Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.В3 |
Алматы облысы Кербұлақ ауданы Сарыөзек ауылы «Д.Қонаев атындағы орта мектебі» КММ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Тастанбекова Аршагуль Мейрамхановна |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: 25 |
Қатыспағандар саны:0 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Ондық бөлшектерді разряд бойынша ажырата алады және төменгі разрядтыондық бөлшектерді қосу, азайту амалын орындай алады Оқушылырдың басым бөлігі: Аралас разрядты ондық бөлшектерді қосу және азайту амалын орындай алады; Кейбір оқушылар: Ондық бөлшектерге қатысты күрделі алгебралық есептер мен теңдеулерді шеше алады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Разрядтары бірдей және әртүрлі ондық бөлшектерді қосып,азайта алады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар:ережелерді тұжырымдай алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер -ондық бөлшек,қосынды, қосылғыш,айырма, азайғыш,азайтқыш,разрядтар,ондық бөлшекті қосу(азайту) үшін... керек |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары: Индустриаландыру және экономикалық даму. Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану (жеке тапсырмада Қазақстанның облыс халықтарының санының айырмасы және қосындысы туралы тапсырма беріледі) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
AКТ ны қолдану |
https://bilimland.kz |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Ондық бөлшектердің жазылуы,ондық бөлшектерді координата сәулесінде белгілеу. Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыру |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
Әр топтағы оқушының өз номері болуы шарт
Оқушылардың осы уақытқа дейін«Ондық бөлшектер» тақырыбына байланысты алған білімдерін жүйелеу. Бұл «Допты лақтыру» әдісі арқылы жүзеге асады. (Қандай бөлшек ондық бөлшек деп аталады?Ондық бөлшек қалай жазылады? Ондық бөлшектерді қалай салыстырады?Үтір таңбасынан кейін бір цифр болса,ондық бөлшекті қандай үлесте дейді? Екі таңбалы немесе екі цифр болса қандай үлесте болады?Үтірдің алдындағы сан қалай аталады? Сан сәулесінде үлкен бөлшек кіші бөлшектің қай жағында орналасады? Диагностикалық бағалау,стикерлер беру арқылы Топтарда: Кестеге неғұрлым көп сан орналастыру, ортақ қасиеттерін анықтау(А3 Форматын таратып беріп кестені толтыртамын.Жауабын интерактив тақтада көретіп,өз-өзін бағалатамын) топ басшысы балл қояды.
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну, жинақтау
|
стикер, маркерлер, доп Алдын ала дайындалған кесте графикалық органайзері Слайд 1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
15 мин
2 мин
12 мин
2 мин
|
Жаңа сабаққа кіріспе. АКТ қолданып,ондық бөлшектерді қосу,азайту ережесін көрсету 1-тапсырма: Топтар «Джигсо» әдісі бойынша ондық бөлшектерді қосу амалын талдап, талқылау, мысалдар келтіру. Әр топ мүшелеріне разрядтары әртүрлі сандарды қосу мен азайтуға тапсырмалар беріледі. (деңгейі әртүрлі) 1) 32,38+25,49 2)6,702+1,18 3) 6,07- 3,4 4) 7,1- 0,1234 5) 12-2,0231 Тапсырманы орындау барысында,ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесін тұжырымдап келтіру Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну, қолдану Дескриптор:
(от шашу арқылы бағалау ) Топтарды тыңдау, қорытынды жасау, топ басшысы алдын ала берілген бағалау парақшасына бағалайды, кері байланыс беру (От шашу арқылы) Сергіту сәті:. «Кім шапшаң»Берілген мысалдар дұрыс орындалса,яғни «Иә» болса, екі қолын жоғары көтеріп V ,«жоқ» болса екі қолдарын горизонталь – ұстайды
4,15 7,325
+4,15 6,40
16,02 + 23,325 3 9,345
16,02 +23,325 24,927
2-тапсырма: Жұптық жұмыс, артынан топта талқылау: «ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясын қолдану Натурал сандарды қосу мен ондық бөлшектерді қосудың қандай айырмашылығы бар ? 1)2,81 м мен 6,17 м 2) 3,14м мен 5,05м 3) 1,23м мен 4,16 м 4) 3,64м мен 2,67м 5) 2,18м мен 5,24м қос және сантиметрмен өрнектеп қос. Жұптар бір- бірін бағалайды Тапсырма-1:
Кесте бойынша сұрақтарға жауап беріңіз: 1)Республика халқының жалпы санын ? 2) Солтүстік Қазақстанмен салыстырғанда,Оңтүстік Қазақстанда; 3) Батыс Қазақстанмен салыстырғанда Оңтүстік Қазақстанда халық саны қанша артық екенін тап. Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану Дескриптор:
Саралау арқылы бағалаймын
Тапсырманы жылдам әрі дұрыс орындаған оқушыға жеке тапсырма: Теңдеуді шешу тапсырмасы беріледі 18,08- х =10,7 16,68+у=26,5 Х+2,39=12,5 3655+х=5,6 Үйге тапсырма: №636 есеп (қолдану тапсырмасы) |
Bilimland.kz Презентация. Слайд №2 Презентация. Слайд №3 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |