Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Орта мерзімді жоспар (7-8 класс)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
7 -сынып
«Компьютердегі ақпаратты ұсыну тәсілдері» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың ақпараттық процесстер, қасиеттері, ақпарат мөлшері және ақпаратты кодтау туралы мағлұмат игеру дағдыларын қалыптастыру. |
||||||||
1-сабақ |
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. |
|
Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастыру, үнемі көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс әрекет ережелері жасауға дағдыландыру. |
Барлық оқушылар: Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру; Көз жаттығуларын өз еркімен жасай алу;. Оқушылардың басым бөлігі: Төтенше жағдайда алғашқы көмек көрсете алу сонымен қатар дер кезінде қандай әрекет ету керектігін білу. Кейбір оқушылар: Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;. |
«Миға шабуыл» әдісі «Кілтті сөздер» |
Белгілермен бағалау |
Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады. |
Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
2-сабақ |
Сандық ақпаратты кодтау. |
|
Оқу Оқушыларда ақпаратты кодтау не екені туралы түсінік қалыптастыру, сандық ақпаратты кодтау ұстанымдарын көрсету. |
Барлық оқушылар: ақпаратты кодтау не екені туралы біледі .Оқушылардың басым бөлігі: кодтау, декодтау, код дегеніміз не, компьютерде сандық ақпараттың қал қалай кодталатыны туралы біледі. Кейбір оқушылар: екілік кодтағы сандық ақпаратты орындай алады . |
«Пошта» әдісі «Ойлан,бірік,бөліс» |
Белгілермен бағалау |
Ақпарат туралы ұғымын, түрлерін және қасиеттерін меңгере отырып, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
3-сабақ |
Мәтіндік ақпаратты кодтау. |
|
Мәтіндік ақпаратты кодтау жайлы білімдерін кеңейту;
|
Барлық оқушылар: • Ақпараттық кодтаудың қайсыбір сапасына байланысты бөлінуін таниды.бөлінуін таниды. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіндік ақпаратты кодтауды күнделікті өмірде пайдалана білу. Кейбір оқушылар: Халықаралық кодтау және ұлттық кодтауға топпен сыни талдау жасайды. • Халықаралық кодтауды ұлттық кодтаумен қарсы қойып салыстырады . |
«Қаламсап» әдісі «Бағдаршам» әдісі |
Өз-өзін бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Ақпаратты кодтауды меңгереді және есте сақтау қабілеттерін жаңа әдістерді пайдалана отырып дамытады; |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
4-сабақ |
Графикалық ақпаратты кодтау. |
|
Графикалық ақпаратты кодтау ұстанымдарын көрсету; |
Барлық оқушылар: Графикалық ақпаратты кодтауды анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі: графикалық ақпаратты компьютерде кодтауды, шешілу қабілеттігін белгілеуді, түс тереңдігін, түсті дөңгелек ұғымын біледі .Кейбір оқушылар: графикалық растрлық кескінде ақпарат көлемін анықтай алады. |
«Веер» әдісі Нені білемін? Нені білгім келеді? Нене білдім? |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, тарауды қорытындылайды және компьютерде ждұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
Информатика
7-сынып
«Компьютер » тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың компьютер құрылғылары және операциялық жүйе ұғымы туралы білімдерін қалыптастыра отырып, жұмыс істеуге дағдыландыру. |
||||||||
1-сабақ |
Компьютердің аппараттық жабдықталуы. Жад. |
|
Оқушыларға компьютердің жады туралы түсінік беру Ішкі жадтың қызметін көрсету. |
Барлық оқушылар: жад ұғымын біледі, жадтың ішкі және сыртқы деп бөлінілуін біледі .Оқушылардың басым бөлігі: Ішкі жадтың түрлерін, процессордың жадпен жұмыс істеуін,ішкі жадтың қызметі мен сипаттасасын ажырата алады . Кейбір оқушылар: Компьютердің ішкі және сыртқы жад құрылғыларына сипаттама бере алады. |
«Фигуралы бес бармақ» әдісі «+,-,қызықты» әдісі |
Белгілермен бағалау Топтық бағалау |
Жадтың түрлеріне анықтама береді. |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
2-сабақ |
Операциялық жүйелер.
|
|
ОЖ-нің даму тарихымен, жіктелу түрлерімен таныстыру. |
Барлық оқушылар: ОЖ даму тарихын және алғашқы ОЖ аталуын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: ОЖ жіктелуін ажырата алады. Кейбір оқушылар: ОЖ-нің жіктелу белгілері бойынша түрін атай алады. |
«Қарлы кесек» әдісі «Ойлан,жұптас, бөліс» БҮҮ кестесі |
Өз-өзін бағалау Топ басшысы бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
ОЖ-ге анықтама береді жэне ондағы функциялармен таныса отырып жұмыс жасайды. |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
3-сабақ |
Операциялық жүйелердің жіктелуі. |
|
ОЖ-нің даму тарихымен, жіктелу түрлерімен таныстыру; |
Барлық оқушылар: ОЖ-нің даму тарихымен, жіктелу түрлерімен танысады. Оқушылардың басым бөлігі: Ож-нің дамуы мен жіктелу белгілерін біледі . Кейбір оқушылар: алғашқы операциялық жүйені атау, операциялық жүйенің жіктелу белгілері бойынша түрлерін анықтай алады. |
«Веер» әдісі «Ой қозғау» әдісі «Бес саусақ» әдісі |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
ОЖ(бұл программалық жабдықтама мен қолданушының арасындағы өзара іс-әрекетті қамтамасыз ететін программа) танысады. |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
4-сабақ |
Бақылау жұмысы. |
|
Алған білімдерін бекіту; |
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін қорытындылайды |
Жеке жұмыс |
Жиынтық бағалау |
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін қорытындылайды |
|
7-сынып
«Pascal тілінде программалау» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың алгоритм ұғымы, оның түрлері, алгоритм құру жолдарын игертіп, қарапайым программа құру жолдарын және компьютермен жұмыс жасау қабілеттерін қалыптастыру. |
||||||||
1-сабақ |
Программалау тілдері.Программа және оның құрылымы. |
|
Программалау тілдері, компилятор, орындалатын файлға программаны компиляциялау әдісін білу.Паскаль тілінде программа құрылымымен таныстыру; |
Барлық оқушылар: программалау тілдері, компилятор, орындалатын файлға программані компиляциялау әдісін біледі.Паскаль тілінде программа құрылымымен танысады Оқушылардың басым бөлігі: программалау тілдерін, компилятор, паскаль мысалында біріктірілген ортаның қызметі және әзірлеу құрамын, паскаль мүмкіндіктерін, программаға түсініктеме жазу ережелерін, паскаль редакторында жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: Программаның құрылымын анықтауды, программаның міндетті және міндетті емес бөлімдерін, шығару операторларын қолданып, қарапайым программа құра алады. |
«Ұшақ» әдісі Ой қозғау |
Белгілермен бағалау |
Алгоритм құруды және шығару операторын орынды қолдана білуді меңгереді; |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Қосымша интернеттен ақпаратар |
2-сабақ |
Мәліметтер. |
|
Әртүрлі типтердің елеулі белгілері мен қасиеттерін ерекшелеуге және жоспарлау мен өзін өзі нәтижелерді бағалау ептіліктерін ұйымдастыру; |
Барлық оқушылар: айнымалы ұғымын, мәліметтер типін, мәндер ауқымын және әр мәліметтипінің байттардағы ұзындығын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: ауқымдарды сипаттау бөлімінде ережелерін, меншіктеу операторының қызметі мен ережелерін ажырата алады. Кейбір оқушылар: программаның айнымалы типін анықтауды, программаның міндетті және міндетті емес бөлімдерін, шығару операторларын қолданып, қарапайым программа құра алады. |
«Өрмекші торы» |
Белгілермен бағалау |
Өрнектерді және стандартты функцияларды Паскаль тіліне аударуды үйренеді; |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Қосымша интернеттен ақпараттар |
3-сабақ |
Мәліметтерді енгізу және шығаруды ұйымдастыру. |
20.11 |
Типтердің маңызды белгілері мен әотүрлі типтердің сипаттамасын ерекшелеу, нәтижесін жоспарлау мен бағалау дағдыларын қалыптастыру; |
Барлық оқушылар: Паскаль тілінде мәліметтерді енгізу және шығарумен тансыады, типтердің маңызды белгілері мен әртүрлі типтердің сипаттамасын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: ауқымдарды сипаттау бөлімінде ережелерін, меншіктеу операторының қызметі мен ережелерін ажырата алады. Кейбір оқушылар: программаның айнымалы типін анықтауды, программаның міндетті және міндетті емес бөлімдерін, шығару операторларын қолданып, қарапайым программа құра алады. |
«Ыстық орындық» Т кестесі Сұрақтары бар қорап |
Формативті бағалау Өзін өзі бағалау |
Паскаль тілінің құрылымымен және оның орындалу ретімен танысады және бағдарлама бөліктерінде міндетті түрде қолданылатын түйінді сөздердің дұрыс жазылуын, орналасу ретін қатаң сақтауды үйренеді; |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Қосымша интернеттен ақпараттар |
4-сабақ |
Өрнектер. |
|
әртүрлі типті өрнектерді қолданып, программа құруды үйрету; |
Барлық оқушылар: өрнек ұғымын,өрнек құрамы туралы біледі . Оқушылардың басым бөлігі: арифметикалық өрнектердің жазылу ережелерімен танысады,бүтін санды бөлу және бүтін санды бөлуден қалдықты алу операторларын белгілейді,анықтайды Кейбір оқушылар: әртүрлі типті өрнектерді қолданып, программа құру компьютерде орындайды. |
«Пошта» әдісі Бағдаршам әдісі Ұшақ әдісі |
Өз-өзін бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Программаны компьютерде қатесіз, ұқыпты теруге және қателерді түзетуге дағдыланады; |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Қосымша интернеттен ақпараттар |
5-сабақ |
Сандық функциялар. |
|
сандық функцияларды қолданып, өрнектер құрастырады және компьютерде программа құруды үйрену; |
Барлық оқушылар: программаларда жиі қолданылатын сандық функциялармен танысады. Оқушылардың басым бөлігі: арифметикалық өрнектердің жазылу ережелерімен танысады,бүтін санды бөлу және бүтін санды бөлуден қалдықты алу операторларын белгілейді,анықтайды. Кейбір оқушылар: сандық функцияларды қолданып, өрнектер құрастырады және компьютерде программа құруды орындайды. |
«Сұрақтар шеңбері» Түртіп алу әдісі |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Алған білімдерін практикалық, деңгейлік тапсырмалар арқылы бекітеді. |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Қосымша интернеттен ақпараттар |
6-сабақ |
Сызықты алгоритмдерді программалау. |
|
Паскаль тіліндегі сызықты құрылған алгоритмдер мен программалар құру туралы білімдерін жүйелеу; |
Барлық оқушылар: Сызықты алгоритм ұғымын біледі . Оқушылардың басым бөлігі: сызықтық алгоритмін құрады кезеңдерін дұрыс орындайды Кейбір оқушылар: сызықты алгоритмге программа құрады және нәтижесін тексереді. |
«Ұшақ» әдісі «Сұрақтар шеңбері» Инсерт әдісі |
Формативті бағалау Критериалды бағалау |
Сызықтық алгоритмдерге қарапайым программа құруды үйренеді; |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Қосымша интернеттен ақпараттар |
7-сабақ |
Бақылау жұмысы. |
|
Алған білімдерін бекіту; |
Білімдерін қорытындылап, саралап, бекітеді. |
Жеке жұмыс |
Жиынтық бағалау |
Білімдерін қорытындылап, саралап, бекітеді. |
|
8-сабақ |
«Сызықты алгоритмдерді программалау» тақырыбына практикум. |
|
Есептерді шығаруға арналған сызықты алгоритмдер құрылымын қолданып, программа құрастыру дағдыларын бекіту ; |
Барлық оқушылар: Сызықты алгоритм ұғымын біледі . Оқушылардың басым бөлігі: сызықтық алгоритмін құрады кезеңдерін дұрыс орындайды Кейбір оқушылар: сызықты алгоритмге программа құрады және нәтижесін тексереді. |
«Ұшақ» әдісі «Ортақ тұжырым» «Бір сөзбен» әдісі |
Өз-өзін бағалау Топ басшысы бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Деңгейлік тапсырмалар арқылы қабілеттерін шыңдайды; |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Қосымша интернеттен ақпараттар |
7-сынып
«Ақпараттық модельдеу» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың модель ұғымы, оның түрлері және әр түрлі білім салаларында модельдерді зерттеу білімдерін қалыптастыру. |
||||||||
1-сабақ |
Модельдерді сипаттау әдістері. Модельдердің қасиеттері. |
|
Ақпараттық модельдерді сипаттау тәсілдерін және модельдердің қасиеттерін қарастыру; |
Барлық оқушылар: модельдің сипаттау тәсілдерін және қасиеттерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: нысанды зерттеу сызбасын және модельдің қасиеттерін жіктеуді орындай алады Кейбір оқушылар: модельді түрлеріне қарай жасай алады. |
«Сұрақтар шеңбері» әдісі «Бағдаршам» әдісі |
Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Модель және модельдеу тақырыбын өз беттерінше игеруге дағдыланады; |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
2-сабақ |
«Модельдерді зерттеу» практикум. |
|
Әртүрлі білім салаларынан алынған мысалдар бойынша дайын модельдер жасау және зерттеу; |
Барлық оқушылар: модельді тестілеудің қажеттілігі туралы біледі .Оқушылардың басым бөлігі: әртүрлі білім салаларынан алынған мысалдар бойынша дайын модельдер жасайды және зерттей алады . Кейбір оқушылар: дайын компьютерлік модельдермен компьютерлік тәжірибе өткізуді, өз бетімен программалық ортаны таңдап алуды, әртүрлі білім салаларының міндетін шешетін модельді жасауды, алынған модельді тестілеуді және нәтижені бағалай алады. |
«Фишбоун» әдісі «+,-,қызықты» әдісі |
Критериалды бағалау |
Модель және модельдеу тақырыбын өз беттерінше игеруге дағдыланады; |
ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
«Компьютерлік графика» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың компьютерлік графика және оның түрлері, өңдеу программасымен таныстыру және Inskcape программасында жұмыс жасау іскерліктерін теориялық білімдерін тәжірибеде ұштастыруға машықтандыру. |
||||||||
1-сабақ |
Компьютерлік графика түрлері. |
|
Кескінді қалыптастыру ұстанымы бойынша компьютерлік графиканы жіктеуді үйрету; |
Барлық оқушылар: компьютерлік графиканың жаңа мүмкіндіктерімен және түрлерін біледі .Оқушылардың басым бөлігі: ұсынылған кескіннен графика түрін анықтау және түлерін ажырата алады . Кейбір оқушылар: компьютерлік графика түрлерінің пайдалану саласынан мысалдар келтіреді және компьютерде орындайды. |
«Екі бөлімді күнделік» әдісі Сауалнама әдісі |
Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Компьютерлік графика тақырыбын өз бетінше меңгеруғе е және жан-жақты ізденуге дағдыланады. |
Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
2-сабақ |
Векторлық және растрлық графиканы құрумен өңдейтін программалар. |
|
Графикамен жұмыс істеу программалары жіктелуінің ұстанымдары туралы түсінік қалыптастыру; |
Барлық оқушылар: Графикамен жұмыс істеу программалары жіктелуінің ұстанымдары туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: графикалық пішімнің файлмен қандай программада жұмыс істеу керектігін анықтайды және жасалған суреттің пішімін өзгертуді орындайды графикалық пішімнің файлмен қандай программада жұмыс істеу керектігін анықтайды және жасалған суреттің пішімін өзгертуді орындайды. Кейбір оқушылар: графикалық ақпаратты сығымдаудың қажеттілігін түсіндіруді, сығымдау алгоритміне мысалдар келтіре алады. |
«Қаламсап» әдісі «ББТ» әдісі |
Белгілермен бағалай Жиынтық бағалау |
Деңгейлік тапсырмаларды орындай отырып, теориялық білімдерін практикада өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыланады. |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
3-сабақ |
Inkscape векторлық графикасының редакторы. |
|
Inkcape векторлық графикасының редакторы интерфейсімен, редактордағы векторлық кескіннің жалпы тәсілдерімен таныстыру; |
Барлық оқушылар: Inkcape векторлық графикасының редакторы интерфейсімен, редактордағы векторлық кескіннің жалпы тәсілдерімен танысады .Оқушылардың басым бөлігі: : Inkcape векторлық графикасының редакторы терезесінің элементтерін, векторлық редактордың негізгі мүмкіндіктерін, кескінді сақтау бұйрығын, кескін пішімін орындайды. Кейбір оқушылар: Inkcape программасын бастау мен аяқтауды, құжаттарды баптауды, пішімдерде кескінді сақтауды, құю түсін орнату мен өшіруді компьютерде орындайды. |
Ой қозғау әдісі «Веер» әдісі «Инсерт» әдісі |
Белгілермен бағалай Жиынтық бағалау |
Тапсырмаларды орындай отырып, теориялық білімдерін практикада өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыланады. |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
4-сабақ |
Фигураларды салу. |
|
Векторлық объектілермен жасалатын қарапайым амалдар жайлы білімдерін кеңейту; |
Барлық оқушылар: Inkcape векторлық графикасының редакторы сурет салу үшін қандай фигураларды ұсыну тәсілдерімен танысады. .Оқушылардың басым бөлігі: Берілген параметрлер бойынша фигуралар салдуы орындайды. Кейбір оқушылар: Inkcape графикалық редакторларында және MS Office векторлық редакторында сурет салудың мүмкіндіктерін салыстыра алады. |
«Қарлы кесек» «Түртіп алу» әдісі |
Белгілермен бағалау Критериалды бағалау |
Тапсырмаларды орындай отырып, теориялық білімдерін практикада өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыланады.. |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
5-сабақ |
Векторлық нысандармен қарапайым амалдар құру. |
|
Inkcape векторлық графикасының қосарлау,көшіру, клондау, топтастыру және ажырату,нысандармен жұмыс істеу тәсілдерімен таныстыру; |
Барлық оқушылар: Inkcape векторлық графикасының қосарлау,көшіру, клондау, топтастыру және ажырату,нысандармен жұмыс істеу тәсілдерімен танысады. Оқушылардың басым бөлігі: Векторлық нысандармен қандай амалдар орындауға болатынын, нысандардың көшірмесін алудағы әртүрлі тәсілдердің айырмашылығы неде екенін ажырата алады. Кейбір оқушылар: нысандарды ораналастыруды, ауыстыруды, бұруды, түрлендіруді, қосарлауды, клондауды, ізбе-із көшіруді, топтауды, таратуды орындай алады. |
«Пошта» әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс» |
Белгілермен бағалау Критериалды бағалау |
Қисықтармен және мәтінмен жұмыс жасауды практикада орындауға машықтанады. |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
6-сабақ |
Контурды жасау және редакциялау. |
|
Басқа нысандардың арнайы құралдарын пайдаланып, контур жасап үйрену; |
Барлық оқушылар: басқа нысандардың арнайы құралдарын пайдаланып, контур жасап үйренеді. Оқушылардың басым бөлігі: контурды анықтауды, қарындаш, қалам, каллиграфиялық қалам құралдарының көмегімен контур кезеңдерін салуды орындайды . Кейбір оқушылар: қарындаш, қалам, каллиграфиялық қаламды пайдаланып, фигуралардан контур жасауды, ерекшелеуді, түйін құралының көмегімен түйіндерді редакциялау, контурлық әсерлерді қолданады. |
«Өрмекші торы» «Бағдаршам» әдісі |
