Материалдар / Ойын арқылы ойлау қабілетін арттыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойын арқылы ойлау қабілетін арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
464
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









































Жаңаөзен қаласы

9 орта мектеп









Ойын арқылы

ойлау қабілетін арттыру

(Ребус, жұмбақтар, жасырынған ноталар)











Кітапшаны жинақтаған: Саз пәні мұғалімі: Утебаева Ж. А









«КЕЛІСЕМІН» «БЕКІТЕМІН»

Мектеп әдіскері:______ №9 о.м. басшысы

Тлеумагамбетова С.М. Есбосинов Б.С._____











Бұл кітапшаға мұғалім сабақта қолданатын әртүрлі ойын, ребус, жұмбақтар жинақталған.

Қай сабақта болсын оқушылардың сабаққа белсенділігін, қызығушылығын арттыру үшін ойын элементтерін жиі қолданады. Ойын арқылы ойлау қабілетін арттырады. Сондықтан осы кітапшаға жинақталған мұғалімнің әдіс-тәсілі сабақта оқушылардың жалықпауына, ән-саз сабағына құрметпен қарауына тиімді жолдарын таңдаған.


















Музыкалық ребус

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________







Жауабы:

  1. Фатима екеуіміз доп ойнадық.

  2. Мина мен Фатима киноға барды.

  3. Ноталарды төменнен жоғары белгіле.



Тең ұзақтық







Ноталарды үйреніңдер











Санап өлшемін анықта

Нүктелік ұзақтық

Бүтін нүктетұрағым

Үш жартылық құрадым

Жарты нүкте досым бар

Ширек болып қосылар


Орында: Өлеңдегі ноталарды жазу ретімен көрсет

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ширектік нотамын

Нүктеден қорқамын

Сегіздік үшеу боп

Қосылып жорытамын



Орында: Өлеңдегі ноталарды жазумен орналастыр

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



А-дан басталатын әннің атын ата

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Мына суретке қарап әнге ұқсас құра

Аң патшасы Арыстан



Патша болып жарысқан







Дәл бассаң ақырамын

Бәріңді шақырамын

/фермата/

Ноталардың анасымын

Таяғы бар баласының

Бояп жіберсең өзгеремін

Жалау тақсаң тез жүремін


/Бүтін, жартылық, ширектік, сегіздік ноталар/


Жабырқауды білмейміз

Жалқаулықты сүймейміз

Біз-талапты жас ұлан,

Үлгі аламыз жақсыдан

/Е.Өтетілеуов/




Сөзжұмбақты толтыр


Әннің атын тап


















Мына суретке қарап ноталардың атын айт


_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Ұйқасын тап

  1. Әуенге кім құмартпас

Берсе ырғақ .................


  1. Жан серігім ол мына

Деді Құрман ................


  1. Ауыл жұрты сабылды

Соғып едім ..................



  1. Қарындашпен орында









2.









3.



















Дұрысын тапсаң ұлттық аспаппын

Орында:

Үстінде нүкте қойылған әріптерді алып таста

Жасырылған аспапты тап

Нота до

Мүйіз

/көне аспап/

Асатаяқ /ұрмалы аспап/

Быр /жалғауын қос/



Додан басталып тұрамын,

Мүйізбен асатаяқты,

Дос қып аламын,

«Быр» жалғауын жалғасаң,

Ұлттық аспап боламын. /домбыра/

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Кө-кек деген дауыс қалай орындалып тұр.

Ребусты шеш

С


А

Р

Ы

Ж





А






Й






Л






А






У






Тапсырманы орында:

Өздеріңе таныс әндермен күйлердің ішінен табиғатқа арналған әндер м ен күйлерді дұрыс тапсаң бос торкөздер толады.











Жұмбақтарды шеш



Көтеріліп сызықтан

Жоғары өрлеп барамын

Биіктеп қайта түскенде

Жай-барақат боламын

/Гамма/

Нүкте қойсаң қасыма

Ұзақ сөйлеп тұрамын

Қысқа айт десең тездетіп

Түсініксіз боламын

/Нүктелі нота/





























Әннің атын ата

Бос жерді толтырып орында



Айналайын .................

Су аламын...................

Кіп-кішкентай.............

Тисін елге....................



Аспандағы...................

Маңдайдағы................

Ұйықта енді.................

Толықсыған.................



Тапсырманы орында:

Адасқан сөздерді орналастыр. (құндызым, жылама, ұйықтап, пайдаң, қырмызым, айдан, бөпешім, сайдан)





Музыканың дыбыс реті мыналар:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



До, ре, ми, фа, соль, ля, си, до.

Осы ноталарды ретімен нота сызығына орналастыр.


_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



До, си, ля, соль, фа, ми, ре, до

Осы ноталарды ретімен кері орналастыр


_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Гаммалық қатар түзе.

Барлық жұмысты қарындашпен орында.









Қай әннің нотасы

Өзің орындап көр



______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Әнді сөзімен үйренбес бұрын, әуелі нотаның сольфеджиолық айтылумен орында.

Әндегі мына белгіні # диез дейді.

Динамикалық белгілер не үшін керек.



Жұмбақты шеш.



Диез, бекарь, бемоль

Бізге үйлесер тек ол

Қайсы үлкен айта ғой

Ойланбай-ақ тек бол

/Диез/



Жұмбақты қарындашпен орында.

Пеш түбінде .............. отыр,

Аздап көзін қысып .............

............... етін жегісі кеп,

Тісі оның ........... ...............



Ағайынды жетеуміз,

Басы мен соңы екеуміз.

Ойланбай-ақ айта гой,

Қай нотамыз екеуміз.

/до/


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
















Суретке қарап әңгімелеп бер







Әннің атын тап. ................................













Ноталардың аттардың ережеге сәйкес жаз

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



  1. Нота сызығының өзіне орналастыр.

  2. Сызықтардың арасына орналастыр.

  3. 1-сызықтың астына 5-сызықтың үстіне орналастыр.

  4. 1-сызық қосымша 5-сызық қосымша ноталардың аты: до, ре, ми, фа, соль, ля, си, до

Әннің жалғасын ұйқастыр



  1. Үнемі дабыл ..............

Өршітемін .................

Жүрегіңді тербетіп

Қоздарамын қаныңды



  1. Базардан алып келген сары сандық

............................................................

Он жігіт кілтін салып, қозғап көрсек

.............................................................



  1. Бас бар, денесі жоқ, бойы бір кез,

........................................................

Қозғалсаң қос құлағын тігіп алып

.........................................................





Тапқан сөздеріңді қарындашпен орында



1.

2.

3.







Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып сыбырды.

Ойлы қырлы жарлармен,

Ытқып-ытқып жүгірді.












Сөзін жазған кім?












Әуенін жазған кім?





Орында:

Берілген тапсырманы қарындашпен жазып әннің атын ата.





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!