Материалдар / Ортаңғы топ мамыр циклограммасы

Ортаңғы топ мамыр циклограммасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ортаңғы топ мамыр айының циклограммасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
508
2 рет жүктелген
1350 ₸ 1500 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін_______________________________

Меңгеруші:_____________________________

Мамыр айы 2024 жыл 1 апта



Күн тәртібінің кезеңдері

Дүйсенбі

29.05.2024

Сейсенбі

30.04.2024

Сәрсенбі

01.05.2024

Бейсенбі

02.05.2024

Жұма

03.05.2024

Балаларды қабылдау

Балаларды ыстық мейірімен қарсы алу. Жылы амандасумен оң көңіл күй дағдыларын жетілдіру. Далада қандай ауа райы болып тұрғанын сұрау. Топқа лабиринт жолымен жүріп, дүрыс жолды тауып, өтуін тапсыру.

(сөйлеуді дамыту).


Ата-аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен,

кеңес, әңгімелесу

Баланың шығармашылық дағдыларының даму деңгейлері туралы ақпарат беру.


Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды, үстел үсті ойындары,

бейнелеу іс- әрекеті,

кітаптарды қарау және басқалар)

Өнер орталығында сурет салу, суретті карточкаларды бояту, дербес шығармашылық іс әрекеттерді ұйымдастыру.

Табиғи құрастыру материалдарымен құрастыру, кітаптарды қарату, еңбек әрекеті бойынша әңгімелесу


Топта балалармен шағын ойын орталықтарында еркін ойындарды ұйымдастыру, үстел үсті ойындары

(пазлдар, домино, суретті карточкалар, дидактикалық ойындар).



Шамасы келетін жұмысты орындау кезінде балалардың бастамасын қолдау: бөлме өсімдіктеріне күтім жасату, оларды суару. (қоршаған ортамен танысу) Балалармен жеке жұмыс.


Топта балалармен шағын ойын орталықтарында еркін ойындарды ұйымдастыру, Табиғи құрастыру материалдарымен құрастыру, кітаптарды қарату, еңбек әрекетін ұйымдастыру


Мамыр айына арналған таңертеңгі жаттығуларды орындату.

Ырғақтық жаттығулар.

Таныс, бұрын үйренген жаттығуларды және қимылдарды музыкамен сүйемелдеу арқылы орындату

(Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті)

Дене белсенділігі (таңертеңгі жаттығу, шынықтыру, спорттық және қимылды ойындар) пайдасы туралы түсінікті кеңейту.

Ертеңгілік жаттығу

Таңғы ас алдында, дәретханаға барғаннан кейін, ластанған кезде қолды өз бетінше сабынмен жуу дағдысын пысықтау. Қол орамалды пайдалана білуді бекіту.

(мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету)

Тамақтану әдебін сақтау. Өз-өзіне қызмет жасау дағдыларын жетілдіру.

Таңғы ас

Шаттық шеңбері (балалардың сүйкімді мінездері туралы айту)

Балалардың сезінген әсерлерімен , жаңалықтармен бөлісу.

Көктемгі көңіл күйлері қалай екенін сұрау?

«Достық туралы не біледі? Балалардың ойын тыңдау. Бірлескен жоспарларды, мәселелерді талқылату, қызығушылықтары бойынша әрекет түрін таңдату, ережелер туралы келісу және т. б. (сөйлеуді дамыту)


Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

Қазақ тілі

Сөздерді байланыстырып, сөз тіркестерін құрастыруға (зат есім және сын есім, зат есім және етістік) үйрету


Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Негізгі қимылдар:

Жүру.Еденге қойылған заттардан аттап жүру, жан-жаққа баяу айналу.

Жүгіру. Қарқынды өзгертіп, жылдам (10-20 метрге дейін), тоқтамай баяу қарқынмен (50-60 секунд ішінде) жүгіру.

Еңбектеу, өрмелеу. Гимнастикалық қабырғаға өрмелеу және одан түсу (биіктігі 1,5 метр).

Қимылды ойын:

Қоян мен қасқыр


Музыка


Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Негізгі қимылдар:

Жүру.Еденге қойылған заттардан аттап жүру, жан-жаққа баяу айналу.

Жүгіру. Қарқынды өзгертіп, жылдам (10-20 метрге дейін), тоқтамай баяу қарқынмен (50-60 секунд ішінде) жүгіру.

Еңбектеу, өрмелеу. Гимнастикалық қабырғаға өрмелеу және одан түсу (биіктігі 1,5 метр).

Қимылды ойын:

Тышқандар мен мысық.


Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Негізгі қимылдар:

Жүру.Еденге қойылған заттардан аттап жүру, жан-жаққа баяу айналу.

Жүгіру. Қарқынды өзгертіп, жылдам (10-20 метрге дейін), тоқтамай баяу қарқынмен (50-60 секунд ішінде) жүгіру.

Еңбектеу, өрмелеу. Гимнастикалық қабырғаға өрмелеу және одан түсу (биіктігі 1,5 метр).


Қимылды ойын:

Қоян мен қасқыр

Мектепке дейінгі ұйымның кестесі бойынша ұйымдастырылған

іс-әрекеттер

«Ғажайып қоржын»

Міндеттері: қоржыннан түрлі жануарлардың ойыншықтарын шығару. Оларды сызықтың бойына тең етіп қойып жайғастыруын ұйымдастыру. Әр жануардың досын тапқызу.

(математика негіздері)


«Жануарлар»

Міндеттері:Достардың қасына дайын пішіндегі жануарларды жапсырту

(жапсыру)




«Достар»

Міндеттері:Балалармен ерт ең қандай мерекені тойлайтындығы жайлы әнгімелесу. Олардың барлығы бір бірімен доспа? Сұрау. Топтағы ойыншықтар бір бірімен дос па? деп сұрау. Ендеше ойыншықтар тұратын достар қалашығын құрылыс материалдарынан, «лего» конструкторлардан құрастырайық деп құрату

(құрастыру)


Достар қалашығы

Міндеттері:Не құрастырып жатқандары жайлы бір біріне айтып, оның қандай болатыны, ол жерде не істейтінін айтып отыруына жағдай жасау.

(сөйлеуді дамыту)

Достар әнін қосып сергіту сәтін жасату.

(музыка)


«Жаман жолдас»

Міндеттері: Кітап орталығында «Жаман жолдас» әңгімесін оқып беру.

Өз бетінше қайталап айтуын, сахналауын ұйымдастыру.

(сөйлеуді дамыту)


Аюдың суретін бояту.

(сурет салу)


«Сыңарын тап»

Міндеттері:Балаларды жарты шеңбер етіп отырғызу. Суреттердің бір бөлігін көрсетіп, оның не зат екенін табқызу. Ол затты тапқан балаға топтан сыңарын табқызу

(көркем әдебиет)


Сергіту сәті

Балаларды екі орталыққа бөлу.

Бір орталықта

«Біз достарымызбен келетін балабақша» тақырыбында сурет салдырту.

(сурет салу)


Екінші орталықта

«Кім тапқыр» ойынын ойнату. Топтағы осы геометриялық фигураларға ұқсас заттарды көп етіп табуға ынталандыру.

(математика негіздері)


Серуенге дайындық

Балалардың дербес қимыл белсенділігі үшін жағдай жасау, спорттық - ойын құрал-жабдықтарды дұрыс пайдалану дағдыларын пысықтау. Құлап қалған кезде өзіне қарапайым көмек көрсетуге, науқастанған кезде ересектерге жүгінуге баулу. (Салауатты өмір салтын қалыптастыру)


Балалардың өз-өзіне қызмет ету дағдыларын жетілдіру. Шкафтарынан киімдерін ретімен алып, дұрыс киіну және достарына киінуіне көмектесу дағдыларын қалыптастыру. Балаларды адамгершілікке, өзара көмек беруге үйрету. Серуенге бара жатқанда айналасына қарап, өзгесітерді байқау және атауды дамыту. (сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту).


