Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Өлкетану бойынша сабақ жоспарлары
Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
23 Қараша 2018
1291
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары № 1
Сабақ жоспары № 2
Сабақ жоспары № 3
Сабақ жоспары № 4
Сабақ: Ұзынкөл ауылының географиялық орны, аумағы, шекарасы | Мектеп: ЖББ Ұзынкөл орта мектеп | |
Күні: | Мұғалімнің есімі:Насимуллина Назым Нуртаевна | |
Сынып: 7сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Туған өлкемнің флора мен фаунасын зерттеп, ғылыми – зерттеу жұмыстарын жинақтау. | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:Туған өлкемнің флора мен фаунасын зерттеп, ғылыми – зерттеу жұмыстарын жинақтау. | |
Оқушылардың басым бөлігі:Ғылыми – зерттеу жұмыстарын жинақтау. | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: «Өлкетану Менің Кіші отаным » | ||
Алдыңғы оқу | Отан. Туған өлке. Атамекен | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Ресурстар | |
Басталуы0 – 5 | «Өлкетану» курсы туралы түсініктеме беру. Сұрақтар мен жауаптар мен пікір алмасу. | |
Ортасы 6-26 | Ұзынкөлім- құт мекенім. Ұзынкөл – қазіргі орталық қорымнан «Саман сарай» елді мекенінің аралығында үлкен ұзын көл болған екен, соған орайластырып ауыл осылай аталып кеткен.Ұзынкөл ауылдық округінің территориясында «Жаңа тұрмыс», «Киров», «Еңбекші», «Крупская», «Жаңа өрнек», «Ленин жолы» колхоздары құрылып орналасқан. 1963 жылдың ақпан айында Жәнібек совхозының бөлімшесі болды. 1965 жылдың шілде айында «Ұзынкөл» совхозы атанып өз алдына жеке шаруашылық ретінде танылды. Шаруашылықтың үш бөлімшесі бар. Алғашқыда совхоздың жер көлемі 113157 гектар болды. Оның 7324 гектары жыртылған, 16646 гектары шабындық, 85031 гектары жайылымдық жерлер болып есептелінді. Халық саны 11121 адам болды. Округтің жалпы жер көлемі 111530 гектарды құрайды. Елді мекендерге қарасты жер көлемдері Ұзынкөл елді мекені бойынша 7693 га, Еңбекші елді мекені бойынша 1742 га. Есептегі 49 шаруа қожалықтарының жалпы жер көлемі 64089 гектарды құрайды. Мемлекеттік жер қоры 38006 гектар. Ауылдық округтің құрамына Ұзынкөл, Еңбекші елді-мекендерімен қатар «Апакаш», «Сабила», «Кондевин», «Мыңжас», «Мұратсай», «Абдолла», «Азамат», «Нұрберген», «Тәни», «Алтыкашар», «Бірінші», «Орашаем», «Баймұрат», «Ғұбаш», «Бруцеллез», «Инженер», «Орлы», «Алихан», «Аманқос» мал қыстақтары кіреді. | |
Аяқталуы | Жинаған балдары бойынша бүгінгі сабақтан не алғандарын анықтаймыз.Кері байланыс: 2 минутты эссе жазу! | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | ? | Пәнаралық байланысГеография, тарих |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жәненеліктен? | ||
Сабақ жоспары № 2
Сабақ: Табиғат жағдайлары | Мектеп: ЖББ Ұзынкөл орта мектеп | |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Насимуллина Назым Нуртаевна | |
Сынып: 7сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Жаңа дерек көздерін жинақтау | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:Туған өлкемнің табиғатын зерттеп, ғылыми – зерттеу жұмыстарын жинақтау. | |
Оқушылардың басым бөлігі:Ғылыми – зерттеу жұмыстарын жинақтау. | ||
Кейбір оқушылар:Деректер көзін жасақтау. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: «ӨлкетануМенің Кіші отаным » | ||
Алдыңғы оқу | Отан. Туған өлке. Атамекен | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Ресурстар | |
Басталуы0 – 5 | Өткен тақыры бойынша сұрақтар қойып, пікір алмасу. | |
Ортасы 6-26 | Ұзынкөл табиғаты мен экологиясыҰзынкөл ауылы Шығыс Еуропа жазығының оңтүстік шығыс Каспий маңы ойпатында орналысқан. Шекарасы солтүстігінен аудан орталығымен, батыста Ресеймен, оңтүстік батыста Бөкей ордасы ауданының шектеседі. Жер бедері жазықта, сай-салалы болып келеді. Солтүстік- батыстан Казталовка оңтүстік- шығысқа қарай жері тегіс келеді.Климаты - қатаң континентті. Мұхиттар мен теңіздерден қашық болғандықтан, қысы суық, бірақ батыстан келетін циклонның әсерінен кейбір кезде жылылыққа ауысып отырады. Жазы ыстық әрі құрғақ та, ұзақ болады. Климат түзуші бірінші фактор-Күн радиациясының әсерінен бір шаршы сантиметрге 11120 ккал-ға дейін жылынады. Қыс кезінде күн сәулесінің түсу бұрышының азаюына байланысты, сонымен бірге күннің қысқарып, қар жамылғысының күн сәулесін шағылыстыратынына орай күн радиациясының мөлшері азайды. Екінші фактор- ауа массасының әсерінен. Үш түрлі ауа массалары әсер етеді. Бұлар арктикалы, полярлы (қоңыржай) және тропиктік ауа массалары. Осылардың ішінен, әсірессе, қыс айларында Азия антициклонының ішкерілей енуі нәтижесінде ауаның температурасы төмендеп, ашық ауа райы қалыптасады. Ол жаз айларында ыстық ауа райын түзеді. Ал көктем мен күз айларында кенеттен түсетін салқын ауа болады.Атлант мұхитынан келетін қоңыржай ауа массалары жылдың қай мезгілінде болсын климатты жұмсартып, ылғал әкеледі.Үшінші фактор-Жер бедері.Ол ауа температурасына, ылғалдылығына, желдің жылдамдығына белгілі бір мөлшерде әсер етеді. Сондықтан әр жердің өз микроклиматы бар. | |
