Материалдар / Ойыншықтар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойыншықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Шілде 2018
857
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы оқу жылы

Тақырыбы: Ойыншықтар

Білім беру саласы: Коммуникация.

Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту

Мақсаты: Ойыншықтар туралы баяндап, ой пікірлерін толықтыру.Сөйлеу қорларын дамыту, тақпақтарды жаттауға дағдыландыру, өз ойларын толық айтуға икемдеу.

- Үш тілде ойыншықтарды атауға дағдыландыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.Ойыншықтардың әрқайсысының өзіне тән қасиеттері туралы пікірлерін айтқызу арқылы кез келген тақырып бойынша ойларын еркін жеткізе білуге баулу.

-Ойыншықтарды күте білуге және ұқыпты ұстауға тәрбиелеу.

Жаңа сөздер: Глаза, ухо, нога, рука, rabbit,bear,fox,elephant,one,two,three,four,five,six,seven,nine,ten,

Көрнекіліктер : Қоян,аю,піл, қуыршақ, балаларға үлестірмелі метериалдар т.б.

Әдіс –тәсілдер:сұрақ-жауап, түсіндіру, көрсету, әңгімелесу

Ойын технологиясы.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті


Балалардың іс-әрекеті


I кезең:



Уәждік – түрткі болу

Жылулық шебері

Балаларды шеңберге тұрғызып, бір –біріне жылы ертеңгілік лебіздерін білдіру.

Сәлеметсің бе , күн!

Сәлеметсің бе,жер!

Сәлеметсің бе, сен!

Сәлеметсің бе, мен!

  • Сәлеметсіңдер ме? Балалар.

  • Здраствуйте дети.

  • Нello ---

Қазақстан республикасының Әнұранын гимнін айтамыз

Әнұран

Алтын күн аспаны,

Алтын дән даласы.

Ерліктің дастаны

Еліме қарашы!

Ежелден ер деген

Даңқымыз шықты ғой.

Намысын бермеген,

Қазағым мықты ғой.

Қ-сы

Менің елім, менің елім

Гүлің болып егілемін.

Жырың болып төгілемін елім,

Туған жерің менің Қазақстаным.


Ұрпаққа жол ашқан,

Кең байтақ жерім бар.

Бірлігі жарасқан,

Тәуелсіз елім бар.

Қарсы алған уақытты

Мәңгілік досындай.

Біздің ел бақытты.

Біздің ел осындай


Қазақстан республикасының әнұранның әнін жазған кім? Сөзін жазған кім?

Қазақстан республикасының Тудың авторы кім?

Қазақстан республикасының Елтаңбасының авторы кім?

Неше жыл мезгілі бар?

Қазір жылдың қай мезгілі?


What season is it now?

It’s spring-- now


Неге күз мезгілі деп ойлайсыңдар?

  • Өте жақсы .

Бір аптада неше күн бар?

Бүгін аптаның қай күні?

  • Өте жақсы.

Бір жылда не ай бар?

Қазір қандай ай?

  • Өте жақсы.

Келген қонақтарға амандасу.

Қонаққа қуыршақ келеді.

Мақал –мәтел

Әдептіліктің белгісі – иіліп сәлем берген.


Д/о: Ана, ана

Ана, ана ,оне, оне

Қонақ келді .

Қане, қане

Амансың ба? саусың ба ?

Қалыңыз қалай жақсы ма?

Мақсаты: саусақ бұлшық еттерін жетілдіру, қонақ жайлыққа үйрету.

  • Балалар, біз бір-біріміздің қолымыздан ұстасып тұрғанда нені сезінеміз?

  • Барлығымыз дос екенімізді сезінеміз.

  • Қонаққа Айгерім келеді .

Айгерім өзімен бірге ойыншықтарын алып келіпті. Қуыршақты әдемі қорапшадан алып, алтын кілтпен бұрап ояту.

  • Қуыршақ балалармен амандасып, би билеп береді.

Балалар шеңберге тұрып, жақсы тілектер айтты.

Сәлеметсің бе , күн!

Сәлеметсің бе,жер!

Сәлеметсің бе, сен!

Сәлеметсің бе, мен!

  • Сәлеметсіз бе?

  • Гүлнар Жұмағалиқызы

  • Здраствуйте

Гульнар Жумагалиевна

  • Hello

Армысың, асыл күн!

Армысың, асыл жыр!

Армысың көк аспан!

Армысың жан досым!

Жылуыма жылу қос,

Міне менің қолым!

Қазақстан республикасының Әнұранын айтты.

Қазақстан республикасының Әнұранының әнін жазған Шәмші Қалдаяқов. Сөзін жазған: Н.Ә.Назарбаев. Жұмекен Нәжімеденов

Әнұран

Алтын күн аспаны,

Алтын дән даласы.

Ерліктің дастаны

Еліме қарашы!

Ежелден ер деген

Даңқымыз шықты ғой.

Намысын бермеген,

Қазағым мықты ғой.

Қ-сы

Менің елім, менің елім

Гүлің болып егілемін.

Жырың болып төгілемін елім,

Туған жерің менің Қазақстаным.


Ұрпаққа жол ашқан,

Кең байтақ жерім бар.

Бірлігі жарасқан,

Тәуелсіз елім бар.

Қарсы алған уақытты

Мәңгілік досындай.

Біздің ел бақытты.

Біздің ел осындай


Қазақстан республикасының Тудың авторы: Шакен Сиязбеков.

Қазақстан республикасының Елтаңбасының авторы: Жұмекен Мәжменденов, Шота Уалиханов.

  • Жылдың 4 мезгілі бар.

Күз. Қыс. Көктем.Жаз.

Осень. Зима. Весна.Лето.

Самме,отм, уюнг, ------

  • Қазір жылдың күз мезгілі, себебі жапырақтар сарғайып түсіп жатыр. Құстар жылы жаққа ұшып кетті. Күн суытты. Біз жылы киіндік.

- Бір аптада 7 күн бар.

  • Дүйсенбі. Сейсенбі. Сәрсенбі. Бейсенбі. Жұма. Сенбі. Жексенбі.

Понедельник. Вторник. Среда. Четверг. Пятница. Суббота . Воскресенье.


- Бүгін бейсенбі.

Бір жылда 12 ай бар.

Қаңтар. Ақпан. Наурыз. Сәуір. Мамыр. Маусым. Шілде. Тамыз. Қыркүйек. Қазан. Қараша. Желтоқсан.

- Қараша айы.

Январь. Февраль. Март. Апрель. Май. Июнь. Июль. Август. Сентябрь. Октябрь. Ноябрь. Декабрь.


Дидактикалық ойын ойнайды. Ана, ана... Қолымызды шеңбер болып ұстағанда,дос екенімізді сезінеміз.


Мақал-мәтелді қайталайды.

Әдептіліктің белгісі – иіліп сәлем берген.

.


II кезең:



проблемалық ізденістік

Ұйымдастыру. Қазір біз мысық пен тышқан ойынын ойнаймыз. Мен мысық боламын , ал сендер тышқан боласыңдар.

Д/о: Тышқан мен мысық

Мақсат:Балаларды өз орындарына ақырын барып отыруға үйрету.

А) Өткенді еске түсіру: Сөз ,буын, дыбыс

Д/о: Кім жылдам ?

Мақсаты: Тез айтуға, сөздерді буынға тез бөлуге үйрету.

Б)Пәнді оқытудың мақсаты- міндеттерін ұғындыру

2. Жаңа сабақ мазмұны: Ойыншықтар

Ойыншықтардың әр түрлі заттардан жасалатындығын айту.

Мысалы. Ағаштан, темірден, пласмастан т.б.

А) Ойыншықтар өлеңін оқып беру

Ойыншықтар

Біздерде бар қуыршақ,

Қозы, құлын , қурышақ.

Ойыншықтар тыңдайды,

Әмір беріп бұйырсақ.

Қуыршақтар ұйықтайды,

Айтқаныңнан шықпайды.

Ал қозы мен құлыншақ,

Ұйықта десең ұқпайды.


Тыңдамайды ұрыссақ,

Осылары дұрыс па?

Тентектігін тыймаса,

Тұрғызамыз бұрышқа.

Б) Сендердің үйлеріңде қандай ойыншықтар бар?

В Біздің топта қандай ойыншықтар бар?

Г) Сөредегі ойыншықтарды атаңдар?

Қоян -заяц- rabbit

Піл- слон-elephant

Аю-медведь-bear


Сендерге кімдер ойыншықтар сыйлады?

Ойшықтардың қандай заттардан жасалатындығын айту.

Сергіту жаттығу: Мысықтың үйі

Мақсаты: өлеңді жатқа айту және қимылды дұрыс пайдалана білуге үйрету.


Д/о: «Ойыншықты тап» ойынын ойнаймыз


Ойыншықтар резинадан, жұмсақ заттардан, қатты заттардан жасалатындығын айту.


Ойыншықтарды күтіп ойнау туралы айту.


Ойыншықтарды ұқыптап жинап, келешекте бауырларың, қарындастарың ойнайтындығы жөнінде айтып кету.


Ойыншықтарды санау. /Орыс тілінде және ағылшын тілінде /

  1. Піл – слон- elepfant

  2. Қоян- заяц-rabbit

  3. Аю- медведь-bear

  4. Қуыршақ- кукла-

  5. Қаз-гусь- goose

  6. Сиыр-корова- cow

  7. Ит- собака-dog

  8. Түлкі- лиса-fox

  9. Қасқыр- волк-wolf

  10. Мысық- кошка-cat

Сандарды айта отырып, ойыншықтарды айтады.

Бір-один-one

Екі-два-two

Үш-три-three

Төрт-четыре-four

Бес-пять-five

Алты-шесть-six

Жеті-семь-seven

Сегіз-восемь-eight

Тоғыз-девять-nine

Он-десять-ten


Ойықшықтарды қайдан аламыз?

Олармен қалай ойнауымыз керек?


Ойыншықтар сөзіне тақпақтар айту.


Дәптермен жұмыс. Айгерімнің алып келген сандықшаның ішіндегі аюдың жетпей тұрған бөліктерін салғыздыру.


Балаларға аюдың жетпей тұрған дене мүшелерін салдырту. Мысалы. Аюдың басы мен дене бітімі бар. Ал қалған қолы , аяғы, көзі, құлағы, ауызын салу қажет. Салғандарын орыс тілінде және ағылшын тілінде айту.

Ойыншықтарды буынға бөліп, қандай әріптен басталатындығын айтқызу.


Ойыншықтарды күту туралы айту.


Ойыншықтар дүкенде сатылатындығы туралы қысқаша айту.

Барлық балаларға жақсы айтқаны үшін жұлдызшалар беру.

Келген қонақтар балаларға риза болды.

Аюлар өздерінің достарының көп екендігіне қуанды.


Ойыншықтар сөзіне тақпақтар айту.

О- Шыңғыс

Й- Сымбат

Ы - Мұхаммадин

Н- Жұлдызай

Ш- Еркеназ

Ы – Мұхаммадин

Қ- Диас

Т- Ерасыл

А- Алибек

Р- Айзере


Тақтадағы балалардың суреттерін көрген, аю достарының көп екендігіне қуанып, үлкен алығсы айтты. 100 теңгең болғанша, 100 досым болғаны жақсы. Енді мен орман жалғыз емеспін, достарыс көбейіп, ойнайтын болдым. Сендерге балалар рахмет. Айсұлу қуыршақ және аю балаларға ризашылығын білдіріп, үлкен қуаныштарын білдіріді.

Shape1 Shape2

Балалар тышқан болып, ақырын өз орындарына отырады.

Өткенді еске түсіріп, сөз, буын, дыбыс .туралы айтты. Сөздерді буынға бөлді. Мысалы. Ма-ма, те-ре-зе т.б.

Сөзде неше буын болса, сонша дауысты дыбыс болатындығын айтты.

Ойыншықтардың әр түрлі заттардан жасалатындығын айтып кетті. /Ағаштан, пласмастан, темірден, резинадан/

Ойыншықтар туралы өлеңді айтып шықты.

Ойыншықтар

Біздерде бар қуыршақ,

Қозы, құлын , қурышақ.

Ойыншықтар тыңдайды,

Әмір беріп бұйырсақ.

Қуыршақтар ұйықтайды,

Айтқаныңнан шықпайды.

Ал қозы мен құлыншақ,

Ұйықта десең ұқпайды.


Тыңдамайды ұрыссақ,

Осылары дұрыс па?

Тентектігін тыймаса,

Тұрғызамыз бұрышқа.


Өздерінің үйдегі ойыншықтары туралы әңгіме қозғады.

  • Диас менің үйімде үлкен камаз бар. Ол темірден жасалған.

  • Машина.

  • Еркеназ менің үйімде үлкен қуыршақ бар. Оның аты Айсұлу. Қуыршақ пласмассадан жасалған.

Қуыршақ. Кукла.

Топтағы ойыншықтар туралы өз ойларын айтып, ойыншықтарды дұрыс жинап, ұқыпты ұстау туралы әңгімеледі.

Ойыншықтарды қазақша, орысша, ағылшын тілдерінде айтты.

  1. Піл – слон- elepfant

  2. Қоян- заяц-rabbit

  3. Аю- медведь-bear

  4. Қуыршақ- кукла-

  5. Қаз-гусь- goose

  6. Сиыр-корова- cow

  7. Ит- собака-dog

  8. Түлкі- лиса-fox

  9. Қасқыр- волк-wolf

  10. Мысық- кошка-cat


Ойыншықтар туралы айтып, әр түрлі қимылдар жасады.


Өздеріне ұнайтын ойыншықтың суретін салып, ойыншықты кімнің әкелгендігі туралы әңгімеледі.


Ойыншықтарды күту туралы айтты.


Ойыншықтар сөзіне тақпақтар айту.


Шыңғыс.

Оңдаймын деп орындықты

Олжас қолға балға алды

Шегелерді қағып , мықты

Өз ісіне ырза болды

Сымбат .

Инесінен айрылып

Инелік отыр қайғырып

Ит иіскелеп, тауып ап

Иесіне берді қайырып

Мұхаммадин

Ынтымақ пен Ырысты,

Үй жинамақ, тырысты.

Сөредегі ыдысты,

Алды байқамай сындырып.

Жұлдызай.

Найзасын алып қолына

Назар батыр қатулы

Намысын бермей жауына

Найзағайдай атылды

Еркеназ.

Шегіртке түнде шырылдап,

Шыбын күндіз ызылдап.

Шаршамайды екен –деп,

Шырмауық жатыр тың – тыңдап.

Мұхаммадин

Ынтымақ пен Ырысты,

Үй жинамақ, тырысты.

Сөредегі ыдысты,

Алды байқамай сындырып.

Диас.

Қазан толы қатықты,

Қасқыр ала қашыпты.

Қоян қарап қалмапты,

Қалқып апты қаймақты.

Ерасыл.

Тауық теріп тезекті,

Тасбақаны көрмепті.

Тышқан өткен жерлерді,

Бұл не қылған із- депті.

Алибек

Айым туып оңынан,

Той жасадым молынан.

Марқа қойды сойдырып,

Қонағымды тойдырыдым.

Айзере

Радионың құлағын,

Ерте тұрып бұрағын.

Хабарын ал, құлақ тос.

Содан кейін жолың бос.


Аюдың жетіспей тұрған дене мүшелерін салды /қолын, аяғын, көзін, құлағын /

Оларды үш тілде айтып шықты.


Сергіту жаттығуларын жасады.

Кошкин дом.

Ойыншықтар туралы өз ойларын айтты.


Ойыншықтарды буынға бөліп, сөйлем құрады.

Мысалы: Түлкі, аю

Түлкі өте қу жануар. Аю балды жақсы көреді.

Ойыншықтарды сөреде тұратындығын айтты. Оларды санады.

Бір –біріне ойыншықтарын сыйлады.

Аюдың дене мүшелерін қазақша, орысша, ағылшын тілдерінде айту.

  • Көз-глаз-eye

  • Құлақ-ухо-ear

  • Қол-рука-

  • Аяқ-нога-leg

  • Ауыз-рот-

  • Мұрын-нос-nose

Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8







Shape10 Shape9

III кезең:

Рефлексті-түзетімдеуші

  • Өтілген тапсырмаларды сұрап, бекіту.

  • Ойыншықтыр неден жасалады.?

  • Ойыншықтармен қалай ойнау керек?

  • Ойыншықтарды достарыңмен бөлісіп ойнайсың ба?

  • Қонаққа кімдер келді?

  • Қорапшадағы қуыршақтың биі ұнады ма?

  • Қандай мақал –мәтелдер Білдіңдер?

  • Балаларды мадақтау, бағалау.

  • Балалар бір-біріне баға беру


Өз ойыншықтары туралы айтып, ойыншықтарды сындырмау , оларды күтіп ұстау керек екендігін естен шығармау туралы айтты. Салған суреттеріндегі ойыншықтарға бір-біріне баға берді. Аюдың барлық дене мүшелерін салып, аюдың ендігі достары көп екендігін айтты.

Мақал-мәтел айтты.

100 теңгең болғанша, 100 досың болсын . Салған суреттерін тақтаға іліп, үлкен қуынышқа жетті.

Күтілетін нәтиже:

- жаңғыртады- Ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту.

-түсінеді- Өз ойыншықтары туралы әңгіме айтуға дағдыландыру. Ойыншықтарды ұқыпты ұстауға икемдеу.

- қолданады- Ойыншықтар туралы өз ойларын айта білді. Ойыншықтарды ұқыпты ұстауға және бір-бірімен бөлісіп ойнауға икемделді. Барлық заттарды қазақша тілінде , орыс тілінде және ағылшын тілінде айтты. Адамгершілік қасиеттерін жасауға икемделді. Дағды , іскерлік қалыптасты.



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!