Тақырыбы | Оқыту үдерісіне өзгеріс енгізу мақсатында сабақты жоспарлау |
Жалпы мақсаты | Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасы бойынша оқыған білімі мен тәжірибесін қолданып, сабақ жоспарлайды, ұсынылған ресурстардың негізінде топта әзірленген критерийлердің көмегімен бағалайды. |
Оқу нәтижесі | Мұғалімдер өткен сабақта құрылған оқыту тәжірибесін дамытудың жеке жобасын қолданып, өз пәні бойынша екі сабақтың жоспарын жасайды, әріптестері мен тренерден қалыптастырушы пікір алады. |
Түйінді идеялар | Сабақты жоспарлау күнделікті мұғалімнің тәжірибесі болып табылады. Жоспарлаудың әдістері мен тәсілдерін білу, сабақтың мақсат пен міндеттерін нақты белгілеу сабақты интербелсенді және инклюзивті етуге мүмкіндік береді. Бұл сабақтағы жоспарлау тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарын құруға даярлық болып табылады.Жоспарлау алдыңғы сабаққа дейін, яғни апта бойында өткізілетін сабақтарға қатысты болуы маңызды. |
Қажетті құралдар мен көрнекіліктер | Бейнетаспа, коучинг туралымәтін, түрлітүсті қағаздар, бағалау парағы, флипчарт, қарындаштар. |
Коучинг барысы |
Психологиялық ахуал | Сергіту сәті «Ұшты, ұшты» ойыны | Сергіту сәтінде мұғалімдер би билейді. |
Топқа бөлу | «Шарлар» әдісі арқылы топтарға бөлу1-топ: «Қызыл» 2-топ: «Сары»3-Топ: «Көк»
| суреттерді алып, ретіне қарай 3-ке бөлінеді. |
Ой шақыру | БІЛІМ БЕРУ МАҚСАТТАРЫНЫҢ КЕСТЕСІ
| «ЖИГСО»стратегиясы бойынша жұмыс жасайды.Әріптестер өздерінің ойларын ортаға салады. |
Негізгі бөлім
| Блум таксономиясы. Таксономия кестесі (Білім беру платформасынқараңыз).Блум моделі бойынша сұрақтарды классификациялау (флипчартта орындау)Сұрақтар : Бұл тапсырманы орындауда қандай қиындықтарға ұшырастыңыз? Дағды мен машықты дамыту үшін сіз осындай сұрақтар мен тапсырмаларды қолданар ма едіңіз?Дене мүшелерімен 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 цифрларын жазу | Постермен жұмыс жасайды. Өз жұмыстарын ортаға шығып, қорғайды. |
Сергіту сәті | «Қасиеттер жиыны» ойыны. | Ұстаздар ортаға шығып, дөңгеленіп тұрады. Жүргізуші қолына допты алып, ортаға шығады. Кез келген қатысушының біреуіне допты лақтырып қалып, бір әріпті айтады. Допты қағып алған ойыншы сол әріптен басталатын бір қасиетті айтады. Мысалы:Жүргізуші: «Ә» әрпіОйыншы: «Әдемі» |
Ой толғаныс | Мұғалімдерге кері байланыс жасату үшін сұрақ қойылады.Сіз үшін оқушылар ішіндегі Қожа кім? Неліктен олай ойлайсыз? «Блум таксономиясы» бойынша жұмысты ұйымдастырғанда неге қол жеткізуге болатыны жөнінде мұғалімдермен ой бөлісу жүргізіледі. Блум бойынша сұрақ құрастыру тапсырмасын бергенде қиындық болды ма? Не себепті деп ойлайсыз? Бүгінгі тапсырма сізге ойлануға мүмкіндік туғызды ма? Жұмыс барысында арларыңызда керағар пікірлер болды ма,егер болса, оны қалыпты мәселе деп ойлайсыз ба?
| Тапсырмаларды орындайды. |
Рефлексия«Табыс сатысы» | «Табыс сатысы» әдісінде кәдімгі сатының суреті беріледі. 1-ші баспалдағы Мен............. БІЛЕМІН, 2-ші баспалдағы Мен ............ ТҮСІНЕМІН, 3-ші баспалдағы Мен ............... ЖАСАЙ АЛАМЫН. |