Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ойыншықтар
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
01 Шілде 2018
826
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы оқу жылыТақырыбы: Ойыншықтар Білім беру саласы: Коммуникация. Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту Мақсаты: Ойыншықтар туралы баяндап, ой пікірлерін толықтыру.Сөйлеу қорларын дамыту, тақпақтарды жаттауға дағдыландыру, өз ойларын толық айтуға икемдеу.- Үш тілде ойыншықтарды атауға дағдыландыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.Ойыншықтардың әрқайсысының өзіне тән қасиеттері туралы пікірлерін айтқызу арқылы кез келген тақырып бойынша ойларын еркін жеткізе білуге баулу. -Ойыншықтарды күте білуге және ұқыпты ұстауға тәрбиелеу. Жаңа сөздер: Глаза, ухо, нога, рука, rabbit,bear,fox,elephant,one,two,three,four,five,six,seven,nine,ten,Көрнекіліктер : Қоян,аю,піл, қуыршақ, балаларға үлестірмелі метериалдар т.б.Әдіс –тәсілдер:сұрақ-жауап, түсіндіру, көрсету, әңгімелесуОйын технологиясы.
Күтілетін нәтиже:- жаңғыртады- Ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту.-түсінеді- Өз ойыншықтары туралы әңгіме айтуға дағдыландыру. Ойыншықтарды ұқыпты ұстауға икемдеу. - қолданады- Ойыншықтар туралы өз ойларын айта білді. Ойыншықтарды ұқыпты ұстауға және бір-бірімен бөлісіп ойнауға икемделді. Барлық заттарды қазақша тілінде , орыс тілінде және ағылшын тілінде айтты. Адамгершілік қасиеттерін жасауға икемделді. Дағды , іскерлік қалыптасты.
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
I кезең: Уәждік – түрткі болу | Жылулық шеберіБалаларды шеңберге тұрғызып, бір –біріне жылы ертеңгілік лебіздерін білдіру.Сәлеметсің бе , күн!Сәлеметсің бе,жер!Сәлеметсің бе, сен!Сәлеметсің бе, мен! Ұрпаққа жол ашқан,Кең байтақ жерім бар.Бірлігі жарасқан,Тәуелсіз елім бар.Қарсы алған уақыттыМәңгілік досындай.Біздің ел бақытты.Біздің ел осындай Қазақстан республикасының әнұранның әнін жазған кім? Сөзін жазған кім?Қазақстан республикасының Тудың авторы кім?Қазақстан республикасының Елтаңбасының авторы кім?Неше жыл мезгілі бар? Қазір жылдың қай мезгілі? What season is it now?It’s spring-- now Неге күз мезгілі деп ойлайсыңдар? Д/о: Ана, ана Ана, ана ,оне, онеҚонақ келді .Қане, қанеАмансың ба? саусың ба ?Қалыңыз қалай жақсы ма? Мақсаты: саусақ бұлшық еттерін жетілдіру, қонақ жайлыққа үйрету. | Балалар шеңберге тұрып, жақсы тілектер айтты.Сәлеметсің бе , күн!Сәлеметсің бе,жер!Сәлеметсің бе, сен!Сәлеметсің бе, мен! Ұрпаққа жол ашқан,Кең байтақ жерім бар.Бірлігі жарасқан,Тәуелсіз елім бар.Қарсы алған уақыттыМәңгілік досындай.Біздің ел бақытты.Біздің ел осындай Қазақстан республикасының Тудың авторы: Шакен Сиязбеков.Қазақстан республикасының Елтаңбасының авторы: Жұмекен Мәжменденов, Шота Уалиханов. - Бүгін бейсенбі. Бір жылда 12 ай бар. Қаңтар. Ақпан. Наурыз. Сәуір. Мамыр. Маусым. Шілде. Тамыз. Қыркүйек. Қазан. Қараша. Желтоқсан. - Қараша айы. Январь. Февраль. Март. Апрель. Май. Июнь. Июль. Август. Сентябрь. Октябрь. Ноябрь. Декабрь. Дидактикалық ойын ойнайды. Ана, ана... Қолымызды шеңбер болып ұстағанда,дос екенімізді сезінеміз. Мақал-мәтелді қайталайды. Әдептіліктің белгісі – иіліп сәлем берген.. |
II кезең: проблемалық ізденістік | Ұйымдастыру. Қазір біз мысық пен тышқан ойынын ойнаймыз. Мен мысық боламын , ал сендер тышқан боласыңдар. Д/о: Тышқан мен мысықМақсат:Балаларды өз орындарына ақырын барып отыруға үйрету. А) Өткенді еске түсіру: Сөз ,буын, дыбыс Д/о: Кім жылдам ?Мақсаты: Тез айтуға, сөздерді буынға тез бөлуге үйрету. Б)Пәнді оқытудың мақсаты- міндеттерін ұғындыру2. Жаңа сабақ мазмұны: ОйыншықтарОйыншықтардың әр түрлі заттардан жасалатындығын айту. Мысалы. Ағаштан, темірден, пласмастан т.б.А) Ойыншықтар өлеңін оқып беру Ойыншықтар Біздерде бар қуыршақ, Қозы, құлын , қурышақ. Ойыншықтар тыңдайды, Әмір беріп бұйырсақ. Қуыршақтар ұйықтайды,Айтқаныңнан шықпайды.Ал қозы мен құлыншақ,Ұйықта десең ұқпайды. Тыңдамайды ұрыссақ,Осылары дұрыс па?Тентектігін тыймаса,Тұрғызамыз бұрышқа. Б) Сендердің үйлеріңде қандай ойыншықтар бар?В Біздің топта қандай ойыншықтар бар? Г) Сөредегі ойыншықтарды атаңдар?Қоян -заяц- rabbitПіл- слон-elephantАю-медведь-bear Сендерге кімдер ойыншықтар сыйлады?Ойшықтардың қандай заттардан жасалатындығын айту. Сергіту жаттығу: Мысықтың үйіМақсаты: өлеңді жатқа айту және қимылды дұрыс пайдалана білуге үйрету. Д/о: «Ойыншықты тап» ойынын ойнаймыз Ойыншықтар резинадан, жұмсақ заттардан, қатты заттардан жасалатындығын айту. Ойыншықтарды күтіп ойнау туралы айту. Ойыншықтарды ұқыптап жинап, келешекте бауырларың, қарындастарың ойнайтындығы жөнінде айтып кету. Ойыншықтарды санау. /Орыс тілінде және ағылшын тілінде / Ойықшықтарды қайдан аламыз?Олармен қалай ойнауымыз керек? Ойыншықтар сөзіне тақпақтар айту. Дәптермен жұмыс. Айгерімнің алып келген сандықшаның ішіндегі аюдың жетпей тұрған бөліктерін салғыздыру. Балаларға аюдың жетпей тұрған дене мүшелерін салдырту. Мысалы. Аюдың басы мен дене бітімі бар. Ал қалған қолы , аяғы, көзі, құлағы, ауызын салу қажет. Салғандарын орыс тілінде және ағылшын тілінде айту. Ойыншықтарды буынға бөліп, қандай әріптен басталатындығын айтқызу. Ойыншықтарды күту туралы айту. Ойыншықтар дүкенде сатылатындығы туралы қысқаша айту. Барлық балаларға жақсы айтқаны үшін жұлдызшалар беру. Келген қонақтар балаларға риза болды. Аюлар өздерінің достарының көп екендігіне қуанды. Ойыншықтар сөзіне тақпақтар айту. О- Шыңғыс Й- СымбатЫ - МұхаммадинН- ЖұлдызайШ- ЕркеназЫ – МұхаммадинҚ- ДиасТ- ЕрасылА- АлибекР- Айзере Тақтадағы балалардың суреттерін көрген, аю достарының көп екендігіне қуанып, үлкен алығсы айтты. 