Серуен

Бақылау.

Мақсаты: Ауа райын бақылату. Желдің бар жоғын анықтату.

Тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылықтарын қалыптастыру.

(қоршаған ортамен танысу)

«Жылдам жаса» ойынын ойнату. Ойын барысында

етістіктерді бұйрық райымен қолдана білуге үйрету (отыр, жүр, жүгір). Балалардың бірі отыр, жүр, жүгір дегенді ретімен ауысытып айтады. Балалар орындайды. Дұрыс жасамаған бала ән немесе тақпақ айтып айыбын өтеп беруіне жағдай жасау

(сөйлеуді дамыту)


Қимылды ойын:

«Кім жылдам»

Бақылау.

Мақсаты: Айналаға зейінмен қаратып, көктемнің қандай белгілерін көріп тұрғаны жайлы сұрау.

(қоршаған ортамен танысу)


Балаларға қалаулары бойынша бормен ойдан сурет салуды ұсыну. Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (көгөністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дөңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды бейнелету,

(Сурет салу)


Спорттық жаттығулар:

Аулада

үш дөңгелекті велосипедті тура, шеңбер бойымен, оңға және солға бұрылып тебу.


Алып шыққан ойыншықтармен жеке және топтық ойын теңестіру дағдыларын дамыту

(математика негіздері)


Балабақша ауласындағы табиғи заттардан үйшік құрастыру.

Балалардың құрастыруға қызығушылығын арттыру

Құрастырған құрылыспен сюжетті ойыншықтарды қолданып ойнату.

(құрастыру)


Таныс, бұрын үйренген жаттығуларды және қимылдарды музыка сүйемелдеуімен орындату

(музыка)



Бақылау.

Мақсаты: Ағаштардың жапырақтарын бұтақтарын лупамен қарату. Балбақша ауласында өсетін

кейбір көгөністер мен жемістердің түрін тану және атау, қарапайым түсініктерді

қалыптастыруды пысықтау.

(қоршаған ортамен танысу)


Қимылды ойын

«Кешікпе»

Қимылды ойындарға баулу, балаларды қарапайым ережелерді сақтауға, қимылдарды үйлестіруге үйрету.



Сурет бойынша «Жаман жолдас» ертегісін балаларға айтқызу.

(сөйлеуді дамыту)



Серуеннен оралу

Топқа оралу кезінде жылдам қатарға тұруды жетілдіру. Өз –өзіне қызмет ету дағдыларын топта киетін аяқ киімдерін өз бетінше ауыстырып, киюін қалыптастыру. Ертеңгіліктерде айтатын әндерін тақпақтарын қайталап айту және т.б. жаттату. (көркем әдебиет, дербес ойын әрекеті).


Түскі ас

Түскі ас алдында гигеналық шараларды орындату: қолды дұрыс жууды, өз орамалының орнын білуін, қолды дұрыс сүрту, орамалды ілу.

Тамақтану (өз орнын білу, дұрыс отыру, асхана құралдарын дұрыс ұстай білу, ұқыпты тамақтану , аузына тамақ толтырып сөйлеспеу, алғыс айту) (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті)

Күндізгі ұйқы

Тамақтан соң ауыздарын сумен шаюын қалыптастыру.

Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағыту. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды қалыптастыру. Өз төсек орнын тауып жату дағдысын бекіту. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау. Ұйқыға жатқызу барысында балаларға достық туралы ертегілер оқып беру және жайлы музыка қойып тыңдап тынығуына жағдай жасау(көркем әдебиет)


Біртіндеп ұйқыдан ояту,

сауықтыру шаралары

Жалпақ табандылықтың алдын-алу үшін түрлі жолдармен жалаң аяқ жүргізу.

