×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ

Ондық бөлшектерді салыстыру, координаталық сәуледе кескіндеу 5 сынып

Автор:Оразалиев Болатбек Ермекбаевия
Бағыты: Математика
Бөлімі: Тәрбие сағаты
Сыныбы: 6 сынып
Жарияланған уақыты: 2018-11-10

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Жай бөлшектерді ондық бөлшектер түрінде,ондық бөлшектерді жай бөлшек түрінде жазуға,өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып, ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеп, салыстыра біледі

Уақыты:
Сабақтың тақырыбыОндық бөлшектерді салыстыру, координаталық сәуледе кескіндеу
Сабақ типіБекіту сабағы
Сабақ түріПрактикалық
МақсатыЖай бөлшектерді ондық бөлшектер түрінде,ондық бөлшектерді жай бөлшек түрінде жазуға,өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып, ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеп, салыстыра білу дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтижелеріЕсеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, бұрын білетін тақырыппен байланыстырады, топпен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.
Сабақтың өтілу формасыӨзара әрекеттестіктің интерактивті формасы (фронтальды, жеке, топтық, жұптық жұмыстар)
Әдіс-тәсілдерісыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, АКТ, практикалық, формативті бағалау.
Бақылау формаларыөзін-өзі бақылау, бірін-бірі бақылау, мұғалімнің бақылауы.
Техникалық жабдықтар мен қажетті ресурстар
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
ҰйымдастыруМұғалімнің кіріспе сөзі, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлаймын.Оқушыларды бір-бірімен күлімдеп амандасып, сабақты жақсы көңіл-күймен бастауын сұраймын.Үй тапсырмасын дұрыс жауап үлгісі бойынша тексеру: №Амандасады, ынтымақтастық атмосферасын құрап, дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, жай бөлшек, ондық бөлшек болып топтарға бөлінеді, топ басшыларын сайлайды.

Білу 5 минФранцуз жазушысы Анатоль Франс бір кездері айтқан екен: «Білімді тек көтеріңкі көңіл-күймен жақсы меңгеруге болады... Білімді сіңіру үшін, оны жақсы тәбетпен жұту керек». Оның кеңесіне еріп, назарымызды шоғырландырып, білімді шын ниетпен сіңірейік, себебі ол кейін бізге қажет болады.-Бөлшектер туралы ғылым әрдайым қиын деп саналған. Немістерде «Бөлшекке тап болу» деген мақал әлі күнге дейін сақталған, ол қиын жағдайға тап болу дегенді білдіреді екен.- Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың мақсаты қандай?- Сонымен, біздің ортақ мақсатымыз ондық бөлшектер бізді қиын жағдайға қалдыра алмайтындығын көрсету. Оларды сенімді түрде салыстыра және кескіндей алатын боламыз.



















Қайталау сұрақтарына ауызша, есептерге жазбаша жауап береді.



















Түсіну 5 минII Кім жылдам ?1.Жай бөлшектерді ондық бөлшектерге айналдыру:



2. Берілген ондық бөлшектерді салыстырыңдар:
  • 9,56 мен 8,99 2) 4,367 мен 4,467

  • 6,81 мен 7,51 5,851 мен 5,651

  • 6,4762 мен 6,4732

  • 2,3124 пен 2,3154



    Оқушылар кестені толтырады .





    1. 9,56 > 8,99 2) 4,367 < 4,467 6,81 < 7,51 5,851 > 5,651

  • 6,4762 > 6,473

  • 2,3124 < 2,3154 Топтық жұмысты сыни ойлана отырып, атқарады.Өз бетімен жұмыстануға машықтанады, шешім іздейді.

    Қолдану 9 минБілімланд сайтынан есептер шығару . Бастауыш математика 5 сынып . Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу – Кіріспесәуледе кескінделуімен таныс.4.Координата сәулесіне ондық бөлшектерді жаз.

    Жаңа мәліметпен танысып, қызығады, есте сақтайды.Оқушылар тақтада орындайды.
    Талдау 10 минЕсеп шығармай математика пәні өтпейді, олай болса: Оқулықпен жұмыс №1000 (1-2-3) (В тобы)Брейнг-ринг оқыта,үйрету ойыны Сынып оқушылары 5 адамнан топтарға бөлінеді.Үстелдің үстінде 3 бөлікке бөлінген деңгейлік қимақағаздар. Астында С деңгейіндегі оның үстінде В деңгейде берілген есептер одан кейін А (міндетті деңгей) берілген есептер қойылады.Топтар бір уақытта ойнайды. Ең алдымен А деңгей бойынша берілген есептерді бірден дайындықсыз жауап беруге тиіс. Қалған тапсырмаларға дайындалуға уақыт беріледі.

    3) Салыстырыңдар: 0,27 мен 0,23, 37,35 пен 38,35 3) Салыстырыңдар: 0,27 мен 0,23, 37,35 пен 38,35

    1) Бірлік кесіндісі 5 см-ге тең координаталық сәуле сызыңдар. К(0,4), Т(1,2), Ғ(1,8), М(2,2) нүктелерін белгілеп., теңсіздіктер құрастырыңдар.



    Топтаса отырып, практикалық жұмысты орындайды, талдайды, ортақ шешім шығарады, қорғайды.

    Білімдерін жинақтайды.
    Жинақтау 8 мин

















































    Сергіту 2 мин























    Формативті бағалау 3 мин
    I test. Тақырыптық тест: бөлшек сандардың ондық жазылуы. Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу

    Дұрыс жауабын интерактивті тақтада шығады. Оқушылар бір-бірінің дәптерін тексереді.Сергіту сәті.

    Форматиті бағалау: Баспалдақ
  • Мен ондық бөлшектердің оқылуын және жазылуын білемін «3»

  • Мен ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей аламын және салыстыра аламын. «4»

  • Есеп шығару барысында осының барлығын қолдана аламын.

  • Топ басшысының бағалау парағын толтыруы.«5»Бағаларды стикердің астына жасырып қоямын.Ынтымақтастық шырағын сөндірмейік!

    Сабаққа қатысымы бойынша өзін-өзі, бірін-бірі және сабақты бағалайды, алға мақсат қояды.1.Д2.В3.В 5. ЕӘр дұрыс жауап 1 ұпай.























    Оқушылар оқып , қайсысын білемін деген сөздердің үстіне апарып стикерге атын жазып іледі. Бәрі іліп болған соң жасырулы тұрған стикерді ашып оқушылар өздерін қалай бағалағанын көрсетемін.
    Үй тапсырмасы 3 мин









    Бағалау
    Арман 3 км жол жүрді. Қандай бөлігін жүрді? №1001 есеп В тобынан.

    Жиынтық бағалауды жүргіземін.





    Үй тапсырмасын жазып алады, бағалану үшін мұғалімге күнделіктерін әкеледі.




    • Жеке басымның жұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін:
    А. Теорияны түсіндім. В. Есептер шығаруды үйрендім.
    • Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар
    А. Білім. Б. Уақыт С.Ынтам болмады. Д. Есептерді жақсы шығардым.
    • Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады?
    А. Сыныптастар. Б. Мұғалім . С. Оқулық. Д. Ешкім

















    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.