Материалдар / Ойын технологиясы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойын технологиясы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Шілде 2018
739
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Түсініктеме

Мектепке дейінгі жаста жеке тұлға болуға талпыну болу жалпыға танылған дерек болып келеді. Бала қайда тәрбиеленсе де: үйде, отбасында, балабақшада-оның дамуы үшін барлық қажетті жағдайды туғызу өте маңызды.

Мектепке дейінгі мекемеде қысқа мерзімде болуы негізінде мектепке дейінгі балалармен жұмыс түрі аз шығындалатын мәселелерді шешу бағытының бірі, жасалған жағдайда өзгертудің вариативті дамуы болды. Балабақшада қысқа мерзімді, бірақ та жүйелі тәртіпте болу, тұрғындар үшін мектепке дейінгі білімнің қызметіне көбірек қол жетімділірек етуге мүмкіндік туғызады, отбасының өзекті мәселелерін әрекет жасайды және оны мектепке сапалы дайындауға мүмкіндік береді.

Мектепке дейінгі мекеменің арнайы сабақтарына қатысқанда, балалар өздерінің тетелес балалармен ойындар барысында қарым-қатынасқа үйрететін пайдалы білімді меңгереді, ал ата-аналар осы кезде мамандардан керекті кеңестер алады.

Мектеп өмірі жайында мағлұмат бере отырып, оқуға, білім алуға қызығушылығын, ынта-ықыласын артыруға баса назар аударып, балаларды қарапайым білім негіздерімен қаруландыру мақсаты қойылды. Қазіргі кезеңде баланы тұлға ретінде қалыптастыру, оның бойына ұлттық әдеп-ғұрыппен салт-дәстүр мұраларын сіңіру, имандылыққа тәрбиелеуге қол жеткізу.





1



Пікір

Ұстаз болу –жүректің батырлығы. Шәкірттерін білім нәрімен сусындатып, тәлім-тәрбие беру, жақсы қасиеттерді бойына дарытып, адамгершілік рухта бағыт-бағдар беруде ұстаздың еңбегі зор. Сондықтан да ол әрдайым қасиетті тұлға ретінде ерекшеленеді. Ұстазы жақсының-шәкірті үздік. «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» дегендей өнегелі ұстаздан жақсы маман шығатыны сөзсіз. Уақытпен санаспай бар ынта жігерімен оқушылардың бойына ізгілік нәрін егетін, олардың қабілеттерін ұштап, білгендерін үйрететін ұстаз жандардың бірі қазақ мектеп- лицейінің даярлық тобының мұғалімі Гүлнар Жұмағалиқызы. Шәкірттерінің шығармашылық жұмыстары қалалық, облыстық баспасөзбен тығыз байланыста. Ұстаз болу жүрек жылылығын, мейірім шуағын, адамгершілік ұлылығын баланың бойына дарыту дейтін болсақ, Гүлнар Жұмағалиқызы жас ұрпаққа білім беруден, үйретуден жалықпаған нағыз педагог. Гүлнар Жұмағалиқызы үнемі оқушылармен жұмыс істеп және мектептегі іс-шараларда оқушыларды дайындап жүреді. Алдағы уақыттарда мұғалімнің оқушылары биік жетістіктерден көрінеді деп ойлаймын. Сізге орасан зор еңбектеріңіз үшін шексіз алғыс білдіріп, зор денсаулық, жаңа шығармашылық табыстар, ісіңізге сәттілік, отбасыңызға амандық тілеймін. Ата-ана: Төлеубекова А.Н.

Пікір

 Менің алғашқы ұстазым Гүлнар Жұмағалиқызы . Қолыма қалам ұстатып, жазуды үйретті. Сол ұстазымның арқасында қазір озат , әрі үлгілі оқушымын. Шынымды айтсам, Гүлнар Жұмағалиқызы өте мейірімді, ақкөңіл адам. Әрбір айтқан ақылдарын әлі де есімнен шығармаймын. Мен өзімнің алғашқы ұстазыма көптен-көп алғыс білдіремін. Гүлнар Жұмағалиқызына жұмысына үлкен табыс тілеймін

