«Отан отбасынан
басталады» бөлімі бойынша 6–сынып оқушыларына арналған аралық
аттестаттау тапсырмалары
Білім
алушы__________________________ сыныбы____
мерзімі_________
ІІІ
нұсқа
Оқу
мақсаттары:
6.1.6.1тыңдалым
материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып
жауап беру
6.2.5.1 коммуникативтік
жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп ойларын
толықтырып отыру
6.3.3.1 орта көлемді
шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау
6.4.2.1 эссе тақырыбының
желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын
ашып жазу;
6.5.1.6.сын-қимыл және мөлшер
үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды
қолдану.
Бағалау
критерийлері:
-
Тыңдалған мәтіннің негізгі
мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды
анықтайды;
-
коммуникативтік жағдаят
бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп ойларын толықтырып
отыру
-
орта көлемді шығармаларды
түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау
эссе тақырыбының желісінен
шықпайды; әрбір абзацты жүйелі құрастырады, қажетті мазмұнын ашып
жазады;
сын-қимыл және мөлшер
үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды
қолдану.
Тапсырмаларды орындау
уақыты -90
минут
Тыңдалым
Аудиомәтінді тыңдап,
сұрақтарға жауап беріңіздер.
Серік Жұманғалиұлы
Сәпиев (16
қараша, 1983
жыл, Абай
қаласы, Қарағанды
облысы) - боксшы, олимпиада чемпионы, халықаралық спорт шебері, Қазақстанның бокс
бойынша еңбек сіңірген спорт
шебері, Парасат
орденінің кавалері (2008
жыл), Отан
орденінің иегері (2012)[1], спорт бойынша ЮНЕСКО чемпионы атанған әлемдегі 13-ші
спортшы[2], қазақстандық ең танымал боксшылардың бірі, 2014 жылдың
қарашасынан бастап Astana Arlans командасының бас
директоры.[3]
Жартылай орташа салмақ пен бірінші жартылай
орташа салмақта әуесқой бокстан Олимпиада ойындарының чемпионы
(2012), Баркер
кубогының иегері
(2012), әлемнің екі дүркін чемпионы (2005, 2007), күміс (2011) және
қола (2009) медальдарының иегері, Бейжің және Лондон
Олимпиадасында бокстан
құрама команданың капитаны.
Спортшы болу үшін қандай қасиет болу
керек?
Айтылым
Берілген тақырыптардың
біреуін таңдап,сол бойынша диалогті құрыңыздар. Ойларыңызды
толықтырыңыздар.
1.Қай спортшыны үлгі тұтасын?
Неге?
2.Олимпиада чемпионы болу үшін
не істеу керек?
3.Сүйікті спорт түрі
қандай?
Оқылым.
Мәтінді мұқият оқып, тест
сұрақтарына жауап беріңіз.
Олимпиада
Пьер де Кубертеннің ұсынысы
бойынша. Олимпаданың эмблемасы бір-бірімен өріле қосылған бес
сақинадан тұрады. Олар көгілдір, кара, кызыл (жоғарғы катары), сары
және жасыл (төменгі катары) түстен құралады. Бұл бес құрлық
спортшыларынын «Олимпиадалық козғалысқа бір женнен кол, бір жағадан
бас шығарып күш жұмсайық!» деген ниетін аңғартады. Мұнда сонымен
бірге «Читиус». «Альтнус», «Фортиус» (жылдамырақ, биігірек,
күштірек) ұраны да бар. Сондай-ақ мұнда 5 сақинамен бірге,
олимпиаданын өткен жылы және оны ұйымдастырушы қаланың символикалық
белгісі болады.
Бірінші олимпиада жалауы 1914
жылы Парижде көтерілді. Олимпнада алауы ертедегі олимпнадалық
ойындар өткен Грекиядағы Олимп тауында күн нұрынан тұтатылады.
Содан кейін факелді эстафеталық алып жүру рәсімі басталады.
Олимпиадалық ойындар басталатын орталық стадиондағы үлкен табаққа
алаудан от тұтатылады. Осы от ойындар аякталған- ша жанып тұрады.
Мұндай дәстүр 1936 жылдан бері жалғасып
келеді.
1.Берілген тұжырымдардан бір
«жалған» ақпаратты анықтаңыз.
№
|
Тұжырым
|
Шын
|
Жалған
|
1.
|
Олимпиада эмблемасы 5
сақинадан тұрады
|
|
|
2.
|
Алғашқы олимпиада 1800 жылы
өтті
|
|
|
3.
|
Олимпиадада от тұтату дәстүрі
1936 жылдан бері бар
|
|
|
2.Сөйлемдерді мәтін мазмұны
бойынша рет-ретімен ораластырыңыз
(1,2,3)
Мәтіндегі
ақпараттар
|
Реті
|
Олимпаданың эмблемасы
бір-бірімен өріле қосылған бес сақинадан
тұрады.
|
|
Олимпиадалық ойындар
басталатын орталық стадиондағы үлкен табаққа алаудан от тұта-
тылады
|
|
Мұнда сонымен бірге «Читиус».
«Альтнус», «Фортиус» ұраны да
бар
|
|
Жазылым.
Берілген тақырыптардың
бірін таңдап, эссе жазыңыз.(90-100сөз)Жазба жұмысында сын –қимыл
және мөлшер үстеулерді қолданыңыз.
1.Сүйікті спорт түріңіз
қандай?
2.Спорт-денсаулық
кепілі!
3.Қазақстанның жеңімпаз
спортшылары.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Әдеби тіл
нормаларды Эссе
мәтінен сын-қимыл үстеуі және мөлшер
үстеуін табу.
Сын-қимыл
үстеу
|
Мөлшер
үстеу
|
|
|