Материалдар / Орта және қысқа мерізімді жоспар 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Орта және қысқа мерізімді жоспар 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныптың металдар және бейматалдар туралы орта мерізді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
578
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта мерзімді сабақ жоспары


Тарау және сабақтың тақырыбы

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Модулдердің кіріктірілуі.

Оқып-үйренудің нәтижесі

Үйрену мақсатында бағаны қоса,бағалау

Барлығын қосқанда

Көрнекіліктер

1

Еліміздегі металл кендері

Диалогтік оқыту барысында Қазақстандағы металл кендері туралы түсініктерін кеңейту

«Шаттық шеңбер» әдісі,

«Геомериялық пішіндер» әдісі,

«Миға шабуыл» әдісі,

«Мозайка» әдісі, «Серпілген сауал» әдісі, сұрақ – жауап

Рефлексия

«Сұрақтары бар қорап» әдісі.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,талантты және дарынды балаларды оқыту,Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Оқушылар ынтамтасын Қазақстанда кездесетін металдарды біледі

Қазақстанда кезесетін металдардың кен орындарын ажырата алады


Критериалды бағалау,

Рефлексия «Сұрақтары бар қорап» әдісі

Оқушылар «Мозайка» әдісі бойынша тапсырманы топтық жұмыс арқылы орындайды.


Геомериялық пішіндер, түрлі түсті қағаздар Сұрақ жазылған аудио диск, оқулық, флепчат, жұмыс дәптері, маркер, әр оқушыға жеке бағалау парақтары, стикерлер.

2



Металдар және олардың қосылыстарының генетикалық байланысы.

Диалогтік оқытудағы

зерттеушілік әңгіме

барысында бейметалдар, металдар және олардың қосылыстарының генетикалық қатарын құрастыруға дағдыландыру


«Құпия дос» әдісі,

«Кеспе қағаздар» әдісі,

«Сұрақтары бар қорап» әдісі, «Құрастыр, одан кейін Жауап бер» әдісі,

«Кір жаятын жіп» әдісі,

Рефлексия

«Инсерт» әдісі


Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,талантты және дарынды балаларды оқыту,Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

1.Бейметалдар мен металдардың генетикалық байланысын біледі

2.Бейметалдар мен металдардың қосылыстарының генетикалық байланысын құрастыра алады.

3.Бейметалдар мен металдардың қосылыстарының генетикалық байланысын құрастыр отырып, реакция теңдеуін жаза алады.

Критериалды бағалау,

«Алтын балық, төрт бұрыш, үшбұрыш» суреттері арқылы топ аралық формативті бағалау,

Рефлексия

«Инсерт» әдісі


«Құрастыр, одан кейін Жауап бер» әдісі бойынша тапсырманы топтық жұмыс арқылы орындайды, «Кір жаятын жіп» әдісі тапсырманы жеке жұмыс арқылы орындайды,


Кеспе қағаз

қорап

критериалды бағалау парағы,

флепчат, маркер,

оқулық, жұмыс дәптері,

стикерлер.

3

Бейметалдар және металдар туралы білімді қорытындылау

Диалогтік оқытудағы

зерттеушілік әңгіме

барысында бейметалдар мен металдар туралы білімдерін кеңейту.

«Адал дос» әдісі,

«Кеспе қағаздар» әдісі,

«Жазбаша кері байланыс» әдісі, «Тақырыптық теннис» әдісі, «Айналмалы бекет» әдісі, «Көгершіннің хаты» ойыны,

«Кір жаятын жіп» әдісі,

«Өзін – өзі тексер» әдісі,

Рефлексия

«Басбармақ» әдісі


Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,талантты және дарынды балаларды оқыту,Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оқытудағы көшбасшылық,

1.Оқушылар ымтақтық достық қарым – қатынасты Бейметалдар және металдарды қасиеттерін ажырата алуын біледі.

2.Бейметалдар мен металдарды толық білемін және өмірде қолдана алады


Критериалды бағалау, «Алтын, күміс, қола медаль» суреттерімен топ аралық формативті бағалау,

жиынтық бағалау,

Рефлексия «Басбармақ әдісі»


Оқушылар «Айналмалы бекет» әдісі бойынша тапсырманы топтық жұмыс арқылы орындайды, «Өзін – өзі тексер» әдісі тапсырманы жеке жұмыс арқылы орындайды,


Бүктелген қағаз

Кеспе қағаз

флепчат, түрлі түсті маркер

Жасыл, сары, қызыл түсті бармақтар суреттері, критериалды бағалау парағы.


4

Металдарға сандық есептер

Диалогтік оқытудағы

зерттеушілік әңгіме

бойынша сандық

және сапалық

есептерді шешуге

дағдыландыру.


«Жақсы және жаман қасиет» әдісі,

«Кеспе қағаздар» әдісі, «Суретер сөйлейді» әдісі, «бейнелі жады» әдісі, «Детальдарын қосу» әдісі,

«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі,

«Бірге ойлаймыз» әдісі,

Рефлексия

«Инсерт» әдісі

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,талантты және дарынды балаларды оқыту,Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту,Оқытудағы көшбасшылық,

1.Бейметалдар және металдарды массасы, көлемі бойынша есеп шығара алады.

3.Бейметалдар мен металдардың есеп шығара отырып, теориядан алған білімдерін тәжірибеде қолданады.


Критериалды бағалау, «Алтын, күміс, қола кубк» суреттерімен топ аралық формативті бағалау, кубк, медальдармен топтарды формативті бағалау

Рефлексия

«Инсерт» әдісі


«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі бойынша

тапсырманы топтық жұмыс арқылы орындайды, 2.Тапсырманы жеке жұмыс арқылы орындайды,


Кеспе қағаздар

Жұмыс дәптері,

оқулық

флепчат, маркер

критериалды бағалау парағы, кубк, медаль




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!