Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оңдық бөлшекті жай бөлшекке , жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
5-сынып математика
Тақырыбы |
Жай бөлшектерді бөлуге есептер шығару |
|
Мақсаты |
Оқушылар жай бөлшектері жайлы түсініктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді |
|
Жалпы мақсат |
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
|
Күтілетін нәтиже |
Жай бөлектермен жұмыс істеу ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады |
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, «Баспалдақ» ойыны, Постермен жұмыс, Ойлан бірік- бөліс |
|
Қолданылатын ресурстар |
Маркерлер , плакаттар, тақта, стикерлер, интербелсенді тақта |
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-3 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. «3-ке еселік сандарды атамау» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. Әр топ өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу. |
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Миға шабуыл 1.Дұрыс бөлшек дегеніміз не? 2.Бұрыс бөлшек дегеніміз не? 3.Аралас сан дегеніміз не? 4.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз? 5.Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз? 6.Аралас сандарды қалай азайтамыз? 7.Жай бөлшектерді қалай көбейтеміз? 8. Жай бөлшектерді қалай бөлеміз? Үй жұмысын №1113 есепті слайд арқылы тексеру |
Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалог құру және интербелсенді тақта арқылы тексеру |
Сұрақтарға жеке жеке жауап береді |
Түсіну |
«Баспалдақ» ойыны бойынша Топтар арасында жарыс |
Баспалдақтағы жазылған есептерді топ мүшелері жарыса отырып шығару, қай топ бірінші шығатынын анықтау, оқушылардың қызығушылығын арттыру |
Тақырыптың мағынасын түсінгендерін тексеру мақсатында ойын ойнату |
Қолдану |
Ойлан,бірік,бөліс тапсырмасы. 1-топ «Сәйкестендіру» 2-топ «Бөлшек» сөзіне топтастыру құру 3-топ «Сөзжұмбақ» шешу |
Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады |
Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі. |
Сергіту сәті |
«Көңілді күн» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнеролликтегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау |
Тақырыпты талдау үшін оқулықтағы №1114 есепті әр топтан бір-бір оқушы шығып тақтада орындайды |
Жаңа тақырыпты оқушылардың түсінгенін тексеру және талдау |
Оқушылардың мақсаты бірін-бірі тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Ол үшін әр топтан тақтаға оқушы шығып өз есептерін талдайды. |
Жинақтау |
Топпен жұмыс «Дұрыс жауабын тап» әр топқа есептер жазылған плакат беріледі,соған жауап қиындыларының ішінен дұрысын тауып жабыстыру керек |
Топтарға жай бөлшектерді бөлу бойынша тапсырмалар таратып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, есептің жауаптарын нақты таба білу |
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасын тарату |
Өзін өзі топпен бағалайды |
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
5-сынып математика
Тақырыбы |
Оңдық бөлшектер.Оңдық бөлшектердің оқылуы мен жазылуы. Есептер шығарту |
|
Мақсаты |
Тақырыпты зертеу арқылы түсініктер қалыптасады, тақырыпты түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады, топпен бірге жұмыс істеуге үйренеді |
|
Жалпы мақсат |
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен,жұппен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
|
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды. Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатады. |
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, «Кубизм» әдісі, «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі, жұппен, топпен жұмыс |
|
Қолданылатын ресурстар |
Маркерлер , формулалар, тақта, стикерлер, интербелсенді тақта |
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құру. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіру. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты допты лақтыру арқылы бір біріне жақсы тілектер айтады. |
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім |
«Кубизм» әдісі арқылы сұрақ жауап |
Үй тапсырмасын талқылау үшін сұрақтар беріледі |
Кубикте жасырылған санның астындағы сұраққа жауап береді |
Түсіну |
Ойлан, бірік,бөліс |
Бірнеше суреттер үлестіріледі де, қанша бөлікке бөлінгенін қадағалайды. |
Суреттерді бөліктерге бөледі де тақырыптың мазмұнын ашады. |
Қолдану |
Жұппен жұмыс «Крестиктер-нөлдіктер» әдісін пайдалану |
Топ мүшелері кестеден бір бөлігін таңдайды және сол бөліктегі есепті бірлесе шығарды, жауап дұрыс болмаса басқа топ жауап беріп отырды. Бұл әдісте сұрақ қоюдың техникалары пайдаланылады |
Топ мүшелері таңдаған есептері мен тапсырмаларын жұп арқылы орындайды. |
Сергіту сәті |
«Санау әні» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау |
Оқулықпен жұмыс |
Әр топқа № 1223 есепті шығаруға беріледі. |
1-топ біріншісін 2-топ екіншісін 3-топ үшіншісін шығарады да шығару жолын түсіндіреді.
