Бөлім: ІІІ бөлім
Отбасылық дәстүрлер мен
мерекелер
Сабақ: Отбасы- шағын
мемлекет
|
Мектеп С. Ерубаев атындағы №7 жалпы
мектеп-интернат
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні: Ереханова
Жеңіскүл Оразқұлқызы
|
Сынып:
5
|
|
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары
|
Сюжетті суреттердің
(фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру
(5.Ж3.);
Оқылым материалы бойынша
негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу
(5.Ж5.).
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар
орындай алады: Берілген суреттен отбасы
мүшелерін атап, мәтін құрастыра алады, сұрақтарға жауап бере
алады
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
Суреттер мен тірек сөздерді
қолданып, отбасы туралы әңгіме құрастырады.
Мәтіннің бөліктерін мазмұнына
сәйкестендіреді
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:Отбасы
туралы мәтіннен негізгі ақпаратты
анықтайды, жинақы қысқа мәтін жазады.
Мәтінде көтерілген мәселеге өз
көзқарасын білдіре алады.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай
алады: Тақырыпқа сай берілген
суреттер мен тірек сөздер арқылы тақырыпты нақты айтады. Мәтінді өз
сөзімен баяндайды.
|
Пəнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:
Отан, отбасы, ата, әже,әке,
ана,бауыр, береке, бірлік, ұрпақ, тәрбие,
мемлекет
|
Диалог құруға / шығарма
жазуға арналған пайдалы
тіркестер: Отан отбасынан бастала
ма?
|
Талқылауға арналған
сұрақтар: Отбасы құндылықтары дегенді
қалай түсінесіңдер? Отбасын шағын мемлекет деуге бола
ма?
|
Не
себепті Отбасын Отанның кішкентай
бөлігі деп
ойлайсыз?
|
ишара:
|
Алдыңғы
оқу:
|
Отбасы мүшелерін
және олардың атқаратын қызметін
біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы 7
мин
|
1.Сәлемдесу
2. Үй тапсырмасын "Серіппелі доп"
әдісі арқылы пысықтау
3.Адамның суретін
салу арқылы психологиялық ахуал
туғызамын. Салған суреттеріне байланысты тест нәтижелерін айтып,
жақсы көңіл күй тілеймін.
4.Топқа
бөлу (ата, әже, ата-ана суреттері
арқылы 3 топқа бөлінеді, топ басшысы
сайланады.)
Әр топ мүшелеріне
«Жарайсың, балам» «Бәрекелді, қызым» деп жазылған стикерлер
таратылып беріледі. Тақтаға тапсырма орындалған сайын үздік деп
танылған топ атауларының қасына стикерлер іліне береді, соңында
білімді, тәртіпті, ақылды отбасы мүшелері пайда
болады.
|
Жеке
жұмыс
Қағаздар,
қаламдар
|
Ортасы 25
мин
|
1. Жазылым алдындағы
тапсырма «Топтастыру» әдісі арқылы жаңа тақырыпты
ашу.
Отбасы
Ендеше, балалар,
бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Отбасы- шағын
мемлекет».
Оқу мақсаттары мен
дескрипторлар таныстырылады 2.Жазылым кезіндегі
тапсырма. 1-тапсырма. Оқушыларға сюжетті сурет
беріледі
«Жанды
сурет» әдісі арқылы шағын әңгіме
(10-15 сөйлем) құрастырады.
Критерий: Берілген
сюжетті суреттер арқылы әңгіме
құрастырады
Дескриптор:
сюжетті
суреттерді ретімен
орналастырады;
әңгімеге және
кейіпкерлерге ат қояды;
суреттер ретімен
тақырыпқа сай, он-он бес сөйлем көлемінде сауатты әңгіме
жазады
|
ҚБ: Оқушылар
критерий арқылы бірін-бірі
бағалайды
Жазылымнан кейін
оқушылар өз жұмыстарын сағат тілімен алмастыра ауыстырып,
бір-бірінің әңгімесін критерийлер арқылы бағалап, пікір
айтады.
3.Жазылымнан
кейін тапсырма.
2-тапсырма «Крест-нөл» әдісі арқылы
деңгейлік тапсырмалардың қалағанын
орындайды
Берілген мәтін-нің
мазмұнын жинақтап, өз сөзіңмен
жаз.
|
«Мен және
отбасым» тақырыбына өлең
жаз
|
«Мен және
отбасым» тақырыбына диалог
құрастыр
|
Берілген тірек сөздерді
қатыс-тырып, «Мен және
отбасым» деген қысқа мәтін
құрастыр
|
«Мен және
отбасым» тақырыбына эссе
жаз
|
Ата-анаңның мерейтойына
құттықтау тілек жаз
|
Ата-анаңа хат
жаз
|
Суретте бейнеленген адамдардың
түр-тұлғасын сипаттап жаз
|
Ата-ана және балаға жасаған
мүмкіндіктер туралы өз көзқарасыңды
жаз
|
Критерий: «Крест-нөл» әдісі арқылы
деңгейлік тапсырмалардың қалағанын
орындайды
Дескриптор:
мәтіннен маңызды
ақпараттарды белгілеп, жинақы мәтін
жазады
Тірек сөздерді
қатыстырып, қысқа мәтін
құрастырады
«Мен және
отбасым» тақырыбына өлең
жазады
«Мен және
отбасым» тақырыбына эссе
жазады
«Мен және
отбасым» тақырыбына диалог
құрастырады
Ата-анасының
мерейтойына құттықтау тілек
жазады
Ата-анасына хат
жазады
Суретте
бейнеленген адамдардың түр-тұлғасын сипаттап
жазады
Ата-ана және
балаға жасаған мүмкіндіктер туралы өз көзқарасын
жазады
|
|
ҚБ: Оқушылар
критерий арқылы бірін-бірі
бағалайды
|
Флипчарт,
стикер
Диаграмма
Топтық
жұмыс
Сюжетті
суреттер маркер,стикер
Мәтін жазылған
парақтар
Тірек сөздер
жазылған парақтар
|
Соңы 8
мин
|
Кері
байланыс:
Топтар бір-бірін критерийлер,
стикерлер арқылы бағалайды.
«3-2-1» стратегиясы.
Үш жақсы меңгергенін, екі қызықты болған мәліметті, бір түсінбеген
нәрсесін айтады
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау –
оқушыға
мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен
байланыс.
Құндылықтармен
байланыс (тəрбие элементі).
|
Жеке дара
қабілеттерін ескере отырып, қабілеті төмен оқушыларға дайын мәтіні
бар кесте беріп, мазмұнын жинақтап, өз сөзімен
жазуға парақша
таратамын. Қабілеті жоғары оқушыларға
«Крест-нөл» әдісі арқылы қалаған тапсырмаларды орындатамын және
көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіруді
тапсырамын
|
Жұптар бір-бірін,
топтар бір-бірін критерийлер, стикерлер арқылы
бағалайды.
Критерий: Берілген
сюжетті суреттер арқылы әңгіме
құрастырады
Дескриптор:
сюжетті
суреттерді ретімен
орналастырады;
әңгімеге және
кейіпкерлерге ат қояды;
суреттер ретімен тақырыпқа
сай, он сөйлем көлемінде сауатты әңгіме
жазады
|
|
|
|
|
ҚБ: Оқушылар
критерий арқылы бірін-бірі
бағалайды
Критерий: «Крест-нөл» әдісі арқылы
деңгейлік тапсырмалардың қалағанын
орындайды
Дескриптор:
мәтіннен маңызды
ақпараттарды белгілеп, жинақы мәтін
жазады
Тірек сөздерді
қатыстырып, қысқа мәтін
құрастырады
«Мен және
отбасым» тақырыбына өлең
жазады
«Мен және
отбасым» тақырыбына эссе
жазады
«Мен және
отбасым» тақырыбына диалог
құрастырады
Ата-анасының
мерейтойына құттықтау тілек
жазады
Ата-анасына хат
жазады
Суретте
бейнеленген адамдардың түр-тұлғасын сипаттап
жазады
Ата-ана және балаға жасаған
мүмкіндіктер туралы өз көзқарасын
жазад
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ҚБ: Оқушылар
критерий арқылы бірін-бірі
бағалайды
|
Бүгінгі сабақта
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары 6-тарау Тарихтың,
мәдениет пен тілдің біртұтас-тығы мәтін мазмұны арқылы жүзеге
асуда
Пəнаралық байланыс
– әдебиет, өзін-өзі
тану
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақтың
мақсаты
мен оқу
міндеттері
орындалды
ма?
Бүгін
оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?
(тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне
неге?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта
берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды
|
|
|
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен екі
нəрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)
1:
2:
Қандай екі нəрсе
немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
(оқыту
мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың
барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде
келесі
сабағыма қажет болуы
мүмкін қандай ақпарат
білдім?
1:
2:
|