Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею.

Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп: № 127 жалпы орта білім беретін мектебі

Күні: 08.11.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Сенгирбаева С.Б

Сынып: 9 «А», «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею.

Сабақ мақсаттары


Оқушыларға организімдердің көбею формалары. Жыныссыз және жынысты көбеюдің маңызы туралы түсіндіру, білімдерін жетілдіру.

Ойлау дағдыларының

деңгейлері

Білу.түсіну

Бағалау критерийлері

  • Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін нақтылайды.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика мен терминология: нәруыз синтезі, мономер, полимер, амин қышқылдары, гентикалық кодты игере алады

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият- денсаулық, достық және айналадағыларғақамқорлық көрсету;


Пәнаралық

байланыстар

Медицина, химия

Алдыңғы білім


Өткен сабақты пысықтау:гентикалық ақпарат

Сабақ жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



1.Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

4. Топқа бөлу.

Ұялы байланыс түрлерімен 3 топқа бөлінеді. «Activ», «Вeeline», «Tele 2»

Үй тапсырмасын тексеру.

  1. Дайындық кезеңі не деп аталады?- Интерфаза. Интерфазада 3 кезеңі бар.1)синтез алдындағы кезең 2) синтез кезеңі 3) синтезден кейінгі кезең

  2. Хромосомалардың диплойдты және гаплоидты жиынтығы дегеніміз не? - Хромосомалардың толық жиынтығын диплоидті, ал оның жартысын гиплоидті деп атайды.

  3. Митоздың фазаларын ата? - Профаза , метофаза , анафаза, телофаза

  4. Профазаға қысқаша сипаттама бер - 1.Профаза ядро қабықшасы, ядроның еріп, хромосомалар оралымдарын тығыздалып қыстырып,центроильдер полюстерге қарай тартыла бастайды және бөліну ұршық жіпшелері пайда болады.

  5. Метофазаға қысқаша сипаттама бер - Метофаза хромосомалар экваторға жинақталып әр хромосома екі жақтан жіпшелерге жалғасады

  6. Анафазаға қысқаша сипаттама бер - Анафаза хромосомалар екі полюске ажырап,хроматидалар хромосомаға айналады,хромосомалар оралмалы күйден жіпшелерге айналады.

  7. Телофазаға қысқаша сипаттама бер.- Телофаза бөліну ұршығы жойылады,ядро қабықшасы пайда болады.ДНҚ жіпшелеріне айналады,ядрошық пайда болады.Жеке екі жасуша пайда болады.

  8. Интерфаза дегеніміз не?- Бөлінуге дайындық кезеңі

  9. Митозды бөлінуде қандай жасуша түзіледі?- . Сома (дене жасушалары)түзіледі



Сабақтың ортасы




1.Ой қозғау

Көбею дегеніміз не ? -Көбею –барлық тірі организімдерге тән қасиет. Көбею арқылы ұрпақ жалғасады, түрдің даралары сақталады.

Көбеюдін неше формасы бар? – жыныссыз, жынысты

2.Мағынанытану бөлімі:

Оқушылар өз беттерімен жаңа тақырыппен танысыды, өз-ара талдайды, пікір алмасады.

1.Организімдердің көбею формалары. Жыныссыз және жынысты көбею тақырыбымен танысу.


2. №1 тапсырма: Тақырып бойынша кластер құрастыру.

1- Топ.Көбею. 2- топ.Жыныссыз көбею. 3-топ. Жынысты көбею

1. «Қайталау - оқу анасы».

Көбею дегеніміз не?- Көбею –барлық тірі организімдерге тән қасиет.

Организмдердің көбею жолдарын ата?- Жыныссыз және жынысты

Жыныстық көбею дегеніміз не?- Сперматазоид пен жұмыртқа жасушалары ядроларының қосылуын айтады

Жыныссыз көбею дегеніміз не?- Көбеюге бірғана не аталық, не аналық дара қатысады.

Телу дегеніміз не ?- Бір өсімдікті бүршігі бар бөлігін алып, екінші өсімдік денесіне ұластыру

Ұрықтану дегеніміз не?- Гаплойдты хромосома жиынтығы бар аналық және аталық жыныс жасушалары ядроларының қосылуы

Ұрықтанған жасушалар қалай аталады?- зигота

Бүршіктену- Организмдердің жыныссыз көбеюінің бір түрі.

Диплоидты хромосома саны- 23

Жыныс жасушаларындағы хромосома саны - Гаплоидты

Хлорелла қалай көбейеді - спора түзіп , жыныссыз жолмен

Телудің түрлерін ата – Бүршіктелу, қилыстыра телу, өркен ұластыру

2. Өрмекші торы. (Кері байланыс)


Оқушылар кестемен жұмыс жасайды, толтырады.:




2) Оқушылар түсінгендерін дәптерге жазып алады.




Сабақтың соңы


Бағалау.

Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау.

Актив - сабақты толық түсіндім

Теле 2 – жартылай түсіндім

Билайн – мүлдем түсінбедім Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:


Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:



2:






Тексерілді: _________________________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
1368
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі