Материалдар / «Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсіл жағдайында тиімді сөйлеу мінез-құлқын дамыту»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсіл жағдайында тиімді сөйлеу мінез-құлқын дамыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
құжатта педагогикалық тәжірибені жалпылау материалдары бар
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кадирова Салтанат Сатышовна

«Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсіл жағдайында тиімді сөйлеу мінез-құлқын дамыту»





Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрлігі

Түркістан облысы

Шардара қаласы

«М.Горький атындағы ЖББМ» КММ








Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімінің «Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсіл жағдайында тиімді сөйлеу мінез-құлқын дамыту» тақырыбындағы педагогикалық тәжірибесін жинақтау






Дайындаған: Кадирова Салтанат Сатышовна

Лауазымы: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Пед.өтілі: 22 жыл

Санаты: педагог-зерттеуші











2024 жыл



МАЗМҰНЫ:


  1. Тәжірибе авторы туралы мәліметтер...........................................................2

  2. Кіріспе.........................................................................................................2-5

  3. Тәжірибенің гипотезасы, мақсаттары мен міндеттері...............................5

  4. Тәжірибенің өзектілігі...............................................................................5-6

  5. Тәжірибенің пайда болу, қалыптасу шарттары..........................................6

  6. Жетекші педагогикалық идея және тәжірибенің жаңалығы.....................7

  7. Тәжірибенің теориялық негіздемесі.......................................................7-10

  8. Бастауыш мектептегі сабақтарда сыни ойлауды дамыту технологиясын практикалық қолдану тәжірибесінен...................................................10-13

  9. Тәжірибе бойынша жұмыс ұзақтығы...................................................13-14

  10. Қорытынды.................................................................................................14

  11. Пайдаланылған ғаламтор көздерінің тізімі..............................................15



1. Тәжірибе авторы туралы мәліметтер


Аты-жөні: Кадирова Салтанат Сатышовна

Білімі: жоғары

Мамандығы: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Еңбек өтілі: 22 жыл.

Санат: педагог-зерттеуші

Түркістан облысы, Шардара қаласы


2. Кіріспе


Кез - келген мұғалімнің міндеті-оқу іс-әрекетіне деген қызығушылықты ояту, студенттердің бағдарламалық және қосымша материалдарды зерттеудегі белсенділігіне қол жеткізу.

Тәжірибенің өзектілігі мен болашағы соңғы уақытта білім беру жүйесінің әлеуметтік және экономикалық кеңістігінде болып жатқан елеулі өзгерістерге, мектепте оқуға қойылатын заманауи талаптар мен бағыттарға байланысты. педагогикалық технологиялар саласындағы әртүрлі технологиялардың тез таралуы.

Қазіргі жағдайда мұғалімге бірқатар талаптар қойылады. Мұғалім оқытудың әртүрлі нысандары мен әдістерін меңгеруі, тұлғаның даму заңдылықтарын білуге сүйене отырып, заманауи психологиялық-педагогикалық технологияларды меңгеруі және қолдануы, барлық білім алушыларды білім беру процесіне қосу мақсатында оқытудың арнайы тәсілдерін қолдануы және сынақтан өткізуі, АКТ-құзыреттіліктерін меңгеруі тиіс.

Мен қазіргі түлектің негізгі сипаттамаларын мыналар деп санаймын:

  • Қазақ тілінің коммуникативтік-эстетикалық мүмкіндіктерін пайдалана білу, мәтінді кешенді талдау дағдылары, тұлғаның зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамытудағы тіл мен әдебиеттің маңызды рөлін түсіну.

  • Оқу қабілеті, білім мен өзін-өзі тәрбиелеудің өмір мен қызмет үшін маңыздылығын түсіну, алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу.

  • Қоғамның қазіргі дамуына сәйкес келетін тұтас дүниетанымның қалыптасуы.

  • Дүниетанымды қазіргі қоғам шеңберінде даму мүмкіндігімен алдыңғы ұрпақтардың тәжірибесіне бағдарлау.

  • Өз іс-әрекеттерін жоспарланған нәтижелермен байланыстыра білу, себеп-салдарлық байланыстарды жіктеу және орнату мүмкіндігі.

Мемлекеттік білім беру стандартын іске асыру шеңберінде материалды беру әдістемесіне ерекше назар аударылады. Мен өз тәжірибемде оқушы жаңа білімді дайын түрде емес, өзі алуы керек деп санаймын. Сабақтан сабаққа менің басты міндетім — баланы білім алуға үйрету, оның қазақ тілі — бәрі өзара байланысты біртұтас жүйе деген ұғымын қалыптастыру.


3. Тәжірибенің пайда болуы мен қалыптасу шарттары

Мен осы тақырып бойынша жұмыстың басталуын 2019-2020 оқу жылын жатқызамын. Тәжірибенің қалыптасуының шарты қазіргі заманғы қоғамның мұғалімге қоятын талаптары деп санауға болады, ол білім беру жүйесін жетілдіруді, жалпы білім беретін мекемелердің тәжірибесіне әр оқушыны оның дамуы, толыққанды тұлғаны қалыптастыру, білім алу үшін барабар жағдайларды уақтылы қамтамасыз етуге бағытталған шаралар кешенін енгізуді көздейді.

Мектепте жұмыс істей отырып, мен сондай-ақ соңғы жылдары оқушылардың оқуға, кітапқа деген қызығушылығының күрт төмендеуіне, нәтижесінде мәдениеттің төмендеуіне, өз ойын дұрыс, қисынды түрде жеткізе алмауына назар аудардым. Оқушылардың сауаттылық деңгейі төмендейді, сабақтарда оқу іс-әрекетінің мотивациясының төмендеуі, білімді, дағдыларды игеруге саналы көзқарас байқалады. Сондықтан мен барлығының жұмысының тиімділігіне қол жеткізу үшін қолымнан келгеннің бәрін жасауға тырысамын

 

4. Тәжірибені негіздеу.


Әр мұғалімнің алдында оның барлық педагогикалық қызметі барысында сұрақ туындайды: не үйрету керек және қалай үйрету керек? Бұл мәселені әр түрлі өмірлік кезеңдерде шешу мұғалімнің бірегейлігін, оның кәсіби ұстанымын, жеке ұстанымын анықтайды.

Жұмыс жылдарында мен білімнің саны емес, білгеніңіздің бәрін толық түсіну және шебер қолдану екенін түсіндім. Бұл сұрақ менің педагогикалық мәселемнің тақырыбын таңдауды анықтады, ол- «Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсіл жағдайында тиімді сөйлеу мінез – құлқын дамыту».

Мектеп оқушыларының бастамашылығын, тәуелсіздігін, толеранттылығын, қоғамда табысты әлеуметтену қабілетін және еңбек нарығында белсенді бейімделуін қалыптастыру көбінесе олардың сөйлеу мінез-құлқына, көркем сөзді меңгеруіне және өз ойлары мен сезімдерін дұрыс және әдемі білдіру қабілетіне байланысты.


5. Тәжірибенің мақсаты

Жоспарлау мен ұйымдастыруды қарастыру оқушылардың тәуелсіз танымдық іс-әрекетінің белсенді , жан-жақты, максималды дәрежесіне баса назар аударылатын оқу процесі орыс тілі сабақтарында оқытуда тұлғаға бағытталған тәсілді қолдану тәсілдерін ұсынады


6. Тәжірибенің өзектілігі мен болашағы.

     

Тұлғаға бағытталған сабақтың мақсаты-оқушылардың танымдық белсенділігіне жағдай жасау. Оқушының бүкіл білім беру процесінің негізгі белсенді қайраткері ретінде танылуы, менің ойымша, тұлғаға бағытталған педагогиканың мәні болып табылады. Бұл қазіргі мектептің басты мәселелерінің бірі. Өзектілігі оқу іс-әрекетінің өзіне, оқыту мазмұнын жаңартуға, оқушылардың өз бетінше білім алу, белсенділікті дамыту тәсілдерін қалыптастыруға байланысты. Ішкі мотивациясыз, білімді игеру қызығушылығын оятусыз болмайды.

Осы ережеге сүйене отырып, баланың жеке басының дамуы мен жетілуіне қажетті педагогикалық іс-әрекеттің принциптері анықталды:

1) баланың субъективті тәжірибесін пайдалану;

2) қолда бар тәжірибе мен білімді маңызды шарт ретінде өзектендіру,

жаңа білімді түсінуге және енгізуге ықпал ету;

3) тапсырмалардың өзгергіштігі, оларды орындау және міндеттерді шешу кезінде балаға таңдау еркіндігін беру, ол үшін оқу материалын пысықтаудың неғұрлым маңызды тәсілдерін пайдалану;

4) сабақта мұғалім мен оқушылардың ынтымақтастық, бірлесіп құру, нәтижені ғана емес, оған қол жеткізу процесін талдау арқылы жетістікке жетуге ынталандыру негізінде жеке маңызды эмоционалды байланысын қамтамасыз ету;

5) сәттілік жағдайын жасау (әр сабақта оқушы сәтті орындалған жұмыстың қуанышын сезінуі керек) ;

6) нәтижелі іздестіру қызметі үшін қолайлы атмосфера құру (мұғалім тарапынан ізгі ниет пен түсіністік, балаларды қызықтыратын проблемалық мәселелер қою).

Қолдану саласы: 5-11 сыныптар

Өнімділік:

1. Оқушылардың білім сапасын арттыру.

2. Оқу іс-әрекетінің табыстылығы.

3. Оқушының жеке мағынасын қалыптастыру.

4. Сыныптағы баланың эмоционалды әл-ауқаты.

Еңбек сыйымдылығы: оқушылардың әртүрлі дайындық деңгейі және жеке оқушылардың мотивациясының төмен деңгейі.

Жұмыс жүйесі: тәжірибе негізінде-оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, оқу еңбегінің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға, қажеттіліктер мен өз білімдерін толықтыра білуге бағытталған сабақтарда және сабақтан тыс уақытта дамушы сөйлеу ортасын құруға мүмкіндік беретін тұлғаға бағытталған тәсіл негізінде оқытудың дәстүрлі және жаңа тәсілдері, нысандары мен құралдарының үйлесімі.

        

7. Тәжірибенің өзектілігі мен болашағы.


Тәжірибенің өзектілігі мен болашағы соңғы уақытта білім беру жүйесінің әлеуметтік және экономикалық кеңістігінде болып жатқан елеулі өзгерістерге, мектепте оқуға қойылатын заманауи талаптар мен бағыттарға байланысты. Қазіргі еңбек нарығында тәуелсіз өмірге қадам басқан жас адам тиімді, бәсекеге қабілетті қызметкер болуы керек. Ол шығармашылық, тәуелсіз, жауапты коммуникативті, жеке және ұжымдық мәселелерді шеше алатын адам болуы керек. Оған жаңа нәрсені білу қажеттілігі, қажетті ақпаратты табу және таңдау мүмкіндігі тән болуы керек.

Оқу процесі оқылған мәтінді дұрыс және толық түсінуге ықпал еткенде ғана білім мен ақыл-ойды дамытуда тиімді болады. Сабақтағы басты міндет - оқушының пәнге деген қызығушылығын ояту және болашақта онымен айналысуға деген ұмтылысын ояту. Бұл мәселені шешудің көптеген жолдары мен тәсілдері бар. Олардың бірі-оқушылардың тиімді сөйлеу әрекеті. Бұл мәселенің практикалық маңыздылығы-өз оқушыларына сауатты сөйлеу мінез-құлқы арқылы білім алуға, ойлауға, еңбек нарығында бағдарлай білуге, сұранысқа ие және табысты болуға үйрету.

