Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Олқылықтардың орнын толтыру мақсатында жүргізілген жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Мектеп директоры
____________ П.М.Абдибаева
«___» «_____» 2021ж
«Қырғауылды ауылындағы қазақ орта мектебі КММ»
2021-2022 оқу жылындағы білім алушылардың химия пәні бойынша өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы кіріктірілген мақсаттармен
жұмыс жоспары
Химия пәнінің мұғалімі:А.С.Арыстанбекова
2021-2022ж
Түсінік хат
Химия – заттар, олардың қасиеттері, құрылымы және олардың бір-біріне айналуы туралы ғылым. Химия органикалық және бейорганикалық заттардың құрамын, заттардың құрылымын, заттардың өзара әрекеттесу қабілетін зерттейді және химиялық энергияның жылу, электр, жарық тағы басқа энергияларға өту құбылыстарын зерттейді.
Химияны оқыту практикасында заманауи дидактикалық тәсілдерді жүзеге асыру. Оқытудағы жүйелік әрекет және тұлғаға бағытталған тәсілдер. Білім алушылардың оқу-танымдық және ғылыми-зерттеу құзыреттерін дамыту. Пәнішілік және пәнаралық байланысты жүзеге асыру. Белсенді және интербелсенді оқыту әдістерімен химия сабақтарында білім беру саласындағы ынтымақтастықты ұйымдастыру тәсілдері. Білім мен дағдыларды түзету бойынша іс-шараларды ұйымдастыру, өзін-өзі бағалау дағдыларын дамыту бойынша іс-шаралар ұйымдастыру. Химия пәні бойынша оқу сабақтарында бақылау-бағалау процесінде білім алушылардың ұйымдастырушылық және білімділік қабілеттерін қалыптастыру. Білім алушылардың бірін-бірі бақылау, бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау, кері байланыс тәсілдерін тиімді пайдалану, пәнді оқытуда анықталған кемшіліктерді жою бойынша жүйелі жұмыстарды ұйымдастыру. Жалпы орта білім беру ұйымдарындағы «Химия» пәнін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Білім алушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігін дамыту және білім сапасын арттыру мақсатында химия сабақтарында және сабақтан тыс қызметте заманауи технологиялар мен электронды оқыту құралдарын пайдалану. Медиа білім беру құзыреттілігін қалыптастыру: талдау, бағалау, ақпаратты пайдалану, оны түсіндіру және жаңа мәселелерді шешу үшін қолдану дағдыларын дамыту. Компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, химиялық эксперименттерді модельдеу әдістері (виртуалды зертхана).
Жұмыс жоспары
№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
Ескерту |
Диагностикалық жұмыс |
|||
1 |
Өткен оқу жылдарындағы пәннің оқу бағдарламасының оқу мақсаттары бойынша әкімшілік диагностикалық бақылау жұмысын жүргізу. |
I тоқсанның 1-2 аптасы |
|
2 |
Тақырыптар бойынша олқылығы бар оқушылардың санына байланысты өткен тақырыптардың ішінен қиындық тудырған тақырыптарды анықтау. Мысалы, қандай да бір тақырыпты меңгермеген оқушылардың саны көп болса, сол тақырып күрделі болып есептеледі. Мысалы, 9-сыныпта оқушы егер «нөлдік қосынды» әдісімен формуланы құрастыра алмаса, салыстырмалы молекулалық/формулалық массаны анықтап алмаса, заттар массасының сақталу заңын қолдана алмаса, қоспамен байланысты есептеуге берілген тапсырманы шығара алмайды |
06.09.2021ж |
|
Жоспарлау жұмысы |
|||
3 |
Пәннің оқу бағдарламасы бойынша жаңа оқу жылында өтілетін тақырыптар мен оқу мақсаттарына сәйкес келетін өткен оқу жылдарындағы күрделі тақырыптар мен оқу мақсаттарын анықтау. Егер бағдарламада оқу мақсаттары, оқу сағаттарының саны бойынша өзгерістер болса, бұл жағдайды оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою үшін жұмысты жоспарлау кезінде ескеру қажет |
01.09 -10.09.21ж |
|
4 |
Сәйкес келетін тақырыптар мен оқу мақсаттарын анықтағаннан кейін қысқа мерзімді сабақ жоспарларын мақсаттарды үйлестіре, кіріктіре отырып әзірлеу. Жаңа тақырыптар мен оқу мақсаттарын меңгеру үшін өткен оқу жылдарындағы тақырыптар бойынша білімінде олқылығы бар оқушыларға алдын ала дайындалып келуге берілетін тапсырмалар әзірлеу. Шағын жобаларды, презентацияларды, пікірталас түрінде өткізуге, ғылыми эссе жазуға және т. б қосуға болады. |
Жыл бойы |
|
5 |
Пәннің оқу бағдарламасы бойынша жаңа оқу жылындағы тақырыптар мен оқу мақсаттарына сәйкес келмейтін өткен оқу жылдарының күрделі тақырыптары мен оқу мақсаттарын анықтау. Мысалы, «метанол мен этанолдың адам ағзасына физиологиялық әсерін түсіндіру», «аммиак өндірісінің үдерісін сипаттау» оқу мақсаттары |
