Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастыру- ҰБТ-ға даярлаудың тиімді жолы
Материал туралы қысқаша түсінік
Орта мектеп мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Қараша 2018
397
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Өркениетті алға бастырар ғылым десек, соның бірден бір саласы жас ұрпақты дәл тарихтай отаншылдыққа, ұлтжандылыққа , әділдікке тәрбиелей алмайды» Н.Ә.Назарбаев
Оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастыру-ҰБТ-ға даярлаудың тиімді жолы Ұлттық бірыңғай тест- білім сапасының ең басты көрсеткіші болып есептеледі.Әрбір ұстаз өз ісінің нәтижесін көргісі келеді.Бұл оқушылардың алған бағасы.Алаштың ардақтысы М.Дулатовтың :“Жалғыз сүйеніш, жалғыз үміт-оқуда.Теңдікке жетсек те, жүрттығымызды сақтасақ та, дүниедегі сыбағалы орнымызды алсақ та, бір ғана оқудың арқасында аламыз.Жақсылыққа бастайтын жарқын жұлдыз-оқу.Надан жұрттың күні-қараң, келешегі-тұман”-айтқанындай елімізді көркейтер шәкірттерімнің жемісін көру үшін жұмыстанып келемін. Қазақстан тарихы- аса күрделі, есте сақтауға қиын соғатын негізгі пәндердің бірі.Тарих пәні білім көзі ғана емес, тәрбие құралы.Ол пәннің мақсаты оқушы дүниетанымының негізі болатын тарихи сананы,тарихи білімді құрметтеу мен сыйлау сезімін қалыптастыру. ҰБТ-ға дайындық 5-сыныптан басталуы керек.Осыған дейін оқушыларға тарихтан бастауышта бастапқы түсініктерді «Дүниетану», «Әдебиеттік оқу» пәндерінен алады.5-сыныпта оқушыларға Қазақстан тарихынан әңгімелерді қызықты, қосымша дерек көздерін пайдалана баяндау және ойын элементтері арқылы пәнге қызығушылықтарын оятып алу керек. Пән бойынша проблемалық тақырыбым: «Оқушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру арқылы шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамыту».Проблемалық оқытуда көздейтін мақсатымыз оқушыларға білімді дайын күйінде барлығын мұғалімнің өзі баяндап бермей, олардың алдына белгілі проблемалы міндет қойып, соны өздеріне шештіруге бағыттау.Сабақ үстінде берілетін оқу материалдарын оқушыларға жеткізу үшін, әр түрлі оқыту әдістерін қолдануға болады.Ең көп тараған оқыту әдісі-ол мұғалімнің ауызша баяндауы.Бұл әдіс оқу процесінде жетекші рол атқаратын болғандықтан жаңа материалды түсіндіруде кеңірек қолданамын.Оқытудың түрлі амал-тәсілдерін үйлестіріп қолдану қажет.Әсіресе оқушылардың өздігінен жасайтын түрлі оқу жұмыстары балалардың таным белсенділігін арттырады. Өзіндік жұмыс дегеніміздің өзі ізденімпаздықтан туады. Жеке тұлғаның ой-өрісінің дамуы , белсенділігінің артуы , білім алу қажеттілігін түсінуі, оны өмірде іс тәжірибесінде қолдана білуі, шығармашылық міндеттерді ойдағыдай шешу құралының бірі болып оқушылардың өздік жұмысы болып саналады.Тарих сабағында оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру кітаппен , тарихи құжаттармен , конспект, тезис, , реферат, жоспар, сызба, кестелермен жұмыс істей білуді және оларды өзі жасай білуден басталады.
Өзіндік жұмыс түрлері:1.Репродуктивтік жұмыстар: дайын дерек көздерін пайдаланып кесте, сызба, диаграмма, т.б. толтыру.2.Реконструктивтік: өз бетімен жоспар құру, реферат, тезис, аңдатпа, курстық жұмыс жазудан тұрады.3.Шығармашылық жұмыс: өзіндік талдау, жаңа дерек көздерін игеру, оны орындау.Қазіргі кезде өзіндік жұмыстың екі түрі қолданылады:
«ҰБТ-ға дайындық» кезінде туындайтын мәселелер мен қиындықтар:
Тарих пәнінен ҰБТ-ға дайындық кезінде кездесетінқиындықтарды шешу жолдары
Бүгінгі таңда оқушылардың ҰБТ – ға дайындалуының негізгі үш әдісі қалыптасқан:1. Дәстүрлі әдіс, яғни оқушылардың, мұғалімдердің тақырыпты әңгімелеу, баяндау немесе дәріс оқуы арқылы дайындалуы.2. Оқушының өз бетімен оқып, ізденуі.3. Оқушы тек қана дайын тесттерді жаттаумен шектеледі.Менің ойымша бұл әдістердің қай-қайсысы да тиімді, тиімсіз болуы да мүмкін. Қысқасы , бүгінгі жас ұрпақты ертеңгі егемен еліміздің өркендеуіне, өз елінің қарқынды түрде дамуына қомақты үлес қосады десек, білімді, өз ұлтын, тілі мен ділін, туған тарихын құрметтейтін ұрпақ шығару-сіз бен біздің парызымыз.
Оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастыру-ҰБТ-ға даярлаудың тиімді жолы Ұлттық бірыңғай тест- білім сапасының ең басты көрсеткіші болып есептеледі.Әрбір ұстаз өз ісінің нәтижесін көргісі келеді.Бұл оқушылардың алған бағасы.Алаштың ардақтысы М.Дулатовтың :“Жалғыз сүйеніш, жалғыз үміт-оқуда.Теңдікке жетсек те, жүрттығымызды сақтасақ та, дүниедегі сыбағалы орнымызды алсақ та, бір ғана оқудың арқасында аламыз.Жақсылыққа бастайтын жарқын жұлдыз-оқу.Надан жұрттың күні-қараң, келешегі-тұман”-айтқанындай елімізді көркейтер шәкірттерімнің жемісін көру үшін жұмыстанып келемін. Қазақстан тарихы- аса күрделі, есте сақтауға қиын соғатын негізгі пәндердің бірі.Тарих пәні білім көзі ғана емес, тәрбие құралы.Ол пәннің мақсаты оқушы дүниетанымының негізі болатын тарихи сананы,тарихи білімді құрметтеу мен сыйлау сезімін қалыптастыру. ҰБТ-ға дайындық 5-сыныптан басталуы керек.Осыған дейін оқушыларға тарихтан бастауышта бастапқы түсініктерді «Дүниетану», «Әдебиеттік оқу» пәндерінен алады.5-сыныпта оқушыларға Қазақстан тарихынан әңгімелерді қызықты, қосымша дерек көздерін пайдалана баяндау және ойын элементтері арқылы пәнге қызығушылықтарын оятып алу керек. Пән бойынша проблемалық тақырыбым: «Оқушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру арқылы шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамыту».Проблемалық оқытуда көздейтін мақсатымыз оқушыларға білімді дайын күйінде барлығын мұғалімнің өзі баяндап бермей, олардың алдына белгілі проблемалы міндет қойып, соны өздеріне шештіруге бағыттау.Сабақ үстінде берілетін оқу материалдарын оқушыларға жеткізу үшін, әр түрлі оқыту әдістерін қолдануға болады.Ең көп тараған оқыту әдісі-ол мұғалімнің ауызша баяндауы.Бұл әдіс оқу процесінде жетекші рол атқаратын болғандықтан жаңа материалды түсіндіруде кеңірек қолданамын.Оқытудың түрлі амал-тәсілдерін үйлестіріп қолдану қажет.Әсіресе оқушылардың өздігінен жасайтын түрлі оқу жұмыстары балалардың таным белсенділігін арттырады. Өзіндік жұмыс дегеніміздің өзі ізденімпаздықтан туады. Жеке тұлғаның ой-өрісінің дамуы , белсенділігінің артуы , білім алу қажеттілігін түсінуі, оны өмірде іс тәжірибесінде қолдана білуі, шығармашылық міндеттерді ойдағыдай шешу құралының бірі болып оқушылардың өздік жұмысы болып саналады.Тарих сабағында оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру кітаппен , тарихи құжаттармен , конспект, тезис, , реферат, жоспар, сызба, кестелермен жұмыс істей білуді және оларды өзі жасай білуден басталады.
