Материалдар / Ондықпен санау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ондықпен санау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. 1 Сынып мұғалімдеріне пайдалануға болады. Сабақ жаңа бағытта құрылған. Жұмыстың ішінде жұппен жұмыс, топпен жұмыстар бар. Оқушыларға өте қызықты болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2018
380
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Ондықпен санау.

Күні :24.11.16 ж.

математика

СЫНЫП:

1 «Б»

Оқу мақсаты:

1.1.1.3 20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтау,разрядтық қосылғыштарға жіктеу.

1.1.1.4 санның жаңа бірлігі –ондық туралы түсінігі болу. 100-ге дейін ондықтармен санау,жазу,салыстыру.


Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбіроқушылар:

Тірек сөздер

Ондықтар,біріліктер.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары



Сабақ барысы

Сабақ

тың жоспар

ланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Мұғалім әрекеті


Сабаққа қатысты ескертпелер

Оқушы әрекеті

Ресурс

тар

Сабақтың басы

5 минут

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Шашыраған сандарды ретімен қатар бойынша ретімен орналастырады.

(Ұ)Сабақты өткен тақырыптарды қайталаудан бастау.

  • Қандай сандар бір таңбалы сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.

  • Екі таңбалы сандарды қалай ажыратамыз?

  • Өткен сабақта қандай санмен таныстыңдар? (10)

1,2,3,4,5,6,7,8,9 сандарынан 10 санының айырмашылығы қандай?

Балалар сендер қандай сандар қатарын құрдыңдар?

-Бірліктер.

Неге бірліктер?

Өйткені бір саннан тұрады.

Балалар сендер келісесіңдер ме?

Алты оқушыны таңдаймыз

Осы шыққан алты адам сандар әлеміне қош

келді.Әр оқушы санға айналды.

123456 енді осы сандар жұптаса қалсыңшы?

Қандай сандар шықты?

-Екі таңбалы сандар.

Неге екі таңбалы сандар деп атадыңдар?

Екі саннан тұрады.

Осы екі таңбалы сандардың ішінде ең үлкен сан қайсы,ең кіші сан қайсы?

Ал балалар сендер қалай ойлайсыңдар ,екі таңбалы сандардың ішінде ең кішкентай сан қандай?

  • 10

Балалар бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?

Сабақтың мақсаты:

-Ондықтармен санау,жазу,салыстыру.

Оқушылар бірігіп қатысып отырады.


Сабақтың ортасы

20 минут

Білу

Түсіну.

Ал енді осы мақсатымызға жету үшін қолымызға сауытта тұрған үрмебұршақтан бір үрмебұршақ аламыз,жұмыртқа қалыбынын бірінші қалтасына саламыз,екінші үрмебұршақты саламыз,үшінші саламыз.Он үрмебұршақ саламыз.1онд.-10 үрмебұршақ.

Тақтаға 10 санын ілу,20 үрмебұршақ салғаннан кейін 20 санын тақтаға ілу. Балалар сендер өздерін жұмыртқа қалыбының әр қалтасына неше үрмебұршақтан саласыңдар?

10

Дұрыс айтасыңдар.Он-Оннан әр қалтасына үрмебұршақты салып шығыңдар?Және он – оннан неше үрмебұршақ салғандарынды санап отырыңдар?

Мұғалім балалардың салғанын бақылап жүреді.

Балалар бәріміз салып әр қалтаны толтырып қойдық.

Ал ,енді ондықтарға тоқталайықшы.10,20,30,40,50,60,70,80,90.

Сандардың жазылуына көңіл бөлу.

Тура және кері санату.Көршілерін атату.

Сабақтың мақсатын тағы сұрау.




Жұмырқа қалыбы және үрмебұршақпен жұмыс жасайды.



Сергіту сәті

1 минут


Көңілді күн.




Қолдану.

Талдау.

10 мин.





Жұппен жұмыс.

Тапсырманы толық дұрыстап түсіндіріп беру.

Осы тапсырмаға берілген критерилермен таныстыру.

-Сандарды ажырата алу.

-Артық ,кем белгісін қою.

Жұмысты өзара тексерту,дұрыс нұсқасын беру.

Бірнеше жұптың ойын тыңдау.

Сабақтың мақсатын сұрау.

-Осы мақсатқа жету үшін не жасадық?

-Біз немен таныстық?

-Біз нені түсіндік?

Ойымызды жинақтау үшін сендерге тапсырма беремін.

Сендер маған керіктің бойын өлшеуге көмектесіп жіберіңдер.

Тапсырманы түсіндіріп,орындап болғаннан кейін қастарына қойып қоюларын сұраймын.















Жұппен жұмыс жасайды.




Аяқталуы

6 минут


Жинақ

тау



Ойымызды жинақтау үшін сендерге тапсырма беремін.

Сендер маған керіктің бойын өлшеуге көмектесіп жіберіңдер.

Тапсырманы түсіндіріп,орындап болғаннан кейін қастарына қойып қоюларын сұраймын.


.



Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім


Смайликтер




Бағалау














10



20

30

40

50

60

50

60

70

80

90

Сынып : 1А

Сынып жетекші:Ғ.Б.Коржумбаева

Мерзімі: 24.11.16 ж.

Сабақ мақсаты:Ондықтармен санау,жазу,салыстыру.

Аты-жөні


Санай алады.

Оннан санап,ондықты түсінеді.

1

Абдунталы Мейіржан



2

Амирханов Арсен



3

Аманжолқызы Томирис



4

Ахметбек Аружан



5

Абишева Аяулым



6

Болат Айзере



7

Бекеева Лағым



8

Болатұлы Әлімжан



9

Бақытжанұлы Бақдәулет



10

Дархан Рахым



11

Диханбаев Эмир



12

Дюсенбаева Жансая



13

Ерланқызы Аружан



14

Еркімбек Аружан



15

Жүнісқан Ернар



16

Илья Мансұр



17

Қуаныш Айзел



18

Қабден Жанбота



19

Құдайберген Нұрай



20

Маратбек Шәкерім



21

Мухамедова Инабат



22

Мақсатқызы Томирис



23

Оразымбетов Алихан



24

Сапиева Гульназ



25

Тотаева Диляра































Сабақ мақсаты:

Ондықтар

мен

санау,жазу,

салыстыру.

10


30

20


40

50


70









Критерий:



1.Сандар

ды таниды.

2.Артық,кем белгісін дұрыс қойды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!