Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Оқушыларды шығармашылық жұмыстарға баулу жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Шеберлік сыныбының тақырыбы:Оқушыларды шығармашылық жұмыстарға баулу жолдары
Оқушыларды өлең жазуға баулу
жолдары
І жақта жансыз затты жандандыру арқылы хат түрінде, сурет бойынша, берілген тақырыпқа байланысты мәтіндер мен өлеңдерге шығарма жаздырту
Шеберлік сыныбының мақсаты:Білімділік мақсаты:Оқушылардың қабілетіне, дарынына әсер ету, шығармашылық жұмыстарға баулуДамытушылық мақсаты:Оқушылардың танымбелсенділігінарттыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту, ізденімпаздықпен жұмыс істеуге баулуТәрбиелік мақсаты:Рухани ішкі дүниесін байыту, анатілінедеген сүйіспеншілігін оятуШеберлік сыныбының міндеті:Сауатты жазуға, ой оралымдарын дәлберебілуге үйретуШеберлік сыныбының түрі:Сыни тұрғысынан ойлау арқылышығармашылыққа үйретуШеберлік сыныбының әдіс-тәсілдері:Қос жазба күнделігі, ББҮ (білемін, білгімкеледі, үйрендім)Шеберлік сыныбының көрнекіліктері:Кеспелер, оқулықтар, слайдтар,интерактивті тақтаСабақтың барысы:І Қызығушылықты ояту (сұрақ-жауап бойынша жүргізіледі)
Жалпы білім беретін мектептерде жаңа технологиялар бойынша шығармашылық жұмыстар жүргізіле ме?
Шығармашылық жұмыстардың қандай түрлерін білесіз?
Жалпы шығарма дегенді қалай түсінесіз?(топ бойынша жауаптар алынады)
ІІ Мағынаны ажыратубарысындажекелей, жұппен, топпен жұмыс істелінеді. Қос жазба күнделігі екі бағанадан тұрады. Бірінші бағанаға сабақ барысында өзіне ұнаған жерлерін, ал екінші бағанаға жүргізілген жұмыстар туралыпікірінбілдіреді. ББҮ (білемін, білгімкеледі, үйрендім) сызбасы үлестіріледі. Сызба үш бағанадан тұрады. Бірінші бағанаға өткізілетін сабаққа дейінгібілетінінжазады. Екінші бағанаға не білгісікелетінін ,ал үшінші бағанаға тақырыпты аяқтағаннан соң, не үйренгені жайлыбаяндайды. І Оқушыларды өлең жазуға баулу жолдары (мағынаны ажырату кезеңінде жүргізілетін жұмыстар)Оқушылармен төменгі сыныптанбастап, жоғарғы сыныптар аралығында жүргізілетін шығармашылық жұмыстардың түрлері көп. Солардың бірі — өлең жазуға дағдыландыру жолдары. Ол төменгі сатыдан басталғаны абзал. Тақырыпты өту барысындабірден шығармашылықпен жұмыс істеу барлық балалардың қолынан келебермейді. Оқу бағдарламасы барысында қолданып жүрген іс-тәжірибемде 5-сыныптан бастап, қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында ұйқас туралы бастапқы мәліметтерді меңгертуге тырысамын. Ең бірінші ұйқастық бунақтағы түсірілген буынды (кейде сөзді) тиістіорнына қойғызуды мақсат етемін. Өлең ырғағы, ұйқасы жайлыжалпы мәлімет берілген соң, сөздік қорлары өздігінен сараптай қолдануға талаптанады. Ауызша, жазбаша төмендегідей тапсырмаларорындалады.Оқушылар шумақтың ІІ, ІҮ тармақтарында түсірілген ұйқастық бунақтарды орнына қояды. Кейінгітапсырмалардаекі тармақты толық шумаққа айналдырады. Келесітапсырмалардабір тармақты өлең жолын толық шумаққа келтіреді. Берілгенойды үлгі бойынша жалғастырып әкетуге, қисынды (логикалық) ойлауға дағдылана бастайды. Оқушы ойын ұштау үшін шығармашылық тұрғыда белгілібір өлшемдер аясында ұйқас түрлері жайлы кеңірек мәлімет беремін. Берілуретін сақтай отыра өлең жазады (ұйқастық бунақтарды мұғалім өзі береді). Одан әрі оқушының көзқарасын жеткізу мақсаты қойылады. Ол үшін үлгі беру арқылы жазбашажырнемесе қара өлең шығаруға тапсырмаберіледі. Бұл кезеңде өлеңнің ұйқасы, ырғағы жайлы мәліметтерді оқушы толық меңгеруі қажет. Тақырып беру арқылы ойын қатаң қалыпқа сыйғыза жеткізуікерек. Қара сөзбен берілген мәтінді өлеңмен жеткізуінемесетанымал ән әуеніне басқа сөз (жаңа мәтін) жазғызамын.Оқушылардың өлең жазуға баулу жолдарыосылайшабір қалыпқа түсіп, өлең жазабастайды. Эстетикалық талғамына әсер етіп, шығармашылық қабілеті жоғарылайды. Шығармашылыққа бейім оқушылардың көбі ішкі дүниесі жағынан да, рухани жағынан да бай және нәзік болыпкеледі. Оқушылардың қабілеттерін одан әрі дамыту әр ұстаздың парызыдепсанаймын.Төменде оқушыларды өлең жазуға дағдыландыру жолдарыберілген.Үлгі:І кезеңҰйқастық бунақтағы түсірілген буынды (сөзді) орнына жазыңыздар
Бәрін де көрдіңіз…,
Бәріне көндіңіздер.Бәріне сендіңіздер,Бәрін де бердіңіздер,Сіздералпысқа келдіңіздер.
Әзілің қайда, қарағым,
Әжімге …қарадың?Артымда қалып аларым,Отызданасыпбарамын.ІІ кезеңШумақтың II, IY тармақтарындағы түсірілген ұйқастық бунақтарды орнына қойыңыздар
Қорқытпаймыз құстарды
…………………………………….Үркітпейміз аңдарды…………………………………..Жауабы: Қызықтаймыз ұшқанда,Жасамаймыз дұшпандық.ІІІ кезеңЕкі тармақты толық шумаққа айналдырыңыздар
Бізге білім берген,
Бізбенойнап күлген.……… …….,…… …. …….Жауабы: Балаларды қуантып,Жақсы баға берген.
ІҮ кезеңБір тармақты толық шумаққа толықтырыңыздарНананасы – бидаймын……………………………………………………………………………..……………………………………..Жауабы: Елге астық сыйлаймын. Дәнім толыппіскенде, Қауызыма сыймаймын.Ү кезеңҚара сөзбен берілген мәтінді өлеңмен өрнектеуЕкі лақЕкікесір лақ бұлаққа көлденең салынған жіңішке бөрене үстінде кездесіп қалды. Екеуі қатар өте аларемес. Сондықтан біреуінің кейіншегініп, екіншісінежолберіп, кү
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз