Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
| Мектеп: № 127 жалпы орта білім беретін мектебі |
Күні: 08.11.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Сенгирбаева С.Б |
Сынып: 9 «А», «Б» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею. |
Сабақ мақсаттары
| Оқушыларға организімдердің көбею формалары. Жыныссыз және жынысты көбеюдің маңызы туралы түсіндіру, білімдерін жетілдіру. |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу.түсіну |
Бағалау критерийлері | Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін нақтылайды. |
Тілдік мақсаттар
| Пәнге қатысты лексика мен терминология: нәруыз синтезі, мономер, полимер, амин қышқылдары, гентикалық кодты игере алады |
Құндылықтарға баулу | Зайырлы қоғам және жоғары руханият- денсаулық, достық және айналадағыларғақамқорлық көрсету;
|
Пәнаралықбайланыстар | Медицина, химия |
Алдыңғы білім
| Өткен сабақты пысықтау:гентикалық ақпарат |
Сабақ жоспары |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы
| 1.Оқушылармен сәлемдесу.2. Оқушыларды түгелдеу.3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.4. Топқа бөлу.Ұялы байланыс түрлерімен 3 топқа бөлінеді. «Activ», «Вeeline», «Tele 2»Үй тапсырмасын тексеру.Дайындық кезеңі не деп аталады?- Интерфаза. Интерфазада 3 кезеңі бар.1)синтез алдындағы кезең 2) синтез кезеңі 3) синтезден кейінгі кезеңХромосомалардың диплойдты және гаплоидты жиынтығы дегеніміз не? - Хромосомалардың толық жиынтығын диплоидті, ал оның жартысын гиплоидті деп атайды.Митоздың фазаларын ата? - Профаза , метофаза , анафаза, телофазаПрофазаға қысқаша сипаттама бер - 1.Профаза ядро қабықшасы, ядроның еріп, хромосомалар оралымдарын тығыздалып қыстырып,центроильдер полюстерге қарай тартыла бастайды және бөліну ұршық жіпшелері пайда болады. Метофазаға қысқаша сипаттама бер - Метофаза хромосомалар экваторға жинақталып әр хромосома екі жақтан жіпшелерге жалғасадыАнафазаға қысқаша сипаттама бер - Анафаза хромосомалар екі полюске ажырап,хроматидалар хромосомаға айналады,хромосомалар оралмалы күйден жіпшелерге айналады.Телофазаға қысқаша сипаттама бер.- Телофаза бөліну ұршығы жойылады,ядро қабықшасы пайда болады.ДНҚ жіпшелеріне айналады,ядрошық пайда болады.Жеке екі жасуша пайда болады.Интерфаза дегеніміз не?- Бөлінуге дайындық кезеңіМитозды бөлінуде қандай жасуша түзіледі?- . Сома (дене жасушалары)түзіледі
|
|
Сабақтың ортасы
| 1.Ой қозғауКөбею дегеніміз не ? -Көбею –барлық тірі организімдерге тән қасиет. Көбею арқылы ұрпақ жалғасады, түрдің даралары сақталады.Көбеюдін неше формасы бар? – жыныссыз, жынысты2.Мағынанытану бөлімі:Оқушылар өз беттерімен жаңа тақырыппен танысыды, өз-ара талдайды, пікір алмасады.1.Организімдердің көбею формалары. Жыныссыз және жынысты көбею тақырыбымен танысу.
2. №1 тапсырма: Тақырып бойынша кластер құрастыру. 1- Топ.Көбею. 2- топ.Жыныссыз көбею. 3-топ. Жынысты көбею1. «Қайталау - оқу анасы».Көбею дегеніміз не?- Көбею –барлық тірі организімдерге тән қасиет.Организмдердің көбею жолдарын ата?- Жыныссыз және жыныстыЖыныстық көбею дегеніміз не?- Сперматазоид пен жұмыртқа жасушалары ядроларының қосылуын айтадыЖыныссыз көбею дегеніміз не?- Көбеюге бірғана не аталық, не аналық дара қатысады.Телу дегеніміз не ?- Бір өсімдікті бүршігі бар бөлігін алып, екінші өсімдік денесіне ұластыруҰрықтану дегеніміз не?- Гаплойдты хромосома жиынтығы бар аналық және аталық жыныс жасушалары ядроларының қосылуыҰрықтанған жасушалар қалай аталады?- зиготаБүршіктену- Организмдердің жыныссыз көбеюінің бір түрі. Диплоидты хромосома саны- 23Жыныс жасушаларындағы хромосома саны - Гаплоидты Хлорелла қалай көбейеді - спора түзіп , жыныссыз жолменТелудің түрлерін ата – Бүршіктелу, қилыстыра телу, өркен ұластыру2. Өрмекші торы. (Кері байланыс) |
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды, толтырады.:
2) Оқушылар түсінгендерін дәптерге жазып алады.
|
Сабақтың соңы
| Бағалау. Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау. Актив - сабақты толық түсіндімТеле 2 – жартылай түсіндімБилайн – мүлдем түсінбедім Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады. | Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады. |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:
2:
|