Материалдар / Отбасының берекесі бәрінен де қымбат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отбасының берекесі бәрінен де қымбат

Материал туралы қысқаша түсінік
3.1.1.4. Өз отбасыңның құндылықтарын анықтау 3.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2022
405
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Демалыс мәдениеті. Мерекелер

Мұғалімнің аты-жөні

Куватова Л.З.

Күні:

04.05.2022жыл

Сынып: 3

Қатысушылар саны: 10

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Отбасының берекесі бәрінен де қымбат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.1.4. Өз отбасыңның құндылықтарын анықтау

3.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: өз отбасыңның құндылықтарын анықтап, өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын сақтай алады.

Көптеген оқушылар: өз түсінігіне сай бақытты өмір сүру жайлы әңгімелей алады.

Кейбір оқушылар: отбасылық бақыттың құпиясын болжай алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру




5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді:

-Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар.

Раэлищнтабиғибгвдпщортададппкқлқандайиужпдқауіпшстндиқатерлерщжщщқбарммлищн

- Қандай сөйлем шықты?

-Табиғи орта дегенді қалай түсінесіңдер?

- Олай болса, бүгінгі сабағымызда адамдардың табиғи апаттар кезіндегі сақтық шараларын қарастыратын боламыз.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

Топқа бөліну «Санау» әдісі арқылы жүреді.

Жаттығу жасайды.



Сұрақтарға жауап береді.




Тақырып ашады.




Топқа бірігеді.

Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.





Жаңа білім

15 мин










2 мин



Бекіту

18 мин












(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады.

А) Сөздік жұмысы.

Қатер-риск-risk

Қауіпсіздік-безопасность-security

Ә) Сызбамен жұмыс.

Сызбаға қарап, қауіпті жағдайлардың туындауын түсіндіріңдер.

Б) Ой бөлісу.

-Табиғи қатерлердің болу себебі неде деп ойлайсыңдар?


Сергіту сәтінде «Ұшақтар» ойнын ойнайды.


(Т, Д) 2-тапсырма –шығармашылық жұмыс:

А) Өзіндік жұмыс.

- Қауіп-қатерден өзіңді қорғау ережесін құрастырыңдар.

Ә) Тапсырмалар:

Табиғи қауіп -қатер кезінде өзіңді ұстаудың жолдарын көрсетіңдер.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

- Табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді қалай бағалауға болады?

  • Сөздікті жазып алады.

  • Сурет бойынша сұрақтара жауап береді.





Билеп сергиді.


Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды.

Дескриптор:

  • Сөздікті жаттап алады-1балл.

  • - Сызбаға қарап, қауіпті жағдайлардың туындауын түсіндіреді-2 балл.

- Табиғи қатерлердің болу себебін болжайды-2балл.




Дескриптор:

- Қауіп-қатерден өзін қорғау ережесін құрастырады-3балл.

-Табиғи қауіп -қатер кезінде өзін ұстаудың жолдарын көрсетеді-2балл.

Оқулық,

дәптер
















Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.

  • Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

Оқу тапсырмасы: мәтінді оқып мазмұндау.

Кері байланыс жасайды.

Оқу тапсырмасын жазып алады


ҚБ қойылады.





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!