Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін
мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Оқушылардың белсенділігіне байланысты
бағаланады
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
ДК
экраны
|
Сабақтың
ортасы
35
минут
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
Оқулықтағы
жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулық бойынша есептер
шығару: №716, 717,
718
|
Оқушыларға
жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр
оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің
пікірін толықтырады.
1. Ондық
бөлшектер дегеніміз?
2.Дұрыс
бөлшекті ондық бөлшекпен жазуды білесіңбе?Мысал
келтір.
3.Бұрыс
бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін
мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Оқулықты
оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Өз ойын
дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
1.
Ондық
бөлшектерді сипаттап
көрсетеді.
|
Үлестірме
материалдар
|
Соңы
5
минут
|
Сабақты
қорытындылау
1.Ондық
бөлшек қайда қолданылады?
2.Қандай жай
бөлшекті ондық бөлшекпен алмастыруға болады?
3.Үтір
алдында жазылған санды қалай атайды?
Үйге тапсырма: №719
есеп
|
Рефлексия
Чемодан (маған
қажет), Еттартқыш (қайта қарастыру
қажет),
Қоқыс
жәшігі (маған қажет
емес)
|
Тапсырманы толық дұрыс
орындаған оқушыларды марапаттау
|
Сұрақ-жауап
топтамасы
Үлестірме
материал
|