2 сәбилер тобының
балаларына ұйымдастырылған оқу әрекетінің
картасы
Айы:
Күні:
Білім беру
саласы: Қатынас.
Бөлімі: Қазақ
тілі
Тақырыбы: Ойыншықтар
Мақсаты: Ойыншықтармен
таныстыру.
Міндеттері: 1.
Доп, қуыршақ, машина сөздерін
үйрету.
2.Дидактикалық
ойындар арқылы сөздерді
бекіту.
3.Ойыншықтарды күту
ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: ойыншықтар, доп,
машина, қуыршақ суреттер.
Қажетті құрал –
жабдықтар: суреттер, ойыншықтар,
сандық, Айсұлу қуыршағы.
Сөздік
жұмыс: сәлеметсіз бе,сау
болыңыз, ойыншық, рахмет, доп, қуыршақ.
Билингвальді компонент: сәлеметсіз бе
–здравствуйте,
ойыншық –
игрушка, доп – мяч, қуыршақ – кукла.
Сабақ
барысы:
Оқу
іс-әрекеті
|
Педогогтың
іс-әрекеті
|
Педогогтың
іс-әрекеті
|
Кіріспе
бөлім
|
-Сәлеметсіздер ме
балалар!
Барлықтарыңды көргеніме
қуаныштымын, осындай керемет күні сабағымызды
бастаймыз.
1.Шаттық шеңберіне дөңгелене
тұрып бірге қосылып айтады:
2.Дид.ойын өткен тақырыпты
естеріне түсіру.
Балаларға қонаққа қуыршақ
Айсұлу келіп балалармен қазақша амандасады, өзін таныстырып
жеке-жеке балалардан аттарын
сұрайды.
сәлеметсіз бе
–здравствуйте,
|
-Сәлеметсіз бе!-деп балалар
амандасады.
Мен –сен –
біз
ұлдар мен
қыздар
Бақшаға
барамыз
бірге
ойнаймыз
-Сәлеметсіз
бе!
-менің атым
Асель
-менің атым
Марат
|
Негізгі
бөлім
|
3.Ғажайып
сәт:
Мұғалім: балалар, қарандаршы
Айсұлу бізге не әкелді? (Что принесла нам
Айсулу?) Қуыршақ
Айсұлу: Сиқырлы сандық ашылды ішінен
ойыншықтар шашылды:
Мынау
не?
Оларды бір сөзбен қалай
айтамыз?
(Как мы их одним словом
назовем?)
4. Сурет арқылы сөздерді
қайталайды
Билингвальді
компонент:
ойыншық –
игрушка,
доп –
мяч,
қуыршақ –
кукла.
Балалар Айсұлудың сандығына
ойыншықтарды жинап берейік.
Қуыршақ
Айсұлу: Ой, ребята что случилось? Не
болды? Сандық жабылмайды. (Что то сундук не закрываеться). А
түсіндім сандықтың сиқыры бітіп қалыпты, егер сендер тапсырма
орындап берсеңдер оның сиқыры
оралады.
Тапсырма:
1.Суреттерді
қосады
2.Қажет ойыншықтарды сілтеме
арқылы қос.
Сандық жабылады. Қуыршақ
балаларға ризашылығын
білдіреді.
Дыбыстық
жаттығу:
шық-шық-ойыншық
ойыншықтар көп, лучше всех
доп!
-Оп-оп – лови, ұста
доп
(бірнеше рет
қайталау)
доп
жоғалады.
(Мұғалім допты қолына алып
артында ұстайды).
Доп-доп, топ-топ, доп
жоқ
Қап-қап,
тап-тап.
Міне доп! –мұғалім
тығып тұрған допты алға шығарып
көрсетеді.
|
-Сундук
- сандық
- Мынау
қуыршақ
- Мынау
машина
- Мынау
қоян
- Мынау
аю
-ойыншықтар,
игрушки
ойыншық –
игрушка,
доп –
мяч,
қуыршақ –
кукла.
Балалар бірге қосылып
ойыншықтарды жинайды, бірақ сандығы
жабылмайды)
Балалар тапсырманы
орындайды.
Балалар бірге қосылып
айтады,
шапалақтап буынғы бөліп
айтады.
доп-доп – деп
шапалақтайды
топ-топ – аяғымен
топырлайды
доп жоғалды – қолымен
сілтеп
доп жоқ – алақандарын
көрсетеді
қап-қап басын
шайқайды
тап-тап
|
Қорытынды
бөлім
|
«Кім тапқыр» дид.ойын
(қуыршақтар)
Мақсаты: Балалардың есте сақтау
қабылеттерін жетілдіру, тілдерін
дамыту.
Рахмет балалар, сандығым
жабылды. Сендер сондай тапқыр екенсіңдер. Сау
болыңдар!
|
Ойыншықтарды іздеп , керек
ойыншықты тауып әкеледі
Балалар қуыршақпен
қоштасып, қазақша қоштасуды
үйренеді.
|
Күтілетін
нәтиже:
біледі: ойыншықтар доп, машина,
қуыршақ сөздерінің аудармасын біледі;
игереді: суреттермен жұмыс жасай
отырып тапсырманы түсініп дұрыс орындайды;
меңгереді: ойыншықтардың қазақша
атауын меңгереді.