Материалдар / Ондық бөлшектерді ондық бөлшекке көбейтуге есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондық бөлшектерді ондық бөлшекке көбейтуге есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2019
1008
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Рубежин ЖОББМБ кешені

Кужанова С.К.

Сынып: 5а

13.02.2019ж

Қатысқандар саны:4

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ондық бөлшектерді ондық бөлшекке көбейтуге есептер шығару.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Оқушылар ондық бөлшектерді көбейту ережелерін білу;

Басым бөлігі: ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейткенде ондық таңбаларын үтірмен жылжыта алу;

Кейбір оқушылар: Мәселе есептер шығара алады, кері есептер құрастыру. 

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

Ондық бөлшектерді бөлу алгоритмін біледі;

Ондық бөлшектерді натурал санға бөле алады;

Тілдік мақсаттафсиавуіә(р

Есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға еркін жеткізе алады, қорытынды жасайды.

Құндылықтарға

баулу

Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың  пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Пәнаралық байланыстар

Информатика

АКТ қолдану

дағдылары

Интерактивті тақта.Bilim Land

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

 

 

 

 

Білу. Түсіну

(3 мин)

 

 

Ұйымдастыру кезеңі. Жұмыс дәптерлерін жинау.

Оқушылармен сәлемдесу. «Жылы тілек» әдісі бойынша тілек жазылған стикерлер арқылы , оқушы тілектерді бір-біріне сыйлайды. Қолдарына алған стикердің түсі бойынша 2 - топқа бөлінеді.

«Миға шабуыл» ережесінде сұрақтарға жауап беру. (толық жауап берген оқушының дәптеріне смайлик жабыстыру)

«Қайталау оқу айнасы» «Иә» және «Жоқ» деп жауап беру керек
1. Ондық бөлшектер қалай қосылады? бөлшектердегі үтірден кейінгі санын теңестіру керек,(үтірдің астына үтір тура келетіндей )етіп баған түрінде жазу керек)----- Иә
2. Ондық бөлшектерді қалай азайтады? (үтірге мән бермей қосу керек)--------- Жоқ
3. Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтіледі? (үтірге назар аудармай сандарды көбейткендей көбейту керек, ондық бөлшекте неше таңба болса, оң жақтан сонша цифр үтір ажырату керек ) ----------Иә
4. Ондық бөлшектер ондық бөлшектерге қалай көбейтіледі? (көбейткіштердің екеуінде неше ондық таңба болса,көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек)---------- Иә

 

Түрлі түсті стикерлер

 

 

 

Смайлик


 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 



















 

Қолдану

(10 мин)

 

 

 

 


10мин

 

 








Талдау

«Саралау»

әдісі

(5 мин)

 

 

 



















Сергіту сәті

«Ұшқыр ой»

(5 мин)

(МК,Ұ) Алдымен оқушыларға Bilimland.kz сайтынан видео – үзінді көрсетемін (1,11мин). Балалардан ондық бөлшектреді натурал санға қалай көбейтуге болатындығын сұраймын.Ереже: Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін:

Үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындау керек.

Ондық бөлшекте үтірден кейін неше цифр тұрса, шыққан нәтижеде сонша цифрды оң жақтан үтірмен айырып бөлу керек.


1 - мысалҮтірден соң үш сан бар, демек шыққан көбейтіндіден оң жақтан бастап үш цифрдан кейін үтір айырамыз.Жаңа сабақты түсіндірілгеннен кейін Bilimland.kz сайтындағы «Ондық бөлшекті бүтін санға көбейту» тақырыбына берілген 13, 14 – жаттығуларды орындатамын. (тапсырмаға қоршау беріледі)

1. Топқа мәтін есеп беріледі. (Топтық жұмыс)


1 Тапсырма. Екі топ бір-бірінің есептерін тексереді.

1-топ.

Хоккей қақпасының ені 1,8 м,биіктігі 1,2м. Хоккей қақпасының ауданын табыңдар.

Ені – 1,8м                           S=1,8∙1,2=2,16м2

Биіктігі – 1,2м                                                           

Табу керек: S - ?                    Жауабы: S=2,16м2



2-топ.

Шаруашылық бірлестігінің 70,5 га жерінің 3/5 іне бидай, ал қалғанына бақша өнімдері егілді.Бақша өнімдері неше гектар жерге егілді?

бидай – 70,5*3/5=42,3       бақша өнімдері:  70,5-42,3=28,2               

   Жауабы: бақша өнімдері 28,2 га жерге егілді.


2 Тапсырма.Жеке жұмыс

Семантикалық карта, жеке тапсырма. Әр топқа  карточкалар таратылады. Орындап болған соң, тақтада жауабы көрсетіледі, кесте бойынша кестені тексереді.

  1) (3.5+5.63)∙0.1=9.13∙0.1=0.913                
  2) (2,3+8,35)∙0,2=10,65∙0,2=2,13    
  3) (6,31+2,7)
0,3=9,01∙0,3=2,703            
  4) (6,1-3,5)
0,01=2,6∙0,01=0,026

 

 

 

(3,5+5,63)*0,1

(2,3+8,35)*0,2

(6,31+2,7)*0,3

(6,1-3,5)*0,01

2,13

 

+

 

 

2,703

 

 

+

 

0,913

+

 

 

 

0,026

 

 


 +



Бағалау дескрипторлары

 - Ондық бөлшектерге амалдар қолданады

  -Мәніне «+» таңбасын қойылуы


 №3 Тапсырма   Оқулық пен жұмыс.

671 есеп


Бағалау дескрипторлары

 - Ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді            

 - Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтеді        

Логикалық тапсырма  (жұптық тапсырма)

     

Ж:13             



4 Тапсырма.   


Кеспе қағазда берілген ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар, сосын сантиметрмен өрнектеп, есептеп шығарыңдар

                  

 

Үлестірме

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Үлестірме

 

 



Интерактивті тақта

Сабақтың соңы

 

 

 

 

(2 мин)

Бағалау

(1 мин)

 

Үй жұмысы

Кері байланыс «Сенемін-сенбеймін» әдісі


Сенемін «+»

Сенбеймін «-»

Қорытынды

Кез келген жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазуға болатынына сенесің бе?



Кейбір жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазуға болатынына сенесің бе?



Ондық бқөлшек шексіз болатынына сенесің бе?



Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырғанда үтірден кейін шектелген таңбалар санына болатынына сенесің бе?




Әр тапсырманы орындаған топты  мұғалім бағдаршам түсіне сәйкес бағалап отырады.

  

Бағалау. Оқушылар бір-бірін, өздерін аызша бағалайды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!