62-топ оқушысы: Сәбенова Альфия



Пікір

Нұрлыбаева Гүлнар Джұмағалиқызы еңбек жолын «Қалалық қазақ мектеп – лицейі» КММ – де бастап, осы мектепте мектеп алды даярлық пәнінен сабақ беріп келеді. Гүлнар Джұмағалиқызы ұқыптылығымен, ізденімпаздығымен көзге түсті. Мінезіндегі сыпайылық, жоғары адамгершілік, парасаттылық, жүзіндегі имандылық бетпердесін аша түскендей. Сынып жетекшіліктің де қыр – сырын меңгерген, оқыту барысында жаңа технологияларды да қолданады, жауапкершілікті сезінеді. Алдыға қойған мақсатына қол жеткізіп, нәтижесін көруде.Гүлнар Джұмағалиқызы өз пәнінің маманы, қоғамдық жұмыста да алдыңғы шептен бой көрсетуде. Компьютерлік сауатты, жан – жақты дамыған, әлі алар асулары мол дара тұлға.

Әріптесі:Матақбаева А.С.

Пікір

Нұрлыбаева Гүлнар Джұмағалиқызы жас ұрпақты тәрбиелеуде, білім нәрін беруде көптеген жетістіктерге жетіп , ата-ана мен шәкірт құрметіне бөленген ұстаз. Менің балаларым осы ұстаздан тиянақты білім алып, өмірден өз орындарын алды. Ұстаз әрбір сабағын өте қызықты өткізу үшін терең дайындықпен келеді. Мен осы жылдар ішінде бірнеше сабағына қатысып, мұғалімнің білімділігіне, табанды мінез-құлқына, мәдениеттілігіне, гигиеналық норманың қатал сақтауын талап қоюшылығына тәнті болып жүрген ата-анамын. Әрбір оқушыны алдында тұрған сынаққа үлкен адамгершілікпен, кәсіби шеберлікпен дайындайды. Оқушылары әрбір сынақтан жақсы көрсеткіш беріп, жүздеріне қуаныш оралады. Осы ұстазға қарап басқа да жас мұғалімдер үлгі алса екен деймін. Ұстазға баға бере отырып, деніне саулық, еңбегіне шығармашылық табыс, ұзақ ғұмыр тілеймін. Өз балаларымның осы ұстаздан білім алғанына өзімді бақытты санаймын.

Ата-ана: Купанова А.С.



Нұрлыбаева Гүлнар Джұмағалиқызы

Туған жылы: 4.03.1972

Ұлты: қазақ

Жұмыс орны: «Қалалық қазақ мектеп – лицейі» КММ

Пәні: мектеп алды даярлық тәрбиешісі

Білімі : жоғары

Оқу орны: СМПИ (2013) мектепке дейінгі оқыту және

тәрбиелеу.

СМПИ (2008) тарих пәні мұғалімі

Санаты: ІІ

Еңбек өтілі: 12 жыл



2





МЕНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҰСТАНЫМЫМ:


Ұстаз… жаратылысынан өзіне айтылғанның бәрін жете түсінген, көрген, естіген және аңғарған нәрселердің бәрін жадында жақсы сақтайтын,  ешнәрсені ұмытпайтын… алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі…, мейлінше шешен, өнер-білімге құштар, аса қанағатшыл жаны асқақ және ар-намысын ардақтайтын, жақындарына да, жат адамдарына да әділ…, жұрттың бәріне… жақсылық пен ізгілік көрсетіп…қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ержүрек болуы керек.

Әл-Фараби.


ӨЗЕКТІ ТАҚЫРЫБЫМ:

«Мектеп алды даярлық оқушыларын оқыта отырып, саналы, жоғары адамгершілікке бай, еркін ойлай білетін, өзіндік идеясы бар, өз ойын еркін және сенімді түрде айта алатын, тілі жатық, жан-жақты оқушы тәрбиелей отырып, бастауыш сынып арасындағы сабақтастық жұмыстарын, қажетті байланыстар мен қатынастар орнату.»







