Материалдар / Оқыту үдерісіне өзгеріс енгізу мақсатында сабақты жоспарлау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Оқыту үдерісіне өзгеріс енгізу мақсатында сабақты жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер өткен сабақта құрылған оқыту тәжірибесін дамытудың жеке жобасын қолданып, өз пәні бойынша екі сабақтың жоспарын жасайды, әріптестері мен тренерден қалыптастырушы пікір алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
812
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

20 күн. 2 сабақ
ТақырыбыОқыту үдерісіне өзгеріс енгізу мақсатында сабақты жоспарлау
Жалпы мақсатыМұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасы бойынша оқыған білімі мен тәжірибесін қолданып, сабақ жоспарлайды, ұсынылған ресурстардың негізінде топта әзірленген критерийлердің көмегімен бағалайды.
Оқу нәтижесіМұғалімдер өткен сабақта құрылған оқыту тәжірибесін дамытудың жеке жобасын қолданып, өз пәні бойынша екі сабақтың жоспарын жасайды, әріптестері мен тренерден қалыптастырушы пікір алады.
Түйінді идеяларСабақты жоспарлау күнделікті мұғалімнің тәжірибесі болып табылады. Жоспарлаудың әдістері мен тәсілдерін білу, сабақтың мақсат пен міндеттерін нақты белгілеу сабақты интербелсенді және инклюзивті етуге мүмкіндік береді. Бұл сабақтағы жоспарлау тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарын құруға даярлық болып табылады.Жоспарлау алдыңғы сабаққа дейін, яғни апта бойында өткізілетін сабақтарға қатысты болуы маңызды.
Қажетті құралдар мен көрнекіліктерБейнетаспа, коучинг туралымәтін, түрлітүсті қағаздар, бағалау парағы, флипчарт, қарындаштар.
Коучинг барысы
Психологиялық ахуалСергіту сәті «Ұшты, ұшты» ойыныСергіту сәтінде мұғалімдер би билейді.
Топқа бөлу«Шарлар» әдісі арқылы топтарға бөлу1-топ: «Қызыл» 2-топ: «Сары»3-Топ: «Көк»

суреттерді алып, ретіне қарай 3-ке бөлінеді.
Ой шақыру БІЛІМ БЕРУ МАҚСАТТАРЫНЫҢ КЕСТЕСІ

«ЖИГСО»стратегиясы бойынша жұмыс жасайды.Әріптестер өздерінің ойларын ортаға салады.
Негізгі бөлім



Блум таксономиясы. Таксономия кестесі (Білім беру платформасынқараңыз).Блум моделі бойынша сұрақтарды классификациялау (флипчартта орындау)Сұрақтар : Бұл тапсырманы орындауда қандай қиындықтарға ұшырастыңыз? Дағды мен машықты дамыту үшін сіз осындай сұрақтар мен тапсырмаларды қолданар ма едіңіз?Дене мүшелерімен 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 цифрларын жазуПостермен жұмыс жасайды. Өз жұмыстарын ортаға шығып, қорғайды.
Сергіту сәті«Қасиеттер жиыны» ойыны.Ұстаздар ортаға шығып, дөңгеленіп тұрады. Жүргізуші қолына допты алып, ортаға шығады. Кез келген қатысушының біреуіне допты лақтырып қалып, бір әріпті айтады. Допты қағып алған ойыншы сол әріптен басталатын бір қасиетті айтады. Мысалы:Жүргізуші: «Ә» әрпіОйыншы: «Әдемі»
Ой толғанысМұғалімдерге кері байланыс жасату үшін сұрақ қойылады.Сіз үшін оқушылар ішіндегі Қожа кім? Неліктен олай ойлайсыз? «Блум таксономиясы» бойынша жұмысты ұйымдастырғанда неге қол жеткізуге болатыны жөнінде мұғалімдермен ой бөлісу жүргізіледі. Блум бойынша сұрақ құрастыру тапсырмасын бергенде қиындық  болды ма? Не себепті деп ойлайсыз? Бүгінгі тапсырма сізге ойлануға мүмкіндік туғызды ма? Жұмыс барысында арларыңызда керағар пікірлер болды ма,егер болса, оны қалыпты мәселе  деп ойлайсыз ба?

Тапсырмаларды орындайды.
Рефлексия«Табыс сатысы»«Табыс сатысы» әдісінде кәдімгі сатының суреті беріледі. 1-ші баспалдағы Мен............. БІЛЕМІН, 2-ші баспалдағы Мен ............ ТҮСІНЕМІН, 3-ші баспалдағы Мен ............... ЖАСАЙ АЛАМЫН.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!