|
Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру |
Мектеп: №40 |
||||||
|
Күні: 20.01.2023 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: В.Бейсбаева |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу; |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Білім алушылар ондық бөлшектермен танысады. Білім алушылар ондық бөлшектердіталдауды біледі. Білім алушылар ондық бөлшектердісипаттап бере алады.. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|||
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулық бойынша есептер шығару: №716, 717, 718 |
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. 1. Ондық бөлшектер дегеніміз? 2.Дұрыс бөлшекті ондық бөлшекпен жазуды білесіңбе?Мысал келтір. 3.Бұрыс бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Ондық бөлшектерді сипаттап көрсетеді. |
Үлестірме материалдар |
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау 1.Ондық бөлшек қайда қолданылады? 2.Қандай жай бөлшекті ондық бөлшекпен алмастыруға болады? 3.Үтір алдында жазылған санды қалай атайды? Үйге тапсырма: №719 есеп |
Рефлексия
|
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Сұрақ-жауап топтамасы Үлестірме материал |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру
Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру
|
Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерді оқу және жазу. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру |
Мектеп: №40 |
||||||
|
Күні: 20.01.2023 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: В.Бейсбаева |
||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу; |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Білім алушылар ондық бөлшектермен танысады. Білім алушылар ондық бөлшектердіталдауды біледі. Білім алушылар ондық бөлшектердісипаттап бере алады.. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|||
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Оқулық бойынша есептер шығару: №716, 717, 718 |
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. 1. Ондық бөлшектер дегеніміз? 2.Дұрыс бөлшекті ондық бөлшекпен жазуды білесіңбе?Мысал келтір. 3.Бұрыс бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Ондық бөлшектерді сипаттап көрсетеді. |
Үлестірме материалдар |
|||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау 1.Ондық бөлшек қайда қолданылады? 2.Қандай жай бөлшекті ондық бөлшекпен алмастыруға болады? 3.Үтір алдында жазылған санды қалай атайды? Үйге тапсырма: №719 есеп |
Рефлексия
|
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау |
Сұрақ-жауап топтамасы Үлестірме материал |
|||
шағым қалдыра аласыз















