Осы аптаның ең үздік материалдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Логопед, дефектолог Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Тазалау
Барлығы: 378 материал
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2024
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Сөйлеуінде кемістігі бар баланы ойын элементтері арқылы түзету жолдары
250 ₸
Әбілхаир Эльмира Исатаиқызы
250 ₸
09 Желтоқсан 2024
32
0
Сөйлеудің дұрыс қалыптасуы үшін мидың бүкіл құрылымдарының сақталып, мүлтіксіз қызмет атқаруы қажет. Сөйлеудегі ең маңызды элементтер — есту, көру, моторика жүйесі. Ауызекі сөйлеу перифериялық сөйлеу аппаратының негізгі үш бөлімінің — дем алу, дауыс және артикуляция, бұлшық еттерінің үйлесімді жұмыс атқаруы нәтижесінде іске асырылады. Сөйлеу қызметінде негізгі рөлді мидың доминантты жарты шарында (оңақайларда сол жақ, солақайларда оң жақ жарты шар) орналасқан сөйлеу — есту және сөйлеу — қимыл зоналары атқарады. Сөйлеу баланың психофизикалық жалпы дамуы процесінде қ
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ақыл-ой кемістігі бар баланы нейрожаттығулар көмегімен дамыту
250 ₸
Әлмұратова Ақерке Әлмұратқызы
250 ₸
09 Желтоқсан 2024
42
1
Еліміздің ертеңі болар жас ұрпақтың дені сау, терең білімді де саналы болғаны біз үшін ең үлкен жеңіс болары анық. Алайда өмірде дамуы нормасы әр түрлі балаларды көреміз. Көптеген балаларда тік тұрудың пайда болуы кешіктіріледі, яғни олар кейінірек басын ұстап, отыра, тұра, жүре бастайды. Ақыл-ойы бұзылған балаларда дені сау балаға тән, қоршаған әлемді білуге деген ұмтылыс жоқ, сыртқы ынталандыруға реакция төмендейді, немқұрайлылық, айқайлау, мазасыздық, ашуланшақтық және т.б. олардың ересектермен эмоционалды қарым-қатынас жасау қажеттілігі жоқ болып келеді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балалардың сөйлеу тілін дамытудың маңыздылығы
250 ₸
Молдабекова Айкерим Жумахановна
250 ₸
03 Желтоқсан 2024
57
0
Балалардың тілін дамыту мақсатында ауызекі сөйлеу, байланыстырып сөйлеуді дамыту мен сөздік қорын дамыту үшін ұйымдастырылған оқу қызметінде және ҰОҚ тыс уақытта ойналатын ойындардың маңызы зор. Ойын шарттары мен көрнекіліктерін пайдаланып, ойналатын ойындар арқылы балалардың жеке басын, ойын әрекетін дамытуға болады. Ойындар балалардың ақыл-ойын дамытады және өзін-өзі бақылауға үйретеді. Ойындарды өткізуде балалардың ойынды саналы түрде ұғып, ол ойын шартын дұрыс орындауға тырысып, белгілі нәтижеге жету мақсаты көзделеді. Бала ойын мақсатына сай ойын шартын орындап, мұндағы сұрақтар мен тапсырмаларға жауап беруге дағдыланады. Ойын шартын, ережесін қатаң сақтау арқылы жолдастарын тыңдай білу, олардың қателіктерін түзетуге белсенділік көрсетуге ынталандырылады. Ойындарды «Тіл дамыту», «Сауат ашу», «Дыбысты айту қабілетін дамыту» ұйымдастырылған оқу қызметтерінде пайдаланудың тиімділігі тәжірибеде анықталып отыр. ҰОҚ бекіту, ҰОҚ-де меңгерген мәлімет туралы түсінігін кеңейтуде, балалардың
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Ақыл-ой кемістігі бар баланы нейрожаттығулар көмегімен дамыту
450 ₸
Әлмұратова Ақерке Әлмұратқызы, Дефектолог маманы
450 ₸
24 Қараша 2024
70
1
Еліміздің ертеңі болар жас ұрпақтың дені сау, терең білімді де саналы болғаны біз үшін ең үлкен жеңіс болары анық. Алайда өмірде дамуы нормасы әр түрлі балаларды көреміз. Көптеген балаларда тік тұрудың пайда болуы кешіктіріледі, яғни олар кейінірек басын ұстап, отыра, тұра, жүре бастайды. Ақыл-ойы бұзылған балаларда дені сау балаға тән, қоршаған әлемді білуге деген ұмтылыс жоқ, сыртқы ынталандыруға реакция төмендейді, немқұрайлылық, айқайлау, мазасыздық, ашуланшақтық және т.б. олардың ересектермен эмоционалды қарым-қатынас жасау қажеттілігі жоқ болып келеді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Сөйлеуінде кемістігі бар баланы ойын элементтері арқылы түзету жолдары
900 ₸
Әбілхаир Эльмира Исатаиқызы
900 ₸
24 Қараша 2024
109
0
Сөйлеудің дұрыс қалыптасуы үшін мидың бүкіл құрылымдарының сақталып, мүлтіксіз қызмет атқаруы қажет. Сөйлеудегі ең маңызды элементтер — есту, көру, моторика жүйесі. Ауызекі сөйлеу перифериялық сөйлеу аппаратының негізгі үш бөлімінің — дем алу, дауыс және артикуляция, бұлшық еттерінің үйлесімді жұмыс атқаруы нәтижесінде іске асырылады. Сөйлеу қызметінде негізгі рөлді мидың доминантты жарты шарында (оңақайларда сол жақ, солақайларда оң жақ жарты шар) орналасқан сөйлеу — есту және сөйлеу — қимыл зоналары атқарады. Сөйлеу баланың психофизикалық жалпы дамуы процесінде қалыптасады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Тілге арналған артикуляциялық жаттығулардың пайдасы
Байғанаева Бөбек Жақсылыққызы
15 Қараша 2024
83
1
Баланың сөйлеу тілінің анық болып,дыбыстарының таза шығуы үшін ауыз қуысындағы сөйлеуге қатысатын әр мүшенің белсенді қимылдағаны маңызды болады.Тіл қарым-қатынас құралы болғандықтан, тілінде мүкістігі бар балаларда көптеген қиындықтар туындайды. Яғни бала өзін жайсыз сезінеді,көпшілік ортада сөйлеуге ұялады. Тіл кемістігі бар балалармен жұмыс жүргізуде әр түрлі әдістер мен тәсілдерді қолдануға болады. Тіл кемістігі бар балаларға артикуляциялық жаттығулар, тіл ұстарту жаттығулары, жаңылтпаштар, саусақ ойындарын айтқызу өте тиімді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру
Байғанаева Бөбек Жақсылыққызы
12 Қараша 2024
73
0
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға қатысты психологиялық-педагогикалық қолдауды және баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқуы мен дамуы үшін әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық жағдайларды қамтамасыз ету мақсатында мектепке дейінгі ұйымдарда ППҚ қызметі құрылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Басқа
ЗИЯТ БҰЗЫЛЫСТАРЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК – ТҰРМЫСТЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ – ӘЛЕУМЕТТЕНУДІҢ ТАБЫСТЫ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
450 ₸
Тайбек Әйгерім Нұрғалиқызы
450 ₸
22 Қазан 2024
157
0
Бұл мақалада зият бұзылыстары бар балалардың әлеуметтік – тұрмыстық дағдыларды игеру сипаты мен оларды қалыптастыру бойынша мәліметтер қарастырылған. Зият зақымдануы бар балалардың аталмыш дағыдыны игеруінің маңыздылығы түсіндіріледі. Бірнеше авторлардың әдістерінен мысалдар қарастырылып, әлеуметтік – тұрмыстық дағдыларды зерттеуге талпыныс жасалады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Басқа
"Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету тәртібі
Жайлаубай Айжан Жайлаубайқызы
15 Қазан 2024
91
0
Коммуналдық мемлекеттік мекеме қызметінің негізгі мәні мүмкіндігі шектеулі балаларды кешенді психологиялық-педагогикалыққолдау көрсету саласында мемлекеттік қызметтерді көрсету болып табылады: 1) психикалық дамуы тежелген; психомоторлық дамуының тежелуі; 2) интеллекттің бұзылыстары бар;( жеңіл интеллекттің бұзылуы; орташа интеллекттің бұзылуы;) 3) көру қабілеті бұзылған; 4) есту қабілеті бұзылған; 5) сөйлеу қабілетінде бұзылыстары; 6) эмоционалдық – еріктіксфера мен мінез – құлықтың бұзылуымен (қарым – қатынаспен әлеуметтік өзара әрекеттестіктің бұзылуы немесе қиындықтары); 7) тірек – қимыл аппараты қызметінің бұзылысы; 8)мінез – құлықтың бұзылуы немесе қиындықтары; 9) күрделі бұзылыстар(екі немесе одан да көп психофизикалық бұзылулардың жиынтығы: көру, есту, психикалық даму және т.б.).
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Балаларды мұқияттылыққа тәрбиелеу
Оразалина Арайлым Маратовна
07 Қазан 2024
90
0
Психологиялық–педагогикалық әдебиеттердегі " мұқияттылық" ұғымы. Мұқияттылыққа тәрбиелеу үшін мектепке дейінгі білім беру мекемесінің тобында дамытушы орта құру. Мұқияттылықтың адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру механизмі. Мектеп жасына дейінгі балалардағы мұқияттылық сапасының тәрбиелік көрсеткіштері мен деңгейлері. Мұқияттылыққа тәрбиелеудің әдістері мен формалары. Мұқияттылыққа тәрбиелеу - мектеп жасына дейінгі балаларды өз бетінше өмір сүруге дайындаудағы маңызды сәттердің бірі. Ұқыпты адам әрдайым үлкен жетістіктерге жетеді, өзіне жүктелген міндеттерді ондай қасиетке ие емес адамға қарағанда жақсы орындайды, ұқыпты адаммен бір қоғамда болу жағымды. "Ұқыптылық" ұғымының нені білдіретінін түсіну үшін біз түсіндірме сөздіктерге жүгіндік: С.И. Ожегов, В.Даль және Т.Ф. Ефремова. Барлық үш сөздікте де осы сөздің ұқсас түсіндірмелері келтірілген. Сонымен, С.И. Ожегов түсіндірме сөздікте былай деп жазды: "Ұқыпты – таза, ұқыпты, ұқыпты"[1]. В.Даль келесі анықтаманы келтіреді: "Тазалықты
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
XXI ғасыр дерті цифлы аутизм
450 ₸
Турсунова Сымбат Бақытқызы
450 ₸
05 Қырқүйек 2024
162
0
Цифлы аутизм дегеніміз не туралыы толық мәлімет берілді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Девиантты мінез-құлық балалармен жұмыс жасау
250 ₸
Турсунова Сымбат Бақытқызы
250 ₸
05 Қырқүйек 2024
242
0
Мінез-құлық туралы жаздым
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Мақала "Тұтықпа және оның себептері"
250 ₸
Кудайбергенова Балмира Саматовна
250 ₸
04 Қырқүйек 2024
158
0
Тұтықпа және себептері
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беруді ұйымдастыру жүйесі.
250 ₸
Конуртаева Майра Шералиевна
250 ₸
16 Тамыз 2024
158
3
Мүмкіндіктері шектеулі балаларға білім беруді ұйымдастыру жүйесі ерекше назарды, мұқият жоспарлауды және жоғары кәсіби дайындықты талап етеді. Мұндай балалардың білім алу қажеттіліктері мен мүмкіндіктері әртүрлі болғандықтан, білім беру жүйесі оларды барынша қолдап, әр баланың жеке әлеуетін дамытуға болады
Логопед, дефектолог
Мақала
Басқа
Инклюзивті білім беру аясындағы логопед маманының құзыреттілігі.
Бисариева Светлана Саматовна
15 Тамыз 2024
153
1
Инклюзивті білім беру аясындағы логопед маманының құзыреттілігі туралы түсінік беру.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Сөйлеу бұзылыстарын ерте анықтау және диагностикалау
Аккужиева Майя Канатовна
15 Тамыз 2024
281
2
Логопед жұмысы бойынша түсінік. Диагностика өткізу бағыты, оқушылармен жұмыстар.
Логопед, дефектолог
Мақала
1 сынып
Жаңа мектепке-жаңашыл ұстаз
Құмарбеков Нұржігіт Маратұлы
14 Тамыз 2024
135
0
Жаңа мектепке-жаңашыл ұстаз
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Жаңа мектепке-жаңашыл ұстаз
Жаңа мектепке-жаңашыл ұстаз
14 Тамыз 2024
128
0
дефектолог
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Зерде бұзылыстары бар балалардың сөйлеу тілінің даму ерешеліктері
700 ₸
Ибрагимова Лаззат Турсумаметқызы
700 ₸
28 Шілде 2024
280
2
Арнайы мектепте сөйлеу тілін дамыту әдістемелік құралдарына қосымша пайдалануға кажетті ресурс
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
«Менің мамандығымның ерекшелігі»
Сейтжапбарова Қарлығаш Мінайдарқызы
21 Мамыр 2024
176
1
Мен әрі «әсем сөз» маманы, әрі суретші, әрі әртіс, әрі баланың жан дүниесін түсіне алатын дефектолог ретінде балаларымды тәрбиелеуде халқымның ғасырлар бойы келе жатқан құндылықтарды бойына сіңіріп, ойына ұялатуға тырысамын. Әр таңда өз кішкентай достарымды асыға күтемін, олардың әрқайсысы бүгін қандай көңіл күймен келетінін ойлаймын. Кішкентай адамның көкірегі ашық, жүрегі жұмсақ, ол маған сенеді. Бұл – сондай жауапкершілік!
Логопед, дефектолог
Мақала
Басқа


364350
материал
жарияланған
Өз тәжірибеңізбен бөлісіп, мыңдаған педагогтың алғысы мен аттестацияға жарамды сертификат алыңыз!
«Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналы министірліктің №KZ09VPY00029937 куәлігімен ресми тіркелген.

Жүйелі-әдістемелік кешен

Еліміздің барлық ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп Республика бойынша ең үлкен материалдар базасын жасап, барлық педагогтардың тәжірибе алмасу алаңын қалыптастырып отырмыз. Барлық материалдарды педагогтар жүктеп алып сабағына қолдана алады

Ustaz tilegi – Ұстаз тілегі Республикалық ұстаздар сайтында ашық сабақтар, сабақ жоспарлары, қмж, омж, ұмж, ктп, сценарийлер, олимпиада есептерін, тәрбие сағаттарды, мұғалімдерге керекті барлық құжаттарды таба аласыз. Сайтта барлық пәндерден, қазақ тілінде ақпараттар бар. смк еду кз, ашық сабақтар, қысқа мерзімді жоспарлар, тәрбие сағаттың сцеранийлері жарияланған. Сайтта олимпиадаларға қатысып өз біліміңізді тексеріп көрсеңіз болады. Жалпы, орталығымыздың басты мақсаты: ұстаздарға кез-келген жерде, кез-келген уақытта білім алуына мүмкіндік беру. Ұстаздардың барлық өзекті мәселелеріне инновациялық шешім тауып, шығармашылық жұмыспен айналысуына уақыт сыйлау. «Ұстаздарға сапалы білім бере алсақ, бүкіл Қазақ еліне білім бере аламыз» - деген сенімдеміз.