Арнайы педагог Р.Ж
Кудайбергеновның 3 «Б» сынып оқушыларымен «Ойнайық та, ойлайық»
тақырыбында өткен іс -шарадағы әдіс-тәсілге рефлексиялық
есебі.
Мақсаты: мақал мәтелдері
тындау, мақал мәтелді айта білу. Халық мақал мәтелдері арқылы
мейірімділіке, адалдыққа, әділеттілікке, еңбексүйгіштікке,
тазалыққа, достыққа, әдептіліке үйретеді. Жамандықтан, қулықтан,
өтіріктен зұлымдықтан аулақ болуға тәрбиелеу. Мақал мәтел баланы
қиялдауға және сөйлеуге үйретеді.
Қазақ халқының ұлттық «Тоқ,
тоқ» ойыны дыбысты есту арқылы берілген белгі арқылы әр бала мақал
айтады. Естіп есте сақтауды дамыту.
Әдістің негізгі идеясы баланы,
өзін алға талпынуға дамуға жетелеу, ыңталандыру, баланың
психологиялық қажеттілігіне сәйкес, логикалық қисынды құра білетін
дайын ортаға дайындау.
Мақалды айта отырып, арт
терапиясы арқылы, түрлі түсті құммен бейнелейді. Арт терапиясы
технолгиясының теориясын меңгереді, тәжірибеде жүзеге асыруға ықпал
етеді. Арнайы педагог баланың дамуына бағытталған заттық, кеңістік
орта жасайды. Ата - анамен байланыс нығаяды. Баланың өздігінен
дамуына ықпал етеді. Арнайы педагогтың технологияны меңгеру арқылы
кәсіби құзыреттілігі қалыптасады.
Балалардың ұсақ қол
моторикасын дамытуда жаттығу құралдармен жұмыстарды тереңдетуге
болады. Жағымды эмоционалды көңіл күй қалыптастыру. Заттарды
белгілермен салыстыру арқылы көз өлшемін дамту. Заттарды көре
отырып бағдарлай білу. Тапсырмаларды бірігіп орындау дағдысын
қалыптастыру, мәдениетті қарым - қатынас дағдысын қалыптастыру,
түсініп дұрыс орындау дағдысын дамыту.
Музыка терапиясы есту
анализаторлары арқылы эмоционалдық сфераға әсер етеді. Бұл арқылы
ес, зейін, образдық ойлау ассосациясы қалыптасады. Музыка ырғағымен
қимылдау баланың қозғалыс аппаратын нығайтады. Жалпы моторикасын,
ырғақты сезінуін, өз денесін бағдарлай алуын дамытады. Арт терапия
баланың жеке басын қайталанбайтын тұлға ретінде силау, қоршаған
ортаны танудағы өзіндік тәсілдермен даму жоспарларымен
ерекшеленеді.