|
Жинақтау |
«Гаусс» тәсілі |
«Гаусс» тәсілін пайдаланып логикалық есептегі қосындыны табу керек. |
Оқушылар сыни тұрғысынан ойлау арқылы есептің шығарылу тәсілін талдайды. |
Бағалау |
Кері байланыс 1. Мен бүгін не үйрендім? 2. Не ұнады? 3. Ұнамаған жер болды ма? 4. Қандай ұсынысың бар? |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпен бағалайды. Өз ойларын айтады. |
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
5-сынып математика
Тақырыбы |
Оңдық бөлшекті жай бөлшекке , жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру |
1 |
|
Мақсаты |
Оңдық бөлшекті жай бөлшекке,жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды |
|
|
Жалпы мақсат |
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оңдық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру ережесін біледі, түсінеді және есеп шығаруда пайдаланады |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл «Адасқан әріптер», «Конверт-сұрақ» әдісі ,Топпен жұмыс, Топтастыру,Венн диаграммасы, Сөзжұмбақ |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Маркерлер, плакаттар, тақта, стикерлер, интербелсенді тақта |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
|
|
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Білу Қызығушылық- тарын ояту |
Миға шабуыл «Адасқан әріптер» |
Интербелсенді тақтада жазылған «Адасқан әріптер» әдісі арқылы дұрыс сөздерді табуға нұсқау береді. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды интербелсенді тақтадан дұрыс сөзді тауып айту қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру. арқылы сабаққа деген ынталарын арттырады |
Түсіну |
«Конверт-сұрақ» әдісі. Ауызша есептер шығарту |
«Конверт-сұрақ» әдісі арқылы ауызша есептерді орындату. |
Әр топ мүшелері конверттен карточкаларды ала отырып, есептерді ауызша орындайды. |
Қолдану |
Топпен жұмыс «Дұрыс жауабын тап» Постермен жұмыс |
Бұл әдіс арқылы оқушылар кестеде берілген есептің дұрыс жауабын табады. |
Бұл әдіс арқылы оқушылар кестеде берілген есептің дұрыс жауабын табу арқылы қандай да бір сөз құрайды |
Сергіту сәті |
«Әлқисса» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау |
1-топ «Сөзжұмбақ» шешу 2-топ «Венн» диаграммасы 3-топ «Ондық бөлшек» сөзіне топтастыру құру |
Әр топқа тақырып төңірегінде тапсырмалар тарату, Әр топ өз беттерінше ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек |
Жинақтау |
«Түймедақ» гүлін құрастыру арқылы жинақтайды |
Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа тақырып төңірегінде есептер шығару тапсырылады |
Әр топ мүшелері есептерді жарыса шығару арқылы түймедақ гүлін құрастырып, өз ойларын жинақтайы. |
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау Бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпен бағалайды |
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
11- сынып алгебра
Тақырыбы |
Логарифмдік теңдеулер жəне олардың жүйелерін шешу. Есептер шығарту |
|
Мақсаты |
Тақырып жайлы түсінік алады, оны шығаруда пайдаланып логарифмдік теңдеулерді және олардың жүйелерін шешуге үйренеді |
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
Күтілетін нәтиже |
Топтық бағалауды үйренеді. Қатесіз оқуға, жазуға,есептер шығаруға және сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасайды және шығара алады. |
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Кім шапшаң, Есепті жалғастыр..., АВС әдісі, Айналмалы бекет |
|
Қолданылатын ресурстар |
Маркерлер , плакаттар, тақта, стикерлер, интербелсенді тақта |
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Әр топқа бағалау парағын таратып беру. «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. Қимылымен бейнелеу. |
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім Қызығушылық- тарын ояту |
«Кім шапшаң» ойынын пайдалану арқылы сұрақ жауап сәтін өткізу |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру. Өткен тақырып арналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі. |
Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактивті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді. |
Түсіну |
«Есепті жалғастыр...» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталап, жарыса есептер шығарады. |
Ой қозғау мақсатында оқушылар өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше есептерді бірінен кейін бірі шығару жолын жазу арқылы жарысады. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру. Топпен жұмыс жасау |
Қолдану |
Ойлан,бірік,бөліс тапсырмасы 1-топ «Венн диаграммасы» 2-топ «Кластер құру» |
Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суреттер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады. |
Оқушылардың мақсаты өз ойлары мен пікірлерін айту Постер арқылы бар білімдерін топпен талқылап ортаға шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді,басқа топтарға бөліседі. |
Сергіту сәті |
«Мен қазақпын» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау |
Талдау сатысында «АВС» әдісін қолданамын |
Интербелсенді тақтаға логикалық «А» жеңіл деңгейлі 1 есеп, «В» орташа дейгейлі 1 есеп, «С» күрделі деңгейлі 1 есеп беріледі. |
Оқушылар топта өзара есептерді талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазады. Екі топ бірін бірі бағалайды. |
Жинақтау |
«Айналмалы бекет»әдісі Екі немесе одан да көп жауабы бар тест тапсырмалары беріледі. |
Тест жұмысы бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және сұрақтар беру арқылы жұмыс істеу. |
Оқушылар бір-біріне айналдыра отырып тексереді. Жауабын интербелсенді тақтамен салыстырады және бағалайды. Әр |
Бағалау |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойы туралы айтады. |
Мұғалім әр топқа бағалау критерийлерін таратады,бағалау парақшаларын береді |
Әр топ тақырыпқа баға береді. Өмірде керек па әлде жоқ па? Оқушылар бағалау критерийлерін пайдаланып бағалайды |
Рефлексия |
«Қосу-алу қызықты» әдісі |
Оқушыларға ақ парақшаларды толтыруды ұсыну |
«Қосу-алу қызықты» әдісі бойынша өз ойларын ақ парақшаға жазып береді. |
11-сынып алгебра
Тақырыбы |
Логарифмдік теңдеу және олардың жүйелерін шешу.Есептер шығару (2 – сабақ) |
|
Мақсаты |
Тақырыптың мазмұны арқылы тапсырмаларды орындауға үйренеді, топ арақылы жұмыстарды дұрыс орындауға пайдаланады |
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
Күтілетін нәтиже |
Жұмыс жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді. Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді. Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді. |
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Айналмалы бекет» ,Формулалар сыры, постермен жұмыс,жұппен жұмыс, «Екі шындық,бір жалған» әдісі |
|
Қолданылатын ресурстар |
Маркерлер , формулалар, тақта, стикерлер, интербелсенді тақта |
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
«Сандар сөйлейді» тренингін жасау арқылы сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шақырып шаттық шеңберіне тұрғызу. Мен және оқушылар 1-ауызша,2-шапалақ,3-ауызша, 4-аяқпен,5-ауызша,6 – екі қолмен қимылдар жасау арқылы оқушылардың көңіл – күйлерінкөтеру. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу. |
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім |
Үй тапсырмасы «Айналмалы бекет» әдісі |
Үйге берілген тест жұмысын тексеру. |
Оқушылар бір-біріне айналдыра отырып тексереді. Жауабын интербелсенді тақтамен салыстырады және бағалайды. |
Түсіну |
«Формулалар сыры» Әр топқа формулалар жазылған қағаздар беріледі. |
Оқушылар тақырыпты ашып мағынасын түсіндіруге нұсқау береді. Осы формулалар бізге не үшін қажет? деген сұрақ қояды.
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырыпқа қатысты не біліп не үйренгендерін, формулаларды ажырата алатындықтарын айтады және сұраққа жауап береді. |
Қолдану |
Постермен жұмыс |
№ 255есептің мазмұнын қысқаша баяндайды,есептен жіберілген қателерін түзеуге бағыт береді. |
Оқушылардың мақсаты өз ойлары мен пікірлерін айту Есептің шығарылу жолын түсіндіреді. |
Сергіту сәті |
«Вокзалда қауышқан қыз» биі атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау |
Жұппен жұмыс логикалық тапсырмалар жазылған парақшалар беріледі. |
. Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы»(ЖАДА) қалыптасты. |
Әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздейді, талқылайды, бірі-біріне түсіндіреді |
Жинақтау |
«Екі шындық, бір жалған»әдісі |
Әр топқа екі дұрыс бір бұрыс жазылған есептер беріледі. Мұғалім қайсысы дұрыс қайсысы бұрыс екенін табуға бағыттайды. |
Тақырыпқа сәйкес берілген есепті табады да дәлелдейді. |
Бағалау |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойы туралы айтады. Топ басшысы бағалайды. |
«Логарифмді» ойлап тапқан ғалым кім? Деген сияқты жоғарғы дәрежелі сұрақтар қояды. Шотландиялық ғалым Джон Непер Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Әр топ бір-біріне жоғарғы дәрежелі сұрақтар қояды және жауап береді. |
Кері байланыс Рефлексия |
+ оң әсер еткен факторлар -түсініксіз болып тұр ? көбірек білгім келеді Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |