Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
||
Күні: 14.02.2020 |
Мұғалімнің аты-жөні: Жунисбекова Ақмарал Дуйсебаевна |
|
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару. |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.28 Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау. |
|
Сабақ мақсаттары |
1. Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді біледі; 2. Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуге берілген есептерді шығарады. |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Ондық бөлшекті натурал санға көбейту және ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту анықтамаларын айтады. Пәнге тән лексика мен терминология: - ондық бөлшек - ондық бөлшектің бүтін бөлігі - ондық бөлшектің бөлшек бөлігі Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер:
Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажыратуға тиісті цифрлар санынан аз болса ... |
|
Құндылықтарды дарыту |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өзгелердің көзқарастарына құрметпен қарай отырып, ұйымшылдыққа үйрету, бірін-бірі сыйлау. Жауапкершілік пен ынтымақтастықты қалыптастыру.Көшбасшылық |
|
Пәнаралық байланыстар |
Еңбек, физика |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақтаны қолдану |
|
Бастапқы білім |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру 3 минут Топқа бөлу 2 минут |
I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, оларды түгелдеп, сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық ахуал тудыру: Қуанамын мен де, (өзімді көрсетемін) 2 минҚуанасын сен де, (жанындағы досымды көрсетемін)Қуанайық, достарым, (бір біріміздің қолымыздан ұстаймыз)Арайлап атқан күнге (қолдарымызды жоғары көтереміз)ІІ.Топқа бөлу.(геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу:үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер, ромб) Оқушылар топқа бөлінгеннен кейін алдымен оларды топ ережелерімен таныстыру: Топ ережесі бойынша жұмыс жасаймыз. Топ басшысын сайлау.
Сабақтың тақырыбымен таныстырып, мақсаттарын қою. 2. Үй тапсырмасын тексеру. Оқушы үй жұмысын интерактивті тақтада берілген дұрыс жауаптармен салыстырып тексереді. №846 №847
Бағалау: «Өзін-өзі бағалау» әдісі бойынша бағалайды. 12-14 есеп- «Жарайсың» 8-11 есеп-«Жақсы» 5-7 есеп-«Талпын» 0-4 есеп – «Нашар»
Критериалды бағалау парағы Сабақтың басында бағалау парағын үлестіріп, әр тапсырмадағы дескрипторлар арқылы 1 балл қойып отыруын ұсынамын.
Критерийлері:
16 - 20 – жоғарғы деңгей 15- 10- орта деңгей; 9- 5- негізгі деңгей; Сабақтың соңында оқушылардың қаншалықты деңгейде меңгергендігі анықталады. |
Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Өткен тақырыпты қайталау 2 минут
«Жасырын сөзді тап» 3 минут
«Кім жылдам» 6 минут
«Ой қозғау»
жұппен жұмыс 3 минут
|
Бағалау критерийлері: оқушылар: -ондық бөлшектерді қосуды біледі, -ондық бөлшектерді азайтуды біледі; -ондық бөлшектерді натурал санға көбейтуді біледі. Слайдта тапсырмалар:
Ауызша кері байланыс (бағыты: мұғалім - оқушы) Қандай амалдарды орындадыңдар? Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қосудың және азайтудың ережелері қандай? Ондық бөлшекті натурал санға көбейтудің ережесі қалай тұжырымдалады? Бүгінгі сабақта оқушылар қандай табысқа жететіндігін табыс критерийлері арқылы таныстырылады. Табыс критерий: - Ондық бөлшек ұғымын білемін, оның бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін анықтай аламын. - Ондық бөлшектерді қосуды және азайтуды орындай аламын. - Ондық бөлшекттерді көбейтудің ережесін қолданып, есептер шығара аламын.
Ондық бөлшектерді көбейту ережесі: Көбейткіш ондық бөлшектердегі үтірлер ескерілмей, натурал сандарды көбейтудегідей көбейтіледі. Сонан соң көбейткіштерде үтірден кейін барлығы неше цифр (ондық таңба) болса, көбейтіндінің мәнінде оң жақтан сонша цифр (ондық таңба) үтірмен ажыратылады. 1-тапсырма: «Жасырын сөзді тап» - Жеке жұмыс Топпен ондық бөлшектерді көбейтуді орындау арқылы жасырын сөзді табады. Біздің сабағымызға ертегілер елінен Алдар Көсе сендерге арнап тапсырмалар жіберді. Ол математика тарихындағы ұлы математик ғалымдар жайында білгісі келеді. Келесі тапсырмадағы өрнектердің мәнін дұрыс тапсақ, натурал сандардың қосындысын көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып табу жолын ашқан ұлы неміс математигінің есімін оқимыз. Өрнектердің жауаптарын екінші жолға, ал оларға сәйкес әріптерді үшінші жолға жазыңыз.Қанекей оқушылар Алдар Көсеге көмек берейік. І топ тапсырмасы:
ІІ топқа берілген тапсырмада жиындар туралы ұғымды енгізген атақты математиктің есімін оқимыз. ІІ топ тапсырмасы:
|