Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ қолдану әдістемесі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ қолдану әдістемесі
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі және бағалау мақсаты мен оның қолданылу әдістемесін зерделеу негізінде оқу үшін бағалаудың әртүрлі тәсілдерін әзірлейді. Мұғалімдердің іс –тәжірибесіне сүйене отырып, білім беруде оқушыларды бағалау кезінде дұрыс бағалаудың және де сол бағалауға оқушылардың көздерін жеткізудің жаңа әдіс-тәсілдерін өз сөзімен баяндайды. Оқытудағы бағалау және өзін-өзі бағалау түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы қорытнды жасайды. Мұғалімдердің оқыту мен оқудағы көзқарастарын өзгерту үдерісінің өзектілігін түсінеді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ықшамдалған сабақтың жоспары. 14 күн
Сабақ тақырыбы:
Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ қолдану әдістемесі
Жалпы мақсат:
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі және бағалау мақсаты мен оның қолданылу әдістемесін зерделеу негізінде оқу үшін бағалаудың әртүрлі тәсілдерін әзірлейді. Мұғалімдердің іс –тәжірибесіне сүйене отырып, білім беруде оқушыларды бағалау кезінде дұрыс бағалаудың және де сол бағалауға оқушылардың көздерін жеткізудің жаңа әдіс-тәсілдерін өз сөзімен баяндайды. Оқытудағы бағалау және өзін-өзі бағалау түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы қорытнды жасайды. Мұғалімдердің оқыту мен оқудағы көзқарастарын өзгерту үдерісінің өзектілігін түсінеді.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 49-53-беттер
Оқыту үшін бағалау туралы әдістемелік кітаптар
Оқу нәтижесі
Мұғалімдер оқу үшін бағалау мәні туралы білімдерінің және оның оқыту тәжірибесінде қолдану әдістемесі негізінде қалыптастырушы бағалаудың формалары мен әдістерін әзірлейді.Білім беруде оқушыларды бағалау кезінде, оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде өз-өзін бағалаудың тиімділігін біледі. Жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатынын туралы өз түсінігін қалыптастырады.
Түйінді идеялар:
Бағалау үдерісінің оқыту мен оқудың ажырамас бөлігі екенін түсіну мұғалімдердің түйсігінде үлкен өзгерістердің жүзеге асырылуын талап етеді.Визуалды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат ұстаздардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.Сындарлы және ашық диалогке қатысу ұстаздардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау, сауатты оқытуға , дұрыс бағалауға ықпал етеді.
1. Миға шабуыл2. «Сен маған, мен саған» 3. Ой шақыру. 4. «Менің қиялым»5. Түртіп алу6. Кері байланыс
Дерек көздері:
Газет-журналдар, Интернет ресурстары, бейнефильмдер, суреттер
Оқуға арналған тапсырма:
мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақ бойынша оқу құрылымы
Оқыту кезеңдері
Маңызды бөлшектер
І.Бастапқы таныстық модулі10 мин
«Сен маған , мен саған» тренингін ұйымдастыру.
Шеңбер құрып «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
2. Шағын топқа бөлу.Қалыптастырушы бағалау түрлері арқылы топтарға бөліну.(Өзін-өзі бағалау, топтық бағалау, критериальды бағалау, мадақтау арқылы бағалау)
2.Бастапқы келісім шарт жасау5 мин
1. Оқытудағы бағалаудың нәтижелерін белгілеу.2. Мұғалімдерді белсенді болуға шақыру.
3.Тақырыптық ауыспалы модуль20 мин
1. Бағалау бойынша мұғалімдердің не білетіндігін, не білмейтіндігін зерделеу.2. Бейнекөрініс "Дәстүрлі бағалау дегеніміз не?"3.Бейнеталдау критерийлерін жасау үшін модерация жүргізу.4. «Бағалау» бейнефильмін тамашалау.
