1
|
Натурал сандардың бөлгіштері мен
еселіктері
|
5.1.1.5
натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын
білу;
5.1.2.8
натурал сандардың бөлгіштерін
табу;
5.1.2.9
натурал сандардың еселіктерін
табу;
|
А
деңгейі: Натурал сандардың
бөлгіштерінің анықтамаларын тұжырымдай
алады;
-Натурал сандардың еселіктерінің анықтамаларын
тұжырымдай алады
В
деңгейі: Натурал сандардың бөлгіштерін табады; Натурал сандардың
еселіктерін табады;
С
деңгейі: Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерінің негізгі
айырмашылықтарын тұжырымдайды
|
Геометриялық фигуралар арқылы топқа
бөлу
Кубизм (өткенді
қайталау)жеке,
«Кім жылдам?» ойыны жаңа тақырыпқа көшу
кезеңі
Сергіту сәті «Пах, пух»
ДЖИГСО арқылы (жаңа тақырыпты меңгеру
кезеңі) топпен, ДЖИГСО жүргізгенде
дескриптор қолдану
Екі
жұлдыз бір тілек (сабақты қорытындылау кезеңі).
Үйге
тапсырма.
|
Бағдаршам,
басбармақ,
Дескриптор
Смайлик
екі
жұлдыз бір тілек
|
Слайд, бағдаршам, геометриялық фигуралар, оқулық,
суреттер.А3 парағы,
|
2
|
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері
тақырыбына есептер шығару
|
5.1.1.5
натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын
білу;
5.1.2.8
натурал сандардың бөлгіштерін
табу;
5.1.2.9
натурал сандардың еселіктерін
табу;
|
А
деңгейі: Натурал сандардың
бөлгіштерінің анықтамаларын тұжырымдай
алады;
-Натурал сандардың еселіктерінің анықтамаларын
тұжырымдай алады
В
деңгейі: Натурал сандардың бөлгіштерін табады; Натурал сандардың
еселіктерін табады;
С
деңгейі: Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері тақырыбы
бойынша өзгеге көмектесе алады
|
«Ішкі сыртқы
шеңбер» өткенді
қайталау
«Салат жасау» ойыны топқа бөлу
әдісі
Көшбасшы бағалау парағын толтыру (әр тапсырма
сайын)
БББ
әдісі
Сергіту сәті
«Визуалды қағып
алу»
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау
Өзіндік жұмыс.
Көшбасшының бағалау қорытындысы
БББ
әдісі
|
өзін-өзі бағалауы
Көшбасшының бағалауы және өзін-өзі
бағалауы
Көшбасшының бағалауы
|
Слайд, бағалау парағы,оқулық, қима
қағаздар
|
3
|
Жай
және құрама сандар
|
5.1.1.6
жай
және құрама сандардың анықтамаларын білу
|
А деңгейі: жай және құрама
сандардың анықтамаларын тұжырымдай
алады;
В
деңгейі: жай және құрама сандарды ажырата алады;
С
деңгейі: Жай және құрама сандар тақырыбы бойынша өзгеге көмектесе
алады, өз ойларын ортаға салады.
|
Топқа бөлу «Конфет арқылы»
Почташы
әдісі (конверт ішінде тапсырмалар
бар) өткен тақырыпты қайталау
«Сиқырлы
ұяшықтар?» ойыны Жаңа тақырыпқа көшу
кезеңі,есептер шығару
«Елші
жіберу» (топпен) әдісі арқылы жаңа
тақырыпты меңгеру кезеңі.
Дескриптор
Сергіту сәті
«ТОРМЗ»
«Кубизм» (жаңа тақырыпты
бекіту)
Кері байланыс
«BLOB» ағашы
|
Бірін-бірі бағалау
Бас
бармақ арқылы бағалау
Топпен бағалау
өзін-өзі бағалау
|
Слайд, бағалау парағы,оқулық, қима
қағаздар,
BLOB ағашы
|
4
|
Жай және құрама
сандар тақырыбына есептер
шығару
|
5.1.1.6
жай
және құрама сандардың анықтамаларын білу
|
А деңгейі: жай және құрама
сандардың анықтамаларын тұжырымдай
алады;
В
деңгейі: жай және құрама сандарды ажырата алады;
С
деңгейі: Жай және құрама сандар тақырыбы бойынша өзгеге көмектесе
алады
|
Топқа бөлу
Түстер бойынша
«Карта » ойыны
Өткен тақырыпты қайталау
Сергіту сәті
«Қара
жорға»
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау
Тест құру
(құрған тесттерді топтармен алмасып шешу
)
«Сұрақты ұстап
ал» қорытындылау
|
Бірін-бірі бағалау
Бас
бармақ арқылы бағалау
Топпен бағалау
өзін-өзі бағалау
|
Слайд, бағалау парағы,оқулық, қима
қағаздар
|