Мектептегі оқытудың басты мақсаты-оқушының жеке басын қалыптастыру. Мәнерлеп оқу дағдылары мен дағдылары сөйлеу және ақыл-ой іс-әрекетінің маңызды түрі ретінде ғана емес, сонымен қатар барлық оқу пәндерін, сыныптан тыс және мектептен тыс өмірдің барлық жағдайларында оқушылар қолданатын жалпы білім беру сипатына ие дағдылар мен дағдылардың күрделі кешені ретінде қалыптасады. Оқу пәні ретінде Оқу жеке тұлғаға көркем әдебиет сияқты күшті әсер етеді. Көркем әдебиет үлкен даму және тәрбиелік әлеуетке ие: баланы адамзаттың рухани тәжірибесімен таныстырады, оның ақыл-ойын дамытады, сезімдерін жақсартады. Оқырман осы немесе басқа шығарманы неғұрлым терең және толық қабылдаса, соғұрлым ол адамға әсер етеді. Сондықтан мәнерлеп оқуды оқытудың жетекші міндеттерінің бірі ретінде мен көркем шығарманы қабылдауға үйрету міндетін қоямын.


8. Тәжірибенің теориялық негізі.


«Оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсіл жағдайында тиімді сөйлеу мінез – құлқын дамыту» мәселесімен 2020 жылдан бері жұмыс істеп келемін. Осы уақыт ішінде менде жеткілікті теориялық материал жиналды, оны келесі бағыттар бойынша сабаққа дайындық кезінде қолданамын:

1.Мәнерлі оқу сөйлеу мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде.

2. Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың сөйлеуін дамыту.

3. Әдеби тілдің нормаларын меңгеру.

4. Оқушылардың сөздік қорын және грамматикалық сөйлеу жүйесін байыту.

Қазіргі уақытта тұлғаға бағытталған тәсіл білім беру кеңістігін тез жаулап алуда. Еліміздің педагогикалық ұжымдарының көпшілігі оқу-тәрбие процесінде осы тәсілді қолданудың теориялық негіздері мен технологиясын меңгеруде.

Соңғы жылдары дамушы білім беру моделі кеңінен таралды, онда жеке тұлғаның қабілеттерін дамытуға басымдық беріледі: есте сақтау, зейін, ойлау, оның тәуелсіздігі және танымдағы белсенділігі. Дамытушы модельдің негізгі идеясы-оқушылардың өз бетінше ойлау, білім алу, олармен белсенді жұмыс жасау, жаңа жағдайға көшу қабілеті.

Тұлғаға бағытталған технологиялар балаға авторитарлық көзқараспен – сүйіспеншілік, қамқорлық, ынтымақтастық атмосферасымен салыстырады, жеке тұлғаның шығармашылығы мен өзін-өзі тануына жағдай жасайды. Ынтымақтастық технологиясы білім берудегі көптеген инновациялық процестерді тудырған 80-ші жылдардағы педагогикалық жалпылаудың бірі болып табылады. Технологияның атауын кеңестік мектептің үздік дәстүрлері (Н.К. Крупская, С.Т. Шацкий, В. А. Сухомлинский, А. С. Макаренко), орыс (К. Д. Ушинский, Н. П Пирогов, Л. Н. Толстой) және шетелдік (Ж.Дж. Руссо, К. Роджерс, Е, Берн) психологиялық-педагогикалық мектеп.

Ынтымақтастық педагогикасы-технологияның ерекше түрі-бұл жаңа педагогикалық ойлаудың көрінісі, прогрессивті идеялардың қайнар көзі, олардың бөлігі ретінде көптеген заманауи педагогикалық технологияларға енеді (1 Кесте).


Shape1


  1. Кесте. Тұлғаға бағытталған технологияның мақсатты бағдарлары


Ынтымақтастық педагогикасында 4 бағыт бөлінеді (2 Кесте).


Shape2


2 Кесте. Ынтымақтастық педагогикасының бағыттары


Жеке көзқарастың жаңа түсіндірмесі-орташа оқушыға бағдарланудан бас тарту, тұлғаның ең жақсы қасиеттерін іздеу, тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасын қолдану (қызығушылықтары, қабілеттері, бағыты), оқу-тәрбие процесінде тұлғаның ерекшеліктерін ескеру, тұлғаның дамуын болжау, В. Ф. Шаталов, С. Н. Лысенкова, Л. В. Занкова, Е. жүйелерін пайдалану Н. Ильина.

Белгілі грузин педагогы Ш.А. Амонашвили өзінің эксперименттік мектебінде ынтымақтастық педагогикасын, жеке көзқарасын, тіл мен математиканы оқытудың өзіндік әдістерін әзірледі және енгізді. Оның педагогикалық қызметінің нәтижесі адамгершілік-тұлғалық педагогика қағидаттарына негізделген «өмір мектебі» технологиясы болып табылады.

Адамгершілік-тұлғалық педагогиканың нысаналы бағдарлары:

  • Қалыптасуына, дамуына және тәрбиесіне ықпал ету асыл адамның баласында ашу арқылы оның жеке қасиеттері.

  • Баланың танымдық күштерін дамыту және қалыптастыру.

  • Білім мен дағдылардың терең көлеміне жағдай жасау.

  • Тәрбиенің идеалы-өзін-өзі тәрбиелеу.

Барлық балаларды жылдам қарқынмен және күрделіліктің жоғары деңгейінде оқыту талабы шындыққа жанаспайды, өйткені «шын мәнінде балалардың бір бөлігі жоғары қарқынмен жұмыс істей алмайды, бұл психиканың генетикалық анықталған ерекшеліктерінің көрінісі». Мен өз тәжірибемде көп деңгейлі оқыту технологиясының элементтерін қолданамын.

Көп деңгейлі оқыту технологиясының негізгі ханзадалары мыналар:

1. Жалпыға бірдей талант-теңдесі жоқ адамдар жоқ, бірақ өз ісімен айналыспайтындар бар.

2. Өзара артықшылық-егер біреу басқаларға қарағанда нашар болса, онда бір нәрсе жақсы болуы керек; бұл бір нәрсені іздеу керек.

3. Өзгерістердің еріксіздігі-адам туралы бірде-бір пайымдауды түпкілікті деп санауға болмайды.

Жеке тұлғаға бағытталған сабаққа қойылатын негізгі талаптарды қарастыра отырып, И. И. Якиманская оның мақсаты оқушылардың танымдық белсенділігіне жағдай жасау екенін атап өтті. Жетістікке жетудің құралдары, әдістері мен тәсілдері, мұғалім оқушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық, жеке қасиеттерін, сыныптың дайындық деңгейін, педагогикалық түйсігі мен шығармашылық әлеуетін көрсете отырып, өзі ойластырып, таңдауы керек.


9. Тәжірибе технологиясы


Оқушылардың терең және берік білім алуында оқушылардың сабақта оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, мұғалімнің оқыту әдістерін, әдістері мен құралдарын дұрыс таңдауы маңызды рөл атқарады. Бірнеше жылдан бері мен сабақтарымда АКТ-ны белсенді қолданамын. Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында АКТ енгізу маған дамыта оқыту идеясын іске асыруға, сабақтың қарқынын арттыруға, жұмыс уақытының ысырабын минимумға дейін қысқартуға, сабақта да, үй тапсырмасын дайындауда да өзіндік жұмыс көлемін ұлғайтуға, сабақты жарқын әрі қызықты етуге көмектесті. Ол маған оқушыларыммен бірге басқа әлемге енуге, тілдік және әдеби процестерді басқа көзбен көруге, олардың қатысушылары болуға мүмкіндік берді. Компьютерде орфографиялық және пунктуациялық ережені түсіну үшін қолайлы жағдай жасау үшін жеткілікті кең мүмкіндіктер бар.

Мен өз жұмысымда келесі әдістер мен әдістерді қолданамын:

а) сөздік жұмыс;

б) грамматикалық жүйені байыту оқушылардың сөйлеген сөздері;

Сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін оқыту:

а) тыңдауға үйрету;

б)оқуға үйрету (оқыту, таныстыру, қарау және т. б.)

в) оқу жылдамдығын дамыту.

Оқытудағы жеке бағдарланған тәсіл Оқу материалы, оны ұсыну сипаты оқушының субъективті тәжірибесін анықтауды қамтамасыз етуі керек екенін қарастырады. Материалды көрсете отырып, балалардың өмірлік тәжірибесіне сүйену қажет. Жиі сұрақ қою керек: «сіз мұндай жағдайда өзіңізді қалай ұстайсыз?», «Сіздің көзқарасыңыз бойынша, кейіпкер дұрыс жасады ма?», «Мұндай адамдар сіздің өміріңізде кездесті ме?»

Тұлғаға бағытталған сабақта оқушы мұғаліммен бірге оқу жұмысының тәсілдерін таңдай алады. Бұл әдістерді анықтау оның жеке қабілеттерін анықтаудың маңызды құралы болып табылады. Сондықтан біз балалардан: «Сізді қандай тапсырмалар қызықтырады?», «Сізге сабақ ұнады ма? Неліктен?», «Сіз қандай жұмыс түрлерін таңдағыңыз келеді?», «Сіз қандай шығармаларды зерттегіңіз келеді?»

Тұлғаға бағытталған оқыту оқушылардың мұғалімге көмектесуін қамтиды. Сонымен, әр қазақ тілі сабағының басында кеңесшілер (олар күн сайын өзгеріп отырады) мұғалімге сыныптың сабаққа дайындығы, жазбаша үй тапсырмасының қалай орындалғаны (олар оны үзілісте тексерді), оқушылар жұмыста қандай қиындықтарға тап болғандығы туралы айтады. Дәптерлер күн сайын тексерілмейтін сыныптарда өткізген жөн. Сондай-ақ, жоғары сынып оқушыларына орта буын оқушыларының жеке жұмыстарын (тесттер, эсселер, шығармашылық жұмыстар) тексеруге сенуге болады. Орта мектепте балалар жолдасының эссесіне шолу жаза алады. Сабақтың басында лингвистикалық қыздыру, әдебиет бойынша викториналарды балалар да дайындай алады.

Жұмыстың бұл түрі балаларды жауапкершілікті, тәуелсіз етеді деп санаймын, олар өздерін оқу процесінің толыққанды қатысушылары ретінде сезінеді.

Тұлғаға бағытталған тәсіл әр оқушы өз тапсырмасын орындайтын топтарда жұмыс істеуді қарастырады. Тұлғаға бағытталған оқыту жүйесінде оқу процесін ұйымдастырудың дәстүрлі емес формаларына маңызды орын беріледі: олар баланың жеке ерекшеліктерін анықтайды. Формалардың бірі-психотерапия элементтерін қолданатын сабақ. Әдеттен тыс парталар, тыныш музыка, релаксацияны қолдану, білімді игеру процесіне баға жетпес көзқарасты қолдану, жауап беру кезінде қосымша әдебиеттерді пайдалану мүмкіндігі-бәрі эмоционалды шиеленісті жеңілдетеді және күрделі жұмыс үшін жағымды атмосфера жасайды.

Жеке тұлғаға бағытталған сабақта біз балалардың сөйлеу белсенділігін ынталандыруымыз керек. Бұған диалог, қарым-қатынас жағдайын жасау ықпал етеді.


10. Жұмыстың тиімділігі.


Мен сабақта жайлы психологиялық атмосфераны, сәттілік жағдайын жасаймын, бұл тек пайда әкеліп қана қоймайды, сонымен қатар мұғалім мен оқушыға қарым-қатынас қуанышын әкеледі. Баланың жеке басының құрылымында сапалы өзгерістер бар: ол сенімдірек, ашық, білімге құштар, әртүрлі кешендерден арылады.

Пәнге деген қызығушылық әр оқушының мүмкін және қызықты жұмысты орындауға бағытталған стандартты емес және сараланған тапсырмалармен сәтті дамиды. Бұл білім сапасын арттырады.

Сабақтарда және сабақтан тыс уақытта дамушы сөйлеу ортасын құру оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған.


