Арнайы педагог Ж.Б
Кайрмабаеваның 4 «Б» сынып оқушыларымен
«Ойнайық та, ойлайық» тақырыбында өткен іс -шарадағы әдіс-тәсілге
рефлексиялық есебі.
Мақсаты: ТРИЗ технологиясы
арқылы баланың ойлауы, тілі, қиялы есте сақтау қабілеті, зейіннің
белсенді және тұспалдайтын ТРИЗ элементтерін шығармашылық қиялды
дамыту әдістерімен компьютерлік үйрету, бағдарламаларын қолдану
арқылы қоршаған орта туралы білімдерін кеңейту.игерген білім мен
білікті өзіндік әрекет кезінде көркем әдебиет, тілдік, ойын
зерттеу, қатынас т.б әрекетке қолданатын адамның ойлауын дамытып,
тәрбиелеудің белгілі бір жүйесі.
«Ойнайық та, ойлайық» тақырыбы
аясында төмендегі әдіс тәсілдерді
пайдаландым:
-
жұмбақтарды қазақ халқының
ұлттық ойыны «Сақина жасыру» ойыны арқылы баланы ептілікке,
сезімталдылыққа, байқағыштыққа тәрбиелей отырып, жұмбақты жатқа
айтқызу, жұмбақтың жауабын «Жарық шам» әдісі арқылы
көрсету;
-
жаңылтпаштарды тыныс алу
мүшелері арқылы түтікшені пайдаланып, сандармен жаңылтпашты
сәйкестендіру, жаңылтпашты жаңылмай, жылдам, дыбыстарды аңық айтуға
жаттықтыру. Берілген жаңылтпаштардағы суретті «Фонарик» әдісі
арқылы көрсету.
Ойын арқылы жұмбақ жасыруды,
жасырылған жұмбақтың жауабын айта білу, жаңылтпашты жаңылмай жатқа
айту, ойларын еркін жеткізу, сюжетті суреттермен жұмыс жасай білуге
дағдыландыру.
Ерекше балалар үшін
инновациялық педагогикалық технологияларды жан жақты қызықтыра
қолдану өте тиімді. Басты міндетім балалардың өздері үйренген
негізгі технологияны оқыту емес, оларды өмір сүру ортасына кешенді
түрленген баланың шығармашылық әрекетін дамытуда жаңа ғылыми
негізделген құралдарды еңгізу. Ойын әдісі басқа әдістерден айрықша
ерекшеленеді. Ойын технологияларының мазмұнына ойын іс әрекетін
басқа да тәсілдер мен үйлесімділігінде түрлі компонеттерді қолдану:
сұрақтар, түсіндірмелер, нұсқаулар, көрсетулер. Оқытудың ойын түрін
ұйымдастыруда балалардың танымдық іс әрекетіне ыңталандыруда құрал
ретінде ойын шарттары құрастырылады. Сөйлейтін әліппе, киіз үй,
ұяшықтар әдісі, электронды конструктрлар. Дамытушы ойындармен ойнап
қана қоймай оқу тәрбие жұмысына мүмкіндік
береді.
Арнайы педагогтың жаңа
инновациялық технологияларды еңгізуде балалардың мотивациясын
арттырып, психологиялық қолайлы жағдайлар туғыза
білуі.
Білім беру қызметін
жетілдіруде электронды ақпараттық ресурстарды тиімді пайдалану
қажет.
Ерекше балаларды оқытуда
кедергісіз аймақтар қалыптастыру, білім сапасының жоғарлауына әсер
етіп, қоғамды белсенді мүшесі ретінде
қалыптасрыу.