Тақырыбы:Орман –
тоғай жануарлары.
Мақсаты:Жаңасабақмазмұнынтүсіндіру.
Өтілгенсабақпенсалыстыруарқылытеориялықбілімін, тілбайлығын,
сөздікқорын, мазмұнынжүйелепжеткізуқабілеттеріндамыту.
Табиғаттықорғауға,
ұйымшылболуғатәрбиелеу.
Көрнекілігі:интерактивтітақта,
үлестірмепарақтар.
Әдісі:
түсіндіру, баяндау, әңгімелеу, сұрақ - жауап, жинақтау, талдау,
көрнекілік.
Барысы:
І.
Ұйымдастырукезеңі.
Амандасу,
түгендеу, оқушылардыңзейінін,
назарынсабаққааудару.
Бүгінгікөңілкүйлеріңқалай?
Мейірімдіжүрекпен,
Ақпейілдітілекпен,
Амандасыпалайық,
Біржадырапқалайық!
ІІ.
Үйтапсырмасынтексерукезеңі:
1.
Мазмұнынсұрау.
Ормандықорғау.
ІІІ.
Білімдітексерукезеңі:
«Орман»
сөзінеассоция.
- «Орман»
сөзінестігендееңалғашкөзалдарына не
елестейді?
/оқушылардыңжауаптарытыңдалады/.
ІV.
Жаңаматериалдытүсіндірукезеңі:
Орман –
жербетіндегітабиғиқорлардың,
оныңішіндеөсімдіктержамылғысыныңбастыбіртипі. Құрамындабір -
бірінежақынөскенағаштыңбірнемесебірнешетүрлері бар
табиғикешен.
Тоғай –
шөлжәнешөлейтаймақтардыңжайылмасулыөзеналаптарындаөсетінорман.
ОрталықАзияныңСырдария мен Әмудария, Мургаб, Зерафшан, Вахш, Шу -
Іле т. б. өзендербойында,
аралдардакездеседі.
Тапсырма.
Мәтінішіненөсімдіктерді – 1 қатар,
жануарларды – 2 қатар, құстарды – 3
қатартеріпжазу.
Суреттербойыншатүсіндіру.
Ағаштар.
Өсімдіктер.
Жануарлар.
Құстар.
ЕліміздіңсолтүстігіндегіОңтүстік Орал мен
Алтайғадейінгікеңалқаптыңжазықбөлігіндешағынормандарөседі.
Далалыжәнешөлдіжерлердегікішірекөзендер мен
көлдердіңжағасындашоқтоғайларкөп. Орман мен
тоғайлардыңөсімдіктерінеқолайлыжағдайларжеткілікті,
топырағықұнарлы, ылғалы мол, топырағықыстатоңболыпқатыпқалмайды.
Жануарларына мол азық, ыңғайлыбаспана да
бар.
Қызылжарқаласыныңтөңірегіндеқайыңдыормандаржиікездеседі.
Қарағайлыорман мен шыршалыорманныңқандайерекшелігі бар екенінайту.
Жарықтүсетінқарағайлыормансияқтыжерлерде, топырағықұнарлы, ылғалы
мол жерлердеқойбүлдірген, таңқурай, тошала, қарақат, долана,
мүкжидек, сиырбүлдірген, мойыл, балшытыр, айдаршөп,
қоғажайкөктерек. қарағай, шырша, қайыңсияқтыөсімдіктеркөп. Кауфман
көкгүлі
«Қызылкітапқа»енген.
Сергітусәті:
«Көңілдікүн»
Сен
білесіңбе?
VІІ.
Бекітукезеңі: Қорытындылау
Дәптерменжұмыс.
«Автор
орындығы» ойыны.
-
«Адамзатқаорманқұстарыныңатынан» хат
жазу.
/оқушыларқұсболып хат жазады.
Бірнешеоқушыныңхатыноқытқызу/.
Үйтапсырмасы.
93 - 95 -
беттердіоқу, мазмұны,
дәптергеқосымшамәліметтержинастыру.
Бағалау.
Үйтапсырмасынайтқан,
сабаққабелсенеқатысыпотырғаноқушылардыбағалау.