«Оқу үдерісіне 7 модульді
ықпалдастыру» коучинг сабақ
Жалпы
мақсаты
|
Мұғалімдердің педагогикалық
тәжірибелерін жетілдіру барысында жеті модульге түсінік
беру
|
Күтілетін
Нәтиже
|
Жеті модуль туралы түсінік
қалыптасады.
|
Негізгі
түйін
|
Жеті
модуль
|
Дерек
көздер
|
Презентация, бейнежазба ,
сергіту сәті
|
Сабақта
қолданылатын
материалдар
|
Стикерлер, тапсырмаларды
орындайтын қағаздар, ноутбук, проектор, фломастер-маркерлер, А4
форматындағы қағаздар.
|
Сабақ
барысы:
Семинар сабақты
өткізу кезеңдері
|
уақыты
|
Коучтің
іс-әрекеті
|
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
|
Ұйымдас-
тыру
|
3
мин
|
Коучтар сабақтың
тақырыбымен таныстырады.
|
Мұғалімдер сабақтың тақырыбы
мен танысады.
|
|
12
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптасыру. 5
минут
Тренинг «Көршімнің керемет
қасиеті». Кез-келген екі қатысушыға
оның жақсы бір қасиетін жазып,орындығына қойып кетеді. Көршілер
оқып, кім жазғанын табады.
|
Стикер,калам
|
|
10мин
|
«Интервью
сұрақ» Тәлім алушы, мұғалімдердің ой-пікірлерін
қорытындылайды.
- «Көршімнің керемет
қасиеті» тренингінен не
байқадық?
-Бұл жаттығуды орындау сізге қиын болды
ма?
|
Топ болып сұрақтарға бірлесіп жауап
береді.
|
|
10
мин
|
Топқа
бөлу.
-Өз мамандығымызға
жақын үш сөзді
атаңыз.(Білім, оқушы,
мұғалім)
2.Осы сөздерді рет бойынща
айту арқылы топқа бөліну.
|
Мұғалімдер топқа
бөлінеді
|
Бейнежазба
көру
|
3
мин
|
«Әлемнің 7
кереметі
|
Бейнежазбадан көргендерінің
бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар екенін
әңгімелеу
|
Ой
толғаныс
|
2
мин
|
Бала бойындағы кереметті қалай көруге
болады?
Менің мамандығымның 7
кереметі.
|
Көргендерін өз ойларымен
бөліседі.
|
Тосын сұрақ
|
30
мин
|
7
модуль туралы не білеміз ? (постер қорғау). Өздерінің 7 модуль
бойынша білімдерін ортаға салып, тізбектеп жазып
шығады.
Сонан соң әр топтан шығып, тізбектеп
түсіндіреді.
|
Постер
қоргау
|
Топпен жұмыс
|
5
мин
|
Екі топ бір-бірінің 7 модуль
бойынша білімдерін ұпай беру арқылы
бағалайды.
|
Багалау
|
Таныстырылым
|
15
мин
|
Бағалап болғаннан
кейін презентацияға назар аударады, яғни айтылған пікірлердің
толықтығын анықтайды.
Презентация: 7 модуль бойынша
түсініктеме
1. Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету.
3. Оқытуүшін бағалау және оқуды
бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды (АКТ)
пайдалану.
5.
Талантты және дарынды балаларды
оқыту.
6.
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және
оқу.
7. Оқытуды
басқару және
көшбасшылық.
|
Мұғалімдер
таныстырылым
мен
танысады.
|
Қорытынды
|
5мин
|
«Менің
қолдануым » (дәстүрлі, жаңа жеті
модуль).
Жадынама
тарату./Жеті модуль бойынша теориялық
материал
«Мектеп білім
сапасымен бағаланады...»- деген ойға топтардың
көзқарастарын білу.
Кеспе қағаздарда
дайындалған 1.«Оқушы», 2. «Білім», 3.«Сабақ», 4.«Мұғалім»,
5.«Мектеп»
сөздерін өз
қалаулары бойынша ретімен орналастыру. Ойларын
дәлелдеу
« Мектеп білім
сапасымен бағаланады, бірақ білім сапасы мектеп үшін басты мақсат
емес...»- деген ойды өз көзқарастарынша
ашу және алдыңғы ретімен орналастырған сөз тізбектерін қорытынды
ойлары бойынша қайта орналастыру. Егер реттік көзқарастары өзгерген
болса, оған не түрткі болғандығын
түсіндіру.
Тұжырым Бүгінгі білім жеке тұлғаның
өмірлік ұстанымына, қажеттілігіне негізделіп берілуі тиіс. Біз –
адам жасаушымыз. Сондықтан, мектептегі мұғалімнің әр сабағы арқылы
берілетін білім - ең бірінші бала үшін екенін ұмытпағанымыз абзал.
Бала мектеп үшін емес, мектеп бала үшін жұмыс
істейді
|
Әрбір қатысушы өз
сабақтарында модульдер бойынша стратегияларды қалай қолданып
жүргені туралы қысқаша баяндап , ұсыныстарын білдіреді. Ұтымды,
тиімді тұстарын әріптестерге
ұсынады.
Топпен жұмыс топтағы жұмысты
өзара бекітеді, жеке дара проблеманы шешуге мүмкіндік береді,
тапсырманы орындау барысында өзара диалогты жүргізуге
бейімделеді
|
Топтық
жұмыс
|
7
мин
|
Сергіту
сәті
Аю отыр
партада,
Екі қолы
қалтада
Апай сабақ
сұраса,
Ұйықтап қалды,
масқара!
Бірінші топ халық
әніне, екінші топ операғағ үшінші топ эстрада әуеніне салып
айтады.
|
|
Ой
сергек
|
|
Топтық
жұмыс
Қандай болуы керек?
Қалай жасауымыз керек?
1. Оқушы
тобына – «Мінсіз
оқушы»
2. Білім тобына
– «Мінсіз
білім»
3.
Сабақ
тобына – «Мінсіз
сабақ»
|
Топпен жұмыс, постер
қорғау
|
Бекіту
|
3
мин
|
«Әткеншек» әдісі
бойынша коуч жобаларды бағалауға
ұсынады.
Критерии
1) эстетикалық талап
– 1ұпай
2) тақырыптың ашылуы
– 1 ұпай
3) жобаны қорғау – 1
ұпай
|
|
Багалау
|
|
Қатысушылардан
коучтар интервью әдісі арқылы қорытынды
жасайды
Аты-жөні:
коучинг не туралы
болды?
Бүгінгі коучинг
сізге ұнадыма?
Бұл қиындықты ненің
көмегімен еңсердіңіз / еңсере
аласыз?
|
Мұғалімдер парақшаға жазып
толтырады.
|
Кері
байланыс
|
|
«ББҮ» Коучингтің сәтті, сәтсіз
тұстары және сіздің келесі коучингке
ұсынысыңыз.
|
стикер
|
Аты-жөні:__________________________
Коучинг не туралы
болды?_______________________________
Бүгінгі коучинг сізге ұнады
ма?___________________________________
Бұл коучингта сіз үшін не қиын
болды?_______________________________
Бұл сіз үшін неге қиын
болды?________________________________
Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердіңіз /
еңсере
аласыз?___________________________________________________________
Аты-жөні:__________________________
Коучинг не туралы
болды?_______________________________
Бүгінгі коучинг сізге ұнады
ма?___________________________________
Бұл коучингта сіз үшін не қиын
болды?_______________________________
Бұл сіз үшін неге қиын
болды?________________________________
Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердіңіз /
еңсере
аласыз?_____________________________________________________________________