13.09 -24.09.21ж |
|
6 |
Жаңа бағдарламаға сәйкес келмейтін өткен оқу жылдарының күрделі тақырыптары мен оқу мақсаттары бойынша білімінде олқылықтары бар оқушылардың тізімін жасау және топтастыру |
13.09 -18.09.21ж |
|
7 |
Білімінде олқылықтары бар оқушылардың топтарымен өткізілетін консультациялардың кестесін жасау. |
17.09. -18.09.21ж |
|
8 |
Білімінде олқылықтары бар оқушылардың топтарымен өткізілетін кеңес беру кестелерін жоспарлау. |
Жыл бойы Сенбі, жексенбі |
|
9 |
Жаңа сабақтан бұрын кеңес өткізу топтарын анықтау, кестесін құру. жаңа сабақтан бұрын кеңес беру; - жұмыс күндеріне сыймаған жағдайда сенбілік немесе жексенбілік кеңес беру; - II, III, IV тоқсандық каникул күндеріндегі кеңестер; - жазғы мектеп күндеріндегі кеңестер |
13.09 -18.09.21ж |
|
10 |
Сенбілік немесе жексенбілік кеңес өткізу топтарын анықтау, кестесін құру. |
Жыл бойы |
|
11 |
Каникул күндеріндегі кеңес өткізу топтарын анықтау, кестесін құру. |
Жыл бойы |
|
12 |
Жазғы мектеп күндеріндегі кеңес тақырыптарын анықтау, кестесін жасау. |
Жыл бойы |
|
13 |
Жаңа оқу жылында оқу пәндері бойынша білім алушылардың білім сапасына жүйелі мониторинг жүргізу кестесін және талдау жұмысының жоспарын дайындау (бұл жерде білім алушының өткен оқу жылы бойынша білімінің сапасы да, олқылықтары да көрінеді): - қыркүйектің екінші аптасы (диагностикалық әкімшілік бақылау); - бөлім бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) кестесі; - тоқсан бойынша жиынтық бағалау (ТЖБ) кестесі |
Жыл бойы |
|
Жүзеге асыру және талдау жұмысы |
|||
13 |
Химия бағдарламасы бойынша оқу мақсаттары кіріктірілген қысқа мерзімді сабақ жоспарымен сабақты ұйымдастыру арқылы оқушылардың біліміндегі олқылықтарын толықтыра отырып жаңа оқу мақсаттарына қол жеткізу |
Жыл бойы |
|
14 |
Жаңа сабақтан бұрын кеңес беру кестесі бойынша сабақ жүргізу арқылы оқушылардың біліміндегі олқылықтарын толықтыра отырып жаңа мақсаттарға қол жеткізу |
Жыл бойы |
|
15 |
Жаңа сабақтан бұрын сенбілік немесе жексенбілік кеңес беру арқылы оқушылардың біліміндегі олқылықтарын толықтыра отырып жаңа мақсаттарға қол жеткізу |
Жыл бойы |
|
16 |
Каникул күндерінде кеңес беру арқылы оқушылардың біліміндегі олқылықтарын толықтыра отырып жаңа оқу мақсаттарына қол жеткізу Жазғы мектеп күндеріндегі кеңес өткізу кестесі бойынша сабақ жүргізу арқылы оқушылардың біліміндегі олқылықтарын толықтыру |
Жыл бойы |
|
17 |
Білім алушылардың білім сапасына жүргізілген жүйелі мониторинг жұмысының нәтижелерін: - диагностикалық бақылау жұмысының талдамалық есебін; - тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмысының талдамалық есебін әдістемелік бірлестікте, әдістемелік кеңесте, педагогикалық кеңесте; - бөлім бойынша жиынтық бағалау жұмысының талдамалық есебін әдістемелік бірлестікте және педагогикалық кеңесте талдау және талқылау |
Жыл бойы |
|
8-сыныпқа арналған «Химия» оқу пәнінен кіріктірп оқытуға арналған мақсаттар
9-сыныпқа арналған «Химия» оқу пәнінен кіріктірп оқытуға арналған мақсаттар
№ |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Жұмыс формасы |
Уақыты |
Қорытынды |
Жыл бойына |
|||||
1 |
Химиялық элементтер және олардың таңбалануы |
7.1.2.2 – әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу |
|
Жыл бойына |
Тест |
2 |
Атомның құрамы мен құрылысы |
7.1.2.4 – заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу |
|
Жыл бойына |
Тест |
№ |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Жұмыс формасы |
Уақыты |
Қорытынды |
Жыл бойына |
|||||
1 |
Энергетикалық деңгейлер |
8.1.3.4 – алғашқы 20 химиялық элементтің электрондық конфигурациясын және электронды – графикалық формулаларын жаза білу |
|
Жыл бойына |
Тест |
2 |
Элементтер қасиеттерінің заңдылықпен өзгеруі |
8.2.1.3 – топтар мен периодтарда элементтер қасиеттерінің өзгеру заңдылығын түсіндіру |
|
Жыл бойына |
Тест |
3 |
Кристалдық тор түрлері,байланыс типтері |
8.1.4.3 – заттар қасиеттерінің кристалдық |
|
Жыл бойына |
Тест |
10-сыныпқа арналған «Химия» оқу пәнінен кіріктірп оқытуға арналған мақсаттар
№ |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Жұмыс формасы |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |