I кезең:
Уәждік – түрткі
болу
|
Жылулық шебері
Балаларды шеңберге тұрғызып, бір –біріне жылы ертеңгілік
лебіздерін білдіру.
Сәлеметсің бе , күн!
Сәлеметсің бе,жер!
Сәлеметсің бе, сен!
Сәлеметсің бе, мен!
Қазақстан республикасының Әнұранын гимнін
айтамыз
Әнұран
Алтын күн аспаны,
Алтын дән даласы.
Ерліктің дастаны
Еліме қарашы!
Ежелден ер деген
Даңқымыз шықты ғой.
Намысын бермеген,
Қазағым мықты ғой.
Қ-сы
Менің елім, менің елім
Гүлің болып егілемін.
Жырың болып төгілемін елім,
Туған жерің менің Қазақстаным.
Ұрпаққа жол ашқан,
Кең байтақ жерім бар.
Бірлігі жарасқан,
Тәуелсіз елім бар.
Қарсы алған уақытты
Мәңгілік досындай.
Біздің ел бақытты.
Біздің ел осындай
Қазақстан республикасының әнұранның әнін жазған кім? Сөзін
жазған кім?
Қазақстан республикасының Тудың авторы
кім?
Қазақстан республикасының Елтаңбасының авторы
кім?
Неше жыл мезгілі бар?
Қазір жылдың қай мезгілі?
What season is it now?
It’s spring-- now
Неге күз мезгілі деп ойлайсыңдар?
Бір аптада неше күн бар?
Бүгін аптаның қай күні?
Бір жылда не ай бар?
Қазір қандай ай?
Келген қонақтарға амандасу.
Қонаққа қуыршақ келеді.
Мақал –мәтел
Әдептіліктің белгісі
– иіліп сәлем берген.
Д/о: Ана,
ана
Ана, ана ,оне,
оне
Қонақ келді
.
Қане,
қане
Амансың ба? саусың
ба ?
Қалыңыз қалай жақсы
ма?
Мақсаты: саусақ бұлшық еттерін жетілдіру, қонақ жайлыққа
үйрету.
-
Балалар, біз бір-біріміздің қолымыздан ұстасып тұрғанда
нені сезінеміз?
-
Барлығымыз дос екенімізді
сезінеміз.
-
Қонаққа Айгерім келеді .
Айгерім өзімен бірге ойыншықтарын алып келіпті. Қуыршақты
әдемі қорапшадан алып, алтын кілтпен бұрап
ояту.
|
Балалар шеңберге тұрып, жақсы тілектер
айтты.
Сәлеметсің бе , күн!
Сәлеметсің бе,жер!
Сәлеметсің бе, сен!
Сәлеметсің бе, мен!
-
Сәлеметсіз бе?
-
Гүлнар Жұмағалиқызы
-
Здраствуйте
Гульнар
Жумагалиевна
Армысың, асыл күн!
Армысың, асыл жыр!
Армысың көк аспан!
Армысың жан досым!
Жылуыма жылу қос,
Міне менің қолым!
Қазақстан республикасының Әнұранын
айтты.
Қазақстан республикасының Әнұранының әнін жазған Шәмші
Қалдаяқов. Сөзін жазған: Н.Ә.Назарбаев. Жұмекен
Нәжімеденов
Әнұран
Алтын күн аспаны,
Алтын дән даласы.
Ерліктің дастаны
Еліме қарашы!
Ежелден ер деген
Даңқымыз шықты ғой.
Намысын бермеген,
Қазағым мықты ғой.
Қ-сы
Менің елім, менің елім
Гүлің болып егілемін.
Жырың болып төгілемін елім,
Туған жерің менің Қазақстаным.
Ұрпаққа жол ашқан,
Кең байтақ жерім бар.
Бірлігі жарасқан,
Тәуелсіз елім бар.
Қарсы алған уақытты
Мәңгілік досындай.
Біздің ел бақытты.
Біздің ел осындай
Қазақстан республикасының Тудың авторы: Шакен
Сиязбеков.
Қазақстан республикасының Елтаңбасының авторы: Жұмекен
Мәжменденов, Шота Уалиханов.
Күз. Қыс.
Көктем.Жаз.
Осень. Зима.
Весна.Лето.
Самме,отм, уюнг,
------
- Бір аптада 7 күн бар.
Понедельник. Вторник. Среда.
Четверг. Пятница. Суббота . Воскресенье.
- Бүгін
бейсенбі.
Бір жылда 12 ай
бар.
Қаңтар. Ақпан. Наурыз. Сәуір.
Мамыр. Маусым. Шілде. Тамыз. Қыркүйек. Қазан. Қараша.
Желтоқсан.
- Қараша
айы.
Январь. Февраль. Март. Апрель.
Май. Июнь. Июль. Август. Сентябрь. Октябрь. Ноябрь.
Декабрь.
Дидактикалық ойын ойнайды.
Ана, ана... Қолымызды шеңбер болып ұстағанда,дос екенімізді
сезінеміз.
Мақал-мәтелді қайталайды.
Әдептіліктің белгісі
– иіліп сәлем берген.
.
|
II кезең:
проблемалық
ізденістік
|
Ұйымдастыру. Қазір біз мысық
пен тышқан ойынын ойнаймыз. Мен мысық боламын , ал сендер тышқан
боласыңдар.
Д/о: Тышқан мен
мысық
Мақсат:Балаларды өз орындарына
ақырын барып отыруға үйрету.
А) Өткенді еске түсіру: Сөз
,буын, дыбыс
Д/о: Кім жылдам ?
Мақсаты: Тез айтуға, сөздерді буынға тез бөлуге
үйрету.
Б)Пәнді оқытудың мақсаты-
міндеттерін ұғындыру
2. Жаңа сабақ мазмұны:
Ойыншықтар
Ойыншықтардың әр түрлі
заттардан жасалатындығын айту.
Мысалы. Ағаштан, темірден,
пласмастан т.б.
А) Ойыншықтар өлеңін оқып
беру
Ойыншықтар
Біздерде бар
қуыршақ,
Қозы, құлын ,
қурышақ.
Ойыншықтар
тыңдайды,
Әмір беріп
бұйырсақ.
Қуыршақтар
ұйықтайды,
Айтқаныңнан
шықпайды.
Ал қозы мен
құлыншақ,
Ұйықта десең
ұқпайды.
Тыңдамайды
ұрыссақ,
Осылары дұрыс
па?
Тентектігін
тыймаса,
Тұрғызамыз
бұрышқа.
Б) Сендердің үйлеріңде қандай
ойыншықтар бар?
В Біздің топта қандай
ойыншықтар бар?
Г) Сөредегі ойыншықтарды
атаңдар?
Қоян -заяц-
rabbit
Піл-
слон-elephant
Аю-медведь-bear
Сендерге кімдер ойыншықтар
сыйлады?
Ойшықтардың қандай заттардан
жасалатындығын айту.
Сергіту жаттығу: Мысықтың
үйі
Мақсаты: өлеңді жатқа айту
және қимылды дұрыс пайдалана білуге
үйрету.
Д/о: «Ойыншықты тап» ойынын
ойнаймыз
Ойыншықтар резинадан, жұмсақ
заттардан, қатты заттардан жасалатындығын
айту.
Ойыншықтарды күтіп ойнау
туралы айту.
Ойыншықтарды ұқыптап жинап,
келешекте бауырларың, қарындастарың ойнайтындығы жөнінде айтып
кету.
Ойыншықтарды санау.
/Орыс тілінде және ағылшын тілінде
/
-
Піл – слон- elepfant
-
Қоян- заяц-rabbit
-
Аю- медведь-bear
-
Қуыршақ- кукла-
-
Қаз-гусь- goose
-
Сиыр-корова- cow
-
Ит- собака-dog
-
Түлкі- лиса-fox
-
Қасқыр- волк-wolf
-
Мысық- кошка-cat
Сандарды айта
отырып, ойыншықтарды айтады.
Бір-один-one
Екі-два-two
Үш-три-three
Төрт-четыре-four
Бес-пять-five
Алты-шесть-six
Жеті-семь-seven
Сегіз-восемь-eight
Тоғыз-девять-nine
Он-десять-ten
Ойықшықтарды қайдан
аламыз?
Олармен қалай ойнауымыз
керек?
Ойыншықтар сөзіне тақпақтар
айту.
Дәптермен
жұмыс. Айгерімнің алып келген сандықшаның ішіндегі аюдың жетпей
тұрған бөліктерін салғыздыру.
Балаларға аюдың жетпей тұрған дене мүшелерін салдырту.
Мысалы. Аюдың басы мен дене бітімі бар. Ал қалған қолы , аяғы,
көзі, құлағы, ауызын салу қажет. Салғандарын орыс тілінде және
ағылшын тілінде айту.
Ойыншықтарды буынға бөліп, қандай әріптен басталатындығын
айтқызу.
Ойыншықтарды күту туралы айту.
Ойыншықтар дүкенде сатылатындығы туралы қысқаша
айту.
Барлық балаларға жақсы айтқаны үшін жұлдызшалар
беру.
Келген қонақтар балаларға риза
болды.
Аюлар өздерінің достарының көп екендігіне
қуанды.
Ойыншықтар сөзіне тақпақтар айту.
О- Шыңғыс
Й- Сымбат
Ы - Мұхаммадин
Н- Жұлдызай
Ш- Еркеназ
Ы – Мұхаммадин
Қ- Диас
Т- Ерасыл
А- Алибек
Р- Айзере
Тақтадағы балалардың
суреттерін көрген, аю достарының көп екендігіне қуанып, үлкен
алығсы айтты. 100 теңгең болғанша, 100 досым болғаны жақсы. Енді
мен орман жалғыз емеспін, достарыс көбейіп, ойнайтын болдым.
Сендерге балалар рахмет. Айсұлу қуыршақ және аю балаларға
ризашылығын білдіріп, үлкен қуаныштарын
білдіріді.
|
Балалар тышқан болып, ақырын
өз орындарына отырады.
Өткенді еске түсіріп, сөз, буын, дыбыс .туралы айтты.
Сөздерді буынға бөлді. Мысалы. Ма-ма, те-ре-зе
т.б.
Сөзде неше буын болса, сонша дауысты дыбыс болатындығын
айтты.
Ойыншықтардың әр түрлі заттардан жасалатындығын айтып
кетті. /Ағаштан, пласмастан, темірден,
резинадан/
Ойыншықтар туралы өлеңді айтып
шықты.
Ойыншықтар
Біздерде бар
қуыршақ,
Қозы, құлын ,
қурышақ.
Ойыншықтар
тыңдайды,
Әмір беріп
бұйырсақ.
Қуыршақтар
ұйықтайды,
Айтқаныңнан
шықпайды.
Ал қозы мен
құлыншақ,
Ұйықта десең
ұқпайды.
Тыңдамайды
ұрыссақ,
Осылары дұрыс
па?
Тентектігін
тыймаса,
Тұрғызамыз
бұрышқа.
Өздерінің үйдегі ойыншықтары
туралы әңгіме қозғады.
Қуыршақ.
Кукла.
Топтағы ойыншықтар туралы өз
ойларын айтып, ойыншықтарды дұрыс жинап, ұқыпты ұстау туралы
әңгімеледі.
Ойыншықтарды қазақша, орысша, ағылшын тілдерінде
айтты.
-
Піл – слон- elepfant
-
Қоян- заяц-rabbit
-
Аю- медведь-bear
-
Қуыршақ- кукла-
-
Қаз-гусь- goose
-
Сиыр-корова- cow
-
Ит- собака-dog
-
Түлкі- лиса-fox
-
Қасқыр- волк-wolf
-
Мысық- кошка-cat
Ойыншықтар туралы айтып, әр түрлі қимылдар
жасады.
Өздеріне ұнайтын ойыншықтың суретін салып, ойыншықты кімнің
әкелгендігі туралы әңгімеледі.
Ойыншықтарды күту туралы айтты.
Ойыншықтар сөзіне тақпақтар
айту.
Шыңғыс.
Оңдаймын деп орындықты
Олжас қолға балға
алды
Шегелерді қағып ,
мықты
Өз ісіне ырза
болды
Сымбат
.
Инесінен айрылып
Инелік отыр
қайғырып
Ит иіскелеп, тауып
ап
Иесіне берді
қайырып
Мұхаммадин
Ынтымақ пен Ырысты,
Үй жинамақ,
тырысты.
Сөредегі
ыдысты,
Алды байқамай
сындырып.
Жұлдызай.
Найзасын алып қолына
Назар батыр
қатулы
Намысын бермей
жауына
Найзағайдай атылды
Еркеназ.
Шегіртке түнде шырылдап,
Шыбын күндіз
ызылдап.
Шаршамайды екен
–деп,
Шырмауық жатыр тың –
тыңдап.
Мұхаммадин
Ынтымақ пен Ырысты,
Үй жинамақ,
тырысты.
Сөредегі
ыдысты,
Алды байқамай
сындырып.
Диас.
Қазан толы қатықты,
Қасқыр ала
қашыпты.
Қоян қарап
қалмапты,
Қалқып апты
қаймақты.
Ерасыл.
Тауық теріп тезекті,
Тасбақаны
көрмепті.
Тышқан өткен
жерлерді,
Бұл не қылған із-
депті.
Алибек
Айым туып оңынан,
Той жасадым
молынан.
Марқа қойды
сойдырып,
Қонағымды
тойдырыдым.
Айзере
Радионың құлағын,
Ерте тұрып
бұрағын.
Хабарын ал, құлақ
тос.
Содан кейін жолың
бос.
Аюдың жетіспей тұрған дене мүшелерін салды /қолын, аяғын,
көзін, құлағын /
Оларды үш тілде айтып шықты.
Сергіту жаттығуларын
жасады.
Кошкин дом.
Ойыншықтар туралы өз ойларын
айтты.
Ойыншықтарды буынға бөліп, сөйлем
құрады.
Мысалы: Түлкі, аю
Түлкі өте қу жануар. Аю балды жақсы
көреді.
Ойыншықтарды сөреде
тұратындығын айтты. Оларды санады.
Бір –біріне ойыншықтарын сыйлады.
Аюдың дене мүшелерін қазақша, орысша, ағылшын тілдерінде
айту.
-
Көз-глаз-eye
-
Құлақ-ухо-ear
-
Қол-рука-
-
Аяқ-нога-leg
-
Ауыз-рот-
-
Мұрын-нос-nose
|