Белгілермен бағалау Критериалды бағалау |
Алған білімдерін тапсырмалар арқылы қорытындылап, саралайды. |
Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
7-сабақ |
Тоқсандық қорытынды бақылау жұмысы. |
|
Алған білімдерін бекіту; |
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін қорытындылайды |
Жеке жұмыс |
Жиынтық бағалау |
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін қорытындылайды |
|
8-сабақ |
Мәтін. Мәтіндік блоктар құру. Векторлық суреттерді салу және редакциялау бойынша тәжірибелік жұмысқа арналған тапсырмалар. |
|
Inkscape редакторында мәтінмен жұмыс істеуді үйрену; |
Барлық оқушылар: Inkscape редакторында мәтінмен жұмыс істеуді үйренеді. Оқушылардың басым бөлігі: қаріп параметрін баптайды, мәтінге екі тәсілмен арнайы символдар қосады, контур бойымен орналастырады, мәтінді блокқа қоя алады .Кейбір оқушылар: пішінін айналымана байланысты өзгерту, символдарды ауыстыру, мәтінді контурға айналдыру, контур көшірмесін жасайды. |
«Қаламсап» стратегиясы «Аяқталмаған сөйлем» |
Белгілермен бағалау Критериалды бағалау |
Inkscape редакторында мәтінмен жұмыс жасауға дағдыланады. |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
«Компьютерлік графика» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың растрлық графиканы өңдеу программасымен таныстыру және Gimp программасында жұмыс жасау іскерліктерін теориялық білімдерін тәжірибеде ұштастыруға машықтандыру. |
||||||||
1-сабақ |
Растрлық графиканы өңдеу редакторы. |
|
GIMP программасының интерфейсімен таныстыру; |
Барлық оқушылар: GIMP программасының интерфейсімен танысады. Оқушылардың басым бөлігі: GIMP программасының жұмысын бастау мен аяқтауды, GIMP программасының интерфейсінің ерекшеліктерін біледі . Кейбір оқушылар: Берілген параметрлер бойынша кескіндер жасауды, оларды әртүрлі пәшәмде сақтауды, әрекетті қайтаруды орындай алады. |
«Фишбоун» әдісі |
Белгілермен бағалау Критериалды бағалау |
GIMP программасының интерфейсімен танысады. |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
2-сабақ |
Растрлық кескіндермен жұмыс жасаудың жалпы тәсілдері.
|
|
GIMP программасында кескіндерді кадрлауды,өлшемін, түсін өзгертумен танысу; |
Барлық оқушылар: GIMP программасында кескіндерді кадрлауды,өлшемін, түсін өзгертумен танысады. Оқушылардың басым бөлігі: кескіндердің қасиеттері туралы ақпаратты қалай алуды, өлшемін өзгертуді, түсін баптауды ажырата алады. Кейбір оқушылар: кескіндердің қасиеттері туралы ақпаратты қалай алуды, өлшемін өзгертуді, кадрлауды, бұруды, түс балансын, жарықтығын, констрастылығын баптауды, растрлық кескіндерді жариялауды орындайды. |
«Фигуралы бес бармақ» әдісі «Ұшақ» |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Теориялық білімдерін практикада көрсете біледі. |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
3-сабақ |
Аймақтарды ерекшелеу. |
|
Ерекшелеу құралдарын пайдаланып, кескін аймағын ерекшелеуді үйрету; |
Барлық оқушылар: ерекшелеу құралдарын пайдаланып, кескін аймағын ерекшелеуді біледі. Оқушылардың басым бөлігі: ерекшелеу аймақтарының қызметін, кескіндердің ерекшеленген аймақтарымен амалдар орындауды, ерекшелеу құралдарының қызметін және қолдану ерекшеліктерін ажырата алады. Кейбір оқушылар: «сиқырлы таяқша» ерекшелеу құралдарын қолдануды, лассо, тікбұрышты, сопақ ерекшелеуді, «ақылды» қайшыларды, түстер бойынша ерекшелеуді, ерекшеленген пішімді түрлендіруді орындай алады. |
Ой қозғау Топтастыру |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау |
Деңгейлік тапсырмаларды орындай отырып, теориялық білімдерін практикада өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыланады |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
4-сабақ |
Сурет салу құралдады. |
|
Бейнелерді масштабтау, трансформациялау жайлы және баспаға дайындау жолдарын қосымша тапсырмалар арқылы меңгеру; |
Барлық оқушылар: сурет салудың ерекшеліктерімен танысады.Оқушылардың басым бөлігі: сурет салу құралдары қызметін, сурет салуда орындалатын амалдарды біледі. Кейбір оқушылар: сурет салу құралдарын ажырата алады және құралдарды қолданып деңгейлік тапсырмаларды орындайды. |
«Топтастыру» әдісі Т кестесі Түртіп алу әдісі |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Теориялық білімдерін практикада көрсете біледі. |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
5-сабақ |
Қабаттар. |
|
Көпқабатты кескіндерді жасауға үйрету; |
Барлық оқушылар: көпқабатты кескіндерді жасау, белсенді қабат түсінігін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: қабаттар сұхбатын шақыруды, қабаттар ашықтығын баптау тәсілдерін, қабаттарды көруді қосуды, қабатты жоюды, бірікт іруді орындай алады .Кейбір оқушылар: Жаңа қабат қосуды, кескінді жаңа қабат ретінде ашуды, түс фонын жаңа кескіндерді үішн баптауды, қабаттар сұхбатын шақыруды, қабаттар ашықтығын баптауды орындайды. |
«Ойлан, жұптас, бірік» БҮҮ кестесі |
Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Деңгейлік тапсырмаларды орындай отырып, теориялық білімдерін практикада өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыланады |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
6-сабақ |
Мәтінмен жұмыс. |
|
Растрлық графикалық редакторда мәтінмен жұмыс істеудің кейбір мүмкіндіктерін көрсету; |
Барлық оқушылар: растрлық графикалық редакторда мәтінмен жұмыс істеудің кейбір мүмкіндіктерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінмен жұмыс істейтін құрал қызметін, мәтінді енгізуді, авторлыққаламды, шаблоннан мәтіндік әсер жасауды орындайды. Кейбір оқушылар: Кескінге мәтін қосуды, мәтін жасауда мәтіндік редакторды қолдануды, авторлық қалам, шаблоннан мәтіндік әсер жасауды орындай алады. |
«Қаламсап» әдісі «+,-,қызықты» әдісі |
Белгілермен бағалау Критериалды бағалау |
Деңгейлік тапсырмаларды орындай отырып, теориялық білімдерін практикада өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыланады |
«Интербелсенді оқыту әдістемесі» методикалық нұсқаулығы, Информатика-7 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.А.Бекетауов, 2015ж. |
7-сабақ |
Бақылау жұмысы. |
|
Алған білімдерін тексеру; |
Білімдерін қорытындылап, саралап, бекітеді. |
Жеке жұмыс |
Жиынтық бағалау |
Алған білімдерін тапсырмалар арқылы қорытындылап, саралайды. |
|
8-сабақ |
Жобамен жұмыс |
|
Алған білімдерін қорытындылау; |
Практикалық тапсырмалар орындау арқылы оқушылар өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамытады; |
Жеке жұмыс |
Оқушылар өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін саралайды. |
Практикалық тапсырмалар орындау арқылы оқушылар өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамытады; |
|
8 -сынып
«Ақпарат және ақпараттық үдерістер» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың ақпараттық процесстер,санау жүйесі және бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне түрлендіру білімдерін кеңейту. |
||||||||
1-сабақ |
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру |
|
Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастыру, үнемі көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс әрекет ережелері жасауға дағдыландыру. |
Барлық оқушылар: Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру; Көз жаттығуларын өз еркімен жасай алу; Оқушылардың басым бөлігі: Төтенше жағдайда алғашқы көмек көрсете алу сонымен қатар дер кезінде қандай әрекет ету керектігін білу. Кейбір оқушылар: Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру; |
«Миға шабуыл» әдісі «Кілтті сөздер» әдісі |
Белгілермен бағалау |
Информатика кабинетінде қауіпсіздік ережесін сақтау ережелерін және көзді талдырмау жаттығуларын жасау мағлұматты игереді. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
2-сабақ |
Санау жүйелері. Екілік арифметика. |
|
Санау жүйесі ұғымын меңгеру, екілік арифметиканың қолдану ортасын айқындау; |
Барлық оқушылар: Санау жүйесі ұғымын меңгеру, екілік арифметиканың қолдану ортасын айқындау; Оқушылардың басым бөлігі: Санау жүйесі сөзінің шығу тарихын біледі, оларды қолдану ортасын б іледі; Кейбір оқушылар: Санау жүйесін есептеу жолдарын білуге талпынады; |
«Пошта» әдісі «Үш түрлі күнделік» әдісі |
Белгілермен бағалау Өзін-өзі бағалау |
Санау жүйлері және оның түрлерін жаймаланған түрде өрнектеуді игереді; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
3-сабақ |
Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару. |
|
Негізгі позициялық санау жүйелерін атап шығу Олардың жазылу ережелерін еске түсіру Сандарды ондық санау жүйелеріне көшіруді сипаттау; |
Барлық оқушылар: Негізгі позициялық санау жүйелерін атап шығады. Олардың жазылу ережелерін еске түсіреді. Сандарды ондық санау жүйелеріне көшіруді сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: Бүтін және ондық бөлшек сандарды көшіру алгоритмін құрастырады. Кез-келген бір санау жүйедегі санды екінші санау жүйесіне ауыстыру алгоритмін талдайды. Кейбір оқушылар: Сандарды бір жүйеден екінші жүйеге көшіру арқылы санау жүйелерінің арасындағы байлынысты анықтайды. |
«Қаламсап» әдісі |
Өз-өзін бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Санды бір санау жүйесінен басұа санау жүйесіне түрлендіруді деңгейлік тапсырмалар арқылы білімдерін өрістетеді; |
Информатика-8 сынып, Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
4-сабақ |
«Санау жүйелері» тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар. |
|
Негізгі позициялық санау жүйелерін атап шығу Олардың жазылу ережелерін еске түсіру Сандарды ондық санау жүйелеріне көшіруді сипаттау |
Барлық оқушылар: Негізгі позициялық санау жүйелерін атап шығады. Олардың жазылу ережелерін еске түсіреді. Сандарды ондық санау жүйелеріне көшіруді сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: Бүтін және ондық бөлшек сандарды көшіру алгоритмін құрастырады. Кез-келген бір санау жүйедегі санды екінші санау жүйесіне ауыстыру алгоритмін талдайды. Кейбір оқушылар: Сандарды бір жүйеден екінші жүйеге көшіру арқылы санау жүйелерінің арасындағы байлынысты анықтайды. |
«Ұшақ» әдісі Не білдім? Не білемін? Нені білгім келеді? |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, сандарды түрлендірудің жолдарын меңгереді;. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
5-сабақ |
Логика және логикалық амалдар.Тереңдетіп оқуға арналған материалдар. |
|
Логика ғылымының негізгі ұғымдарын сипаттау Пікір құру үшін негізгі логикалық операцияларды пайдалану Күрделі пікірлердің ішіндегі қарапайым пікірлерді бөлшектеп қарастыру
|
Барлық оқушылар: Ойлау, пайымдау әдістері туралы ілімдер тарихын еске түсіреді. Логика ғылымының негізгі ұғымдарын сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: «Пікір» ұғымына мысал келтіреді. Логикалық айнымалыны пікір ұғымы арқылы түсінеді. Пікір құру үшін негізгі логикалық операцияларды пайдаланады . Кейбір оқушылар: Қарапайым және күрделі пікірлер арасындағы байланысты табады. Күрделі пікірлердің ішіндегі қарапайым пікірлерді бөлшектеп қарастырады. |
«Веер» әдісі «Сауалнама» әдісі |
Белгілермен бағалау Критериалды бағалау |
Екілік сандармен орындалатын арифметикалық амалдар орындауды жұптық жұмыс арқылы игереді; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
6-сабақ |
Ақиқат кестелері. |
|
Ақиқат кестесін таниды Логикалық өрнекті ақиқат кестесінің көмегімен жасап шығарады. Логикалық өрнек пен ақиқат кестесінің арасындағы байланысты анықтайды. |
Барлық оқушылар: Негізгі логикалық операцияларды атап шығады. Логикалық операциялардың орындалу ретін біледі. Ақиқат кестесін таниды. Оқушылардың басым бөлігі: Логикалық өрнекті ақиқат кестесінің көмегімен жасап шығарады. Кейбір оқушылар: Логикалық өрнек пен ақиқат кестесінің арасындағы байланысты анықтайды. Логика заңдары арқылы логикалық өрнектерді түрлендіреді. |
«Веер» әдісі «Бағдаршам» әдісі |
Белгілермен бағалау Критериалды бағалау |
Пікірлер алгебрасы есептерін шығару дағдыларын қалыптастырады; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
7-сабақ |
Компьютердің логикалық элементтері. «Логика» тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар. |
|
Логикалық элементтерді біледі және оны қолдана отырып, интегралдық сұлбаны құрастырады. |
Барлық оқушылар: Логикалық элементтерді (инвертор, вентиль,триггер, сумматор, «немесе-емес», «және-емес») логикалық операциялардың көмегімен түсінеді . Оқушылардың басым бөлігі: Логикалық элементтерді қолданып интегралдық сұлбаны құрастырады. Берілген интегралдық сұлбаның ақиқат кестесі мен формуласын есептеп шығарады. Кейбір оқушылар: Берілген интегралдық сұлбадан логикалық өрнек жазып шығарады. |
«Қарлы кесек» әдісі «Бес саусақ» әдісі |
Белгілермен бағалау Критериалды бағалау |
Ақиқат кесте және оны орындайтын кестелер құруды үйренеді; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
8-сабақ |
Бақылау жұмысы. |
24.10 |
Алған білімдерін бекітеді: |
Білімдерін қорытындылап, саралап, бекітеді. |
Жеке жұмыс |
Жиынтық бағалау |
Білімдерін қорытындылап, саралап, бекітеді. |
|
8-сынып
«Компьютер» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың қазіргі дербес пайдаланылатын компьютердің құрылымын, негізгі тораптарын, олардың байланысын, компьютерді айрықшалайтын негізгі техникалық параметрлері туралы білімдерін қалыптастыра отырып, жұмыс істеуге дағдыландыру. |
||||||||
1-сабақ |
Қазіргі заманғы дербес компьютер сәулетінің даму үрдісі. |
|
Компьютердің сәулеті туралы түсінік қалыптастыру, компьютердің қызмет теу функциялары мен негізгі мінездемелері туралы оқып-үйренуді жалғастыру; |
Барлық оқушылар: компьютердің сәулетімен танысады, компьютердің сәулеті ұғымын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: конфигурация, компьютердің сәулеті, фон Нейман және олардың сипаттамасын,ажырата алады. Кейбір оқушылар: сәулет түрлерін атап, айырмашылықтарын түсіндіруге, құрсым сәулеттің негізгі ұстанымдарын, суретті пайдалана отырып, аналық тақтаның екі негізгі микросызбасын атап, түсіндіре алады. |
«Фишбоун» әдісі «Ортақ тұжырым» әдісі «Түртіп алу» әдісі |
Белгілермен бағалау |
Компьютердің әр буынына мысал келтіру және сипаттамалық ерекшеліктерін көресетуді, компьютерге кез келген енгізу құрылғысын жалғауды және оны құрылымдауды жүзеге асыруды игереді; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
2-сабақ |
Шеткері құрылғылар. |
|
Шеткері құрылғылармен таныстыру; Шеткері құрылғыларды орнатуды үйрету; |
Барлық оқушылар: Шеткері құрылғылар ұғымын біледі . Оқушылардың басым бөлігі: Шеткері құрылғыларды жүйелеу түрлерін ажырата алады. Кейбір оқушылар: Шеткері құрылғыларды өз бетімен орната алады. |
«Сұрақтар шеңбері» әдісі Инсерт әдісі |
Өз-өзін бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Қосымша құрылғыларды орнату және оның драйверлерімен жұмыс жүргізуді үйренеді; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
8 -сынып
«Алгоритмдеу және программалау» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың Паскаль программалау тілінде тармақталу операторын, таңдау командасын пайдаланып және циклдік алгоритмдерге программа құру жолдарын игертіп, компьютермен жұмыс жасау қабілеттерін қалыптастыру. |
||||||||
1-сабақ |
Шарттарды программалау. |
|
Шартты программалау түсінігімен таныстыру Ауысу операторы, IF шартты оперторы қызметінмен таныстыру; |
Барлық оқушылар: шартты оператор түсінігін біледі, Олардың қолдану ережелерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: шарт командасына берілген математикалық есептеулердің блок сызбасын құра алады . Кейбір оқушылар: шарт командасына берілген есептерге программа құрады және нәтижесін шығара алады. |
«Қарлы кесек» әдісі «Бір сөзбен» әдісі |
Өз-өзін бағалау Топ басшысы бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Шартты операторлары және шартты көшу операторларына программа құру жолдарын тапсырмалар орындау арқылы ұғынады; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Қосымша материалдар |
2-сабақ |
Күрделі шарттар. |
|
Шартты программалау түсінігімен таныстыру Ауысу операторы, IF шартты оперторы қызметінмен таныстыру. |
Барлық оқушылар: шартты оператор түсінігін біледі, Олардың қолдану ережелерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: таңдау командасына берілген математикалық есептеулердің блок сызбасын құра алады . Кейбір оқушылар: таңдау командасына берілген есептерге программа құрады және нәтижесін шығара алады. |
«Өрмекші торы» әдісі |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Күрделі шарттар бойынша теориялық алған білімдерін практикалық, деңгейлік тапсырмалар арқылы бекітеді. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 |
3-сабақ |
«Тармақталған алгоритмдерді программалау» тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар. |
|
Шартты программалау түсінігімен таныстыру Ауысу операторы, IF шартты оперторы қызметінмен таныстыру; |
Барлық оқушылар: таңдау оператор түсінігін біледі, Олардың қолдану ережелерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: таңдау командасына берілген математикалық есептеулердің блок сызбасын құра алады. Кейбір оқушылар: таңдау командасына берілген есептерге программа құрады және нәтижесін шығара алады. |
«Ұшақ» әдісі «Сауалнама» әдісі |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Таңдау командасын пайдалана отырып қарапайым программа құру жолдарын игереді; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 |
4-сабақ |
Графикалық режим. |
|
Графикалық режим ұғымымен таныстыру Графикалық режимде модульді қосу және сурет салып біткеннен кейінгі командасының орындалуын білу; |
Барлық оқушылар: графикалық режим түсінігін біледі, Программаның жазылу ережелерін біледі. Графикалық режимде модульді қосу және сурет салып біткеннен кейінгі командасының орындалуын біледі . Оқушылардың басым бөлігі: графикалық режимде жұмыс алгоритмін, процедураларын және мәтін жазу ережелерін қолдана отырып программаларды құра алады. Кейбір оқушылар: графикалық режимде программа құрады және нәтижесін шығара алады. |
«Ыстық орындық» әдісі «Неұнады? Не үйрендім? Не түсінбедім? Не ұнады? |
Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Оқушылар теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып және деңгейлік тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін, іскерлік белсенділіктірін дамытады; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 |
