Материалдар / Орман тоғай жануарлары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Орман тоғай жануарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
402
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:Орман – тоғай жануарлары.
Мақсаты:Жаңасабақмазмұнынтүсіндіру. Өтілгенсабақпенсалыстыруарқылытеориялықбілімін, тілбайлығын, сөздікқорын, мазмұнынжүйелепжеткізуқабілеттеріндамыту. Табиғаттықорғауға, ұйымшылболуғатәрбиелеу.
Көрнекілігі:интерактивтітақта, үлестірмепарақтар.
Әдісі: түсіндіру, баяндау, әңгімелеу, сұрақ - жауап, жинақтау, талдау, көрнекілік.
Барысы:
І. Ұйымдастырукезеңі.
Амандасу, түгендеу, оқушылардыңзейінін, назарынсабаққааудару.
Бүгінгікөңілкүйлеріңқалай?
Мейірімдіжүрекпен,
Ақпейілдітілекпен,
Амандасыпалайық,
Біржадырапқалайық!
ІІ. Үйтапсырмасынтексерукезеңі:
1. Мазмұнынсұрау.
Ормандықорғау.
ІІІ. Білімдітексерукезеңі:
«Орман» сөзінеассоция.
- «Орман» сөзінестігендееңалғашкөзалдарына не елестейді?
/оқушылардыңжауаптарытыңдалады/.
ІV. Жаңаматериалдытүсіндірукезеңі:
Орман – жербетіндегітабиғиқорлардың, оныңішіндеөсімдіктержамылғысыныңбастыбіртипі. Құрамындабір - бірінежақынөскенағаштыңбірнемесебірнешетүрлері бар табиғикешен.
Тоғай – шөлжәнешөлейтаймақтардыңжайылмасулыөзеналаптарындаөсетінорман. ОрталықАзияныңСырдария мен Әмудария, Мургаб, Зерафшан, Вахш, Шу - Іле т. б. өзендербойында, аралдардакездеседі.
Тапсырма.
Мәтінішіненөсімдіктерді – 1 қатар, жануарларды – 2 қатар, құстарды – 3 қатартеріпжазу.
Суреттербойыншатүсіндіру.
Ағаштар.
Өсімдіктер.
Жануарлар.
Құстар.
ЕліміздіңсолтүстігіндегіОңтүстік Орал мен Алтайғадейінгікеңалқаптыңжазықбөлігіндешағынормандарөседі. Далалыжәнешөлдіжерлердегікішірекөзендер мен көлдердіңжағасындашоқтоғайларкөп. Орман мен тоғайлардыңөсімдіктерінеқолайлыжағдайларжеткілікті, топырағықұнарлы, ылғалы мол, топырағықыстатоңболыпқатыпқалмайды. Жануарларына мол азық, ыңғайлыбаспана да бар.
Қызылжарқаласыныңтөңірегіндеқайыңдыормандаржиікездеседі. Қарағайлыорман мен шыршалыорманныңқандайерекшелігі бар екенінайту. Жарықтүсетінқарағайлыормансияқтыжерлерде, топырағықұнарлы, ылғалы мол жерлердеқойбүлдірген, таңқурай, тошала, қарақат, долана, мүкжидек, сиырбүлдірген, мойыл, балшытыр, айдаршөп, қоғажайкөктерек. қарағай, шырша, қайыңсияқтыөсімдіктеркөп. Кауфман көкгүлі «Қызылкітапқа»енген. 
Сергітусәті: «Көңілдікүн»
Сен білесіңбе?

VІІ. Бекітукезеңі: Қорытындылау
Дәптерменжұмыс.
«Автор орындығы» ойыны.
- «Адамзатқаорманқұстарыныңатынан» хат жазу.
/оқушыларқұсболып хат жазады. Бірнешеоқушыныңхатыноқытқызу/.
Үйтапсырмасы. 
93 - 95 - беттердіоқу, мазмұны, дәптергеқосымшамәліметтержинастыру.
Бағалау.
Үйтапсырмасынайтқан, сабаққабелсенеқатысыпотырғаноқушылардыбағалау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!