3 . Жаңа
сабақ
Ұжымдық жұмыс «Stop-кадр»
әдісі
Мұғалім өсімдік туралы
бейнефильм көрсетеді.
Саралау әдісінің
тапсырма тәсілі арқылы алдын –ала балмұздақ
таяқшаларында түске сәйкес үш деңгейлі оқушылар жазулы тұрады.Сол
таяқшалар бойынша сұрақ қоямын.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-
Су құймас бұрын өсімдік қандай
болды?
-
Кейін өсімдікпен не
болды?
-
Ол жанды ағза ма әлде жансыз
ағза ма? Дәлелде
(Қ.Б.) Қошемет көрсету
(барлығы қол шапалақтау)
Оқулықпен жұмыс
10-11бет
Саралау әдісінің
қорытынды көрсету тәсілі
пайдаланылды
Топтық жұмыс «Суреттер
сөйлейді» әдісі Тапсырма
1 топ Осы суреттен жанды
табиғатты табыңыз.
2 топ Осы суреттен жансыз
табиғатты табыңыз. Дәлелде
3 топ.Сіздер осы оқулықта
көрсетілген материалдан басқа жанды және жансыз табиғатқа мысал
келтіріңіздер. Дәлелде.
Бәріне. 6 суретте не
бейнеленген? Ол туралы не білеміз?
(Қ.Б) «Ризамын» топтар
өзара бағалайды.
Ойын: «Жанды және жансыз
табиғат» Тапсырма жұпта орындалады.
жұпқа әртүрлі заттардың, жануарлардың, өсімдіктердің суреттері
берімін. Тақтаға “Жанды” және “Жансыз” деп жазылған екі кесте
қойылады.Жұпта талқылап, ақылдасып таңдаған суреттерін қажетті
жазбаның астына орналастырады. Содан кейін жұптық жұмыс
мадақталады.
(О.Т) Зерттеу
жұмысы Саралау әдісінің
қорытынды көрсету тәсілі
пайдаланылды
Зерттеу барысында 1 топ қима
суреттерден жанды затты құрастырып , атын
айтады.
2топ бір жанды заттың суретті
салады, атайды.
3 топ суреттердің ішінен бөлме
өсімдіктерінің топтамасын құрайды
(Қ.Б) (бағдаршаммен бағалау
әдісі)
Сергіту
сәті: Тербеледі
ағаштар,
Алдымнан жел
еседі.
Кіп-кішкентай
ағаштар
Үп- үлкен болып
өседі.
Топтық жұмыс «Ойлан.
Жұптас.Бөліс» әдісі
1.Бұл заттар жанды ма жансыз
табиғат па? Дәлелде
2. Суретті ретімен
орналастыр.Өсімдік неге тірі ағзаға жатады?
Дәлелде
3. Өсімдіктерді күтудің
алгоритімін жасап, суреттер арқылы
дәлелде.
(Қ.Б) « Саусақ әдісі»
топтар бір бірін бағалайды
Дәптермен жұмыс 3
бет
Қалыптастырушы бағалауға
арналған тапсырма
Бағалау
критерийі: Жанды ағзаларды бояйды,
жансыз заттарды сызады
(Ө.) Тапсырма: Суретке қара. Жанды
ағзаларды боя. Жансыз заттарды сыз.
Дескриптор:
1. Жанды заттарды ажыратады
және бояйды.
2. Жансыз заттарды ажыратады
және сызады.
Дайын жауабын слайдтан
тексеріп, цукерман таяқшалары арқылы өзін-өзі
бағалайды.
(Қ.Б) «Цукерман таяқшалары»
әдісі бойынша бағалайды, мұғалімнің бағалауы
жалғасады
|