5-сабақ |
Бақылау жұмысы. |
|
Алған білімдерін бекіту; |
Білімдерін қорытындылап, саралап, бекітеді. |
Жеке жұмыс |
Жиынтық бағалау |
Білімдерін қорытындылап, саралап, бекітеді. |
|
6-сабақ |
Мәтіндерді графикалық режімде жазу процедуралары. |
|
Мәтіндерді графикалық режимде жазу процедуралары таныстыру; |
Барлық оқушылар: графикалық режим түсінігін біледі, Программаның жазылу ережелерін біледі. Графикалық режимде модульді қосу және сурет салып біткеннен кейінгі командасының орындалуын біледі . Оқушылардың басым бөлігі: графикалық режимде жұмыс алгоритмін, процедураларын және мәтін жазу ережелерін қолдана отырып программаларды құра алады. Кейбір оқушылар: графикалық режимде программа құрады және нәтижесін шығара алады. |
«Веер» әдісі Т кестесі «Аяқталмаған сөйлем» әдісі |
Өз-өзін бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Алған білімдерін практикалық, деңгейлік тапсырмалар арқылы бекітеді. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 |
7-сабақ |
While .. do .. операторлары. |
|
Циклдік алгоритмдерге программа құру жолдарымен танысып, білімдерін практикалық жұмыстар арқылы кеңейту; |
Барлық оқушылар: қайталау оператор түсінігін біледі, Олардың қолдану ережелерін біледі. қайталану операторының түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: қайталану командасына берілген математикалық есептеулердің блок сызбасын құра алады. Қайталану операторының түрлерін ажырата алады. Кейбір оқушылар: қайталану командасына берілген есептерге программа құрады және нәтижесін шығара алады. |
«Фигуралы бесбармақ» әдісі «Ұшақ» әдісі «+,-,қызықты» әдісі |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Оқушылар теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып және деңгейлік тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін, іскерлік белсенділіктірін дамытады; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 |
8-сабақ |
Repeat . . until операторы. |
|
Теориялық алған білімдерін практикалық, деңгейлік тапсырмалар арқылы бекітеді. |
Барлық оқушылар: қайталау оператор түсінігін біледі, Олардың қолдану ережелерін біледі. қайталану операторының түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: қайталану командасына берілген математикалық есептеулердің блок сызбасын құра алады. Қайталану операторының түрлерін ажырата алады.. Кейбір оқушылар: қайталану командасына берілген есептерге программа құрады және нәтижесін шығара алады. |
«Ыстық орындық» әдісі «Бағдаршам» әдісі |
Өз-өзін бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Алған білімдерін практикалық, деңгейлік тапсырмалар арқылы бекітеді. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 |
9-сабақ |
For операторы. |
|
Теориялық алған білімдерін практикалық, деңгейлік тапсырмалар арқылы бекітеді. |
Барлық оқушылар: қайталау оператор түсінігін біледі, Олардың қолдану ережелерін біледі. қайталану операторының түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: қайталану командасына берілген математикалық есептеулердің блок сызбасын құра алады. Қайталану операторының түрлерін ажырата алады. Кейбір оқушылар: қайталану командасына берілген есептерге программа құрады және нәтижесін шығара алады. |
«Өрмекші торы» әдісі «Нені білемін? Нені білдім? нені білгім келеді?»
|
Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Оқушылар теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып және деңгейлік тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін, іскерлік белсенділіктірін дамытады; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 |
10-сабақ |
«Циклдерді ұйымдастыру» тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар. |
|
Қайталау операторларының түрлерімен және оның қызметімен таныстыру; |
Барлық оқушылар: қайталау оператор түсінігін біледі, Олардың қолдану ережелерін біледі. қайталану операторының түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: қайталану командасына берілген математикалық есептеулердің блок сызбасын құра алады. Қайталану операторының түрлерін ажырата алады. Кейбір оқушылар: қайталану командасына берілген есептерге программа құрады және нәтижесін шығара алады. |
«Фишбоун» әдісі Аяқталмаған сөйлем |
Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Алған білімдерін практикалық, деңгейлік тапсырмалар арқылы бекітеді. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 |
«Ақпараттық модельдеу» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың модель ұғымы, оның түрлері және әр түрлі білім салаларында модельдерді зерттеу білімдерін қалыптастыру. |
||||||||
1-сабақ |
Модельдеу кезеңдері. |
|
Модельдеу кезеңдерімен таныстыру; |
Барлық оқушылар: модель және модельдеу ұғымын біледі, модельдеудің кезеңдерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: модельдеудің негізгі кезеңдерін және олардың сипаттамасын ажырата алады. Кейбір оқушылар: нысан модельін анықтайды, модельдерге мысал келтіреді. |
«Өрмекші торы» әдісі Инсерт әдісі |
Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Модель және модельдеу тақырыбын өз беттерінше игеруге дағдыланады; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 Қосы |
2-сабақ |
«IDE Free Pascal ортасында модельдеу» тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар. |
|
Модельдеу кезеңдерін пайдаланып, жоба жасау; |
Барлық оқушылар: модель және модельдеу ұғымын біледі, модельдеудің кезеңдерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: модельдеудің негізгі кезеңдерін және олардың сипаттамасын ажырата алады. Кейбір оқушылар: нысан модельін анықтайды, модельдерге мысал келтіреді және жоба көрсетеді. |
«Қаламсап» әдісі «Ұшақ» әдісі |
Критериалды бағалау «Бағдаршам» әдісі |
Модель және модельдеу тақырыбын өз беттерінше игеруге дағдыланады; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Оқушылардың MS Excel кестелік процессорымен жұмыс жасау іскерліктерін теориялық білімдерін тәжірибеде ұштастыруға машықтандыру. |
||||||||
1-сабақ |
Microsoft Excel туралы жалпы мәліметтер.
|
|
Exsel кестелік процессор туралы біледі, кестелік процессордың терезе интерфейсімен,құрылымымен таныстыру; |
Барлық оқушылар: Exsel кестелік процессор туралы біледі, кестелік процессордың терезе интерфейсімен,құрылымымен танысады . Оқушылардың басым бөлігі: Exsel кестелік процессорды іске қосуды,жұмыс кітабын құруды, сақтауды,элементтерді қосу және жоюды орындайды. Кейбір оқушылар: Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды. |
«Қарлы кесек» әдісі ББТ әдісі |
Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
MS Excel кестелік процессорымен өз бетінше жұмыс істеуге және жан-жақты ізденуге дағдыланады. |
Инф Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
2-сабақ |
Ұяшықтар пішімі. |
|
Барлық оқушылар: Exsel кестелік процессор туралы біледі, кестелік процессордың терезе интерфейсімен,құрылымымен танысады . Оқушылардың басым бөлігі: Exsel кестелік процессорды іске қосуды,жұмыс кітабын құруды, сақтауды,элементтерді қосу және жоюды орындайды. Кейбір оқушылар: Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды. |
Барлық оқушылар: Exsel кестелік процессор ұяшықтар пішімі туралы біледі . Оқушылардың басым бөлігі: кестелік процессорда деректер типтері, ұяшықтағы теңестіру,кестелерді безендірумен жұмыс жасай алады . Кейбір оқушылар: Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды. |
«Фигуралы бесбармақ» әдісі |
Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Деңгейлік тапсырмаларды орындай отырып, теориялық білімдерін практикада өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыланады. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
3-сабақ |
Бақылау жұмысы. |
|
Алған білімдерін бекіту; |
Білімдерін қорытындылап, саралап, бекітеді. |
Жеке жұмыс |
Жиынтық бағалау |
Білімдерін қорытындылап, саралап, бекітеді. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
4-сабақ |
Кесте ішіндегі есептеулер. |
|
Exsel кестелік процессорда формулалардағы сілтемелер туралы біледі, кестелік процессорда кесте ішіндегі есептеулер мен даталарды таныстыру; |
Барлық оқушылар: Exsel кестелік процессор формулалардағы сілтемелер туралы біледі . Оқушылардың басым бөлігі: кестелік процессорда кесте ішіндегі есептеулер мен даталарды жұмыс жасай алады . Кейбір оқушылар: Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды. |
«Қаламсап» әдісі Түртіп алу әдісі |
Өз-өзін бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Алған білімдерін тапсырмалар арқылы қорытындылап, саралайды. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
5-сабақ |
Функциялар. |
|
Exsel кестелік процессорда функциялартуралы біледі, кестелік процессорда функциялардың түрлерімен таныстыру; |
Барлық оқушылар: Exsel кестелік процессор функциялар туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: кестелік процессорда функциялардың түрлерімен жұмыс жасай алады . Кейбір оқушылар: Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды. |
«Пошта» әдісі Бағдаршам әдісі |
( - өте жақсы - жақсы - жаман емес ) Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Тапсырмаларды орындай отырып, теориялық білімдерін практикада өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыланады. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
6-сабақ |
Логикалық функциялар. |
|
Exsel кестелік процессорда логикалық функциялар туралы біледі, кестелік процессорда функциялардың түрлерімен таныстыру; |
Барлық оқушылар: Exsel кестелік процессор логикалық функциялар туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: кестелік процессорда логикалық функциялардың түрлерімен жұмыс жасай алады . Кейбір оқушылар: Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды. |
Веер әдісі Инсерт әдісі |
Өз-өзін бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Тапсырмаларды орындай отырып, теориялық білімдерін практикада өз беттерінше жұмыс істеуге дағдыланады. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
7-сабақ |
Диаграммалар. |
|
Exsel кестелік процессорда диаграммалар туралы біледі, кестелік процессорда диаграммалардың түрлерімен таныстыру |
Барлық оқушылар: Exsel кестелік процессор диаграммалар туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: кестелік процессорда диаграммалардың түрлерімен жұмыс жасай алады . Кейбір оқушылар: Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды. |
«Фишбоун» әдісі «Бір сөзбен» әдісі |
Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Кестеде диаграммалардың түрлерімен жұмыс істей алады. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
8-сабақ |
«Электрондық кестелер» тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар. |
|
Exsel кестелік процессорда диаграммалар туралы біледі, кестелік процессорда диаграммалардың түрлерімен таныстыру. |
Барлық оқушылар: Exsel кестелік процессор диаграммалар туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: кестелік процессорда диаграммалардың түрлерімен жұмыс жасай алады . Кейбір оқушылар: Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды. |
«Қаламсап» әдісі «Сұрақтар шеңбері» «Бір сөзбен» әдісі |
Критериалды бағалау Жиынтық бағалау |
Кестеде диаграммалардың түрлерімен жұмыс істей алады. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 |
«Телекоммуникация» тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
8-сынып
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мер-зімі |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Барлығын қамту (тапсырмалар) |
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқу нәтижелері |
Негізгі дерек көздер, ресурстар |
Негізгі мақсат: Бағдарламалармен жұмыс жасау қабілеттерін және де логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін практикалық тапсырмалар арқылы дамыту. |
||||||||
1-сабақ |
Компьютерлік желілер. |
|
Компьютерлік желілер туралы түсінік беру Ғаламтор желісінде кеңейтілген іздеу мен әртүрлі іздеу желілерін, ақпарат іздеу мүмкіндіктерін оқып үйрену; |
Барлық оқушылар: Желілік картаның, модемғ браузердің қызметі, ғаламтор желісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауды біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Ғаламтор желісіне, сыныптың локалдық желісіне қосылуды тексеруді, браузерді қосуды, жұмыс барысында терезені басқару элементтерін қолданады . Кейбір оқушылар: Беттің кодировкасын өзгертуді, дыбыс, видео, суреттің баптарын орындауды, үй бетінің браузерін баптауды орындайды. |
«Өрмекші торы» «+,-,қызықты» әдісі |
Белгілермен бағалау Өзара бағалау Критериалды бағалау |
Іздеу жүйелерінің қызметін біледі. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
2-сабақ |
Ғаламдық компьютерлік желілер. |
|
Ғаламдық желі түрлерімен танысу; |
Барлық оқушылар: Ғаламдық желінің түсінігін және олардың сипаттамасын біледі . Оқушылардың басым бөлігі: Желілердің типологиясын, ақпараттық қауіпсіздік мүмкіндіктерін анықтай алады, интернет желісіне қосылу әдісін біледі. Кейбір оқушылар: Желі адресіне домен, желі арқылы жіберілген ақпаратты қорғауға байланысты заңдарын қадағалау, электрондық сандық қолтаңбаны алуды орындайды. |
«Қаламсап» әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс» «Сұрақтар шеңбері» |
Өз-өзін бағалау Белгілермен бағалау Жиынтық бағалау |
Практикалық тапсырмалар орындау арқылы оқушылар өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамытады; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
3-сабақ |
Бақылау жұмысы. |
|
Алған білімдерін тексеру; |
Білімдерін қорытындылап, саралап, бекітеді. |
Жеке жұмыс |
Жиынтық бағалау |
Алған білімдерін тапсырмалар арқылы қорытындылап, саралайды. |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |
4-сабақ |
Жобалық іс-әрекет. |
|
Алған білімдерін қорытындылау; |
Практикалық тапсырмалар орындау арқылы оқушылар өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамытады; |
Жеке жұмыс |
Оқушылар өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін саралайды. |
Практикалық тапсырмалар орындау арқылы оқушылар өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамытады; |
Информатика-8 сынып, Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,2016 ЖОО-да интербелсенді әдістерді қолдану Алм-2013 |