер? Асан қайғы, Қазтуған, Доспамбет, Шалкиіз, Жиембет, Марқасқа, Үмбетей, Ақтамберді, Бұқар және т.бЖыраудың жыршыдан қандай айырмашылығы бар? Жырау деген атау "жыр" сөзінен шыққан. Жыршы деп көптеген эпостық жырларды жатқа білетін, дайын репертуары бар айтқыштарды таныған. Жыраулар өз шығармаларын ақыл-нақыл, өсиет түрінде суырыпсалып айтқан.Жыраулардың шығармаларын не деп атаймыз? Толғаулар. Толғау дегеніміз – қазақ әдебиетінде ақындар шығармашылығында, әсіресе жыраулар поэзиясында жиі орын алған жанр.Толғау қандай сипаттағы шығарма? Толғау өлеңде ақын өмір қоғам, адам тіршілігі, жақсылық, жамандық т.б жайлы ақыл-өсиет, насихаттық тұрғыда ой-қозғайды.Жыраулардың өз толғауларында көтерген негізгі тақырыбы қандай? Жыраулар толғауларының негізгі тақырыптары - туған жерді, елді сүю, Отанды қорғау, елді бірлікке шақыру, адамгершілік қасиетті насихаттау.ІІІ. Жаңа сабақ.Кіріспе.Асан қайғы деген кім? («ББҮ» кестесі таратылады)Оның Асан қайғы аталуына не себеп болған? (Видеоролик көрсетіледі.)Асан қайғының қандай толғауларын білесіңдер? (Оқушыларға Асанқайғының өмірі жайлы мәлімет таратылады)Топтастыру. (Оқушыларға плакат беріледі)Асан қайғы
«ББҮ» кестесі 1. Асан қайғының өмірі мен шығармашылығыАсан Қайғы (Хасан Сәбитұлы)Өмір сүрген кезеңі: ХІҮ- ХҮ ғғ. (шамамен 1330 – 1450 жж.)Мекендеген жері: Арал өңірінің Сырдария жағасыҚаратау мен Сырдың арасына көз сала отырып, Асанқайғы бабамыз: «Басы байтақ, аяғы тайпақ қоныс екен. Қаратауды жайласам, Сырдың бойын қыстасам, қоныс болуға сонда ғана дұрыс екен», – деген екен.Қызметі: Асанның біраз өмірі Қазанда хандық құрған Алтын Ордаәміршілерінің бірі – Ұлұғ Мұхамед тұсында өтеді, кейін қазақ ханы Жәнібектің ақылшысы болған.Толғаулары:Асан толғауларының тақырыптық ерекшеліктері:1) дидактикалық сарындағы толғаулар (насихат, өнеге сөз, ғибрат айтылуы) «Еділ бол да, Жайық бол».2) Әз-Жәнібек ханға айтқан арнау толғаулары (арнау-толғауда ханға кеңес айта отырып, ел басқару ісіне де араласуы, сын айтуы): «Ай, хан, мен айтпасам, білмейсің»3) Өз заманындағы тарихи өзгерістердің мәнін түсіндіретін толғаулары: «Қырында киік жайлаған»4) Болжалдық сарындағы толғаулар: «Қилы, қилы заман болмай ма».Күйлері: «Ел айрылған», «Асан қайғы», «Желмаяның жүрісі», «Зар», т.б.Арманы: Асан Қайғы елінің сулы-нулы, шөбі шүйгін, құтты қоныс тауып, «адамы жүзге келмей өлмейтін, қойы екі төлдейтін» мамыражай, еркін өмір сүруін аңсады. Бұл мұратын жырау «Жерұйық» деп атады. Алты атанға жүк артып, алты жыл жайлы қоныс қарап, қазақ жерін түгел шолып шығады, әр қоныс, мекенге байыпты сын, баға беріп отырады. Бұл бағалары әлі күнге дейін ел аузында ұмытылмай айтылып келеді.Кесенесі орналасқан жері: Қызылорда облысы Шиелі ауданында «Жеті әулие» қорымы.Ғалымдар бағасы:Кейінгі ұрпақ әулие танып, аты аңызға айналған «көшпелілер философы» (Ш.Уәлиханов) «Асан Ата – ХV ғасырда қазақ ұлысын біріктіру мәселесін қолына алған даланың ойшыл данасы» (Әлкей Марғұлан). «Тарихта болған адамдардың ішінде өмір сорабы, іс еңбегі халықтың нағыз ертегі болып, тек сол қалыпта ғана ой жадында сақтаған адамның бірі – осы Асан қайғы» (Мұхтар Әуезов).2. Толғауларды оқу, талдау.ХҮ-ХІХ ғғ. ақын-жыраулар шығармаларындағы «кеңістік» ұғымына енетін «жер бедері», «тау», «су» жүйелеріне қатысты жиі қолданылатын жалпы атаулар мыналар: шөл, көл, қара жер, қыр, қоныс, өзен, жайлау, дала, тас т.б.Ал жалқы есімдер қатары: Еділ, Жайық, Көкшетау, Оймауыт, Ойыл, Қиыл, Жем, Сағыз, Алатау, Ақжайлау, Сандықтас, Тарбағатай, Аягөз, Сарыарқа, Арқа, Алакөл т.б.Жайық атауы шығармаларда өте жиі қолданылады. Тура мағынасында, Жайық – арнасы еш уақытта төмен түспейтін су молшылығының образы. Ал қосымша мағынасында, Жайық – ғашықтар елі, Қыз Жібектің елі секілді мағыналарға ие болатын атау.Асан қайғы толғауында Жайық төмендегі тұжырымға ие болады: Еділ бол да,Жайық бол,Ешкімменен ұрыспа (кеңпейілділік)4. Мәтінмен жұмыс.Толғаудағы жалқы есімдер: Еділ, ЖайықСөз тіркестері: ердің құны, мінезі жаман адам, тәуір көрер кісі, өлетұғын тай, көшетұғын сай т.б.Етістіктер: ұрыспа, тұрыспа, қуыспа, жуыспа, суыспа.Тұрақты тіркес: желке терісі құрысу – араздасуКөркем тіл түрлері: ашу – дұшпан (метафора)5. Пікір күнделігі. 6. Қорытындылау.1. Эссе: «Толғаулардың маңызы» (Жақсы оқитын оқушыға беріледі)2. «Ұйқасын тап».Адамдықты толғап өткен бұрыннан,Жырау деген – қасиетті ... .Жерұйықты іздеп, дүниені шарлаған,Асан қайғы – неткен ғажап ... .ІҮ. Үйге тапсырма.1. «Еділ бол да, Жайық бол» толғауын жаттау.Ү. Бағалау. |
Бекітемін:Күні:27.11.2017Пәні: Қазақ тіліСыныбы: 10-сыныпСабақтың тақырыбы: Монологтың түрлеріМақсаты: Оқушыларды монологтың мағыналық түрлеріне мысалдар келтіре отырып меңгерту.Міндеттері:Мәтіндердің монолог сөздің қай түріне жататындығын ажырата білуге үйрету;Оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, сөздік қорларын дамытуСабақтың түрі Жаңа тақырыпты меңгертуӘдіс-тәсілдері : 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