Материалдар / Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею.

Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
1255
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп: № 127 жалпы орта білім беретін мектебі

Күні: 08.11.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Сенгирбаева С.Б

Сынып: 9 «А», «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею.

Сабақ мақсаттары


Оқушыларға организімдердің көбею формалары. Жыныссыз және жынысты көбеюдің маңызы туралы түсіндіру, білімдерін жетілдіру.

Ойлау дағдыларының

деңгейлері

Білу.түсіну

Бағалау критерийлері

  • Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін нақтылайды.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика мен терминология: нәруыз синтезі, мономер, полимер, амин қышқылдары, гентикалық кодты игере алады

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият- денсаулық, достық және айналадағыларғақамқорлық көрсету;


Пәнаралық

байланыстар

Медицина, химия

Алдыңғы білім


Өткен сабақты пысықтау:гентикалық ақпарат

Сабақ жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



1.Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

4. Топқа бөлу.

Ұялы байланыс түрлерімен 3 топқа бөлінеді. «Activ», «Вeeline», «Tele 2»

Үй тапсырмасын тексеру.

  1. Дайындық кезеңі не деп аталады?- Интерфаза. Интерфазада 3 кезеңі бар.1)синтез алдындағы кезең 2) синтез кезеңі 3) синтезден кейінгі кезең

  2. Хромосомалардың диплойдты және гаплоидты жиынтығы дегеніміз не? - Хромосомалардың толық жиынтығын диплоидті, ал оның жартысын гиплоидті деп атайды.

  3. Митоздың фазаларын ата? - Профаза , метофаза , анафаза, телофаза

  4. Профазаға қысқаша сипаттама бер - 1.Профаза ядро қабықшасы, ядроның еріп, хромосомалар оралымдарын тығыздалып қыстырып,центроильдер полюстерге қарай тартыла бастайды және бөліну ұршық жіпшелері пайда болады.

  5. Метофазаға қысқаша сипаттама бер - Метофаза хромосомалар экваторға жинақталып әр хромосома екі жақтан жіпшелерге жалғасады

  6. Анафазаға қысқаша сипаттама бер - Анафаза хромосомалар екі полюске ажырап,хроматидалар хромосомаға айналады,хромосомалар оралмалы күйден жіпшелерге айналады.

  7. Телофазаға қысқаша сипаттама бер.- Телофаза бөліну ұршығы жойылады,ядро қабықшасы пайда болады.ДНҚ жіпшелеріне айналады,ядрошық пайда болады.Жеке екі жасуша пайда болады.

  8. Интерфаза дегеніміз не?- Бөлінуге дайындық кезеңі

  9. Митозды бөлінуде қандай жасуша түзіледі?- . Сома (дене жасушалары)түзіледі



Сабақтың ортасы




1.Ой қозғау

Көбею дегеніміз не ? -Көбею –барлық тірі организімдерге тән қасиет. Көбею арқылы ұрпақ жалғасады, түрдің даралары сақталады.

Көбеюдін неше формасы бар? – жыныссыз, жынысты

2.Мағынанытану бөлімі:

Оқушылар өз беттерімен жаңа тақырыппен танысыды, өз-ара талдайды, пікір алмасады.

1.Организімдердің көбею формалары. Жыныссыз және жынысты көбею тақырыбымен танысу.


2. №1 тапсырма: Тақырып бойынша кластер құрастыру.

1- Топ.Көбею. 2- топ.Жыныссыз көбею. 3-топ. Жынысты көбею

1. «Қайталау - оқу анасы».

Көбею дегеніміз не?- Көбею –барлық тірі организімдерге тән қасиет.

Организмдердің көбею жолдарын ата?- Жыныссыз және жынысты

Жыныстық көбею дегеніміз не?- Сперматазоид пен жұмыртқа жасушалары ядроларының қосылуын айтады

Жыныссыз көбею дегеніміз не?- Көбеюге бірғана не аталық, не аналық дара қатысады.

Телу дегеніміз не ?- Бір өсімдікті бүршігі бар бөлігін алып, екінші өсімдік денесіне ұластыру

Ұрықтану дегеніміз не?- Гаплойдты хромосома жиынтығы бар аналық және аталық жыныс жасушалары ядроларының қосылуы

Ұрықтанған жасушалар қалай аталады?- зигота

Бүршіктену- Организмдердің жыныссыз көбеюінің бір түрі.

Диплоидты хромосома саны- 23

Жыныс жасушаларындағы хромосома саны - Гаплоидты

Хлорелла қалай көбейеді - спора түзіп , жыныссыз жолмен

Телудің түрлерін ата – Бүршіктелу, қилыстыра телу, өркен ұластыру

2. Өрмекші торы. (Кері байланыс)


Оқушылар кестемен жұмыс жасайды, толтырады.:




2) Оқушылар түсінгендерін дәптерге жазып алады.




Сабақтың соңы


Бағалау.

Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау.

Актив - сабақты толық түсіндім

Теле 2 – жартылай түсіндім

Билайн – мүлдем түсінбедім Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:


Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:



2:






Тексерілді: _________________________________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!