11. Озық педагогикалық тәжірибені зерделеудің, жалпылаудың және таратудың негізгі кезеңдері

Осы тақырып бойынша төрт жыл бойы мен мұғалімнің міндеті: әр түрлі әдістерді, формаларды, оқыту құралдарын қолдана отырып, педагогикалық арсеналымды үнемі жаңартып отыру; балалардың ұтқырлығы мен ойлау икемділігін жүйелі, мақсатты түрде дамыту; балаларды ойлауға, ойланбауға, ойлауға, өздері қорытынды жасауға үйрету; жаңа, түпнұсқаларды табу тәсілдер, оқудан ләззат алу үшін керемет нәтижелерге қол жеткізіңіз.

Кезең №

Тәжірибе бойынша жұмыс кезеңі

Жұмыс түрі

I кезең

2019-2020 оқу жылы

Бір жағынан жұмыстың қалыптасқан формалары мен әдістері мен оның тиімділігін арттыру қажеттіліктері арасындағы қайшылықты анықтау-екінші жағынан

II кезең

2020-2021 оқу жылы

Іздеу жұмысы: жұмыстағы жаңалықтарды, жаңалықтарды анықтау. Зерттеу объектісін анықтау және тәжірибені жалпылау.

III кезең

2021-2022 оқу жылы

Тәжірибені зерттеу және жалпылау жоспарын құру. Тақырып пен мақсатты түпкілікті тұжырымдау, зерттеу және жалпылау объектісін (қызмет бағыты, бағдарлама бөлімі) және пәнді (әдістер, әдістер, технологиялар, Оқыту құралдары және т.б.) нақтылау. Тәжірибенің теориялық негізін анықтау (ол қандай ғылыми идеялардан, теориялардан, ережелерден шығады).

IV кезең

2022-2023 оқу жылы

Оқу процесін және оның нәтижелерін жоспар негізінде Өзін-өзі зерттеу, интроспекциялау және өзін-өзі бағалау. Педагогикалық фактілерді және басқа да ақпараттық материалдарды жинау. Жиналған материалдың дұрыстығын нақтылау және тексеру

V кезең

2023-2024 оқу жылы

Тәжірибені түсіну: салыстыру, салыстыру, фактілерді талдау, олардың арасындағы байланысты анықтау, педагогикалық процестің нақты жағдайларға тәуелділік сипатын анықтау. Әдістемелік әзірлемелерді сипаттау, ресімдеу, ашық сабақтар өткізу, тәжірибені таныстыру, Педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату


  1. Мекенжай бағыты


Жұмыс тәжірибесі жинақталып, "М. Горький атындағы жалпы білім беретін мектебің" МКМ әдістемелік кабинетінде ұсынылды. Педагогикалық тәжірибені жалпылау материалы көптеген интернет сайттарында жарияланған.

Барлық авторлық оқу-әдістемелік, аналитикалық және ақпараттық материалдар бірыңғай ақпараттық білім беру ортасын қалыптастырудың негізі болып табылады.

Ең бастысы, мен өзімнің педагогикалық қызметімді сабағым тек заманауи талаптарға ғана емес, сонымен қатар білім беру ортасының сұраныстарына, атап айтқанда оқушыларымның сұраныстарына жауап беретіндей етіп құруға тырысамын.


  1. Ғаламтор көздерінің тізімі


https://bilimger.kz/58479/ Мектеп оқушысының мінез-құлқының қалыптасуындағы мұғалімнің рөлі

https://multiurok.ru/files/bilim-bieru-zhuiiesindieghi-zhiekie-tu-lg-ag-a-bag.html Білім беру жүйесіндегі жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы

https://ulagat.com/2020/08/13/ Жеке тұлғаға бағыттап оқыту

https://multiurok.ru/files/bilim-bieru-zhuiiesindieghi-zhiekie-tu-lg-ag-a-bag.html Білім беру жүйесіндегі жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы

https://zharar.kz/jospar/id/8267 Жеке тұлғаға бағдарланған оқытудың дәстүрлі педагогикалық оқытудан айырмашылығы

https://bilimsite.kz/ustaz/875-tulgaga-bagyttalgan-bilim-bilim-berudi-zhanartudyn-basty-bagyty.html Тұлғаға бағытталған білім – білім беруді жаңартудың басты бағыты














          

                                                     



11


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!