Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Оқу
материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы
жүреді:
-Берілген әріптер арасынан
мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты
шығарыңдар.
Раэлищнтабиғибгвдпщортададппкқлқандайиужпдқауіпшстндиқатерлерщжщщқбарммлищн
- Қандай сөйлем
шықты?
-Табиғи орта дегенді қалай
түсінесіңдер?
- Олай
болса, бүгінгі
сабағымызда адамдардың табиғи апаттар
кезіндегі сақтық шараларын қарастыратын
боламыз.
Сабақ
мақсаты жария етіледі.
Топқа
бөліну «Санау» әдісі арқылы
жүреді.
|
Жаттығу
жасайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырып
ашады.
Топқа
бірігеді.
|
Оқу тапсырмасын орындаған
оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
18
мин
|
(Ұ)
1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс
болады.
А) Сөздік
жұмысы.
Қатер-риск-risk
Қауіпсіздік-безопасность-security
Ә) Сызбамен
жұмыс.
Сызбаға қарап, қауіпті
жағдайлардың туындауын түсіндіріңдер.
Б) Ой
бөлісу.
-Табиғи қатерлердің болу
себебі неде деп ойлайсыңдар?
Сергіту сәтінде «Ұшақтар»
ойнын ойнайды.
(Т, Д) 2-тапсырма
–шығармашылық жұмыс:
А)
Өзіндік
жұмыс.
- Қауіп-қатерден өзіңді қорғау
ережесін құрастырыңдар.
Ә)
Тапсырмалар:
Табиғи қауіп -қатер кезінде
өзіңді ұстаудың жолдарын көрсетіңдер.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
- Табиғи ортадағы
қауіп-қатерлерді қалай бағалауға болады?
|
Билеп
сергиді.
Сұрақтарға жауап
беріп, тапсырма орындайды.
|
Дескриптор:
-
Табиғи қатерлердің болу
себебін болжайды-2балл.
Дескриптор:
- Қауіп-қатерден өзін қорғау
ережесін құрастырады-3балл.
-Табиғи қауіп -қатер
кезінде өзін ұстаудың жолдарын
көрсетеді-2балл.
|
Оқулық,
дәптер
|
Кері
байланыс
5
мин
|
Кері
байланысты «Шеринг»
әдісі арқылы береді. Оқушылар
шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы
талдайды.
Оқу
тапсырмасы: мәтінді оқып
мазмұндау.
|
Кері байланыс
жасайды.
Оқу тапсырмасын жазып
алады
|
ҚБ
қойылады.
|
|