|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: № 127 жалпы орта білім беретін мектебі |
|||||||
|
Күні: 08.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Сенгирбаева С.Б |
|||||||
|
Сынып: 9 «А», «Б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею. |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушыларға организімдердің көбею формалары. Жыныссыз және жынысты көбеюдің маңызы туралы түсіндіру, білімдерін жетілдіру. |
|||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу.түсіну |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: нәруыз синтезі, мономер, полимер, амин қышқылдары, гентикалық кодты игере алады |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият- денсаулық, достық және айналадағыларғақамқорлық көрсету; |
|||||||
|
Пәнаралық |
Медицина, химия |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Өткен сабақты пысықтау:гентикалық ақпарат |
|||||||
|
Сабақ жоспары |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгелдеу. 3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. 4. Топқа бөлу. Ұялы байланыс түрлерімен 3 топқа бөлінеді. «Activ», «Вeeline», «Tele 2» Үй тапсырмасын тексеру.
|
|
||||||
|
Сабақтың ортасы |
1.Ой қозғау Көбею дегеніміз не ? -Көбею –барлық тірі организімдерге тән қасиет. Көбею арқылы ұрпақ жалғасады, түрдің даралары сақталады. Көбеюдін неше формасы бар? – жыныссыз, жынысты 2.Мағынанытану бөлімі: Оқушылар өз беттерімен жаңа тақырыппен танысыды, өз-ара талдайды, пікір алмасады. 1.Организімдердің көбею формалары. Жыныссыз және жынысты көбею тақырыбымен танысу. 2. №1 тапсырма: Тақырып бойынша кластер құрастыру. 1- Топ.Көбею. 2- топ.Жыныссыз көбею. 3-топ. Жынысты көбею 1. «Қайталау - оқу анасы». Көбею дегеніміз не?- Көбею –барлық тірі организімдерге тән қасиет. Организмдердің көбею жолдарын ата?- Жыныссыз және жынысты Жыныстық көбею дегеніміз не?- Сперматазоид пен жұмыртқа жасушалары ядроларының қосылуын айтады Жыныссыз көбею дегеніміз не?- Көбеюге бірғана не аталық, не аналық дара қатысады. Телу дегеніміз не ?- Бір өсімдікті бүршігі бар бөлігін алып, екінші өсімдік денесіне ұластыру Ұрықтану дегеніміз не?- Гаплойдты хромосома жиынтығы бар аналық және аталық жыныс жасушалары ядроларының қосылуы Ұрықтанған жасушалар қалай аталады?- зигота Бүршіктену- Организмдердің жыныссыз көбеюінің бір түрі. Диплоидты хромосома саны- 23 Жыныс жасушаларындағы хромосома саны - Гаплоидты Хлорелла қалай көбейеді - спора түзіп , жыныссыз жолмен Телудің түрлерін ата – Бүршіктелу, қилыстыра телу, өркен ұластыру 2. Өрмекші торы. (Кері байланыс) |
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды, толтырады.: 2) Оқушылар түсінгендерін дәптерге жазып алады. |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Бағалау. Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау. Актив - сабақты толық түсіндім Теле 2 – жартылай түсіндім Билайн – мүлдем түсінбедім Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады. |
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады. |
||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: |
||||||||
Тексерілді: _________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею.
Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею.
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: № 127 жалпы орта білім беретін мектебі |
|||||||
|
Күні: 08.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Сенгирбаева С.Б |
|||||||
|
Сынып: 9 «А», «Б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Организмдердің көбею формалары. Жынныссыз көбеюдің түрлері. Жынысты көбею. |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушыларға организімдердің көбею формалары. Жыныссыз және жынысты көбеюдің маңызы туралы түсіндіру, білімдерін жетілдіру. |
|||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу.түсіну |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: нәруыз синтезі, мономер, полимер, амин қышқылдары, гентикалық кодты игере алады |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият- денсаулық, достық және айналадағыларғақамқорлық көрсету; |
|||||||
|
Пәнаралық |
Медицина, химия |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Өткен сабақты пысықтау:гентикалық ақпарат |
|||||||
|
Сабақ жоспары |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгелдеу. 3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. 4. Топқа бөлу. Ұялы байланыс түрлерімен 3 топқа бөлінеді. «Activ», «Вeeline», «Tele 2» Үй тапсырмасын тексеру.
|
|
||||||
|
Сабақтың ортасы |
1.Ой қозғау Көбею дегеніміз не ? -Көбею –барлық тірі организімдерге тән қасиет. Көбею арқылы ұрпақ жалғасады, түрдің даралары сақталады. Көбеюдін неше формасы бар? – жыныссыз, жынысты 2.Мағынанытану бөлімі: Оқушылар өз беттерімен жаңа тақырыппен танысыды, өз-ара талдайды, пікір алмасады. 1.Организімдердің көбею формалары. Жыныссыз және жынысты көбею тақырыбымен танысу. 2. №1 тапсырма: Тақырып бойынша кластер құрастыру. 1- Топ.Көбею. 2- топ.Жыныссыз көбею. 3-топ. Жынысты көбею 1. «Қайталау - оқу анасы». Көбею дегеніміз не?- Көбею –барлық тірі организімдерге тән қасиет. Организмдердің көбею жолдарын ата?- Жыныссыз және жынысты Жыныстық көбею дегеніміз не?- Сперматазоид пен жұмыртқа жасушалары ядроларының қосылуын айтады Жыныссыз көбею дегеніміз не?- Көбеюге бірғана не аталық, не аналық дара қатысады. Телу дегеніміз не ?- Бір өсімдікті бүршігі бар бөлігін алып, екінші өсімдік денесіне ұластыру Ұрықтану дегеніміз не?- Гаплойдты хромосома жиынтығы бар аналық және аталық жыныс жасушалары ядроларының қосылуы Ұрықтанған жасушалар қалай аталады?- зигота Бүршіктену- Организмдердің жыныссыз көбеюінің бір түрі. Диплоидты хромосома саны- 23 Жыныс жасушаларындағы хромосома саны - Гаплоидты Хлорелла қалай көбейеді - спора түзіп , жыныссыз жолмен Телудің түрлерін ата – Бүршіктелу, қилыстыра телу, өркен ұластыру 2. Өрмекші торы. (Кері байланыс) |
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды, толтырады.: 2) Оқушылар түсінгендерін дәптерге жазып алады. |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Бағалау. Ұялы байланыс түрлерімен формативті бағалау. Актив - сабақты толық түсіндім Теле 2 – жартылай түсіндім Билайн – мүлдем түсінбедім Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады. |
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады. |
||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: |
||||||||
Тексерілді: _________________________________
шағым қалдыра аласыз