4. Бейнеталдау кері байланыс ретінде20 мин
Түрткі сұрақтар: «Неліктен біз оқушыларды бағалаймыз?»«Бағалаудың қандай түрлерін білесіз?»«Бағалау нәтижесі оқушының көңілінен шыға ма?»1. Қызығушылықты ояту кезеңі: Қазақ үйінің макетін жасау.«Киіз үй» макетін бағалауға үйрету. Киіз үйдің биіктігіне, көлеміне, ұқсастығына, беріктігіне, эстетикалық талғамына қарай баға беру. Қойған бағаларын дәлелтету. Әр топтың берген бағасын тыңдау, қойған ұпай санын тұсына жазу, сәйкестігіне қарай бірін-бірі және өздерін бағалауға тапсырма беру. Қойған бағаларын дәлелдету.2.Зерттеу бағдары "Болашақта бағалау үдерісіне қандай өзгеріс ендіресің?"3. Түзетуші кері байланыс.
5. Келісім шартты нақтылау10 мин
Өтілген тақырып бойынша талдау. Мұғалімдердің белсенділігі. "Мен не білдім?..." Социометрия тәсілі
6. Тақырыптық модульдер10 мин
Тренердің сараптамасы немесе тыңдаушының тұжырымы.
7. Оқуды аяқтау5 мин
«Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі. Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемодан тұсына жазса , ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыш тұсына жаза алады. Сонымен қатар бүгінгі сабақтағы керек емес болған артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазуына болады. Осылайша, қатысушы мұғалімдер тақырыптан немесе жаттығудан не алғандарын көрсетеді .
Сабақ бойынша оқу құрылымы
Оқыту кезеңдері
Маңызды бөлшектер
І.Бастапқы таныстық модулі10 мин
«Сен маған , мен саған» тренингін ұйымдастыру.
Шеңбер құрып «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
2. Шағын топқа бөлу.Жеміс жідектердің атауы бойынша шағын топтарға арқылы топтарға бөліну.(Алма, алмұрт, өрік, шие)
2.Бастапқы келісім шарт жасау5 мин
1. Оқытудағы бағалаудың нәтижелерін белгілеу.2. Мұғалімдерді белсенді болуға шақыру.
3.Тақырыптық ауыспалы модуль20мин
1. Бағалау бойынша мұғалімдердің не білетіндігін, не білмейтіндігін зерделеу.2. Бейнекөрініс "Бағалау"3. Бейнеталдау критерийлерін жасау үшін модерация жүргізу
4. Бейнеталдау кері байланыс ретінде20 мин
Түрткі сұрақтар: «Оқушылар критерийлерді қаншалықты пайдаланды?»«Сабақ барысында бағалаудың қандай түрлері қолданылды?»«Жұмысты жақсарту бойынша ұсыныстар бар ма?»«Оқушылардың тәуекелге баруға дайын екендігі сабақта көрінді ма?
1. Қызығушылықты ояту кезеңі: Топпен жұмыс: «Ормандағы аю» тақырыбында сурет салу. Мұғалімдер аюды бағалаудың критерийлерін әзірлейді (түсі, дене мүшесінің толықтылығы, орман көрінісі)2. Зерттеу бағдары "Болашақта бағалау үдерісіне қандай өзгеріс ендіресің?"3. Түзетуші кері байланыс.
5. Келісім шартты нақтылау10 мин0
Өтілген тақырып бойынша талдау. Мұғалімдердің белсенділігі. "Мен не білдім? Менде қандай өзгерістер болды?..." Социометрия тәсілі
6. Тақырыптық модульдер10 мин
Тренердің сараптамасы немесе тыңдаушының тұжырымы.
7. Оқуды аяқтау5 мин
Сіз өзіңіз үшін жаңа не білдіңіз?Сізге бәрінен бұрын не ұнады?Сіз үшін не жеңіл болды?Сіз үшін не ауыртпалық тудырды?Сіз бұрын істей алмайтынды қазір істей аласыз ба?Сізге қай жерде көмек қажет болды?Сіз бағалауның түрлерінен сабақтарда қалай қолдана аласыз?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз