Сабақ тақырыбы: | Ондықпен санау. |
Күні :24.11.16 ж. | математика |
СЫНЫП: | 1 «Б» |
Оқу мақсаты: | 1.1.1.3 20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтау,разрядтық қосылғыштарға жіктеу.1.1.1.4 санның жаңа бірлігі –ондық туралы түсінігі болу. 100-ге дейін ондықтармен санау,жазу,салыстыру.
|
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбіроқушылар: |
|
Тірек сөздер | Ондықтар,біріліктер. |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану |
АКТ қолдану дағдылары |
|
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетМұғалім әрекеті |
Сабаққа қатысты ескертпелерОқушы әрекеті | Ресурстар |
Сабақтың басы5 минут | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Шашыраған сандарды ретімен қатар бойынша ретімен орналастырады. (Ұ)Сабақты өткен тақырыптарды қайталаудан бастау.Қандай сандар бір таңбалы сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.Екі таңбалы сандарды қалай ажыратамыз?Өткен сабақта қандай санмен таныстыңдар? (10)1,2,3,4,5,6,7,8,9 сандарынан 10 санының айырмашылығы қандай? Балалар сендер қандай сандар қатарын құрдыңдар?-Бірліктер.Неге бірліктер?Өйткені бір саннан тұрады.Балалар сендер келісесіңдер ме?Алты оқушыны таңдаймызОсы шыққан алты адам сандар әлеміне қошкелді.Әр оқушы санға айналды.123456 енді осы сандар жұптаса қалсыңшы?Қандай сандар шықты?-Екі таңбалы сандар.Неге екі таңбалы сандар деп атадыңдар?Екі саннан тұрады.Осы екі таңбалы сандардың ішінде ең үлкен сан қайсы,ең кіші сан қайсы?Ал балалар сендер қалай ойлайсыңдар ,екі таңбалы сандардың ішінде ең кішкентай сан қандай?10Балалар бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?Сабақтың мақсаты:-Ондықтармен санау,жазу,салыстыру. | Оқушылар бірігіп қатысып отырады. |
|
Сабақтың ортасы20 минутБілуТүсіну. | Ал енді осы мақсатымызға жету үшін қолымызға сауытта тұрған үрмебұршақтан бір үрмебұршақ аламыз,жұмыртқа қалыбынын бірінші қалтасына саламыз,екінші үрмебұршақты саламыз,үшінші саламыз.Он үрмебұршақ саламыз.1онд.-10 үрмебұршақ.Тақтаға 10 санын ілу,20 үрмебұршақ салғаннан кейін 20 санын тақтаға ілу. Балалар сендер өздерін жұмыртқа қалыбының әр қалтасына неше үрмебұршақтан саласыңдар?10Дұрыс айтасыңдар.Он-Оннан әр қалтасына үрмебұршақты салып шығыңдар?Және он – оннан неше үрмебұршақ салғандарынды санап отырыңдар?Мұғалім балалардың салғанын бақылап жүреді. Балалар бәріміз салып әр қалтаны толтырып қойдық.Ал ,енді ондықтарға тоқталайықшы.10,20,30,40,50,60,70,80,90. Сандардың жазылуына көңіл бөлу.Тура және кері санату.Көршілерін атату.Сабақтың мақсатын тағы сұрау.
| Жұмырқа қалыбы және үрмебұршақпен жұмыс жасайды.
|
|
Сергіту сәті1 минут
| Көңілді күн. |
|
|
Қолдану.Талдау.10 мин.
| Жұппен жұмыс.Тапсырманы толық дұрыстап түсіндіріп беру.Осы тапсырмаға берілген критерилермен таныстыру.-Сандарды ажырата алу.-Артық ,кем белгісін қою.Жұмысты өзара тексерту,дұрыс нұсқасын беру.Бірнеше жұптың ойын тыңдау.Сабақтың мақсатын сұрау.-Осы мақсатқа жету үшін не жасадық?-Біз немен таныстық?-Біз нені түсіндік?Ойымызды жинақтау үшін сендерге тапсырма беремін.Сендер маған керіктің бойын өлшеуге көмектесіп жіберіңдер.Тапсырманы түсіндіріп,орындап болғаннан кейін қастарына қойып қоюларын сұраймын.
|
Жұппен жұмыс жасайды. |
|
Аяқталуы6 минут
Жинақтау
| Ойымызды жинақтау үшін сендерге тапсырма беремін.Сендер маған керіктің бойын өлшеуге көмектесіп жіберіңдер.Тапсырманы түсіндіріп,орындап болғаннан кейін қастарына қойып қоюларын сұраймын.
| . |
|
Сабақтың соңы2 минут
| Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. | Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
| Смайликтер
|
Бағалау |
|