Материалдар / Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылығы. 7-сынып ҚМЖ

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылығы. 7-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасы негізінде 7-сынып биология пәнінің мұғалімдеріне ҚМЖ тәжірибе алмасу мақсатында.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1912
2 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы облысы,Балқаш ауданы,Бақанас ауылы Мектеп:Бақанас орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні:Карибекова Алия Карибекововна Сынып:7 Қатысқандар:Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:7.1.1.3 Тірі ағзалардың көптүрлілігіТақырыбы: 7.1.1.3 Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылығы.
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме7.1.1.3 Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылық белгілерін сипаттау
Сабақтың мақсаты

Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылығын түсіндіру
Бағалау критерийі

- Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылықтарын анықтайды- Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін салыстырады
Тілдік мақсаттарТіл туралы сыни ойларын дамыту (тілдерді салыстыру,оқушыларды тілді барынша нақты пайдалануға ынталандыру,сөйлем құрылымына мән беру)Омыртқа,жасуша,қаңқа,хорда,хитин
Құндылықтарға баулуЭкологиялық тәрбие,жануарларды қорғау
Пәнаралық байланысэкология,әдебиет
Алдыңғы білім «Миға шабуыл» әдісі (2мин)Бойынша сұрақ- жауап кезеңі -жануарларды зерттейтін ғылым қалай аталады? (зоология)-жануарларды құрылысына қарай қандай топтарға бөлеміз?


Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарлан ғанкезеңдері



Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар

Сабақтың басы5минут1Ұйымдастыру бөліміі (3мин)СәлемдесуЗейіндерін смайлинг арқылы оқушылардың назарын аудару.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылығын түсіну мақсатын жариялауОқушыларды жануарлардың суреттері арқылы топқа бөлу(төрт түлік малдар туралы айтады) (айтылым) 3 топқа бөлінеді



Сабақтың ортасы10минут





















5минут











5минут





















6минут

















10минут

















1минут
Тапсырма1(10мин)-«Джигсо » әдісі бойынша оқушылар топпен жұмыс жасайды Мәтінмен жұмыс (оқылым,айтылым,тыңдалым)Бағалау «Басбармақ» әдісіДескриптор-Омыртқалылар мен омыртқасыздардың құрылысымен танысады-Омыртқалылар мен омыртқасыздардың сыртқы құрылысы арқылы түрлерін ажыратадыТапсырма2 (5мин)«Сәйкестігін тап» жұптық жұмыс(жазылым) Омыртқасыз,омыртқалы жануарлардың түрлері және олардың сипаттамаларын сәйкестендіріңіз Дескриптор-омыртқалылар,омыртқасыздардың түрлерін ажыратады- омыртқалылар,омыртқасыздардың құрылысын біледіБағалау «Бағдаршым»әдісіТапсырма3(5мин)Суреттермен жұмыс (айтылым)(а) Суретте берілген ағзаларды құрылыс ерекшелігіне байланысты екі топқа жіктеңіз. (ә) Ағзаларды жіктеуге негіз болған маңызды белгілерді атаңыз.(б) жануарлардың қай жерлерде мекендейтінін айтыңызДескрипторБілім алушы• сурет бойынша омыртқалы жануарларды жазады;• сурет бойынша омыртқасыз жануарларды жазады; • ағзалардың құрылыс ерекшеліктерін анықтайды.-Мекен ету ортасын анықтайды«Смайлинк»арқылы бағалау Тапсырма4.(7мин) Венн диаграмманы талдау(жазылым)Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының айырмашылығы мен ұқсастығын жазу



Дескриптор-Омыртқасыздың айырмашылығын біледі-омыртқалы жануарлардың айырмашылығын біледі-ұқасастығын жазады Бағалау «Басбармақ» әдісіСергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.Тапсырма 5 (10мин) «Постер» әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау,қорғау,талдау.топ ішінде өз ойларымен бөлісіп,кері байланыс жасау.(жазылым,тыңдалым)1топ Омыртқалылар мен омыртқасыздардың шығу тегі,тарихы2топ Омыртқалылар мен омыртқасыздардың сыртқы құрылысы3топ Омыртқалылар мен омыртқасыздардың түрлеріТоптық жұмыстарын жариялау. Топ ішінде өз ойларымен бөлісіп,кері байланыс жасау арқылы ой қорытадыЕкі жұлдыз,бір тілек




Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардыңсуреттері



















постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары



Биология оқулық





АКТ



Сабақтың соңы3минутСабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (3 мин) - білемін;- білгім келеді;- үйрендім.Дескрипторларды орындай алмағандарға тапсырма беру. (рубрика). Стикерлер




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!