Аяқталуы | Жинаған балдары бойынша бүгінгі сабақтан не алғандарын анықтаймыз.Кері байланыс: Сұрақ - жауап | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысГеография | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жәненеліктен? | ||
Сабақ жоспары № 3
Сабақ: Жер бедері мен геологиялық құрлысы | Мектеп: ЖББ Ұзынкөл орта мектеп | |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Насимуллина Назым Нуртаевна | |
Сынып: 7сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Жаңа дерек көздерін жинақтау | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:Туған өлкемнің табиғатын зерттеп, ғылыми – зерттеу жұмыстарын жинақтау. | |
Оқушылардың басым бөлігі:Ғылыми – зерттеу жұмыстарын жинақтау. | ||
Кейбір оқушылар:Деректер көзін жасақтау. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: «ӨлкетануМенің Кіші отаным » | ||
Алдыңғы оқу | Отан. Туған өлке. Атамекен | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Ресурстар | |
Басталуы0 – 5 | Өткен тақырыб бойынша сұрақтар қойып, пікір алмасу. | |
Ортасы 6-26 | Ұзынкөл табиғаты мен экологиясыҰзынкөл ауылы Шығыс Еуропа жазығының оңтүстік шығыс Каспий маңы ойпатында орналысқан. Шекарасы солтүстігінен аудан орталығымен, батыста Ресеймен, оңтүстік батыста Бөкей ордасы ауданының шектеседі. Жер бедері жазықта, сай-салалы болып келеді. Солтүстік- батыстан Казталовка оңтүстік- шығысқа қарай жері тегіс келеді.Климаты - қатаң континентті. Мұхиттар мен теңіздерден қашық болғандықтан, қысы суық, бірақ батыстан келетін циклонның әсерінен кейбір кезде жылылыққа ауысып отырады. Жазы ыстық әрі құрғақ та, ұзақ болады. Климат түзуші бірінші фактор-Күн радиациясының әсерінен бір шаршы сантиметрге 11120 ккал-ға дейін жылынады. Қыс кезінде күн сәулесінің түсу бұрышының азаюына байланысты, сонымен бірге күннің қысқарып, қар жамылғысының күн сәулесін шағылыстыратынына орай күн радиациясының мөлшері азайды. Екінші фактор- ауа массасының әсерінен. Үш түрлі ауа массалары әсер етеді. Бұлар арктикалы, полярлы (қоңыржай) және тропиктік ауа массалары. Осылардың ішінен, әсірессе, қыс айларында Азия антициклонының ішкерілей енуі нәтижесінде ауаның температурасы төмендеп, ашық ауа райы қалыптасады. Ол жаз айларында ыстық ауа райын түзеді. Ал көктем мен күз айларында кенеттен түсетін салқын ауа болады.Атлант мұхитынан келетін қоңыржай ауа массалары жылдың қай мезгілінде болсын климатты жұмсартып, ылғал әкеледі.Үшінші фактор-Жер бедері.Ол ауа температурасына, ылғалдылығына, желдің жылдамдығына белгілі бір мөлшерде әсер етеді. Сондықтан әр жердің өз микроклиматы барЖауын-шашынның жылдық мөлшері -180-200 мм.Ылғалдың көбі қыста,ерте көктемде және күзде түседі. Қардың орташа қалыңдығы-10-15 см. | |
Аяқталуы | Жинаған балдары бойынша бүгінгі сабақтан не алғандарын анықтаймыз.Кері байланыс: Сұрақ - жауап | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | ||
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жәненеліктен? | ||
Сабақ: | Мектеп: ЖББ Ұзынкөл орта мектеп | |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Насимуллина Назым Нуртаевна | |
Сынып: 7сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Жаңа дерек көздерін жинақтау | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:Туған өлкемнің табиғатын зерттеп, ғылыми – зерттеу жұмыстарын жинақтау. | |
Оқушылардың басым бөлігі:Ғылыми – зерттеу жұмыстарын жинақтау. | ||
Кейбір оқушылар:Деректер көзін жасақтау. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: «ӨлкетануМенің Кіші отаным » | ||
Алдыңғы оқу | Отан. Туған өлке. Атамекен | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Ресурстар | |
Басталуы0 – 5 | Өткен тақырыб бойынша сұрақтар қойып, пікір алмасу. | |
Ортасы 6-26 | Топырағы: - ашық қызғылт және сұрғылт. Жалпы шөлейт зонасына және оның геологиялық қалыптастыру жастығына қарай құрамында тұз қоспаларының көп мөлшерде болуы тән. Топырағының құнарлы органикалық бөлігі- 1-2,2% шамасында. Сортаң, сорлы жерлер көп кездеседі. Сондықтан бұл жерлерде шөп жамылғаны, негізінен, жусанды-боз, ақселеу, қоңырбас топтарынан тұрады. Басым өсімдіктер акселеу, боз, бетеге, жусанның түрлері (ақ, сарыбас, боз, қара) қоңырбас, келіншекбас, сүтт 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |