Материалдар / Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектердің оқылуы мен жазылуы.

Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектердің оқылуы мен жазылуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыпты зертеу арқылы түсініктер қалыптасады, тақырыпты түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады, топпен бірге жұмыс істеуге үйренеді.Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды. Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатады. "Екі жұлдыз бір тілек" тренингі арқылы оқушылардың көңіл-күйін,сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін "Кубизм", "Крестиктер - нөлдіктер" әдістерін қолданамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
443
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5-сынып ,қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Киім.Сән.Талғам.МЕКТЕП: «Аманкелді атындағы орта мектебі»КММ
КҮНІ:Мұғалімнің аты-жөніКуеубаева С.Н.
Сынып:5Қатысқандар:8

Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбыНәтиже сабақ. Жақсы сөз-жарым ырыс
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары5.1.4.1.Тірек сөздер мен жетекші сұрақ арқылы негізгі ойды анықтайды.5.3.4.1.Эссенің кіріспе,негізгі,қортыныды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:«Киім.Сән.Талғам» тақырыбында күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді, өз пікірін айтады , эссе жазуға талпынады


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Диалогқа түсіп, өз пікірлерін білдіреді. Эссе талаптарын сақтай отырып, эссе жазады






Кейбір оқушылар орындай алады: Сурет бойынша ой қорытады,зерттеу жасайды, орфографиялық нормаларды,эссе талаптарын сақтай отырып эссе жазады. Нақты кері байланыс беріп, бағалайды.
Бағалау критерийі1.Негізгі ойды анықтайды. 2.Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып эссе жазады3.Еркін диалогқа түседі, өз пікірін білдіреді, қорытады
Тілдік мақсат:Оқушылар орындай алады: сурет бойынша ой болжайды, мата түрлері, олардан қандай киім тігілетінін біледі.Киімге қатысты тыйым,ырымдарды,салттарды біледі.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Қамқа,манат,мауыт,дүрия, шағи,ұштап, полилог,


Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Талқылауға арналған пайдалы тіркестер:


Берілген суреттерді қалай байланыстыруға болады?Киімге байланысты айтылған ырымдарды үнемі сақтап жүресің бе?Менің ойымша...


Ишара: киімге қатысты қазақтың салтына байланысты эссе жазады
Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел»құндылығы:Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Өзіне,өзінің достарына құрметпен қарайды, достарының пікірімен санасу,адамгершілікке тәрбиелеу ,ұлтының салт-дәстүрін сақтау, мәдениеттілікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысКөркем еңбек,география,тарих
Алдыңғы оқуЖақсы сөз- жарым ырыс .Киім.Сән.Талғам.
ЖОСПАР
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріресурстар
Басы5минутІ.Ширату жаттығулары 1.Сыныпты 2 топқа мақсатты бөлу2.Топ басшы анықтау Суретпен жұмыс. «Құпия суреттер»әдісі Суреттерді «Жақсы сөз-жарым ырыс»сөзімен байланыстырып, ой түйіндейді.-Бүгінгі сабақ не туралы?Сабақ мақсатымен таныстыруСан жазылған стикерлер

Суреттер,парақ
15минут





































1минут







































2минут

























10минут

















































4минут



























5минут
1.«Зерттеу шеберханасы»әдісі арқылы матаны зерттеу/ 1-топқа барқыт, 2-топқа жібек матасы беріледі. Тапсырма:1.Матаны сипаттау-Бұл мата қалай аталады?
  • -Бұл матадан қандай киімдер тігуге болады?
  • -Адам үшін маңызы қандай?
  • -Шығыс Қазақстанда қандай тігін фабрикалары бар ?
  • 1-топ «Мата»сөзінің синонимін,2-топ омонимін табады
  • «2жұлдыз1тілек»әдісі арқылы критерий негізінде топ бір-бірін бағалайды. Критерий алдын-ала беріледі.
  • Сергіту сәті. «Кім тапқыр?»ойыны
  • Киім атаулары(шақай,қарқара,мұрақ, жарғақ, тақия) айтылады. Оқушылар баскиім аталса, бастарына, денеге киетін киім аталса, денеге , аяқ киім атаса аяққа киген іс-әрекетті көрсетеді.
  • 2.Оқулықпен жұмыс. Жеке жұмыс.
  • 8-тапсырма.Деңгейлік тапсырма
  • Эссе жазу«Жалғастыр»әдісіззерттеу
  • 1.«Ат мінгізіп,шапан жабу»салты
  • Кіріспесі белгілі, негізгі,қорытынды бөлімді өз көргеніне сүйенеді.
  • 2.Киімге қатысты салтты анықтап, эссе талаптарын, құрылымын сақтап жазады. (дарынды оқушылар)
  • «Өзара бағалау»тәсілі арқылы ұсынылған критерийге сәйкес бағалайды
  • 3. Полилог
  • -Киімге қатысты қандай ырымдар мен тыйым сөздерді білесіңдер?
  • - Осы ырымдарды сақтап жүресің бе?
  • -Өз жаныңнан киімге қатысты қандай тыйым сөз айтар едің?
  • Дескриптор:
  • 1. Тыйым,ырымдарды атайды.
  • 2.Өз ойын айқын жеткізеді.
  • «Бас бармақ»әдісі арқылы бағалау
  • «Ментальды карта»әдісі бойынша білімді қорыту
  • «Киім .Сән.Талғам»туралы не білдіңдер?Кері байланыс беру


    Мата, ноутбук,Интернет желісін қосуоқулық, мата









    слайд





















    слайд







































    Сөздер жазылған слайд

























    Флипчарт,Фламастер







































































    Флипчарт,түрлі-түсті қарындаш
    Соңы3 минут

    Рефлексия ҚызықҚиынҚұнды стикер
    Қосымша ақпарат



    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
    Барынша қолдау көрсету Мақсатты топқа бөлуде, қабілетті оқушы жанына отырғызылады.Тапсырмаларды бергенде де қолдауды қажет ететін оқушыға жеңілдетіп беріледі.Эссе жазуда: Кіріспе бөлімі белгілі, негізгі қорытынды бөлімін жалғастырып эссе жазады Қолдау көрсету шектеуліҚабілетті оқушыға тапсырманы күрделендіріп отырамын. Эссе жазуда,киімге қатысты қазақтың салтын анықтап, эссе жазады . «Зерттеу шеберханасында»зерттеу жасайды.

    «Екі жұлдыз,бір тілек»топты бағалау«Өзара бағалау»тәсілі«Бас бармақ»әдісі, Мадақтау,қолдау.Пәнаралық байланысКөркем еңбек пәнінде мата түрлерін,қандай киім тігілетіні туралы білімдері толықтырылады. География пәнінде ШҚО бойынша кәсіпорындарды айтқанда, тігін фабрикаларына толық тоқталадыТарих.Әр дәуірдегі киім үлгілерін саралау АКТ мата түрлеріне зерттеу жүргізгенде , интернет желісі , тапсырма орындауда слайд қолданылдыҚұндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (Топтық жұмыста бір-бірін сыйлау,пікірін тыңдау, өз мәдениетін, тілін құрметтеу, тарихын білу, адамгершілікке тәрбиелеу)







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