Материалдар / Оқушыларды шығармашылық жұмыстарға баулу жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқушыларды шығармашылық жұмыстарға баулу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды шығармашылық жұмыстарға баулу жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
474
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шеберлік сыныбының тақырыбы: Оқушыларды шығармашылық                                                             жұмыстарға баулу жолдары
  • Оқушыларды өлең жазуға баулу
жолдары
  • І жақта жансыз затты жандандыру арқылы хат түрінде, сурет бойынша, берілген тақырыпқа байланысты мәтіндер мен өлеңдерге  шығарма жаздырту
Шеберлік сыныбының мақсаты:Білімділік мақсаты: Оқушылардың қабілетіне, дарынына әсер ету,                                  шығармашылық жұмыстарға баулуДамытушылық мақсаты: Оқушылардың таным белсенділігін арттыру,      логикалық ойлау қабілетін дамыту, ізденімпаздықпен        жұмыс істеуге баулуТәрбиелік мақсаты: Рухани  ішкі дүниесін байыту, ана тіліне деген      сүйіспеншілігін оятуШеберлік сыныбының міндеті: Сауатты жазуға, ой оралымдарын дәл бере       білуге үйретуШеберлік сыныбының түрі: Сыни тұрғысынан ойлау арқылышығармашылыққа үйретуШеберлік сыныбының әдіс-тәсілдері: Қос жазба күнделігі, ББҮ (білемін, білгім        келеді, үйрендім)Шеберлік сыныбының көрнекіліктері: Кеспелер, оқулықтар, слайдтар,интерактивті тақтаСабақтың барысы:І Қызығушылықты ояту (сұрақ-жауап бойынша жүргізіледі)
  • Жалпы білім беретін мектептерде жаңа технологиялар бойынша шығармашылық жұмыстар жүргізіле ме?
  • Шығармашылық жұмыстардың қандай түрлерін білесіз?
  • Жалпы шығарма дегенді қалай түсінесіз?(топ бойынша жауаптар алынады)
ІІ Мағынаны ажырату барысында жекелей, жұппен, топпен жұмыс істелінеді. Қос жазба күнделігі екі бағанадан тұрады. Бірінші бағанаға сабақ барысында өзіне ұнаған жерлерін, ал  екінші бағанаға жүргізілген жұмыстар  туралы пікірін білдіреді. ББҮ (білемін, білгім  келеді, үйрендім) сызбасы үлестіріледі. Сызба үш бағанадан тұрады. Бірінші бағанаға өткізілетін сабаққа дейінгі  білетінін жазады. Екінші бағанаға не білгісі келетінін ,ал үшінші бағанаға  тақырыпты аяқтағаннан соң, не үйренгені жайлы баяндайды.  І Оқушыларды  өлең жазуға баулу жолдары (мағынаны ажырату кезеңінде жүргізілетін жұмыстар)Оқушылармен төменгі сыныптан бастап, жоғарғы сыныптар аралығында жүргізілетін шығармашылық жұмыстардың түрлері көп. Солардың бірі — өлең жазуға дағдыландыру жолдары. Ол төменгі сатыдан басталғаны абзал. Тақырыпты өту барысында бірден шығармашылықпен жұмыс істеу барлық балалардың қолынан келе бермейді. Оқу бағдарламасы барысында қолданып жүрген іс-тәжірибемде 5-сыныптан бастап, қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында ұйқас туралы бастапқы мәліметтерді меңгертуге тырысамын. Ең бірінші ұйқастық бунақтағы түсірілген буынды (кейде сөзді) тиісті орнына қойғызуды мақсат етемін. Өлең ырғағы, ұйқасы жайлы жалпы мәлімет берілген соң, сөздік қорлары өздігінен сараптай қолдануға талаптанады. Ауызша, жазбаша төмендегідей тапсырмалар орындалады.Оқушылар шумақтың ІІ, ІҮ тармақтарында түсірілген ұйқастық бунақтарды орнына қояды. Кейінгі тапсырмаларда екі тармақты толық шумаққа айналдырады. Келесі тапсырмаларда бір тармақты өлең жолын толық шумаққа келтіреді. Берілген ойды үлгі бойынша жалғастырып әкетуге, қисынды (логикалық) ойлауға дағдылана бастайды. Оқушы ойын ұштау үшін шығармашылық тұрғыда белгілі бір өлшемдер аясында ұйқас түрлері жайлы кеңірек мәлімет беремін. Берілу ретін сақтай отыра өлең жазады (ұйқастық бунақтарды мұғалім өзі береді). Одан әрі оқушының көзқарасын жеткізу мақсаты қойылады. Ол үшін үлгі беру арқылы жазбаша жыр немесе қара өлең шығаруға тапсырма беріледі. Бұл кезеңде өлеңнің ұйқасы, ырғағы жайлы мәліметтерді оқушы толық меңгеруі қажет. Тақырып беру арқылы ойын қатаң қалыпқа сыйғыза жеткізуі керек. Қара сөзбен берілген мәтінді өлеңмен жеткізуі немесе танымал ән әуеніне басқа сөз (жаңа мәтін) жазғызамын.Оқушылардың өлең жазуға баулу жолдары осылайша бір қалыпқа түсіп, өлең жаза бастайды. Эстетикалық талғамына әсер етіп, шығармашылық қабілеті жоғарылайды. Шығармашылыққа бейім оқушылардың көбі ішкі дүниесі жағынан да, рухани жағынан да бай және нәзік болып келеді. Оқушылардың қабілеттерін одан әрі дамыту әр ұстаздың парызы деп санаймын.Төменде оқушыларды өлең жазуға дағдыландыру жолдары берілген.Үлгі:І кезеңҰйқастық бунақтағы түсірілген буынды (сөзді) орнына жазыңыздар
  • Бәрін де көрдіңіз…,
Бәріне көндіңіздер.Бәріне сендіңіздер,Бәрін де бердіңіздер,Сіздер алпысқа келдіңіздер. 
  • Әзілің қайда, қарағым,
Әжімге …қарадың?Артымда қалып аларым,Отыздан асып барамын. ІІ кезеңШумақтың II, IY тармақтарындағы түсірілген ұйқастық бунақтарды орнына қойыңыздар
  • Қорқытпаймыз құстарды
…………………………………….Үркітпейміз аңдарды………………………………….. Жауабы: Қызықтаймыз ұшқанда,Жасамаймыз дұшпандық.ІІІ кезеңЕкі тармақты толық шумаққа айналдырыңыздар
  • Бізге білім берген,
Бізбен ойнап күлген.……… …….,…… …. ……. Жауабы: Балаларды қуантып,Жақсы баға берген. 





ІҮ кезеңБір тармақты толық шумаққа толықтырыңыздар Нан анасыбидаймын……………………………………………………………………………..……………………………………..         Жауабы: Елге астық сыйлаймын.                         Дәнім толып піскенде,                         Қауызыма сыймаймын. Ү кезең Қара сөзбен берілген мәтінді өлеңмен өрнектеу Екі лақЕкі кесір лақ бұлаққа көлденең салынған жіңішке бөрене үстінде кездесіп қалды. Екеуі қатар өте алар емес. Сондықтан біреуінің кейін шегініп, екіншісіне жол беріп, кү
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!