Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5мин
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
1. Ондық бөлшектер
қандай разрядтарға дейін
дөңгелектенеді?
2.Ондық бөлшектерді
дөңгелектеу ережесін айтып
беріңдер.
3. Қалдырылған соңғы цифрдан
кейін 7 цифры тұрса, ондық бөлшек қалай
дөңгелектенеді?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
|
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
5
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма береді
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Оқулықты оқып
танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
1-тапсырма
1.
Сандарды дөңгелектеңдер
ондық үлеске дейін:
1 ) 9,12 2)0,281 ; 3) 52,513;
4) 2,8711 ; 5) 5,826;
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1.
Санды дөңгелектеу
дегеніміз-оның дәл мәніне жақын жуық мәнін
табу.
|
Тақырыпқа байланысты интернет
көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен
танысады.
|
5мин
|
2-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
а)Рулетканы(сызғышты)
пайдаланып, сыныптағы үстелдің ені мен ұзындығын, қаламның,
қарындаштың ұзыдығын, есіктер мен терезелердің өлшемдерін өлшеп,
өлшемдерді метрмен жазып көрсетіңдер.
Бағалауды» өзара
бағалау» бір-бірін
бағалау
|
«Сен маған,мен
саған» әдісі
ә) 1-жұп: Ондық бөлшектерді
ондық үлеске дейін дөңгелекте:657,239; 0,512; 57,429;
99,98.
2- жұп: Ондық бөлшектерді
жүздік үлеске дейін дөңгелекте:0,07612; 8,571; 13,042;
1,9507.
3- жұп: Ондық бөлшектерді
мыңдық үлеске дейін дөңгелекте:8,32715; 49,0562; 748,0978;
2534,9994.
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл 1. Есептің
шешуін табады. -Бөлшектерді ондық үлеске
дейін дөңгелектейді;
-Бөлшектерді жүздік үлеске дейін дөңгелектейді;
-Бөлшектерді мыңдық үлеске дейін дөңгелектейді;
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
15мин
5мин
|
3-ші
тапсырма Топтық
жұмыс
Графикалық
органайзердегі «Сүзгі»
әдісі
Сандардың ішінен
берілген санға жуық санды табу керек.(Сүзгі суретін салу
3-сурет)
4-ші
тапсырма Жеке жұмыс
а)Берілген: a) 6,78; b) 83,74;
c) 126,2.
Сұрақтарға жауап
беріңіз:
1) Берілген ондық
бөлшектер қандай екі натурал санның арасында
орналасқан?
2) Қайсысына жақын
орналасқанын түсіндіріңіз.
|
1-топ: 2 -ге жуық санды
тап: 1,7;1,9;1,4;2,3;2,6;2,4
2-топ: 4-ке жуық санды
тап: 3,7;3,4;
3,8;4,2;4,7;4,4
3- топ: 6-ға жуық санды
тап: 5,3;5,8;5,7;6,9;6,4;6,2
ә)
1) Қай сан 8,137 санына жуығырақ: 8,14
немесе 8,13? Дұрыс жауаптың астын сызыңыз.
2) 8,137 санын сан түзуіне
кескіндеңіз.
|
Дескриптор: Білім
алушы
— жақын орналасқан
натурал сандарды анықтайды;
— жауабын
түсіндіреді
— жуық санды
анықтайды;
— сан түзуіне
бейнелейді.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|