Сабақтың
басы
3мин
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Орнымыздан
тұрайық.
Гүлдерге су
құяйық.
Орнымыздан жылжиық
,
Басқа
гүлге
құяйық.
Тамаша, біз
гүлдерді суғарып,
гүлдерге
күтім
жасадық.
Сурет қиындылары бойынша топқа
бөліну.
1-т .
Мәдени
өсімдіктер.
2-т. Жабайы
өсімдіктер.
3-т. Бөлме
өсімдіктері.
(Ұ) Белсенді оқу
«Бағбанның қимылы» атты ойын ойнатамын. Оқушылар
бағбанның қимылдарын ойлап тауып, неге осындай қимылдар жасағанын
түсіндіреді.
|
Өсімдіктердің
қиылған суреттер
|
Сергіту
сәті
Сабақтың соңы
7мин
|
Оқулықпен
жұмыс.
(ТЖ) «Суретке
ену» әдісі
1. Суреттерге қарап
заттардың атауларын атаңдар.
2. Олар не үшін
қажет?
3. Қалай жұмыс істеу
керектігін қимылмен көрсету.
«Керемет»
(Ұ) Күтім жасау.
«Сұхбат» әдісі
1) Өсімдік өсіп
тұрған топыраққа да күтім жасау керек
пе?
2) Әлде өсімдікке
ғана ма?
3)
Неге?
4) Өсімдіктің қай
бөлігі топырақта орналасқан?
5) Тамыр топырақтан
не сіңіреді?
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
Бөлме және мәдени өсімдіктерді
күту тәсілдерін
сипаттау.
|
* топырақты
қопсытуды біледі
*өсімдіктің қай
бөлігі топырақта орналасқанын
айтады.
*тыңайтқыштар туралы
біледі
*тамырға ауа, су қажеттілігін
түсінеді
|
(ҚБ) « бас
бармақ» әдісі арқылы
бағалаймын
Тербеледі
ағаштар
Бетімізге жел
есер
Кіп-кішкентай
ағаштар
Үп-үлкен боп
өсед
Зерттейік!
(ЖЖ)
Оқушыларға жұппен
жұмыс жасауға жетерліктей бөлме өсімдіктері беріледі. Сондай-ақ
сусепкіш, пульверизатор, шүберектер және таяқшалар
беремін.
Тапсырма
-
Өсімдіктердің
ерекшелігін ескеріп, суар
-
Топырақты таяқшамен
қопсыт.
-
Жапырақтардың шаңыт
сүртіп, су бүркіп, шаңын сүртіп, арамшөптерден
тазала.
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
Бөлме және мәдени өсімдіктерді
күту тәсілдерін
сипаттау.
|
*өсімдіктердің
ерекшелігін ескере отырып, оны
суарады.
*топырақтан
таяқшамен қопсытады.
*жапырақтың шаңын
сүртеді, су бүркейді, шаңын сүртеді, арамшөптерден
тазалайды
|
(ҚБ)
«жұлдызша» әдісі арқылы
бағалау
Рефлексия
Оқушылар «Еркін
микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері
байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да
жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын
берді.
Бұл сабақта оқушылар
шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп
ойлаймын.
|
Күрек, тырма, қайшы,
сусепкіштің суреттері
Бөлме өсімлдіктері,
сусепкіш,и пульверизатор, шүберектер,
таяқшалар
|