3





Пікір

Нұрлыбаева Гүлнар Джұмағалиқызы жас ұрпаққа саналы да сапалы білім беріп жүрген ұстаз. Заман талабына сай оқытудың жаңа технологияларын өз мақсатында орынды қолдана біледі. Өз пәнінің білгір маманы екендігін өткізген сайыс, ойын, ашық сабақтарынан білеміз. Оқушының бойында шынайы білім, білік дағдыларын дамытып, зердесіне ғылым негізін таныта алған, білімінің тереңдігі мен жан-жақтылығы арқылы шәкірттеріне беделді, жаңашыл ұстаз. Ізденімпаз, білімді, өз бойындағы білімін жас мамандарға дарыта білетін тәжірибелі ұстаз, әр оқушының, әріптестерінің көңілін таба біледі. Бойындағы білімі мен қажыр қайратын бала болашағына арнаған мұғалімнің еңбек, өмір жолы кімге болса да өнеге. Гүлнар Джұмағалиқызы әріптестер арасында беделді, өз ортасына сыйлы, тәжірибелі ұстаз.

Бастауыш сынып оқу ісінің меңгерушісі:Ешенғалиева С.Д.

Пікір

Нұрлыбаева Гүлнар Джұмағалиқызы инабатты, парасатты, адамгершілік қасиеті мол ұстаз. Өзінің ерекше нәзіктігімен ата-аналары мен әріптестерінің жүрегіне жол таба білді. Оқушыларын өзінің білімімен біліктілігі арқасында өзіне бағындыра да , табындыра да білді. Гүлнар Джұмағалиқызы ізденімпаз, шығармашыл ұстаз. Заман талабына сай жаңа технологияларды, компьютер, интерактивті тақта және электронды оқулықтарды әр сабағында тиімді пайдаланады.

Ғылыми істер жөніндегі орынбасары: Жарова Н.М.

44



Даярлық топ оқушыларына арналған

авторлық танымдық ойындар

Picture 2 Picture 3







Д/о: «Әмбебап» ойыны Д/о:« Шырмауық» ойыны

Picture 4 Picture 2

Д/о: «Таңғажайып алаң» ойыны. Д/о: «Кім жылдам?» ойыны

Мақсаты: Ойын барысында жан-жақты ойлауға , өз ойымен бөлісе білуге дағдыландыру.

Нәтиже:

  • Ойындар кезінде бір ғана мәселелерді шешіп қоймай, басқа да тапсырмаларды орындауға қалыптасады.

-Тұғырықтан шығу жолдарды іздеуге ықпал жасайды.

- Ойларын нақты шешімге апаруға талпынады. 

43





Мақсаты:

Жас ерекшелігіне сай танымдық іс-әрекет дағдыларын меңгерген, әлемнің тұтас бейнесін түсінуге , ақпаратты күнделікті өмірлік мәселелерді шешуде қолдануға қабілетті тұлғаны қалыптастыру.

Міндеттері:

-Әр баланың интеллектуалдық қабілеттері мен шығармашылық әлеуметін дамыту;

-Мектепте білім алуға жан-жақты дайындау;

-Әр баланың тұлғалық қасиеті және оны ауыспалы өмір жағдайында , әрі қарай сәтті дамыту мақсатында өзін-өзі тану, өз ойын еркін білдіру және оны іске асыру дағдыларын жетілдіру;

 -Баланың жеке тұлғасын үйлесіммен дамыту;













4





Ойын технологиясы бойынша жұмыс жасайтын топқа тұжырымдама:

  • Балаларды түрлі кейіпкерлердің ұжымдық әрекетінен жеке әрекетке көшу бейнелей білуге үйрету.

  • Ойында орын ауыстырғыш заттарды, қиялдағы заттарды, «бейнеге ене білуді» сол бейнеде ойын аяғына дейін қала білуді меңгерту.

  • Мектеп жасына дейінгі балаларды ұжымдық құрылыс жасауға қалыптасыру, жұмысты бірлесіп жоспарлауға, көре білуге мақсат қоюға , келісуге, ойлаған ойларын ортаға салуға үйрету.

  • Достық сезімге , шыдамдылық және ұйымдастырушылық дағдыларға , ойын ережесін орындауға әділ болуға тәрбиелеу.

  • Оқушы мен тәрбиеші арасындағы байланысты нығайту.

