Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Киім.Сән.Талғам. | МЕКТЕП: «Аманкелді атындағы орта мектебі»КММ |
КҮНІ: | Мұғалімнің аты-жөніКуеубаева С.Н. |
Сынып:5 | Қатысқандар:8
| Қатыспағандар:0
|
Сабақтың тақырыбы | Нәтиже сабақ. Жақсы сөз-жарым ырыс |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.1.4.1.Тірек сөздер мен жетекші сұрақ арқылы негізгі ойды анықтайды.5.3.4.1.Эссенің кіріспе,негізгі,қортыныды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады:«Киім.Сән.Талғам» тақырыбында күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді, өз пікірін айтады , эссе жазуға талпынады |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Диалогқа түсіп, өз пікірлерін білдіреді. Эссе талаптарын сақтай отырып, эссе жазады |
|
|
| Кейбір оқушылар орындай алады: Сурет бойынша ой қорытады,зерттеу жасайды, орфографиялық нормаларды,эссе талаптарын сақтай отырып эссе жазады. Нақты кері байланыс беріп, бағалайды. |
Бағалау критерийі | 1.Негізгі ойды анықтайды. 2.Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып эссе жазады3.Еркін диалогқа түседі, өз пікірін білдіреді, қорытады |
Тілдік мақсат: | Оқушылар орындай алады: сурет бойынша ой болжайды, мата түрлері, олардан қандай киім тігілетінін біледі.Киімге қатысты тыйым,ырымдарды,салттарды біледі. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
| Қамқа,манат,мауыт,дүрия, шағи,ұштап, полилог, |
| Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
| Талқылауға арналған пайдалы тіркестер: |
| Берілген суреттерді қалай байланыстыруға болады?Киімге байланысты айтылған ырымдарды үнемі сақтап жүресің бе?Менің ойымша... |
| Ишара: киімге қатысты қазақтың салтына байланысты эссе жазады |
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік ел»құндылығы:Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Өзіне,өзінің достарына құрметпен қарайды, достарының пікірімен санасу,адамгершілікке тәрбиелеу ,ұлтының салт-дәстүрін сақтау, мәдениеттілікке тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Көркем еңбек,география,тарих |
Алдыңғы оқу | Жақсы сөз- жарым ырыс .Киім.Сән.Талғам. |
ЖОСПАР |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | ресурстар |
Басы5минут | І.Ширату жаттығулары 1.Сыныпты 2 топқа мақсатты бөлу2.Топ басшы анықтау Суретпен жұмыс. «Құпия суреттер»әдісі Суреттерді «Жақсы сөз-жарым ырыс»сөзімен байланыстырып, ой түйіндейді.-Бүгінгі сабақ не туралы?Сабақ мақсатымен таныстыру | Сан жазылған стикерлер
Суреттер,парақ |
15минут
1минут
2минут
10минут
4минут
5минут | 1.«Зерттеу шеберханасы»әдісі арқылы матаны зерттеу/ 1-топқа барқыт, 2-топқа жібек матасы беріледі. Тапсырма:1.Матаны сипаттау-Бұл мата қалай аталады? -Бұл матадан қандай киімдер тігуге болады?-Адам үшін маңызы қандай?-Шығыс Қазақстанда қандай тігін фабрикалары бар ?1-топ «Мата»сөзінің синонимін,2-топ омонимін табады«2жұлдыз1тілек»әдісі арқылы критерий негізінде топ бір-бірін бағалайды. Критерий алдын-ала беріледі.Сергіту сәті. «Кім тапқыр?»ойыныКиім атаулары(шақай,қарқара,мұрақ, жарғақ, тақия) айтылады. Оқушылар баскиім аталса, бастарына, денеге киетін киім аталса, денеге , аяқ киім атаса аяққа киген іс-әрекетті көрсетеді.2.Оқулықпен жұмыс. Жеке жұмыс.8-тапсырма.Деңгейлік тапсырмаЭссе жазу«Жалғастыр»әдісіззерттеу1.«Ат мінгізіп,шапан жабу»салты Кіріспесі белгілі, негізгі,қорытынды бөлімді өз көргеніне сүйенеді. 2.Киімге қатысты салтты анықтап, эссе талаптарын, құрылымын сақтап жазады. (дарынды оқушылар)«Өзара бағалау»тәсілі арқылы ұсынылған критерийге сәйкес бағалайды3. Полилог-Киімге қатысты қандай ырымдар мен тыйым сөздерді білесіңдер?- Осы ырымдарды сақтап жүресің бе? -Өз жаныңнан киімге қатысты қандай тыйым сөз айтар едің?Дескриптор:1. Тыйым,ырымдарды атайды.2.Өз ойын айқын жеткізеді. «Бас бармақ»әдісі арқылы бағалау«Ментальды карта»әдісі бойынша білімді қорыту «Киім .Сән.Талғам»туралы не білдіңдер?Кері байланыс беру |
Мата, ноутбук,Интернет желісін қосуоқулық, мата
слайд
слайд
Сөздер жазылған слайд
Флипчарт,Фламастер
Флипчарт,түрлі-түсті қарындаш |
Соңы3 минут
| Рефлексия ҚызықҚиынҚұнды | стикер |
Қосымша ақпарат |
|
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
| Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Барынша қолдау көрсету Мақсатты топқа бөлуде, қабілетті оқушы жанына отырғызылады.Тапсырмаларды бергенде де қолдауды қажет ететін оқушыға жеңілдетіп беріледі.Эссе жазуда: Кіріспе бөлімі белгілі, негізгі қорытынды бөлімін жалғастырып эссе жазады Қолдау көрсету шектеуліҚабілетті оқушыға тапсырманы күрделендіріп отырамын. Эссе жазуда,киімге қатысты қазақтың салтын анықтап, эссе жазады . «Зерттеу шеберханасында»зерттеу жасайды.
| «Екі жұлдыз,бір тілек»топты бағалау«Өзара бағалау»тәсілі«Бас бармақ»әдісі, Мадақтау,қолдау. | Пәнаралық байланысКөркем еңбек пәнінде мата түрлерін,қандай киім тігілетіні туралы білімдері толықтырылады. География пәнінде ШҚО бойынша кәсіпорындарды айтқанда, тігін фабрикаларына толық тоқталадыТарих.Әр дәуірдегі киім үлгілерін саралау АКТ мата түрлеріне зерттеу жүргізгенде , интернет желісі , тапсырма орындауда слайд қолданылдыҚұндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (Топтық жұмыста бір-бірін сыйлау,пікірін тыңдау, өз мәдениетін, тілін құрметтеу, тарихын білу, адамгершілікке тәрбиелеу)
|