Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Оптикалық аспаптар.Көз-оптикалық жүйе
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Терликбаева Алма Нурсултановна. №19 жалпы орта білім беретін мектеп
Сынып |
8 |
Сабақ 64 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мерзімі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы Topic of the lesson |
Оптикалық аспаптар. Көз- оптикалық жүйе. Human eye and Optical devices |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты You will |
Оптикалық аспаптар. Көз-оптикалық жүйе жайлы мағлұмат беру Оптикалық аспаптар. Көз-оптикалық жүйе жайында күнделікті өмірде және есептер шығаруда қолдана білуге үйрету -Оптикалық аспаптардың кескінніӊ қалай пайда болуын білу - Оптикалық аспаптар мен көздіӊ негізгі бөліктерін және олардыӊ қызметін білу; -көздіӊ оптикалық жүйесін білу; - көздіӊ ақауларын білу: алыстан көргіштік және жақыннан көргіштік; - алыстан көргіштік және жақыннан көргіштікті түзетуді білу.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Оптикалық аспаптар. Көз-оптикалық жүйе жайлы мағлұмат алады Оптикалық аспаптар. Көз-оптикалық жүйе жайында күнделікті өмірде және есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді - оптикалық аспаптар мен көздіӊ негізгі бөліктерін және олардыӊ қызметін біледі; - оптикалық аспаптар мен көз торламасында пайда болған кескінніӊ қасиетін біледі; - көздіӊ ақауларын айыра біледі; - алыстан көргіштік және жақыннан көргіштікті қандай көзілдірікпен түзетуді біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қажетті құралдар |
Физика 8 сынып ЭО, постер, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мүғалімнің іс-әрекеті |
Оқушы ның іс-әрекеті |
Уақы ты |
Бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Класты түгендеу. Линза түрлері арқылы 3 топқа бөлу. 1. Шашыратқыш линза 2. Жинағыш линза 3. Жазық айна |
3 топқа бөлінеді . |
2 мин |
Мадақ тау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау. «Иә- жоқ» сұрақтарға жауап беру . 1. Линзалардағы кескіндерді тұрғызу үшін негізгі үш сәулені пайдаланады 2. Линзаның оптикалық күші сындыру қабілетінің өлшемі болып табылады? 3. Адамда бес түрлі сезім мүшелері бар? 4. Шашыратқыш линзаны жинағыш линзадан ажырата алмаймыз? 5. Нәрсе линзаның бас фокусында орналасса (d = F) , кескін болады 6. Анализатордың бір бөлігі зақымданса, басқа бөліктеріне әсер етпейді 7. Жинағыш шыны линза суға батырылды. Осы жағдайда линзаның оптикалық күші өзгереді? 8. Шашыратқыш линзадағы нәрсе кескіні шын , үлкейтілген болады 9.Линзаның бас фокусында жинағыш линзаның көмегімен алынған кескіннің биіктігі дененің биіктігіне тең болады 10. Сезім мүшелері қоршаған ортаның бір тітіркендіргіштерін қабылдайды |
Сөздерге қатысты жауаптар айтылады. |
8 мин |
Әр жауап қа 1 ұпай беріле ді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақтаға сабақтың тақырыбы жазылады. Әр топ өзара білімдерін сынайды. These two lenses collect light on the retina (part K in the figure). Retina has cells that change the light (photons) into the electric current. This current travels to the brain by an optic nerve (part L in Figure 1). In near-sightedness eye clear image forms in front of the Retina. People with this kind of eye defect see nearby objects clearly but can’t see distant objects with the same clarity. 1-топ. Оптикалық аспаптар 2-топ. Көз. Көз құрылысы 3- топ. Көз кемшілігі: Алыстан және Жақыннан көргіштік |
|
12 мин |
Критерийлер арқылы бағалау. 1.Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік; 2. Мазмұнның толық ашылуы; 3. Өмірден мысалдар келтіруі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түрлі түсті Конверт - сұрақ: 1. Жақыннан көргіш адам аралға тап болды. Ол көзілдірігінің линзаларын қолдану арқылы от жаға ала ма? 2.Фотоаппараттағы сәуле жолын сыз. 3. Көздің бұзылуы, ауру түрлері 1. Көз гигиенасы 2. Дәрігер Алмасқа оптикалық күші -1 дптр болатын көзілдірік тағуға кеңес берді. Алмаста көздің қандай кемшілігі байқалады? Бұл көзілдіріктің линзаларының фокустық қашықтығы қандай? 3. Проекциялық аппараттағы сәуле жолын сызыңыз.
1. Орманда адасып қалған бала, сіріңкесіз Күн сәулесі мен өз көзілдірігін пайдалану арқылы от жаға алды. Бұл балада көздің қандай кемшілігі байқалады? 2. Көз құрылысына байланысты тірек сызбаны аяқтап, макет арқылы сипаттау 3. Лупаның сәуле жолын салыңдар? |
Оқушылар конверттегі сұрақтарға топта талқылап, жауап береді |
8 мин |
Бағалау критерийлері Жақсы орындады – 3 ұпай Жартылай орындалды – 2 ұпай Орындай алмады, бірақ талпынды – 1 ұпай |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұппен жұмыс. Адасқан сөздер
Эксперименттік есептер: №1. Фокустық қашықтығы 5 см линзаны алыңдар да, линзаны экраннан 10 см, ал жарық көзін 5 см аралыққа орналастырыңдар. Экранда анық кескін пайда болғанша жарық көзін жылжыта отырып тиісті есептеулер жүргізіңдер. Нәтижесін белгілі фокустық қашықтықпен салыстырыңдар. №2. Фокустық қашықтығы белгісіз линзаны пайдаланып, экранда анық кескін шығарып алыңдар, есептеулер жүргізу арқылы линзаның фокустық қашықтығын анықтаңдар. Тест тапсырмалары 1.Жинағыш линзаның көмегімен нәрсенің кішірейтілген жалған кескінін алуға бола ма? Егер мүмкін болса нәрсені қалай орналастыру қажет? а) жоқ; б) иә, линза мен фокус аралығында; в) иә, Ғ пен 2Ғ арасында; г) иә, 2Ғ –тен ары ; д) иә, 2Ғ-те. 2. Егер нәрсені шашыратқыш линзаның фокусында орналастырса, онда оның кескіні … а) шын, үлкейтілген; б) жалған, кішірейтілген ; в)жалған,үлкейтілген ; г) жалған,өлшемі өзіне тең ; д) кескін пайда болмайды. 3.Жинағыш линзаның фокус аралығы 0,2м . Кескіннің өлшемі өзіне тең болу үшін нәрсені линзаға дейін қандай қашықтыққа қою керек? а) 10см ; б) 20см ; в) 40см; г) 80см; д) ондай жағдай мүмкін емес. 4.Нәрсе мен өлшемі өзіне тең кескіннің ара қашықтығы 2м. Линзаның оптикалық күші а) 1 дптр; б) 2 дптр; в) 3 дптр; г) 4 дптр; д) 0,5 дптр. 5. Линзаның оптикалық күшінің БХЖ-де өлшем бірлігі … а) Н; б) ; в) м ; г) ; д) жауаптар ішінде дұрысы жоқ.
|
Оқушылар орысша , ағылшынша дұрыс жауаптарын көрсетеді |
5 мин |
Бағалау сатысы. 1-2 сәйкестік - 1 ұпай 3-4 сәйкестік - 2 ұпай 5 сәйкестік - 3 ұпай |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көру жітілігін анықтау Керекті құрал-жабдықтар: көру жітілігін анықтауға анықтауға арналған кесте Оқушылардың көздерінің қаншалықты арақашықта көретінін мектеп дәрігерінің көмегімен анықтаймыз |
Өз пікірін айтады. |
5 мин |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
Бағалау. Топ басшысы жиынтық бағалауды айтады Кері байланыс Кубик беріледі. Кубиктің алты бұрышына өз пікірлерін білдіріп, сабақты қорытындылайды 73 §74. Оқып келу . «Көз – өмірдің айнасы» эссе |
Өз ойларын айтады |
5 мин |
|