Өзіндік жұмыс түрлері:1.Репродуктивтік жұмыстар: дайын дерек көздерін пайдаланып кесте, сызба, диаграмма, т.б. толтыру.2.Реконструктивтік: өз бетімен жоспар құру, реферат, тезис, аңдатпа, курстық жұмыс жазудан тұрады.3.Шығармашылық жұмыс: өзіндік талдау, жаңа дерек көздерін игеру, оны орындау.Қазіргі кезде өзіндік жұмыстың екі түрі қолданылады:
- дәстүрлі, яғни өзі қалаған уақытында орындайтын өзіндік жұмыстар;
- аудиторияда мұғалімнің бақылауымен орындалатын жұмыстар.
- Оқушыларға ел тарихының өткен, бүгіні мен ертеңгі болашағынан жүйелі тарихи білім беру;
- Пәнге қызығушылықтарын арттыру;
- Ойлау логикасын қалыптастыру;
- Есте сақтау қабілетін арттыру;
- Шығармашылық әрекетін қалыптастыру;
- Іздену ынтасын арттыру
- Тарихи көркем әдебиет оқуға қызығушы-лығын ояту;
- Дербес ойлауын дамыту;
- Тарихи тұлғалардың өнегелі істерімен таныстыру;
- Қоғамның белсенді мүшесін қалыптастыру;
- Адамгершілігі мол дарынды ұрпақ тәрбиелеу;
- ҰБТ-де жақсы нәтиже алу.
- Оқушылар берілген жұмыстың мақсатын түсінуі тиіс;
- Жұмыстың оқушылардың өз еркімен, қалауымен орындалуы;
- Оқушыны өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру тек олардың өздерінде қалыптасқан біліктілік арқылы жүзеге асырылады;
- Жұмыстың көлемін шамадан асырмай, оның сапасын арттыруға көңіл бөлу;
- Оқушылардың даму деңгейіне қарай жекеленген тапсырмалар беру.
«ҰБТ-ға дайындық» кезінде туындайтын мәселелер мен қиындықтар:
- сапалы білім алуға оқушылар мен ата-аналардың ынтасыздығы;
- оқушылар мен ата-аналардың денсаулығына байланысты туындайтын мәселелер;
- ата-аналарының төмен білімінің деңгейі;
- оқушының өзіндік даму, өзіндік білім көтеруінің төмен деңгейде болуы;
- оқушының өзін-өздері төмен бағалауы және көбіне өзі таңдаған мамандыққа деген қажеттілік емес бұл пәнді басқа пәндерге қарағанда оңай деп тануы;
- ҰБТ- ға қажетті оқулықтардың өте қымбаттығынан оқушылардың көбінің оқулықтармен толық қамтамасыз етілмеуі т.б.с.с.
Тарих пәнінен ҰБТ-ға дайындық кезінде кездесетінқиындықтарды шешу жолдары
- ҰБТ-ға 5-сыныптан бастап әзірлеу;
- Оқушыларға психологиялық көмек беру;
- Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру;;
- Пән мұғалімінің уақытпен санаспауы;
- Сабақта оқушының өзіндік жұмысын ұйымдастыру;
- Ата-аналарымен байланыста болу;
- Сынақтар бойынша қатемен жұмыс, дұрыс талдау жасау;
- Сыныпта сайыс түрлерін ұйымдастыру;
- Оқушының жіберген қателерін дәптерге жаздырту
Бүгінгі таңда оқушылардың ҰБТ – ға дайындалуының негізгі үш әдісі қалыптасқан:1. Дәстүрлі әдіс, яғни оқушылардың, мұғалімдердің тақырыпты әңгімелеу, баяндау немесе дәріс оқуы арқылы дайындалуы.2. Оқушының өз бетімен оқып, ізденуі.3. Оқушы тек қана дайын тесттерді жаттаумен шектеледі.Менің ойымша бұл әдістердің қай-қайсысы да тиімді, тиімсіз болуы да мүмкін. Қысқасы , бүгінгі жас ұрпақты ертеңгі егемен еліміздің өркендеуіне, өз елінің қарқынды түрде дамуына қомақты үлес қосады десек, білімді, өз ұлтын, тілі мен ділін, туған тарихын құрметтейтін ұрпақ шығару-сіз бен біздің парызымыз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)