Материалдар / "Ойнайық та, ойлайық" тақырыбында өткен сабаққа рефлексиялық есеп

"Ойнайық та, ойлайық" тақырыбында өткен сабаққа рефлексиялық есеп

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ойнайық та, ойлайық" тақырыбында өткізілген сабаққа рефлексиялық есеп жазылды. Сабақ барысында қолданылған әдістәсілдер талданды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
236
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Арнайы педагог Р.Ж Кудайбергеновның 3 «Б» сынып оқушыларымен «Ойнайық та, ойлайық» тақырыбында өткен іс -шарадағы әдіс-тәсілге рефлексиялық есебі.

Мақсаты: мақал мәтелдері тындау, мақал мәтелді айта білу. Халық мақал мәтелдері арқылы мейірімділіке, адалдыққа, әділеттілікке, еңбексүйгіштікке, тазалыққа, достыққа, әдептіліке үйретеді. Жамандықтан, қулықтан, өтіріктен зұлымдықтан аулақ болуға тәрбиелеу. Мақал мәтел баланы қиялдауға және сөйлеуге үйретеді.

Қазақ халқының ұлттық «Тоқ, тоқ» ойыны дыбысты есту арқылы берілген белгі арқылы әр бала мақал айтады. Естіп есте сақтауды дамыту.

Әдістің негізгі идеясы баланы, өзін алға талпынуға дамуға жетелеу, ыңталандыру, баланың психологиялық қажеттілігіне сәйкес, логикалық қисынды құра білетін дайын ортаға дайындау.

Мақалды айта отырып, арт терапиясы арқылы, түрлі түсті құммен бейнелейді. Арт терапиясы технолгиясының теориясын меңгереді, тәжірибеде жүзеге асыруға ықпал етеді. Арнайы педагог баланың дамуына бағытталған заттық, кеңістік орта жасайды. Ата - анамен байланыс нығаяды. Баланың өздігінен дамуына ықпал етеді. Арнайы педагогтың технологияны меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілігі қалыптасады.

Балалардың ұсақ қол моторикасын дамытуда жаттығу құралдармен жұмыстарды тереңдетуге болады. Жағымды эмоционалды көңіл күй қалыптастыру. Заттарды белгілермен салыстыру арқылы көз өлшемін дамту. Заттарды көре отырып бағдарлай білу. Тапсырмаларды бірігіп орындау дағдысын қалыптастыру, мәдениетті қарым - қатынас дағдысын қалыптастыру, түсініп дұрыс орындау дағдысын дамыту.

Музыка терапиясы есту анализаторлары арқылы эмоционалдық сфераға әсер етеді. Бұл арқылы ес, зейін, образдық ойлау ассосациясы қалыптасады. Музыка ырғағымен қимылдау баланың қозғалыс аппаратын нығайтады. Жалпы моторикасын, ырғақты сезінуін, өз денесін бағдарлай алуын дамытады. Арт терапия баланың жеке басын қайталанбайтын тұлға ретінде силау, қоршаған ортаны танудағы өзіндік тәсілдермен даму жоспарларымен ерекшеленеді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