100 теңгең болғанша, 100 досым болғаны жақсы. Енді мен орман жалғыз емеспін, достарыс көбейіп, ойнайтын болдым. Сендерге балалар рахмет. Айсұлу қуыршақ және аю балаларға ризашылығын білдіріп, үлкен қуаныштарын білдіріді. | Балалар тышқан болып, ақырын өз орындарына отырады. Өткенді еске түсіріп, сөз, буын, дыбыс .туралы айтты. Сөздерді буынға бөлді. Мысалы. Ма-ма, те-ре-зе т.б.Сөзде неше буын болса, сонша дауысты дыбыс болатындығын айтты. Ойыншықтардың әр түрлі заттардан жасалатындығын айтып кетті. /Ағаштан, пласмастан, темірден, резинадан/Ойыншықтар туралы өлеңді айтып шықты. Ойыншықтар Біздерде бар қуыршақ, Қозы, құлын , қурышақ. Ойыншықтар тыңдайды, Әмір беріп бұйырсақ. Қуыршақтар ұйықтайды,Айтқаныңнан шықпайды.Ал қозы мен құлыншақ,Ұйықта десең ұқпайды. Тыңдамайды ұрыссақ,Осылары дұрыс па?Тентектігін тыймаса,Тұрғызамыз бұрышқа. Өздерінің үйдегі ойыншықтары туралы әңгіме қозғады. Ойыншықтар туралы айтып, әр түрлі қимылдар жасады. Өздеріне ұнайтын ойыншықтың суретін салып, ойыншықты кімнің әкелгендігі туралы әңгімеледі. Ойыншықтарды күту туралы айтты. Ойыншықтар сөзіне тақпақтар айту. Шыңғыс.Оңдаймын деп орындықтыОлжас қолға балға алдыШегелерді қағып , мықтыӨз ісіне ырза болды Сымбат .Инесінен айрылыпИнелік отыр қайғырыпИт иіскелеп, тауып апИесіне берді қайырып МұхаммадинЫнтымақ пен Ырысты,Үй жинамақ, тырысты.Сөредегі ыдысты,Алды байқамай сындырып. Жұлдызай.Найзасын алып қолынаНазар батыр қатулыНамысын бермей жауынаНайзағайдай атылды Еркеназ. Шегіртке түнде шырылдап,Шыбын күндіз ызылдап.Шаршамайды екен –деп,Шырмауық жатыр тың – тыңдап. МұхаммадинЫнтымақ пен Ырысты,Үй жинамақ, тырысты.Сөредегі ыдысты,Алды байқамай сындырып. Диас.Қазан толы қатықты,Қасқыр ала қашыпты.Қоян қарап қалмапты,Қалқып апты қаймақты.Ерасыл.Тауық теріп тезекті,Тасбақаны көрмепті.Тышқан өткен жерлерді,Бұл не қылған із- депті. АлибекАйым туып оңынан,Той жасадым молынан.Марқа қойды сойдырып,Қонағымды тойдырыдым. АйзереРадионың құлағын,Ерте тұрып бұрағын.Хабарын ал, құлақ тос.Содан кейін жолың бос. Аюдың жетіспей тұрған дене мүшелерін салды /қолын, аяғын, көзін, құлағын /Оларды үш тілде айтып шықты. Сергіту жаттығуларын жасады. Кошкин дом.Ойыншықтар туралы өз ойларын айтты. Ойыншықтарды буынға бөліп, сөйлем құрады. Мысалы: Түлкі, аюТүлкі өте қу жануар. Аю балды жақсы көреді. Ойыншықтарды сөреде тұратындығын айтты. Оларды санады. Бір –біріне ойыншықтарын сыйлады. Аюдың дене мүшелерін қазақша, орысша, ағылшын тілдерінде айту. |
III кезең:Рефлексті-түзетімдеуші | Өз ойыншықтары туралы айтып, ойыншықтарды сындырмау , оларды күтіп ұстау керек екендігін естен шығармау туралы айтты. Салған суреттеріндегі ойыншықтарға бір-біріне баға берді. Аюдың барлық дене мүшелерін салып, аюдың ендігі достары көп екендігін айтты. Мақал-мәтел айтты.100 теңгең болғанша, 100 досың болсын . Салған суреттерін тақтаға іліп, үлкен қуынышқа жетті. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)