Материалдар / Ойнай білу де өнер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойнай білу де өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін өзі тану пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
518
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Өзiн-өзi тану сабағының жоспары



Мерзiмі: Сабақ: № 13

Тақырыбы: Ойнай білу де –өнер.

Құндылық: Ішкі тыныштық

Қасиеттері: сабырлық, шыдамдылық, қайырымдылық

Мұғалiм: Басмагамбетова Г.К

Класс: 3

Оқушылар саны: 23


Сабақ мақсаты:

Сабырлылықтың ішкі тыныштық құндылығынан туындайтыны туралы түсініктерін кеңейту.

Міндеттері:

  • оқушыларға ой тыныштығы арқылы сабырлықтың, маңыздылығын түсіндіру;

  • Оқушылардың шыдамдылық қасиеттерін дамыту;

  • Оқушыларды ұстамды болуға тәрбиелеу.

Ресурстар:

оқулық, дәптер

(аудио

жазбалар)

Сабақ барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңi: Сәлемдесу.

Оқу құралдарына назар аудару.

2.Тыныштық сәтi.

«Күннің нұры» (5 мин)

Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.

Біз барша тіршілікке жылуы мен жарық шашқан күннің көзіне айналдық. Күннің көзі болып жарқыраған басымыз тек жақсылық ойлайды.Күнннің жылуымен рахаттанған қолдарымыз тек жақсы істер жасайды. Жап- жарық сәуле шашқан аяқтарымыз тек дұрыс жолмен жүреді. Күннің жарығы аузымызға да кірді – ол тек шындықты айтады. Ал құлағымыз жақсы сөздерді естиді. Маңдайымызға жеткен жарық сәулемен бірге ең сүйікті адамдарға, отбасына, әлемге, жануарларға, табиғатқа жылы сәулемізді сыйлап, іштей жақсы тілектер тілейік. Осындай тыныштықта сәл отыра тұрайық. Қандай жан тыныштығы! Енді жайлап көздеріңді ашуға болады. 

Үй тапсырмасын тексеру:

57-бет М.Төрежанов. «Кім ақылды?» әңгімесін оқып келу

«Кім ақылды?»

Ерден мен Еркебұлан бірігіп жап-жақсы ойнап жүр еді. Бір кезде қолдан жасалған көпірдің үстінде біріне-бірі қарсы келіп,түйісіп қалды.

Ерден бас жоқ, көз жоқ:

- Мен саған жол бермеймін! - деп қасқайып, безеріп тұрып алды.

Ал Еркебұлан:

- Мен соған бола ерегіскім де, ойынды бұзғым да келмейді.Сен өте бер,- деді де оған жол берді.


  • Ерден мен Еркебұланның әрекеттері туралы не айта аласыңдар?

  • Ойын кезіндегі басты нәрсе не деп ойлайсыңдар?

  • Сендердің Ерденнің әрекетіне деген көзқарастарың қандай?

  • Өздеріңнің жақсылық істеріңнен кейін қандай көңіл күйде болдың?Неліктен?

  • Ойын кезінде достарыңмен әр түрлі келіспеушілік жағдайлар, реніштер болып жатады. Сондай сәттердегі іс-әрекетің?

  • Барлық жерде сабырлы боу керек пе?

Сергіту сәті

Сабырлы боламыз,

Жұлдыздай боп жанамыз.

Шыдамдылық танытып,

Құстай қанат қағамыз.

Сабақ барысын талдау:

  1. Дәйексөз.

«Сабыр – ақыл серігі».

Майлықожа

Сабырлылық дегенді қалай түсінесіңдер?

2-рет ұлдарға, 2- рет қыздарға айтқызу.

Бәріміз қосылып айту.



  • Әңгiмелеу (Мұғалімнің сыйы)


Аурудан – аяған күштірек Ы.Алтынсарин

Сейіт орам үстінде жүгіріп бара жатқанда, бір арбалы келіп, аңдаусыз соғып кетіп, аяғын сындырыпты. Ойбайлап жылап жатқан баланы көріп, шошынғаннан шешесі есінен танып қалыпты. Мұны көрген соң, Сейіт жыламақ түгіл, сынған аяғын орнына таңып жатқанда да дыбысын шығармай, қабағын да шытпай жатты. Сонда сынықшы кісі:

- Аяғың ауырмай ма, қабағыңды да шытпайсың? – деп сұрады.

Сейіт шешесі шығып кеткен соң, демін алып, сынықшыға сыбырлап айтты дейді:

- Ауырмақ түгіл жаным көзіме көрініп тұр, бірақ менің жанымның қиналғанын көрсе, әжем де қиналып, жүдемесін деп, шыдап жатырмын, - деді.


Сұрақтар:

  1. Сейіт аяғын қалай сындырды?

  2. Оны көрген анасы қандай күйге түсті?

  3. Сейіт неліктен шыдады?

  4. Шыдамдылық дегенді қалай түсінесің?

  5. Сабырлылық пен шыдамдылықты сатып ала аласың ба?

  6. Ұстамды бала қандай болады?



  1. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

(әуен жайлап қосылып тұрады)

Оқушыларды 3 топқа бөліп өлең құрастыру беріледі.

(үздік құрастырған топтың өлеңі сабақтың соңында айтылады)


Өз-өзіңді ұстай біл төзімді бол

................. .......... шыдамды бол

Сабырлы да ұстамды бола білу

....................................................

Қ-сы

..............................................

Шыдамдымыз, төзімдіміз

Жарасымды , тартымды, ұстамдымыз

..............................................



Өз-өзіңді ұстай біл төзімді бол,

Қызбалыққа салынбай шыдамды бол.

Сабырлы да, ұстамды бола білу,

Сезіндірді жүрекке тыныштықты.


Қ-сы

Біз үйде де,аула да сабырлымыз,

Шыдамдымыз, бәріне төзімдіміз

Жарасымды, тартымды,ұстамдымыз

Ұстамдымыз, әрдайым ұстамдымыз!





  1. Топпен ән айту.


Дос болайық бәріміз!

Сөзі: Х.Талғаров

Әні: И.Нүсіпбаев
Әрқашан дос, біргеміз,
Ажырамас іргеміз.
Ілгері жүріңдер,
Достық жырын біліңдер.
Ту ғып ұстап бірлікті,
Еңбектікті сүйіңдер!
Қайырмасы:
Дос болайық бәріміз,
Жарасып тұр әніміз.
Тыныштықты сақтаймыз,
Атсын күліп таңымыз.


  1. Үй тапсырмасы.

14-сабақ. «Кімнің жұмысы» мәтінін оқып келу.



  1. Соңғы тыныштық сәтi.

- Енді көзімізді жұмып осы сабақта айтылған ойлар мен істерді ой елегінен өткізіп көрейікші.

- Барлық айтылған жақсы ойларды жүрегіміздің түкпіріне апарып орналастырайық.

Бүгінгі сабақта не үйренгендеріңізді іштеріңізден қайталаңыздар.

«Мен сабырлымын , ұстамдымын. Мен үйде де, аулада да, мектепте де өзімді сабырлы ұстаймын, еш нәрсеге ренжімеймін. Маған сабырлы, ұстамды болған өте ұнайды» деп қайталаңыздар. Енді көздеріңізді ашуларыңызға болады. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!