  • Ойын әрекетінің әр түрін қамтитын және балалардың жалпы дамуына көмектесетін түрлі дидактикалық ойындарды қолдану.

  • Ойында өзінің мінез-құлқын және құрдастарының әрекеттерін бағалауды білуі тиіс.

  • Ойында қойылған нәтижеге жетуге талаптануды үйрету.

  • Ойында әрекет логикасымен жүруді меңгерту.

  • Өзін-өзі қызмет көрсету дағдыларын, тазалық пен тәртіп әдетін қалыптастыру.

5



Оқушының ұйымдастыру іс-әрекет

кезеңінен көрініс

Picture 2



Picture 3

























42





Ойын технологиясы бойынша жұмыс

жасайтын топтың мақсаты:

Ойын әрекеті процесінде әлеуметтік белсенділігі мен жеке дара баланы қалыптастыру және жетілдіру, балалардың ойын бірлестіктерін нығайту, өз әрекетін серіктесінің іс-әрекетімен үйлестіре білуді дамыту, білімін , іскерліктері мен өз тәжірибелерін ойын әрекетінде қолдану.

 Ойын технологиясы бойынша шығармашылық топтың тұжырымдамасы:

  • Ойын түрлерін сабақта қолдану арқылы педагогикалық әдістемелік шеберлігімізді шыңдау.

  • Оқушы мен мұғалім арасындағы байланысты нығайту.

  • Осы технологияны меңгере отырып, өз тәжірибемізді ақпарат құралдарында насихаттау.

  • Ойын түрлерін тиімді қолдану арқылы оқушылардың тілдік қабілеттерін жетілдіру.

  • Ақпаратты технология арқылы интернет жүйесінен алынған ойындар қорын толықтыру.

  • Оқыту процесінің әр түрлі сатысында ойын түрлері арқылы тілді үйренуге ынталандыру, танымдық қызығушылық қалыптастыру.

Коммуникативті қарым-қатынас диалектикасын меңгеру.

41





  • Өзінің сыртқы түріндегі кейбір олқылықтарды байқауға және жөндеуге үйрету.

  • Балалардың ойындардағы , ойын-сауықтардағы жарыстардағы шығармашылық бастамасын көтермелеу.

  • Отбасындағы атаулы күндер, салт –дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, туып-өскен жерін жақсы көру жөніндегі ұғымдарын қалыптастыру.

  • Жақын туыстары мен құрдастарына сенімі мен тілектестік қарым –қатынасқа тәрбиелеу.

Picture 2





6



Ойын іс-әрекетінде баланың дамуы

Мақсаты: Ойын әрекеті процестерінде әлеуметтік белсенділігі мен жеке дара баланы қалыптастыру және жетілдіру, балалардың ойын бірлестіктерін нығайту, өз әрекетін серіктесінің үйлестіре білуді дамыту, білімін, іскерліктерімен өз тәжірибелерін ойын әрекетінде қолдану.

Міндеттері :

Бірлескен ойын әрекетінде жақсы әдеттер мен адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, білуге құштарлық пен танымдық қабілеттілікті дамыту, қимылдарды жетілдіру.

Әр баланың шығармашылық бастамасын, ойында өз бетінше құру және ойлаған ойын іске асыру, өзін ойын желісі мен ережесіне сәйкес ұстауды дамыту.

Ойын процесінде жолдастарына тілектестік қарым-қатынасын,олармен санаса білуді, қиын жағдайларда көмекке келуді, ойын материалын қолдануда келісім жасауды, дауларды әділ шеше білуді үйрету.Бірлескен ойында өзін-өзі ұстау ережелері мен нормаларын орындауға үйрету.Ойыншықтар мен ойын материалдарына қамқорлықпен қарауға, өз бетімен ойыншықтарды ретке келтіруге тәрбиелеу.

Балалардың қоршаған тіршіліктің жағымды жақтарын бақылау және ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерін алған білімдері негізінде ойын мазмұнын дамыту және молайту.

Отбасы және балабақша тұрмысын, түрлі саяхатты, адам еңбегін, қоғам өміріндегі айрықша оқиғаларды бейнелейтін ойындарды қолдау.

7

Ұйымдастыру іс-әрекет кезеңінен көрініс

Рисунок 1

40



Shape9 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

«Аспазшы» сюжетті рөлдік ойын

«Дәрігер» сюжетті рөлдік ойын

«Құрылысшы» сюжетті рөлдік ойын

«Шаштараз» сюжетті рөлдік ойын

Сюжетті рөлдік ойын





















Мақсаты: Балалардың өзіндік өмірлік тәжірибиесін, олардың ой-өрісін, әлеуметтік өмірге қызығушылығын, өмір жайлы түрлі білімдерді кеңейту негізінде сюжеттік –рөлдік ойындардың мазмұны, сюжеттің ауқымы және рөлдермен байыта отырып, жағдай жасау. Ойындағы бала бастамасын дамыту, ойындағы шығармашылыққа еркіндік беру, ойын желісіндегі тәрбиелік мәні қажетсіз жақтарын түзету. Ойнаушылардың арасындағы жолдастық қарым –қатынасты тәрбиелеу.

39



Ұйымдастыру іс-әрекет кезеңінен көрініс

Рисунок 2



























8

Ұйымдастыру іс-әрекет кезеңінен көрініс

Объект 4





























9



Shape10

Ойын түрлері





Shape16 Shape14 Shape15 Shape12 Shape11 Shape13

Shape18 Shape17

Құрылыс

материалдары - мен ойын

Сюжетті рөлдік ойын







Shape20 Shape19

Сахналау ойын

Қимылды ойын











Shape22 Shape21

Дидактикалық

ойын

Музыкалық сахналық ойын









38

Shape23

«Денсаулық»

білім беру саласының оқу іс-әрекеттерінің түрлері







Shape25 Shape24



Shape26

Валеология негіздері



Shape27

Дене шынықтыру







Shape28


Мақсаты: денсаулық сақтау құзіреттілігін қалыптастыру. Өз денсаулығына саналы көзқарасын тәрбиелеу, қозғалыс белсенділігін дамыту және дене сапаларын қалыптастыру.


















37

Ұйымдастыру іс-әрекет кезеңінен көрініс

Рисунок 5



























10



«Құм терапиясы» кезеңінен көрініс

Picture 2



























11

Shape29

«Коммуникация» білім беру саласының

оқу іс-әрекеттерінің түрлері







Shape33 Shape32 Shape31 Shape30

Shape35 Shape34

Көркем әдебиет/Драма

Сөйлеуді дамыту









Shape36 Shape37

Орыс тілі/

Шет тілі

Сауат ашу және жазу негіздері







Shape38

Мақсаты: ана тілінің базалық құндылықтарын меңгерген, мемлекеттік және басқа тілдерде мәдени –әлеуметтік өзара қатынасқа дайын, айналасындағылармен тілдесу арқылы қарым-қатынас жасауға қабілетті мектеп жасына дейінгі көптілді тұлғаны тәрбиелеу.









36

Shape39

«Таным » білім беру саласының

оқу іс-әрекеттерінің түрлері





Shape41 Shape40 Shape42 Shape43





Shape45 Shape44

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

Қоршаған ортамен таныстыру











Shape47 Shape46

Экологиялық негіздері

Құрастыру негіздері





Shape48


Мақсаты: жас ерекшелігіне сай танымдық іс-әрекет дағдыларын меңгерген, әлемнің тұтас бейнесін түсінуге , ақпаратты күнделікті өмірлік мәселелерді шешуде қолдануға қабілетті тұлғаны қалыптастыру.







35



«Көлеңке театры» кезеңінен көрініс

Picture 2



























12



Ұйымдастыру іс-әрекет кезеңінен көрініс

Picture 4



























13



Shape49

«Шығармашылық» білім беру саласының оқу іс-әрекеттерінің түрлері





Shape53 Shape52 Shape50 Shape51





Shape55 Shape54

Жапсыру

Сурет салу









Shape57 Shape56

Мүсіндеу

Музыка өнері





Shape58


Мақсаты: мектепке дейінгі ересек жастағы балаларды өнер әлеміне баулу, эстетикалық талғамын, шығармашылық құзыреттілігі мен қиялдау қабілетін дамыту, жан құбылысын, сезімі мен ойын көркем түрде жеткізе білу талпынысын жетілдіру.







34



Shape59

«Әлеуметтік орта »білім беру саласының оқу іс-әрекетінің түрлері





Shape60 Shape61 Shape62





Shape64 Shape63

Көркем әдебиет

Қоршаған ортамен таныстыру







Shape65

Экология негіздері





Shape66

Мақсаты. Баланың қоғамдық қарым-қатынастар жүйесіне енуге қажетті маңызды адамгершілік қасиеттерін дамыту, еңбек дағдыларын жалпы адамзаттық құндылықтардың нормаларын білу, салт-дәстүрлері мен ережелер негізінде әлеуметтік –мәдени тәжірибесін қалыптастыру.











33



Ұйымдастыру іс-әрекет кезеңінен көрініс

Picture 2





























14



Ұйымдастыру іс-әрекет кезеңінен көрініс

Picture 6



























15



Shape67

Білім беру салалары





Shape75 Shape74 Shape69 Shape73 Shape72 Shape71 Shape68 Shape70

Таным



Әлеуметтік

орта

Шығармашылық











Shape77 Shape76

Коммуникация

Денсаулық



















32



Shape78

Сахналау ойын





Shape80 Shape79 Shape81



Shape82 Shape83

Ертегілер

Таныс

көркем шығармалар









Shape84

Тақпақтар







Shape85


Мақсаты: Балалардың орындаушылық біліктерін жетілдіру. Көріністерді сахналау кезінде өзінің рөлін мәнерлі орындауға дағдыландыру.







31





«Мемлекеттік тіл-менің тілім!» сайысынан көрініс

Picture 2

16



Мектепішілік «Ғасырда бір туатын дарабоз» атты Мұқағали өлеңдерін мәнерлеп оқу сайысынан көрініс

Picture 2



























17





Shape86

Музыкалық сахналық ойын





Shape89 Shape88 Shape87 Shape90

Shape92 Shape91

Би билеуі

Ән айтуы









Shape94 Shape93

Пантомимика

Музыкалық

аспаптарда ойнауы







Shape95

Мақсаты: Ойында орын ауыстырғыш заттарды, қиялдағы заттарды"бейнеге ене білуді", сол бейнеде ойын аяғына дейін қала білуді меңгерту.







30



Shape96

Құрылыс материалдарымен ойын





Shape98 Shape99 Shape100 Shape97

Shape101 Shape102

Ұжымдық құрастыру

Фотосуреттер құрастыру











Shape104 Shape103

Табиғат материалдарымен

құрастыру./Құм, саз балшық т.б./

Ғимаратттар суреттін құрастыру







Shape105


Мақсаты: Ұжымдық құрылыс жасауға қатыстыру, жұмысты бірлесіп жоспарлауға, көре білуге, мақсат қоюға, келісуге, ойлаған ойларын ортаға салуға үйрету.









29

Picture 2



























18





Ұйымдастыру іс-әрекет кезеңінен көрініс

Picture 2

























19





Shape106

Қимылды ойын



Shape109 Shape107 Shape108



Shape111 Shape110

Эстафеталық

ойындар

Ұлттық

ойындар







Shape112

Спорттық ойындар









Shape113

Мақсаты: Балалардың қалыптасқан қимыл дағдыларын жетілдіру және қимылдарды орындаудың тиімді жолдарын таңдау, жиі өзгермелі ойын жағдайларында қимыл үйлесімділігін дамыту. Достық сезімге, шыдамдылық және ұйымдастырушылық дағдыларға, ойын ережесін орындауға, әділ болуға тәрбиелеу.


28

















«Үстел үсті театры» кезеңінен көрініс

Picture 2



27



Shape114

Дидактикалық ойын





Shape116 Shape115 Shape118 Shape117



Shape120 Shape119

Лото

ойын

Логикалық

ойын









Shape121 Shape122

Мозайка

ойын

Ұлттық

ойын





Shape123

Мақсаты: Өзара әрекет етуді жалпы ережелері негізінде бірлескен дидактикалық ойындарға қатысуға үйрету. Ойында қойылған нәтижеге жетуге талпындыруға дағдыландыру. Бірін-бірі түсінуді, достық қарым-қатынас және өзара көмек көрсетуге тәрбиелеу.



20













Shape124

Ойын түрі







Shape126 Shape125



Shape127 Shape128

Саусақ жаттығулары

Тіл жаттығулары









Shape129


Мақсаты: Саусақ бұлшық еттерін жетілдіру, тілін дамытуға икемдеу.















21



«Қуыршақ театры» кезеңінен көрініс

Picture 2



26





Тіл жаттығулары

«Тынымсыз Тіл» ертегісімен басталатын бұл бөлімдегі өлеңдерді жаттау, жан-жануарлардың дыбыстарын салу арқылы балалар айтылуы қиын ызың, үнді дауыссыз дыбыстарды анық айтып үйренеді. Ертегіні тыңдай отырып дауысты, дауыссыз дыбыстар туралы жалпы түсніктері қалыптасады.

  • Тілін дамытуға өлшеусіз үлес қосады, қимыл арқылы берілгендіктен бала өлең жолдарын қиындықсыз түсініп, жаттап алады;

  • Айтылуы қиын дыбыстарды дұрыс айтуға ойын түрінде жаттығады;

  • Есте сақтау қабілеті артады;

  • Елестету арқылы қиялын дамытады;

  • Әр кейіпкердің рөліне енуді үйреніп, дауысын құбылтып, еркін сөйлеуге жаттығады;







25





Саусақ жаттығулары

  • Жеңіл түрінен бастап берілген әр саусақ жаттығуының төменгі жағында қол қимылының белсенділігін арттыруға өз үлесін қосатын қол еңбегінің үлгілері көрілген.

  • Балаларға саусақ жаттығуларын жасату барысында мына ережелерді есте сақтаған жөн.

  1. Әр жаттығудан кейін қолды төмен түсіріп, бос ұстап, шамалы тынықтырып алу керек;

  2. Оң қол мен сол қол саусақтарын бірдей жаттықтыру керек;

  3. Саусақ жаттығуларының әсері көп болғандықтан , оны барлық ұйымдастырылған оқу іс әрететіңде жасатқан дұрыс болады.









22

































Picture 2 Picture 4 Picture 5 Picture 3 Shape131 Shape132 Shape130

«Қалалық қазақ мектеп – лицейі» КММ – нің мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі Нурлыбаева Гульнар Джумагалиевна

Аягөз каласы 2017 – 2018 оқу жылы



Ойын технологиясы

ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ АУДАНДЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТІ



Қабілетті оқушылар бойынша тұжырымдама:

 1.Өнертапқыштық –түрлі іс-әрекет пен мәселелерді шешуде тосын, жаңа жолдарды таба алу қабілеттілігін арттыру. Бала мінез-құлқында ,ойындар мен түрлі іс-әрекет барысында өзін көрсете алу.

2. Логикалық ойлау мен тұжырымдау қабілеті –құбылыс пен жағдаяттарды , процестерді жіктей алу, талдау және синтездеу қабілеті, өз ойын анық жеткізе алу.

3.Түсінік қалыптастыру - өз ойын жеткізе алу қабілетімен сипатталады.

4.Табандылық –алға қойған мақсатқа талмай ұмтылу, кедергілерге қарамай іс-әрекет барысында , өз мүмкіндіктерін жинақтай алу қабілеті.Өз қызметінің нәтижесіне талап қоюшылық.

5.Перфекционизм –өз іс-әрекетінің түпкі өнімін жоғары талаптарға жеткізуге ұмтылыс.Бала өзі істеп жатқан жұмысын жоғары деңгейде орындамайынша тыным таппайтынымен сипатталады.

6.Ойлаудың түп нұсқалығына- бұл кең таралған , белгілі бұрыннан қалыптасқан ойлардан бөлек ерекше, жаңа тосын ойларды ұсыну қабілеті. Ол баланың мінез-құлқы мен ойлауында ,құрбылары мен үлкендермен арақатынасында ,жалпы барлық іс-әрекетінде көрініс табады.







23



Ұйымдастыру іс-әрекет кезеңінен көрініс



Рисунок 3

























24

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!