Коучинг сабақтың кезеңдері
|
Коучтің іс-әрекеті
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Ескерту!
|
1.Кіріспе кезең
Сәлемдесу
Коучтің кіріспе сөзі
Мұғалімдерге жағымды
психологиялық жағдай тудыру
10минут
|
Мұғалімдерге «сәлемдесу» және топтарға бөлу әрекеттерін
ұйымдастырады.
|
Мұғалімдер екі қатар жасап,
бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Қолдарын алып, «сәлеметсіз бе»,
қолдарымен пәрмен беріп, «Здраствуйте!» қолдарын бұлғап «hello» деп
жүре отырып бір-бірімен амандасады.
Сурет қиындыларын таңдап,
құрастыру арқылы мұғалімдер 3 топқа
бөлінеді.
|
|
2.Негізгі кезең
Тақырыптың мазмұнын ашу
Жеке, топтық жұмыс
15
минут
|
«Менің қиялымдағы мектеп»
жоба қорғау.
«Әлеуметтік өзара
әрекеттестікті ұлғайту; топтық жұмыс жүргізу»
тақырыбына ББТЗО
кестесін толтыру.
Б
Ол туралы мен не білемін?
|
Б
Нені білгім келеді?
|
Т
Көбірек ақпаратты мен қайдан таба
аламын?
|
З
Нені зерделеу керек?
|
О
Одан әрі не істеу керек?
|
|
|
|
|
|
|
Де Бононың 6
қалпағы арқылы кері байланыс
жасау.
|
|
Сергіту сәті
5 минут
|
“Еден-төбе-мұрын”
ойыны: Жүргізуші сұқ саусағымен
біресе төбені, біресе еденді, біресе мұрнын көрсетеді
және “төбе”, “еден”, “мұрын” деп
айтып тұрады. Жүргізуші кейде айтқан сөзі мен қимылын керісінше
жасап,қатысушыларды жаңылыстыруға тырысады. Кім қателессе, орнына
отырады. Соңында қалған үш адам жеңімпаз деп
танылады.
|
|
Жеңімпазды сыйлықпен марапаттап жіберсеңіз,
басқалардың да ынтасы артады.
|
Топтық жұмыс
Мәтінмен жұмыс
-
минут
|
«Топтық тергеу»
әдісі. Қатысушыларды алты топқа
бөлеміз.Әр топқа тапсырмалар береміз.
1- топ. Баяндап берушілер.
2-топ. Зерттеушілер.
3- топ. Сұрақ құрастырушылар.
4- топ. Бейнелеуші-
суретшілер.
5- топ. Сілтеме
табушылар.
6- топ. Дәнекершілер.
|
1- топ. Олардың тапсырмасы:
әңгімені оқып, мазмұнын өз көзқарастарын қосып
баяндау.
2-топ. Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме беру,
мәтіннен антоним, синоним сөздерді табу.
3- топ. Әңгімені оқып, жоғары
деңгейлі сұрақтар дайындайды.
4- топ. Әңгіме мазмұны бойынша сурет салады.
5- топ. Әңгіме мазмұнына сәйке мақал- мәтелдер, афоризмдер, қанатты
сөздер тауып сәйкестігін дәлелдейді.
6- топ. Әңгіме оқиғасын бүгінгі өмірмен
байланыстырады. Топтар
жұмысын «Аквариум»
әдісі арқылы
таныстырады. Оқушылар топтық жұмысты
аяқтаған соң, сыныпты айнала дөңгеленіп отырады. Презентация
жасайтын топ ортаға шығып, өз жұмыстарын қорғайды. Басқа топтар
ортадағы топты айнала бақылап, өз ұсыныстарын
дайындайды. «Мадақтау
сэндвичі» арқылы топтар бір-бірін ауызша
бағалайды.
|
Мұғалімдер рөлдерін дұрыс атқарып отырғанына көз
жеткіз!
|
Сергіту сәті
5
минут
|
Сергіту
сәті. «Мақсатыңа қалай қол жеткізуге
болады?» позитивті мультфильм көру.
|
Мұғалімдер сергіту сәтінде
мультфильм көре отырып, оларда мақсат қоя білу және сол мақсатқа
қол жетуге деген ынта пайда болады. Мультфильм мазмұны бойынша
түсінгенін қағазға түсіріп, басқа топтарға ұшырады. Қолына түскен
самолетті алып, ішіндегі ақпаратты оқып, өз ойымен жалғастыра
әңгімелейді.
|
|
Теориялық материал
10
минут
|
Коуч
«Оқушыларды топтарға
бөлудің жолдары» тақырыбында презентация
көрсетіледі. Оқушыларды топтарға бөлудің
тиімді жолдарын сабақта қалай қолдануға болатындығы жөнінде кеңінен
ақпарат береді.
«Социограмма» толтыру.
|
Мұғалімдер сұрақтар қоюға болады. Теориялық
материалды түсіну деңгейін алдарындағы смайликтер арқылы
көрсетеді.
Мұғалімдерге социограмма толтырту арқылы олар
жөнінде біршама ақпарат алуға болады. Ол ақпарат сізге оларды топқа
бөлгенде маңызды.
|
Мұғалімдерді жалықтырып алудан абай
бол!
|
3.Қорытындылау кезеңі
10минут
|
Коуч
мұғалімдерден сауалнама
толтырып
беруін өтінеді.
ББТЗО кестесіне қайта
оралу
Б
Ол туралы мен не білемін?
|
Б
Нені
білгім келеді?
|
Т
Көбірек ақпаратты мен қайдан таба
аламын?
|
З
Нені зерделеу керек?
|
О
Одан әрі не істеу керек?
|
|
|
|
|
|
|
Сауалнама
толтырады.
|
Сауалнама сұрақтарын түсіндіріп
өтіңіз!
|
4.
Рефлексия
Коучтің қорытынды
сөзі
10
минут
|
«Түрлі - түсті қаламдар»
жаттығуы (аяқталмаған
сөйлемдер).
|
Бүгінгі сабақта егерде
куантқан нәрселер көбірек болса, жасыл қаламды алып «Сабақтарымда
мені қуантқан...» деген сөйлемді аяқтау керек, ал егерде түсінбеген
сәттеріңіз басым болса, «Алдағы уақытта дамытатын...» сөйлемін
қызыл қаламмен аяқтау керек.
|
Мұғалімдердің жауаптарын ашық және жабық сұрақтар
арқылы толықтырып тұруға болады.
|