№
|
Тарау және сабақтың тақырыбы
|
Оқып-үйренудің негізгі
мақсаттары
|
Оқуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Модулдердің кіріктірілуі.
|
Оқып-үйренудің нәтижесі
|
Үйрену мақсатында бағаны
қоса,бағалау
|
Барлығын қосқанда
|
Көрнекіліктер
|
1
|
Еліміздегі металл кендері
|
Диалогтік оқыту
барысында Қазақстандағы металл кендері
туралы түсініктерін кеңейту
|
«Шаттық шеңбер»
әдісі,
«Геомериялық пішіндер»
әдісі,
«Миға шабуыл»
әдісі,
«Мозайка» әдісі, «Серпілген
сауал» әдісі, сұрақ – жауап
Рефлексия
«Сұрақтары бар қорап»
әдісі.
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,Оқытуда
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,талантты және
дарынды балаларды оқыту,Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту.
|
Оқушылар ынтамтасын
Қазақстанда кездесетін металдарды біледі
Қазақстанда кезесетін
металдардың кен орындарын ажырата
алады
|
Критериалды
бағалау,
Рефлексия «Сұрақтары бар қорап»
әдісі
|
Оқушылар «Мозайка» әдісі
бойынша тапсырманы топтық жұмыс арқылы
орындайды.
|
Геомериялық пішіндер, түрлі
түсті қағаздар Сұрақ жазылған аудио диск, оқулық, флепчат, жұмыс
дәптері, маркер, әр оқушыға жеке бағалау парақтары,
стикерлер.
|
2
|
Металдар және олардың
қосылыстарының генетикалық байланысы.
|
Диалогтік оқытудағы
зерттеушілік әңгіме
барысында бейметалдар, металдар және
олардың қосылыстарының генетикалық қатарын құрастыруға
дағдыландыру
|
«Құпия дос»
әдісі,
«Кеспе қағаздар»
әдісі,
«Сұрақтары бар қорап» әдісі,
«Құрастыр, одан кейін Жауап бер» әдісі,
«Кір жаятын жіп»
әдісі,
Рефлексия
«Инсерт»
әдісі
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,Оқытуда
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,талантты және
дарынды балаларды оқыту,Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту.
|
1.Бейметалдар мен металдардың генетикалық
байланысын біледі
2.Бейметалдар мен металдардың қосылыстарының
генетикалық байланысын құрастыра алады.
3.Бейметалдар мен металдардың
қосылыстарының генетикалық байланысын құрастыр отырып, реакция
теңдеуін жаза алады.
|
Критериалды бағалау,
«Алтын балық, төрт бұрыш,
үшбұрыш» суреттері арқылы топ аралық формативті
бағалау,
Рефлексия
«Инсерт» әдісі
|
«Құрастыр, одан кейін Жауап
бер» әдісі бойынша тапсырманы топтық жұмыс арқылы
орындайды, «Кір жаятын жіп»
әдісі тапсырманы жеке жұмыс арқылы
орындайды,
|
Кеспе қағаз
қорап
критериалды бағалау парағы,
флепчат, маркер,
оқулық, жұмыс дәптері,
стикерлер.
|
3
|
Бейметалдар және металдар туралы білімді
қорытындылау
|
Диалогтік оқытудағы
зерттеушілік әңгіме
барысында бейметалдар мен металдар туралы білімдерін
кеңейту.
|
«Адал дос»
әдісі,
«Кеспе қағаздар»
әдісі,
«Жазбаша кері байланыс» әдісі,
«Тақырыптық теннис» әдісі, «Айналмалы бекет» әдісі, «Көгершіннің
хаты» ойыны,
«Кір жаятын жіп»
әдісі,
«Өзін – өзі тексер»
әдісі,
Рефлексия
«Басбармақ» әдісі
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,Оқытуда
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,талантты және
дарынды балаларды оқыту,Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту,Оқытудағы көшбасшылық,
|
1.Оқушылар ымтақтық достық
қарым – қатынасты Бейметалдар және металдарды қасиеттерін ажырата
алуын біледі.
2.Бейметалдар мен металдарды
толық білемін және өмірде қолдана алады
|
Критериалды бағалау, «Алтын,
күміс, қола медаль» суреттерімен топ аралық формативті
бағалау,
жиынтық бағалау,
Рефлексия «Басбармақ әдісі»
|
Оқушылар «Айналмалы бекет»
әдісі бойынша тапсырманы топтық жұмыс арқылы орындайды, «Өзін – өзі
тексер» әдісі тапсырманы жеке жұмыс арқылы
орындайды,
|
Бүктелген қағаз
Кеспе қағаз
флепчат, түрлі түсті маркер
Жасыл, сары, қызыл түсті бармақтар суреттері,
критериалды бағалау парағы.
|
4
|
Металдарға сандық есептер
|
Диалогтік оқытудағы
зерттеушілік әңгіме
бойынша сандық
және сапалық
есептерді шешуге
дағдыландыру.
|
«Жақсы және жаман қасиет»
әдісі,
«Кеспе қағаздар» әдісі,
«Суретер сөйлейді» әдісі, «бейнелі жады» әдісі, «Детальдарын қосу»
әдісі,
«Ойлан, Бірік, Бөліс»
әдісі,
«Бірге ойлаймыз»
әдісі,
Рефлексия
«Инсерт» әдісі
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,Оқытуда
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,талантты және
дарынды балаларды оқыту,Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту,Оқытудағы көшбасшылық,
|
1.Бейметалдар және металдарды массасы, көлемі
бойынша есеп шығара алады.
3.Бейметалдар мен металдардың
есеп шығара отырып, теориядан алған білімдерін тәжірибеде
қолданады.
|
Критериалды бағалау, «Алтын, күміс, қола кубк»
суреттерімен топ аралық формативті бағалау, кубк, медальдармен
топтарды формативті бағалау
Рефлексия
«Инсерт» әдісі
|
«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі
бойынша
тапсырманы топтық жұмыс арқылы
орындайды, 2.Тапсырманы жеке жұмыс арқылы
орындайды,
|
Кеспе қағаздар
Жұмыс дәптері,
оқулық
флепчат, маркер
критериалды бағалау парағы, кубк,
медаль
|