Материалдар / Ондық бөлшектерді көбейту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ондық бөлшектерді көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерді көбейту ережелері мен тапсырмалары келтірілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Маусым 2020
683
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Мектеп: №26 Жамбыл атындағы мектеп-гимназия

Күні: 14.02.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Жунисбекова Ақмарал Дуйсебаевна

Сынып: 5 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.28 Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау.

Сабақ мақсаттары

1. Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді біледі;

2. Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуге берілген есептерді шығарады.

Бағалау критерийлері

  • ондық бөлшектерді натурал санға көбейтеді;

  • ондық бөлшектерді ондық бөлшекке көбейтеді;

  • - ондық бөлшекпен берілген есептерге ережелерді тиімді пайдаланып, тұжырымдама жасайды.

Тілдік мақсаттар

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту және ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту анықтамаларын айтады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

- ондық бөлшек

- ондық бөлшектің бүтін бөлігі

- ондық бөлшектің бөлшек бөлігі

Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер:

  • Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін ... керек;

  • Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту үшін ... керек;

Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажыратуға тиісті цифрлар санынан аз болса ...

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өзгелердің көзқарастарына құрметпен қарай отырып, ұйымшылдыққа үйрету, бірін-бірі сыйлау. Жауапкершілік пен ынтымақтастықты қалыптастыру.Көшбасшылық

Пәнаралық байланыстар

Еңбек, физика

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақтаны қолдану

Бастапқы білім

Ондық бөлшектерді қосу және азайту




Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Ұйымдастыру

3 минут












Топқа бөлу

2 минут

I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, оларды түгелдеп, сабаққа дайындығын тексеру.

Психологиялық ахуал тудыру: Қуанамын мен де, (өзімді көрсетемін) 2 мин

Қуанасын сен де, (жанындағы досымды көрсетемін)

Қуанайық, достарым, (бір біріміздің қолымыздан ұстаймыз)

Арайлап атқан күнге (қолдарымызды жоғары көтереміз)

ІІ.Топқа бөлу.(геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу:үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер, ромб)

Оқушылар топқа бөлінгеннен кейін алдымен оларды топ ережелерімен таныстыру:

Топ ережесі бойынша жұмыс жасаймыз.

Топ басшысын сайлау.

  • 1-топ. Дұрыс бөлшек

  • 2-топ. Бұрыс бөлшек.

  • 3-топ. Аралас сан .

  • 4-топ. Ондық бөлшек .

Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қою.


2. Үй тапсырмасын тексеру. Оқушы үй жұмысын интерактивті тақтада берілген дұрыс жауаптармен салыстырып тексереді.

846



847

a

0,1

0,2

0,3

0,4


0,01

0,04

0,09

0,16


0,001

0,008

0,027

0,064


Бағалау: «Өзін-өзі бағалау» әдісі бойынша бағалайды.

12-14 есеп- «Жарайсың»

8-11 есеп-«Жақсы»

5-7 есеп-«Талпын»

0-4 есеп – «Нашар»


Критериалды бағалау парағы

Сабақтың басында бағалау парағын үлестіріп, әр тапсырмадағы дескрипторлар арқылы 1 балл қойып отыруын ұсынамын.


Оқушының аты




Жалпы балл

балл

1

«Жасырын сөзді тап»-жеке жұмыс

5


2

«Кім жылдам» топтық жұмыс деңгейлік тапсырма

10


3

Ой қозғау – жұппен жұмыс

5


Жинаған балл



Критерийлері:

  1. Топпен жұмыс істеуі

  2. Тапсырманы толық орындауы

16 - 20 – жоғарғы деңгей

15- 10- орта деңгей;

9- 5- негізгі деңгей;

Сабақтың соңында оқушылардың қаншалықты деңгейде меңгергендігі анықталады.



Слайд


Өткен тақырыпты қайталау

2 минут





























«Жасырын сөзді тап»

3 минут














































«Кім жылдам»

6 минут



















































«Ой қозғау»


жұппен жұмыс

3 минут















































  1. Ауызша есептеу (өткен тақырыпты қайталау).

Бағалау критерийлері:

оқушылар:

-ондық бөлшектерді қосуды біледі,

-ондық бөлшектерді азайтуды біледі;

-ондық бөлшектерді натурал санға көбейтуді біледі.

Слайдта тапсырмалар:

  1. 24+0,877 = 3) 2,5 * 4=

  2. 120+9,87 = 4)1 – 0,3=

Ауызша кері байланыс (бағыты: мұғалім - оқушы)

Қандай амалдарды орындадыңдар?

Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қосудың және азайтудың ережелері қандай?

Ондық бөлшекті натурал санға көбейтудің ережесі қалай тұжырымдалады?

Бүгінгі сабақта оқушылар қандай табысқа жететіндігін табыс критерийлері арқылы таныстырылады.

Табыс критерий:

- Ондық бөлшек ұғымын білемін, оның бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін анықтай аламын.

- Ондық бөлшектерді қосуды және азайтуды орындай аламын.

- Ондық бөлшекттерді көбейтудің ережесін қолданып, есептер шығара аламын.

  1. мысал: 7,6 *3,12=23, 712 І топ

  2. мысал: 1,19* 7,5= 8.925 ІІ топ

  3. мысал: 1,38*2,04=2,8152 ІІІ топ

  4. мысал: 1,35*6,05=8,1675 IV топ

Ондық бөлшектерді көбейту ережесі:

Көбейткіш ондық бөлшектердегі үтірлер ескерілмей, натурал сандарды көбейтудегідей көбейтіледі. Сонан соң көбейткіштерде үтірден кейін барлығы неше цифр (ондық таңба) болса, көбейтіндінің мәнінде оң жақтан сонша цифр (ондық таңба) үтірмен ажыратылады.

1-тапсырма: «Жасырын сөзді тап» - Жеке жұмыс

Топпен ондық бөлшектерді көбейтуді орындау арқылы жасырын сөзді табады.

Біздің сабағымызға ертегілер елінен Алдар Көсе сендерге арнап тапсырмалар жіберді. Ол математика тарихындағы ұлы математик ғалымдар жайында білгісі келеді. Келесі тапсырмадағы өрнектердің мәнін дұрыс тапсақ, натурал сандардың қосындысын көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып табу жолын ашқан ұлы неміс математигінің есімін оқимыз. Өрнектердің жауаптарын екінші жолға, ал оларға сәйкес әріптерді үшінші жолға жазыңыз.Қанекей оқушылар Алдар Көсеге көмек берейік.

І топ тапсырмасы:

9,3*1,7

3,52*2

2,15*13

36,1*0,5

0,4*0,29

15,81

7,04

27,95

18,05

0,116

Г

А

У

С

С

7,04=А 3,256 =Н 27,95=У 1,0351=О

15,81=Г 18,05= С 0,877=Е 0,116=С

ІІ топқа берілген тапсырмада жиындар туралы ұғымды енгізген атақты математиктің есімін оқимыз.

ІІ топ тапсырмасы:


2,5*3,1

7,01*5

0,3*4,6

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!