(С) Білімді өзектендіру.
Оқушыларға келесі сұрақты
қою:
Отырықшы және көшпелі өркениет деген ұғымдардың мағынасын
қалай түсінесіздер?
(Ж) (ф) Оқушылар берілген дереккөздің негізінде Эйлера-Венн
салыстырмалы диаграммасын
толтырады.
Жұпта оқушылардың біреуі көшпелі өркениет жайындағы мәтінде
оқиды, екіншісі отырықшы өркениеттің ерекшеліктерін қарастырады.
Жұптық жұмыстың барысында оқушылар көрсетілген санаттар бойынша
(шаурашылық, әлеуметтік құрылым, мәдениет) отырықшы және көшпелі
өркениеттердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын
анықтайды.
Дескрипторлар
Оқушы:
- отырықшы және көшпелі өркениеттердің арасындағы 3-4
айырмашалақтары мен ұқсастықтарын
анықтайды;
- шаруашылық қызмет пен
өркениеттік даму арасындағы байланысты талдап, қорытынды
жасайды.
Келесі кезеңде оқушылар жұмыс нәтижелерін талқылайды,
мұғалім ауызша кері байланысты беруі тиіс. Сонымен қатар, жұптық
бағалау рәсімін өткізуге де болады.
(Ж) (ф) Оқушылар алған білімдерін жинақтап, келесі сұраққа
қысқаша жауап береді: «отырықшы және көшпелі өркениеттерің
әсері:
А) менің өмірімде;
Б) отбасымның өмірінде;
В) мемлекетімнің өмірінде
қандай көрініс табады?»
|