Материалдар / Нұрдәулет Ақыш "Нағыз әже қайда?" Қонақта

Нұрдәулет Ақыш "Нағыз әже қайда?" Қонақта

Материал туралы қысқаша түсінік
Нұрдәулет Ақыштың "Нағыз әже қайда?" шығармасындағы нағыз әжені іздеуі туралы түсінік беру. Қонақта деген бөлімінде Азат қыздарымен қонаққа барады.Қонаққа барғанда кимешек киген нағыз әжені көреміз деп асығып барады. Бірақ, Азаттың қыздарына күнде суреттеп жүретін, ертегі айтатын әжесіне ұқсайтын әжені таппайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2018
4615
45 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: Қ.Зиманов
Сабақтың тақырыбы: Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». ҚонақтаМұғалімнің аты-жөні: Ақжанова Роза Күні:03.05.2018ж.
СЫНЫП: 5 « Б »Қатысқаноқушылар саны: Қатыспағаноқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттарыэпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. (5.А/И2.)
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікэпикалық шығармадағы автор бейнесі

Құндылыққа баулуШығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқуНұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжеге барайық
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутІ.Ұйымдастыру кезеңіа) Оқушылармен сәлемдесуә) Жағымды атмосфера қалыптастыру.«Қос шеңбердегі комплименттер»әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Суреттер арқылы топқа бөлуб) Топқа біріктіру. 1-топ Кимешек       2-топ Ұршық       3-топ Мәсі ІІ. Алдыңғы білімді пысықтау1.Нұрдәулет Ақыш қай жерде дүниеге келген?2.Әңгіме кейіпкерлері туралы не білдіңдер?3.Балалары әкесін қандай сұрақтармен мазалайды?4.Ая мен Райхан әжеге қандай өтініш айтты?5.Әңгіме неліктен «Нағыз әже қайда?» деп аталды?



Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер..
Жаңа білім10 минут









Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.Топтық жұмыс. «Желпуіш» әдісі Әр топқа тапсырма беріледі.1 – топ.. Кимешек. Әжеге арнап өлең жазу.2 – топ.Ұршық.Әңгімедегі әже бейнесі туралы қорытынды пікір жазу.3 – топ.Мәсі.Нағыз қазақ әжесінің бейнесін жазу“ Микрафон ” әдісі  арқылы сұралады.ҚБ. «Бас бармақ»Жеке жұмыс:Әңгіме үзіндісінде берілген суреттеулерді пайдалана отырып, “Нағыз әженің” портретін жазайық.Нағыз әжеқандай болу керек?Бағалау парақшасы «Дескриптор»







Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











ҚолдануНұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». ҚонақтаОқулықтағы тапсырмаларды орындауТалдау «Іші-сырты» әдісіТарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.«Нағыз әже қайда?» әңгімесінің кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру арқылы үлкенге деген құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке дағдыланады.. Белсенді оқу шынайы өмірден алынған және ойдан шығарылған жағдайларды қолдана отырып оқушыларды ойланып, күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. «Ойтолғау» әдісі «Төрт сөйлем» әдісіОқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Сергіту сәті2 минут«Санаңызды сергітетін жеті сұрақ» би билеу

Оқушылар сұраққа жылдам жауап беріп, сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтез

Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы

БағалауКері байланыс3 минутСабақты қорытындылау:Үйге тапсырма беру: Мәтіннен тұрақты тіркестерді, мақал мәтелдерді теріп жазып келу.

Кері байланыс кемесі
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. Кері байланыс: «Таңдау» әдісі (бес пікір жазылған парақ беріледі)
  • Мен сабақ қызықты (қызықсыз болды деп ойлайм)
  • Мен сабақта көп нәрсені үйрендім (үйренгенім аз болды).
  • Мен басқаларды мұқият (зейінсіз) тыңдадым.
  • Мен пікір сайыста жиі (сирек) қатыстым.
  • 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспин)
    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе:
  • «Желпуіш» әдісі
  • «Іші – сырты» әдісі
  • Сабақтың жақсы өтуіне ықпал тигізер екі нәрсе:
  • Дескрипторды дұрыс қоя білу;
  • Әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану;
  • Келесі сабағыма қажет болар ақпарат:Графикалық органайзерлерді сабақта тиімді қолдану.













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