Тыныс алу жолдарын жаттығулар жасатып, шынықтыруды дамыту (дене жаттығулар мен белсенділігі)

Киімдерін реттілікпен өздігінен киінуді,түймелерін қадауды, сырмаларын сыруды, аяқ киімдерін дұрыс киюді пысықтау . Қыз балаларды шаштарын тарауға үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

Қолдарын жууды, құрғатып сүртуді, сүлгіні өз орнына іліп қоюды жетілдіріп бекіту (Мәдени-гигиеналық дағдылар).


Бесін ас

Таза және ұқыпты тамақтану. Тамақтану мәденетін қалыптастыру. Асты тауысып жеуге үйрету. Өз өзіне қызмет ету дағдыларын пысықтау. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті)


Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Кітап орталығында «Үш торай» ертегісін оқып беру. Естеріне түсіру.

(көркем әдебиет)


Балалардың қалауы бойынша орталықтарға бөлу. Ермексаздан достардың ойыншықтарын жасату.

мүсіндеу)


Екінші орталықта

гүлдердің пішінін құрастыруға ынталандыру.

(құрастыру)



Балаларды екі орталыққа қалауы бойынша бөлу.

ермексаздан топтағы ойыншықтардың мүсіндерін жасауды ұсыну. (доп, шар және т.б)

(мүсіндеу)


Қағаздан үйшік жасау. Дайындалған ірі және ұсақ элементтерді қағаз бетіне орналастыруды және жапсыру арқылы ұжымдық композиция құрастыруға баулу.

жапсыру)


Жасаған заттарын ортадағы үстел үстіне қою.

Балаларға жиын, оның әртүрлі түстегі, пішіндегі, өлшемдегі заттардан тұратындығы туралы түсінік беру, заттарды жұппен қою арқылы оларды санамай-ақ салыстыру негізінде тең немесе тең еместігін анықтай білуін дамыту.

(математика негіздері)


Балаларды орталықтарға бөлу. Қалаулары бойынша дербес шығармашылық әрекеттер ұйымдастыру. Ермексазды алақанда есу дағдыларын жетілдіру.

(мүсіндеу)


Жапсыруда табиғи материалдарды және қағазды түрлендіру әдістерін (жырту, умаждау, бүктеу, қатпарлау) қолдануды дамыту.

(жапсыру)





Ұнатып айтатын әндерін, билейтін билерін қайталатып пысықтау.

(музыка)


Балабақша ғимаратын құрастырғызу. Ойнап болғаннан кейін бөлшектерді жинауға, қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауға, ұқыптылыққа баулу.

(құрастыру)


Балалармен жеке жұмыс










Серуенге дайындық

Серуенге қызығушылық туғызу.

Киімдерін реттілік сақтап дұрыс киінуге үйрету. Достарына көмектесу.

Қатармен жұптасып жүруді, қатарды бұзбауды үйрету. Таза ауада қандай ойындар ойнайтынын балалармен жоспарлау және ойыншықтарды алып шығу.(сөйлеуді дамыту, өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту).


Серуен

Қимылды ойын «Трамвай»


Ұнатып айтатын әндерін билерін пысықтау.

(музыка)



Достық туралы суреттерді кітаптан қарату, оларды әңгімелеу, танитын кейіпкерлердің іс әркетін сахналау.

(көркем әдебиет)


Қимылды ойын: «Мысық пен тышқан»




Балалардың сұранысы бойынша ертегі оқып беру. Суреттер бойынша әңгімелесу

(көркем әдебиет)


Еркін ойындар.

кеңістікті бағдарлауға, «жүгір», «ұста», «тұр» белгілеріне сәйкес әрекет етуге үйрету

Балаларды орталықтарға бөлу.

Балалардың дербес шығармашылық әрекеттерін ұйымдастыру.

Апта бойы жасалған жұмыстардың ішінен ұнағанын қайта жасауға мүмкіндік беру.

(мүсіндеу)

(жапсыру)

Қимылды ойын «Хан талапай»

Балалардың үйге қайтуы

1350 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!