Сабақтың тақырыбы: Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Қонақта | Мұғалімнің аты-жөні: Ақжанова Роза Күні:03.05.2018ж. |
СЫНЫП: 5 « Б » | Қатысқаноқушылар саны: | Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. (5.А/И2.) |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | эпикалық шығармадағы автор бейнесі
|
Құндылыққа баулу | Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу | Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжеге барайық |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | І.Ұйымдастыру кезеңіа) Оқушылармен сәлемдесуә) Жағымды атмосфера қалыптастыру.«Қос шеңбердегі комплименттер»әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Суреттер арқылы топқа бөлуб) Топқа біріктіру. 1-топ Кимешек 2-топ Ұршық 3-топ Мәсі ІІ. Алдыңғы білімді пысықтау1.Нұрдәулет Ақыш қай жерде дүниеге келген?2.Әңгіме кейіпкерлері туралы не білдіңдер?3.Балалары әкесін қандай сұрақтармен мазалайды?4.Ая мен Райхан әжеге қандай өтініш айтты?5.Әңгіме неліктен «Нағыз әже қайда?» деп аталды? |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.Топтық жұмыс. «Желпуіш» әдісі Әр топқа тапсырма беріледі.1 – топ.. Кимешек. Әжеге арнап өлең жазу.2 – топ.Ұршық.Әңгімедегі әже бейнесі туралы қорытынды пікір жазу.3 – топ.Мәсі.Нағыз қазақ әжесінің бейнесін жазу“ Микрафон ” әдісі арқылы сұралады.ҚБ. «Бас бармақ»Жеке жұмыс:Әңгіме үзіндісінде берілген суреттеулерді пайдалана отырып, “Нағыз әженің” портретін жазайық.“Нағыз әже” қандай болу керек?Бағалау парақшасы «Дескриптор» |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| ҚолдануНұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». ҚонақтаОқулықтағы тапсырмаларды орындауТалдау «Іші-сырты» әдісіТарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.«Нағыз әже қайда?» әңгімесінің кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстыру арқылы үлкенге деген құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке дағдыланады.. Белсенді оқу шынайы өмірден алынған және ойдан шығарылған жағдайларды қолдана отырып оқушыларды ойланып, күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. «Ойтолғау» әдісі «Төрт сөйлем» әдісі | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
Сергіту сәті2 минут | «Санаңызды сергітетін жеті сұрақ» би билеу
| Оқушылар сұраққа жылдам жауап беріп, сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез |
Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
БағалауКері байланыс3 минут | Сабақты қорытындылау:Үйге тапсырма беру: Мәтіннен тұрақты тіркестерді, мақал мәтелдерді теріп жазып келу.
| Кері байланыс кемесі |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. Кері байланыс: «Таңдау» әдісі (бес пікір жазылған парақ беріледі)Мен сабақ қызықты (қызықсыз болды деп ойлайм)Мен сабақта көп нәрсені үйрендім (үйренгенім аз болды).Мен басқаларды мұқият (зейінсіз) тыңдадым.Мен пікір сайыста жиі (сирек) қатыстым. 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын (риза емеспин) |
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе:«Желпуіш» әдісі «Іші – сырты» әдісіСабақтың жақсы өтуіне ықпал тигізер екі нәрсе:Дескрипторды дұрыс қоя білу;Әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану;Келесі сабағыма қажет болар ақпарат:Графикалық органайзерлерді сабақта тиімді қолдану.
|