Материалдар / Ондықпен санау

Ондықпен санау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. 1 Сынып мұғалімдеріне пайдалануға болады. Сабақ жаңа бағытта құрылған. Жұмыстың ішінде жұппен жұмыс, топпен жұмыстар бар. Оқушыларға өте қызықты болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2018
373
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Ондықпен санау.
Күні :24.11.16 ж.математика
СЫНЫП: 1 «Б»
Оқу мақсаты:1.1.1.3 20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтау,разрядтық қосылғыштарға жіктеу.1.1.1.4 санның жаңа бірлігі –ондық туралы түсінігі болу. 100-ге дейін ондықтармен санау,жазу,салыстыру.

Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбіроқушылар:

Тірек сөздерОндықтар,біріліктер.
Пәнаралық байланысДүниетану
АКТ қолдану дағдылары



Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетМұғалім әрекеті

Сабаққа қатысты ескертпелерОқушы әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басы5 минутЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Шашыраған сандарды ретімен қатар бойынша ретімен орналастырады. (Ұ)Сабақты өткен тақырыптарды қайталаудан бастау.
  • Қандай сандар бір таңбалы сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.
  • Екі таңбалы сандарды қалай ажыратамыз?
  • Өткен сабақта қандай санмен таныстыңдар? (10)
  • 1,2,3,4,5,6,7,8,9 сандарынан 10 санының айырмашылығы қандай? Балалар сендер қандай сандар қатарын құрдыңдар?-Бірліктер.Неге бірліктер?Өйткені бір саннан тұрады.Балалар сендер келісесіңдер ме?Алты оқушыны таңдаймызОсы шыққан алты адам сандар әлеміне қошкелді.Әр оқушы санға айналды.123456 енді осы сандар жұптаса қалсыңшы?Қандай сандар шықты?-Екі таңбалы сандар.Неге екі таңбалы сандар деп атадыңдар?Екі саннан тұрады.Осы екі таңбалы сандардың ішінде ең үлкен сан қайсы,ең кіші сан қайсы?Ал балалар сендер қалай ойлайсыңдар ,екі таңбалы сандардың ішінде ең кішкентай сан қандай?
  • 10
  • Балалар бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?Сабақтың мақсаты:-Ондықтармен санау,жазу,салыстыру.
    Оқушылар бірігіп қатысып отырады.

    Сабақтың ортасы20 минутБілуТүсіну. Ал енді осы мақсатымызға жету үшін қолымызға сауытта тұрған үрмебұршақтан бір үрмебұршақ аламыз,жұмыртқа қалыбынын бірінші қалтасына саламыз,екінші үрмебұршақты саламыз,үшінші саламыз.Он үрмебұршақ саламыз.1онд.-10 үрмебұршақ.Тақтаға 10 санын ілу,20 үрмебұршақ салғаннан кейін 20 санын тақтаға ілу. Балалар сендер өздерін жұмыртқа қалыбының әр қалтасына неше үрмебұршақтан саласыңдар?10Дұрыс айтасыңдар.Он-Оннан әр қалтасына үрмебұршақты салып шығыңдар?Және он – оннан неше үрмебұршақ салғандарынды санап отырыңдар?Мұғалім балалардың салғанын бақылап жүреді. Балалар бәріміз салып әр қалтаны толтырып қойдық.Ал ,енді ондықтарға тоқталайықшы.10,20,30,40,50,60,70,80,90. Сандардың жазылуына көңіл бөлу.Тура және кері санату.Көршілерін атату.Сабақтың мақсатын тағы сұрау.





    Жұмырқа қалыбы және үрмебұршақпен жұмыс жасайды.



    Сергіту сәті1 минут

    Көңілді күн.





    Қолдану.Талдау.10 мин.







    Жұппен жұмыс.Тапсырманы толық дұрыстап түсіндіріп беру.Осы тапсырмаға берілген критерилермен таныстыру.-Сандарды ажырата алу.-Артық ,кем белгісін қою.Жұмысты өзара тексерту,дұрыс нұсқасын беру.Бірнеше жұптың ойын тыңдау.Сабақтың мақсатын сұрау.-Осы мақсатқа жету үшін не жасадық?-Біз немен таныстық?-Біз нені түсіндік?Ойымызды жинақтау үшін сендерге тапсырма беремін.Сендер маған керіктің бойын өлшеуге көмектесіп жіберіңдер.Тапсырманы түсіндіріп,орындап болғаннан кейін қастарына қойып қоюларын сұраймын.



























    Жұппен жұмыс жасайды.






    Аяқталуы6 минут

    Жинақтау



    Ойымызды жинақтау үшін сендерге тапсырма беремін.Сендер маған керіктің бойын өлшеуге көмектесіп жіберіңдер.Тапсырманы түсіндіріп,орындап болғаннан кейін қастарына қойып қоюларын сұраймын.

    .



    Сабақтың соңы2 минут

    Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

    Смайликтер



    Бағалау













    10

    20304050605060708090Сынып : 1АСынып жетекші:Ғ.Б.КоржумбаеваМерзімі: 24.11.16 ж.Сабақ мақсаты:Ондықтармен санау,жазу,салыстыру.
    Аты-жөні

    Санай алады.Оннан санап,ондықты түсінеді.
    1Абдунталы Мейіржан



    2Амирханов Арсен



    3Аманжолқызы Томирис



    4Ахметбек Аружан



    5Абишева Аяулым



    6Болат Айзере



    7Бекеева Лағым



    8Болатұлы Әлімжан



    9Бақытжанұлы Бақдәулет



    10Дархан Рахым



    11Диханбаев Эмир



    12Дюсенбаева Жансая



    13Ерланқызы Аружан



    14Еркімбек Аружан



    15Жүнісқан Ернар



    16Илья Мансұр



    17Қуаныш Айзел



    18Қабден Жанбота



    19Құдайберген Нұрай



    20Маратбек Шәкерім



    21Мухамедова Инабат



    22Мақсатқызы Томирис



    23Оразымбетов Алихан



    24Сапиева Гульназ



    25Тотаева Диляра















































    Сабақ мақсаты:Ондықтарменсанау,жазу,салыстыру.
    10

    30
    20

    40
    50

    70








    Критерий:

    1.Сандарды таниды.2.Артық,кем белгісін дұрыс қойды.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