II
кезең. Жаңа сабақты
меңгерту
-
Тақырыпқа алдын ала даярлық
тапсырмасын сынып бірлесе талқылайды. Бұл әдетте жаңа тақырыпқа
дейін үйге берілетін тапсырма. Сол арқылы жаңа тақырыптың мазмұны
жөнінде болжайды.
«Ой қозғау» - тақырыптың
мағынасын ашу:
Оқушылардың бүгінгі жаңа
сабаққа деген зейіндерін ашу үшін мынадай тұрмыстық сұрақ
қоямын. Жерден Күнге дейінгі
қашықтықтың сан мәні қаншалықты дәл?Не
үшін?
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады
III
кезең. «Топтық
жұмыс»
«Карусель » әдісі арқылы әр
топ тапсырма орындайды
Сыныптағы оқушылар оқулықты
оқи отырып, әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша ізденіп,
мысалдарын талдайды.
Әр топ алмасып бір біріне
түсіндіреді, білімдерін толықтырады. Аталған әдіс арқылы
оқушылардың оқылым дағдысы, есте сақтай отырып ақпарат алмасу
дағдысы қалыптасады
1-топ. Ондық бөлшекті ондық үлеске
дейін дөңгелектеу
2-топ. Ондық бөлшекті жүздік үлеске
дейін дөңгелектеу
3-топ. Ондық бөлшекті мыңдық үлеске
дейін дөңгелектеу
4-топ. Ондық бөлшекті бүтінге дейін
дөңгелектеу
IV
кезең. Оқушылардың тақырыпты
түсінгенін анықтау үшін «Дұрыс жауап парағы» әдісін қолдану арқылы
тексеремін. Интербелсенді тақтада есеп беріледі. Парақтарына есеп
жауабын жазып, барлығы парақтарын көтереді. Жауаптарын
интербелсенді тақта арқылы тексереді. Бұл әдіс оқушылардың бір
бірін тексеруін, қаншалықты түсінгендері жөнінде ақпарат
береді.
Мысалы:
32,5478 санын бүтінге және жүздік
үлеске дейін дөңгелектеңіз
Дескриптор:
-
32,5478
санын бүтінге дейін
дөңгелектейді;
-
32,5478
санын жүздік үлеске дейін
дөңгелектейді;
V
кезең. Оқушыларға берілетін тапсырма
жеке жұмыс беру арқылы қаншалықты меңгергендігін бақылау арқылы
тексеріледі.
Жаңа
тақырып болғандықтан тапсырмалар оқулықтағы есептер шығару арқылы
беріледі.
VII
кезең. Оқушылардың фантазиялық
қабілетін шыңдау мақсатында ондық бөлшектер тарауына ребус
құрастыру
|