Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы:
Киім.Сән.Талғам.
|
МЕКТЕП:
«Аманкелді атындағы орта
мектебі»КММ
|
КҮНІ:
|
Мұғалімнің
аты-жөні
Куеубаева
С.Н.
|
Сынып:5
|
Қатысқандар:8
|
Қатыспағандар:0
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Нәтиже сабақ. Жақсы
сөз-жарым ырыс
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
5.1.4.1.Тірек сөздер
мен жетекші сұрақ арқылы негізгі ойды
анықтайды.
5.3.4.1.Эссенің
кіріспе,негізгі,қортыныды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс
оқиғаны сипаттап не суреттеп
жазу.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
«Киім.Сән.Талғам» тақырыбында
күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді,
өз пікірін айтады , эссе жазуға
талпынады
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
Диалогқа түсіп, өз пікірлерін
білдіреді. Эссе талаптарын сақтай отырып, эссе
жазады
|
|
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Сурет бойынша ой
қорытады,зерттеу жасайды, орфографиялық нормаларды,эссе талаптарын
сақтай отырып эссе жазады. Нақты кері байланыс беріп,
бағалайды.
|
Бағалау
критерийі
|
1.Негізгі ойды
анықтайды.
2.Негізгі ойды
білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып эссе
жазады
3.Еркін диалогқа түседі, өз
пікірін білдіреді, қорытады
|
Тілдік
мақсат:
|
Оқушылар орындай
алады: сурет бойынша ой болжайды,
мата түрлері, олардан қандай киім тігілетінін біледі.Киімге қатысты
тыйым,ырымдарды,салттарды
біледі.
|
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:
|
Қамқа,манат,мауыт,дүрия,
шағи,ұштап, полилог,
|
Диалог құруға/шығарма
жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
|
Талқылауға арналған пайдалы
тіркестер:
|
Берілген суреттерді қалай
байланыстыруға болады?
Киімге байланысты айтылған
ырымдарды үнемі сақтап жүресің
бе?
Менің
ойымша...
|
Ишара: киімге қатысты қазақтың
салтына байланысты эссе
жазады
|
Құндылықтарға
баулу
|
«Мәңгілік
ел»құндылығы:
Тарихтың, мәдениет пен
тілдің біртұтастығы.
Өзіне,өзінің достарына
құрметпен қарайды, достарының пікірімен санасу,адамгершілікке
тәрбиелеу ,ұлтының салт-дәстүрін сақтау, мәдениеттілікке
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Көркем
еңбек,география,тарих
|
Алдыңғы
оқу
|
Жақсы сөз- жарым ырыс
.Киім.Сән.Талғам.
|
ЖОСПАР
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
ресурстар
|
Басы
5минут
|
І.Ширату
жаттығулары
1.Сыныпты 2 топқа
мақсатты бөлу
2.Топ басшы
анықтау
Суретпен жұмыс.
«Құпия суреттер»әдісі
Суреттерді «Жақсы
сөз-жарым ырыс»сөзімен байланыстырып, ой
түйіндейді.
-Бүгінгі сабақ не
туралы?
Сабақ мақсатымен
таныстыру
|
Сан жазылған
стикерлер
Суреттер,
парақ
|
15минут
1минут
2минут
10минут
4минут
5минут
|
1.«Зерттеу
шеберханасы»әдісі арқылы матаны
зерттеу/
1-топқа барқыт,
2-топқа жібек матасы
беріледі.
Тапсырма:
1.Матаны
сипаттау
-Бұл мата қалай
аталады?
-
-Бұл матадан қандай
киімдер тігуге болады?
-
-Адам үшін маңызы
қандай?
-
-Шығыс Қазақстанда
қандай тігін фабрикалары бар
?
-
1-топ «Мата»сөзінің
синонимін,2-топ омонимін
табады
-
«2жұлдыз1тілек»әдісі
арқылы критерий негізінде топ бір-бірін бағалайды. Критерий
алдын-ала беріледі.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Тірек сөздер мен жетекші сұрақ
арқылы негізгі ойды
анықтайды
|
-
Мата түрін
табады
-
Қандай киім
тігетінін,адам үшін маңызын
айтады
-
Өлкесіндегі тігін фабрикаларын
анықтайды
|
Сергіту
сәті. «Кім
тапқыр?»ойыны
-
Киім
атаулары(шақай,қарқара,мұрақ,
жарғақ, тақия) айтылады. Оқушылар баскиім
аталса, бастарына, денеге киетін киім аталса, денеге , аяқ киім
атаса аяққа киген іс-әрекетті
көрсетеді.
-
2.Оқулықпен
жұмыс. Жеке
жұмыс.
-
8-тапсырма.Деңгейлік
тапсырма
Эссе
жазу
«Жалғастыр»әдісіззерттеу
-
1.«Ат мінгізіп,шапан
жабу»салты
-
Кіріспесі белгілі,
негізгі,қорытынды бөлімді өз көргеніне
сүйенеді.
-
2.Киімге қатысты
салтты анықтап, эссе талаптарын, құрылымын сақтап жазады. (дарынды
оқушылар)
-
«Өзара
бағалау»тәсілі арқылы ұсынылған критерийге сәйкес
бағалайды
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
1.Эссенің
кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс
оқиғаны сипаттап не суреттеп
жазады
|
1.Негізгі ойды
білдіретін сөздер мен сөз тіркестерін
іріктейді
2.Негізгі ойды білдіретін
сөйлем негізінде эссе жазады
|
3.
Полилог
-
-Киімге қатысты
қандай ырымдар мен тыйым сөздерді
білесіңдер?
-
- Осы ырымдарды
сақтап жүресің бе?
-
-Өз жаныңнан киімге
қатысты қандай тыйым сөз айтар
едің?
-
Дескриптор:
-
1. Тыйым,ырымдарды
атайды.
-
2.Өз ойын айқын
жеткізеді.
-
«Бас бармақ»әдісі
арқылы бағалау
-
«Ментальды
карта»әдісі бойынша білімді
қорыту
«Киім
.Сән.Талғам»туралы не
білдіңдер?
Кері байланыс
беру
|
Мата,
ноутбук,
Интернет желісін
қосу
оқулық,
мата
слайд
слайд
Сөздер жазылған
слайд
Флипчарт,
Фламастер
Флипчарт,түрлі-түсті
қарындаш
|
Соңы
3
минут
|
Рефлексия
Қызық
Қиын
Құнды
|
стикер
|
Қосымша
ақпарат
|
|
|
Саралау – оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс –
Денсаулық және
қауіпсіздік,АКТ-мен
байланыс.
Құндылықтармен
байланыс (тәрбие
элементі)
|
Барынша қолдау
көрсету
Мақсатты топқа
бөлуде, қабілетті оқушы жанына
отырғызылады.
Тапсырмаларды
бергенде де қолдауды қажет ететін оқушыға жеңілдетіп
беріледі.
Эссе
жазуда:
Кіріспе бөлімі
белгілі, негізгі қорытынды бөлімін жалғастырып эссе
жазады
Қолдау көрсету
шектеулі
Қабілетті оқушыға
тапсырманы күрделендіріп отырамын. Эссе жазуда,киімге қатысты
қазақтың салтын анықтап, эссе жазады . «Зерттеу
шеберханасында»зерттеу
жасайды.
|
«Екі жұлдыз,бір
тілек»топты бағалау
«Өзара
бағалау»тәсілі
«Бас бармақ»әдісі,
Мадақтау,қолдау.
|
Пәнаралық
байланыс
Көркем еңбек пәнінде
мата түрлерін,қандай киім тігілетіні туралы білімдері
толықтырылады. География пәнінде ШҚО бойынша кәсіпорындарды
айтқанда, тігін фабрикаларына толық
тоқталады
Тарих.Әр дәуірдегі
киім үлгілерін саралау
АКТ
мата түрлеріне
зерттеу жүргізгенде , интернет желісі , тапсырма орындауда слайд
қолданылды
Құндылық: Тарихтың, мәдениет пен
тілдің біртұтастығы.
(Топтық жұмыста бір-бірін
сыйлау,пікірін тыңдау, өз мәдениетін, тілін құрметтеу, тарихын
білу, адамгершілікке
тәрбиелеу)
|